PDA

Bekijk de volledige versie : RCV DVDs



mjlfadriaans
25-10-2001, 21:26
Hallo,

Een vraagje. Ik heb nu een tweetal DVDs van CRV. Klopt het dat de leeftijdaanduiding die aangekondigd wordt vaker niet klopt met wat op de hoes staat. Een AL DVD was volgens wat ik hoorde ineens 'voor 16 jaar en ouder' .... dat laatste klopte niet, slordig moet ik zeggen.

Greetz,

Marco

BrianB
25-10-2001, 21:39
Ik denk dat je RVC bedoeld, ikzelf heb dat nog niet mee gemaakt, met welke dvd's heb je dat dan?

BrianB
25-10-2001, 21:42
En nu maak ik zelf ook een foutje het is RCV!

mjlfadriaans
25-10-2001, 22:06
Ik wist dat ik een fout maakte, maar ik zit op mijn werk dus deed ik hem op de gok. Grappig dat ondergetekende het ook fout deed .... in ieder geval is de eerste 'Frequency' en de andere 'even diep in mijn geheugen graven, hoewel ik hem laatst gekocht heb' .... voor ik de verkeerde naam geef weet ik dus in ieder geval dat Frequency bij mij de verkeerde leeftijd laat 'horen'. Het viel me op, niet dat het me echt stoorde, maar ik vond het gewoon slordig.

Greetz,

Marco

BrianB
25-10-2001, 23:21
Ik deed het in ieder geval NIET expres, maar dat is dan toch raar van RCV, dat ze niet eens een normale leeftijdsaanduiding kunnen geven? Een ramp vind ik het ook weer niet, maar wel een hele gare fout! Want hoe krijgen ze dat nou voor elkaar?

Alex van den Berg
25-10-2001, 23:28
Moderator aanpassing: CRV is in de titel gecorrigeerd naar RCV :)