PDA

Bekijk de volledige versie : Tomorrow Never Dies (SE) [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:00
Tomorrow Never Dies (SE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=10)

M Balje
24-09-2001, 12:14
Een van mijn favoriete Jamesbondfilms.
Helaas niet mijn favoriete omdat:

1. Verhaallijn is een beet je moeilijk te begrijpen.
2. Duurt maar 114 minuten (1u.54)

Ook heel leuk op dvd,alleen jammer dat er wat weinig extra's opstaan, met name mis ik een making of van de film.

als ik een cijfer moest geven voor de film en de dvd,krijgen ze alle bij een 7,5

Nathan Strik
24-09-2001, 14:18
Inderdaad, een beetje aan de korte kant. DVD is dik in orde, maar na het briljante GoldenEye laat deze film toch een beetje een zure smaak achter.
Goed vermaak? ja.... briljant? nee....

Dave
14-02-2002, 08:35
Ik heb deze v.d. weeek gekregen en ben er heel tevreden mee.
Ik vind dit echt een van de betere Bond films!
(Nu Goldeneye ook nog...)

music_maniac1965
26-11-2002, 20:47
om eerlijk te zijn is dit de laatste bondfilm die ik heb gezien/gekocht. ik denk er over om de complete set (althans er word een 28 delige set aangeboden bij corect in rdam) te kopen. zitten hier veel extra's bij ? of is er meer aandacht gegaan naar beeld/geluid ?

Grant
15-09-2003, 14:31
om eerlijk te zijn is dit de laatste bondfilm die ik heb gezien/gekocht. ik denk er over om de complete set (althans er word een 28 delige set aangeboden bij corect in rdam) te kopen. zitten hier veel extra's bij ? of is er meer aandacht gegaan naar beeld/geluid ?
Welke delen betreft deze set met maarliefst 28(!) titels?

Kees Hoekerd
20-12-2003, 17:19
Ik vind dit nu ook een hle goeie bondfilm worden,en het verhaal is stukken beter dan Die another day.En er zit ook veel actie in,wat je bij the world is not enough niet kan zeggen :P

Rickje
20-12-2003, 18:10
Iets minder als Goldeneye en iets beter als World is not enough en gelijk met Die another day.
Ik vond hem wel leuk zo maar Goldeneye vond ik toch beter als deze.
Zat beter verhaal en actie in.
Maar toch zal dit een goeie aankoop zijn en als punt een 7,5

chimera01
20-12-2003, 20:50
Goldeneye is excellent, maar daarna begint het nivo te zakken ook al in TND, nog iets onlogischer in TWINE (Denise als kerngeleerde right!!!) met als dieptepunt DAD.

Hoewel TND wel een aardige film is, toont iets typisch aan van de Brosnan reeks, hij wil wel maar het lukt niet helemaal. Ik hoop dat Bond 21 een stuk meer Bond wordt want Brosnan verdient een zwanezang.