PDA

Bekijk de volledige versie : Dinosaur



sender
25-10-2001, 16:07
Hoe is Dinosaur (als film)?
(Dus beeld, geluid en evt. extra's buitenwege gelaten?)

bmateijsen
25-10-2001, 16:16
Verhaal is niet vreselijk sterk.... Geen standaard disney...

Dino verliest zijn kudde en wordt opgevoed zonder andere dino's...

Er vindt een uitbarsting plaats en hij raakt weer iedereen kwijt... daarna de tocht naar het walhalla met andere overlevenden... dino's...

Maar..... juist het beeld en geluid.. maken het een unieke beleving.. de film op zich is zeer mooi in elkaar gezet, met animatie en originele filmbeelden...

Groet Bjorn

BrianB
25-10-2001, 16:17
Hij is wel goed, een beetje aan de korte kant en ik vond dat die lemuren soms iets te onrealistisch praatten maar dat kan aan mij liggen.

huip
29-10-2001, 20:57
Ik vond het best wel een leuke film , ik weet zeker dat ik
hem nog een keer ga kijken , maar dat komt dan ook door
het super beeld.

Alex van den Berg
29-10-2001, 22:46
Verhaal: Leuk, spannend en gezellig.
Film: Prachtige CGI-animaties.
DVD: Hoge beeld en geluidskwaliteit.

Danny
29-10-2001, 23:26
Wij waren ook zeeeer onder de indruk.
Vind het wel een leuk verhaal, gewoon best wel een gezellige fam. film.
Beeld inderdaad subliem en het geluid ook fantastich.
Na het huren direct gekocht.

John Rolfe
30-10-2001, 06:54
Ik haat die film. Het verhaal was zo verschrikkelijk slecht en banaal. Ik geef toe, wel goede animatie mar dat is geen excuus om er naar te kijken.

starbuck
30-10-2001, 07:27
toch wel een titel die je zou moeten hebben vind ik, erg mooi beeld en de dvd bied toch wel een paar leuke extra's die de film boeiender maken zoals een toegevoegde scene, beelden van de stemopnames en paar ( makelijke) spelletjes en nog veel meer.

Het verhaal, wat je eigenlijke vraag was, is mischien wat mager maar dat vond ik absoluut niet storen.
Het verhaal van " een luizenleven" was toch ook niet om naar huis te schrijven, Evenals "toy story " Het zijn echt films die je om de annimatie's in huis moet hebben.:)

Jordé den Tenter
29-03-2002, 15:30
Ik vind het wel aardig maar wat er al gezgt werd aan de korte kant (79 minuten) heb hem gisteren bij de makro aantgeschaft (gratis anders had ik hem nooit gekocht) omdat je de 3e gratis kreeg en er niet veel anders bij zat ook heb ik een luizenleven en Toy Story 2 gekocht.

Jaded
29-03-2002, 17:10
Ik vind de dvd dik in orde.
Het verhaal is minder want het lijkt teveel op Platvoet en zijn vriendjes. Eigenlijk is het juist hetzelfde.
Ik weet nu wel niet goed welke van de twee er eerst was, maar ik denk Platvoet.
Dinosaur is gewoon onpretentieus vermaak op kindermaat voor grote mensen. :)

Jordé den Tenter
29-03-2002, 17:29
Juist vind ik ook en de Extra's zijn ook dik in orde.

Dave
29-03-2002, 17:43
Ik moet zeggen dat ik dit een top film vind voorral het intro,
OOOOOO zo mooooi!!!

Zal hem ook nog eens aanschaffen maar voor een euke prijs eerder niet.

Britte
14-07-2002, 13:37
Weet er iemand of er een 2 disc versie is MET Ndl. ondertitels?

Niet dat we die persé nodig hebben maar ik ben van plan om die animatiefilms altijd met ondertitels en liefst ook de Nederlandse gesproken versie erbij te kopen (met het oog op kids later...)

Er is in ieder geval wel een UK-versie.

Luther Hartog
14-07-2002, 13:39
Niet dat we die persé nodig hebben maar ik ben van plan om die animatiefilms altijd met ondertitels en liefst ook de Nederlandse gesproken versie erbij te kopen (met het oog op kids later...)Dat doe ik dus ook.

Dinosaur is trouwens geweldig, ik verwachtte er niet veel van, maar als ie begint....ik kreeg volgens mij ook nog vochtige ogen tijden die film

Britte
14-07-2002, 13:43
Maar weet jij nu of die 2 disc versie ook met Ndl. subs is?
Of staat daar niet veel extra op?

Luther Hartog
14-07-2002, 14:33
Maar weet jij nu of die 2 disc versie ook met Ndl. subs is?
Of staat daar niet veel extra op? De versie die ik heb is enkelvoudig en ik ken geen andere versie met NL subs, dus volgens mij is die er ook niet.