PDA

Bekijk de volledige versie : MediaMarkt Algemeen



Pagina's : [1] 2 3 4

Tom van den Hout
25-10-2001, 21:47
Ik hoor iedereen over MediaMarkt dat deze winkelketen zo goedkoop schijnt te zijn.
Helaas zit er hier geen in de buurt (Eindhoven).

Maar als alles daar echt zo goedkoop is kan ik er wel eens een keer met de trein heen gaan.

Hoe duur is daar nou eigenlijk een nieuwe DVD? Die normaal 70 piek kost.

Ik kan namelijk wel naar de Makro die hier om de hoek zit :D
Alleen die hebben niet van die chille aanbiedingen van 25,- enzo

Bedankt

BrianB
25-10-2001, 22:08
Een dvd die normaal 70 gulden is bij bijv. de Free Record Shop ,daar is een dvd wel duurder maar oke, is bij de Mediamarkt (meestal) 50 gulden.

Edwin V
26-10-2001, 06:35
FRS fl70 Mediamarkt fl60
DVD's van fl60 zijn vaak net zo duur bij de Mediamarkt of het scheelt maar enkele guldens. Soms zijn ze zelfs duurder (What's eating Gilbert Grape: FRS39,95 en zelfs een tijdelijke aanbieding 29,95 en bij de Mediamarkt 59,95.

De duurdere DVD's zijn dus wat goedkoper, ook de boxenzijn ongeveer 10% goedkoper (dus dezelfde prijs bij FRS met coca cola kaart).

Je moet het bij de Mediamarkt vooral van enkele aanbiedingen hebben.

DennisP
26-10-2001, 08:13
Je kunt zelf online informatie krijgen via www.mediamarkt.nl

Dennis

G.O.D.
26-10-2001, 08:27
Ik ben er 2 dagen geleden voor het eerst geweest en echt geweldig is het niet.
De aanbiedingen die ze hebben zijn erg interessant, voor de rest vind ik de prijzen tegenvallen.

forzavado
26-10-2001, 09:38
Ben er ook vorige week naartoe geweest en gisteen weer. Of het goedkoper is?
Ligt er net aan over welke dvd's je het hebt. De één is een stuk goedkoper en de ander weer iets duurder. Soms is het inderdaad voordeliger om naar de frs te gaan (met name een aantal muziek dvd's vond ik aan de dure kant).
Over het algemeen is het toch wel iets goedkoper als je naar films op zoek gaat. Met name vanaf gisteren, topaanbiedingen!!!:) Maar blijf ook letten op aanbiedingen van andere winkels/ketens!

Tristan
26-10-2001, 10:37
Ik hoor iedereen over MediaMarkt dat deze winkelketen zo goedkoop schijnt te zijn.
Helaas zit er hier geen in de buurt (Eindhoven).
(..)
Ik kan namelijk wel naar de Makro die hier om de hoek zit :D
Alleen die hebben niet van die chille aanbiedingen van 25,- enzo

Bedankt

Beste Tom, MediaMarkt is over het algemeen goedkoper dan anders. Zoals je al gelezen hebt verschilt dat simpelweg per dvd en periode.

Maar ik moet zeggen, als je regelmatig naar de Makro gaat, zul je zien dat je de mediamarkt eigenlijk niet nodig hebt, want makro heeft ook heeele aantrekkelijke prijzen.

Maar deze week bijvoorbeeld is het wel heel erg dol bij MediaMarkt Amsterdam. Voor de mensen die het nog niet gezien hadden, kijk dan bij deze thread:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=9893&t=7389#post9893

groetjes Tristan.

Oh ik wilde nog even zeggen... MediaMarkt is qua prijzen in t algemeen gewoon in de meeste gevallen echt de goedkoopste, qua tv's van wasmachines, van dvd's tot koelkasten. Maarr..ik vind het wel 'zielig'voor de kleinere speciaalzaken.

MediaMarkt weet uiteraard een heeel groot massaal publiek naar zich toe te trekken en koopt massaal is waardoor produkten per stuk nou eenmaal goedkoper worden.

De kleinere zaken daarntegen kunnen het soms niet veroorloven om zulke lage prijzen te hanteren. De service mag bij MM soms ook beter: het is soms te druk en dan is er geen goeie bezetting.
De kassières zijn chago (neem ze niet kwalijk, ze krijgen zoveel/massaal klanten te 'verwerken')...

Maargoed, ik wil alleen maar zeggen: MediaMarkt concurreert bijna alle andere zaken weg, dat heeft iets oneerlijks gezien de slechtere service. Maarja, wij als consument hebben er alleen maar voordeel van: prijzen gaan elders nu ook steeds lager.

Olaf M.
26-10-2001, 11:50
Ik ga altijd op 'bargain hunt' bij MM.
Vanochtend naar MM Arena geweest om Se7en S.e. ( 25,- ) en The Mummy returns (55,- ) gehaald.
Ze hebben gewoon vaak hele leuke aanbiedingen.
:D

Olaf M.
30-10-2001, 14:57
Ik was idd ook voor private ryan gekomen. maja pech gehad.

ger
30-10-2001, 15:18
De mediamarkt WAS goedkoop.

Toen ze in Rotterdam openden stond er een artikel in een plaatselijke krant dat ze het eerste jaar flink met de prijzen zouden stunten om een klantenkring op te bouwen en daarna weer de normale prijs zouden gaan rekenen.
Het ziet er tegenwoordig naar uit dat dat het geval is.

Ze hebben regelmatig aanbiedingen die best de moeite waard zijn ,Bijv Miss Congeniality voor 4 tientjes is ook niet duur.
Hannibal (ik heb er nog 1 over) voor 58 piek !.
Met CDs zijn ze eigenlijk altijd goedkoper ,zeker het top 50 werk.

Maar er komen natuurlijk steeds meer zaken bij.
De hier boven genoemde film What's eating Gilbert Grape (Depp,Decaprio) verkoopt de Trekpleister bijv. al voor 15 piek !!

Voor diegenen die nog wel eens in Rotterdam winkelen.
Er zit iets verder als de Mediamarkt ook nog een zaakje dat Bravo discount heet ,Allerlei aanbiedingen en niet eens zo oudere films voor rond de 25 piek !

Witte boeken zaken beginnen ook al met DVD's dus...........
Er komt steeds meer !!!!

Tom van den Hout
30-10-2001, 19:46
Hannibal (ik heb er nog 1 over) voor 58 piek !.

Erg, wat moet je daar voor hebben??


Grtzzzz

Tom

xandernijsten
13-01-2005, 13:57
Waarom is het schop-bericht verwijderd? ;)
Ik vind dit namelijk vrij interessant...

Oscar van Sambeek
13-01-2005, 14:02
:roll: snap het ook niet,
kennelijk is er niemand in voor een lekker loos berichtje
om de boel eens flink wakker te schudden 8) 8)

xandernijsten
13-01-2005, 14:05
Ik bedoel, wist ik veel wat mediamarkt was voordat ik deze topic zag!

Oscar van Sambeek
13-01-2005, 14:05
hahaha,
heb ik toch nog iemand kunnen helpen :wink:

TheGodfather
13-01-2005, 14:07
de prijzen van de MM hier in Heerlen zijn de afgelopen tijd nogal flink gestegen. Ze zijn met veel producten echt niet meer de goedkoopste :roll:

Chris Hoogeveen
13-01-2005, 14:32
Ik vind het nog steeds jammer dat ze hun prijzen niet vermelden op de website! Nu moet ik altijd op de gok naar de MM gaan in de hoop dat ik er voordeel mee behaal.

Sander__12
13-01-2005, 14:32
Dat viel mij ook op bij andere MM, ze zijn lang niet altijd meer de goedkoopste, dat was eerst wel altijd standaard.

xandernijsten
13-01-2005, 14:40
Ik vind het nog steeds jammer dat ze hun prijzen niet vermelden op de website! Nu moet ik altijd op de gok naar de MM gaan in de hoop dat ik er voordeel mee behaal.

Zie je precies het effect wat ze ermee willen bereiken :wink:!

bommetje
13-01-2005, 14:48
de prijzen van de MM hier in Heerlen zijn de afgelopen tijd nogal flink gestegen. Ze zijn met veel producten echt niet meer de goedkoopste :roll:

Voor alles behalveDVD's is de vestiging in Herzogenrath goedkoper.

Axel de Mol
13-01-2005, 15:12
Hier in de buurt zit in ieder geval geen mediamarkt. Denk dat de gene die voor mij het dichtste bij zit in breda is en dat is nog een klere-eind.

Maarja.. geen mediamarkt voor mij dus waarschijnlijk. Kwam er nog een bij trouwens in de buurt van 's Hertogenbosch?

Niels Simons
13-01-2005, 15:23
er komt er 1 in tilburg,in 2006,en er komt er een in eindhoven,over een maand of 5.

mazzel,niels

Axel de Mol
13-01-2005, 22:49
aahh bedankt. Eindhoven is nog niet zo ver weg. Daar kan ik opzich wel met de bus ofzo naartoe ^^

Henk Heideveld
17-01-2005, 09:36
er komt er 1 in tilburg,in 2006,en er komt er een in eindhoven,over een maand of 5.

mazzel,niels
In Eindhoven komme we nie graag Niels :roll: :wink:

Henk Heideveld
17-01-2005, 09:37
Hier in de buurt zit in ieder geval geen mediamarkt. Denk dat de gene die voor mij het dichtste bij zit in breda is en dat is nog een klere-eind.

Maarja.. geen mediamarkt voor mij dus waarschijnlijk. Kwam er nog een bij trouwens in de buurt van 's Hertogenbosch?
Utrecht is een half uurtje met de trein. (vanaf Den Bosch)

Henk Heideveld
17-01-2005, 09:41
Dat viel mij ook op bij andere MM, ze zijn lang niet altijd meer de goedkoopste, dat was eerst wel altijd standaard.
Dat was voorheen ook niet, maar die hype bestond wel. iedereen riep het, iedereen riep elkaar na, ik was een van de weinigen die aantoonde dat FRS vaak goedkoper was, maar ja..... :roll: eigenwijs die jongens en meisjes op DVD.NL :cry: :wink:
MM is heel even goedkoop als iets net is uitgebracht en dan maar voor enkele artikelen en voor korte tijdsduur, zo bouwden ze handig het goedkoop-imago op. 8).

D. de Jong
02-12-2005, 13:48
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

BassFace
02-12-2005, 13:55
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.

RJI
03-12-2005, 16:01
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.

Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen

TheGodfather
05-12-2005, 19:55
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.

Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen
klopt, maar heb inmiddels wel ervaren dat t er ook vanaf hangt wie er staat te controleren. Soms mag je je tas mee naar binnen nemen, soms niet ;)

simonts
06-12-2005, 14:38
De mediamarkt is vaag!!!

ik woon zelf in Amsterdam in de buurt van de Mediamarkt en mijn ervaringen zijn eigenlijk negatief....
op Audio en video gebied zijn ze niet goedkoop volgen bijna altijd de advies prijs... De aanbiedingen zijn vaak wat verouderde series ook niet echt interessant.
Wat wel aardig is, is de DVD/CD afdeling ze hebben veel en voor een scherpe prijs.
De rest is eigenlijk matig!!! koop zelden wat bij ze en ik woon er praktisch om de hoek....

Mijn advies vergelijk de prijzen goed hun standaard assortiment is niet echt goedkoop, sommige aanbieding zijn wel interessant als je daar voor gaat.

Oscar P.
07-12-2005, 16:18
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.

Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen
klopt, maar heb inmiddels wel ervaren dat t er ook vanaf hangt wie er staat te controleren. Soms mag je je tas mee naar binnen nemen, soms niet ;)

Heb het nog nooit meegemaakt in Utrecht. Maar dat zou wat zijn, moet je naar het station bijvoorbeeld... (maken ze zelfs reclame mee) Dan mag er van mij iemand meelopen naar de andere uitgang maar mijn tas(sen) gaan voor geen goud in die vage kluisjes van ze... ;)

candela
07-12-2005, 16:29
Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

Iemand anders soortgelijke ervaringen?

Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

Die kluisjes vind ik complete onzin. Als je bv in Antwerpen langs de andere beneden ingang gaat houden ze je niet tegen (staat ook bijna nooit een bewaker) want daar beneden zijn geen kluisjes. Voor zover ik weet tenminste, maar tot voor kort kwam ik daar heel vaak en altijd nam ik die ingang om die domme kluisjes met succes te vermijden.

theThinWhiteDuke
07-12-2005, 16:42
Kluisjes en MM Eindhoven:
Via de boveningang (zo ga ik altijd) mag je ze gewoon meenemen.

Gisteren via de straatingang (voor t eerst) meteen bingo: of ik mn tas in die kluis wilde doen.
Dus ik tegen die gast: waarom? van al die keren dan ik hier kom is dit de eerste keer!
Hij: ligt aan degene die staat te controleren (!!) :roll: , het is verplicht,
behalve als je niet € 1 of € 2 op zak hebt (dit moet als 'borg' in de kluis)
Dus ik: ik heb alleen papiergeld op zak :lol:

Vage lui daar.....

kruspe
26-12-2005, 16:01
ik vraag het hier nog eens...hebben ze bij MM Eindhoven nog goede receivers voor een mooie prijs?

Alexander D
26-12-2005, 18:56
ik vraag het hier nog eens...hebben ze bij MM Eindhoven nog goede receivers voor een mooie prijs?

Je hebt PM trouwens ook, maar wat is je max prijs?

theThinWhiteDuke
15-09-2006, 13:45
MediaMarkt en tassen: waarom iedereen de MediaMarkt moet mijden

Vandaag dacht ik eens lekker op mn vrije middag de MM in te gaan; oa wat PC spullen halen en nog even rondsnuffelen.

Ik kom daar aan (vol goede zin); en besloot mijn tas in een van de kluizen te leggen; maar ik zag dat dit niet mogelijk was: ik had namelijk geen € 1 of € 2 munt om er in te stoppen.
Ik pakte mijn tas weer en wilde doorlopen (iets waar ik de vorige keer geen probleem mee had, en er waren zat andere mensen die met tas binnen waren).

De beveiligingsman hield me echter tegen: de tas (een klein model sporttas) MOEST de kluis in!
Ik vond dit vreemd en zei dat er binnen diverse mensen met tas waren! Sterker: op dat moment liep er een vrouw met tas zo naar binnen!
Zijn antwoord: dit waren regels, en die golden niet voor vrouwen! (Over de mannen met tas hoorde ik hem verder niet...wellicht deed hij z'n werk niet goed toen die naar binnen zijn gelopen?)

Enfin, ik werd doorverwezen naar de klantenservice....waar een behoorlijke rij stond (het kon wel even duren voordat ik mijn twee 50 cent munten voor 1 euro munt had ingewisseld).
Hier had ik geen zin in, dus sprak ik een meneer aan die zojuist zijn tas in een kluis had gestopt.
Helaas: deze meneer kon niet wisselen.

De beveiligingsman zag dit (alsmede de lange rij bij de klantenservice) maar hield voet bij stuk.

Dat er mensen met tassen binnenwaren? Tja, daarvoor golden blijkbaar andere regels!

Mijn hele zin om er naar binnen te gaan was inmiddels verdwenen....wat ik ook duidelijk heb gemaakt, alsmede het feit dat men op deze manier mensen wegjaagt en dat ik liever naar een winkel ga waar men wél klantvriendelijk is.

Blijkbaar ben ik niet de enige.....het kan erger!
Tijdje terug:
Vriendin van een vriend van me wil bij de MM een stofzuiger kopen; ze had hiervoor een enorme pot met kleingeld.
Met de pot in haar (jaja, voelen jullie hem al aankomen?) TAS (juist ja! wat een verrassing!) wil ze de zaak binnengaan!

'Nee' zegt de stoere beveiligingsman! Die tas moet in de kluis! (vreemd; tegen mij werd straks gezegd dat voor vrouwen deze regel niet geldt!?)
'Ja, dat kan wel' zegt ze, 'maar in die tas zit het geld waarmee ik dadelijk ga betalen!'
Tja.....niets mee te maken: de tas moest in de kluis.
Conclusie: geen nieuwe stofzuiger.

Nu ik toch bezig ben.....

December 2005: Ik wil een kerstcadeau halen; een nieuwe homecinemaset voor mijn ouders.
Op de betreffende afdeling liep 1 persoon die bezig was met klanten, maar gelukkig: bij een PC terminal stond een verkoper niets te doen.
Ik eropaf; om te vragen of hij een bepaalde set voor mij uit het magazijn kon halen (ik wist exact welke het zou worden, ik hoefde geen advies).
Nope, dat ging niet....want hij 'was bezig' (bezig met wat?)

Conclusie: mij zien ze er niet meer terug....nooit meer.
Ik hoop overigens dat niemand er ooit nog heen gaat :twisted:

Mijn mening: MediaMarkt. 'Ik ben toch zeker niet gek?'
Inderdaad! Ik ben niet gek nee! Daarom haal ik niets meer bij jullie! :mrgreen:

Overigens heb ik ze mijn verhaal gemaild....en ben benieuwd naar de reactie.

Aloys
15-09-2006, 14:23
Blijkbaar ben ik niet de enige.....het kan erger!
Tijdje terug:
Vriendin van een vriend van me wil bij de MM een stofzuiger kopen; ze had hiervoor een enorme pot met kleingeld.
Met de pot in haar (jaja, voelen jullie hem al aankomen?) TAS (juist ja! wat een verrassing!) wil ze de zaak binnengaan!

'Nee' zegt de stoere beveiligingsman! Die tas moet in de kluis! (vreemd; tegen mij werd straks gezegd dat voor vrouwen deze regel niet geldt!?)
'Ja, dat kan wel' zegt ze, 'maar in die tas zit het geld waarmee ik dadelijk ga betalen!'
Tja.....niets mee te maken: de tas moest in de kluis.
Conclusie: geen nieuwe stofzuiger.


Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.

Pieter V
15-09-2006, 14:27
Wat een gezeik om niks.

theThinWhiteDuke
15-09-2006, 14:28
Pieter]Wat een gezeik om niks.
niks ja....
Van mij vangen ze niks meer :twisted:

Luchtgordijn Bogey
15-09-2006, 15:21
Het tassenbeleid bij veel MM-vestigingen is inderdaad zeer klantonvriendelijk, vooral ten opzichte van mannen, aangezien handtasjes van vrouwen niet geweerd worden.

Als ik direct uit mijn werk kom, heb ik een rugtas met ondermeer mijn portemonee, laptop van de zaak, zonnebril, mp3-speler en PDA bij me. Allemaal spullen die ik niet mag of verantwoord kan achterlaten in de auto.

Voor zulke spullen zijn de bagagekluizen geen oplossing. Ieder lid van het dievengilde kan die sleuteltjes ... laat ik het maar niet gaan uitspellen, want je snapt het al.

Dus die bagagekluizen zijn misschien veilig genoeg voor een tasje drogisterijartikelen of supermarktboodschappen e.d., maar niet voor echt waardevolle zaken.

De beveiligingsmensen snappen dit ook wel, dus ik regel meestal om de tas (op eigen risico) bij de informatiebalie af te geven. Maar het blijft een gedoe, is klantonvriendelijk en nog steeds niet echt veilig voor mij.

Laatst moest ik bij MM Arena twee keer mijn tas afgeven. Toen ik mijn portemonnee nodig had om te betalen bij de kassa, mocht ik mijn tas nog steeds niet richting kassa meenemen.

Overigens heeft Saturn Rotterdam Zuidplein dezelfde policy.

Klantonvriendelijke MM-vestigingen zijn onder meer:
MM Zoetermeer
MM Arena
MM Hengelo (werd zelfs bijna als een dief bejegend door een verkoopmedewerker bij wie ik nota bene een bestelling plaatste)
MM Breda

Bij deze vestigingen kom ik dus ook zelden of nooit meer terug. Alleen al de gedachte aan weer zo'n gesprek met een beveiligingsmedewerker staat me tegen.

Klantvriendelijk (lees: normaal) zijn:
Beide MM Rotterdam vestigingen
MM Utrecht
MM Den Haag

Al met al heb ik begrip voor de situatie dat men wat tegen winkeldiefstal wil doen. Echter, de man/vrouw discriminatie en de gevaarlijke kluisjes zijn onacceptabel tegenover vermogende impulskopers zoals ik.

Edit: MM Enschede gewijzigd in MM Hengelo.

Martin Z.
15-09-2006, 15:27
Bij MM Zoetermeer ben ik nog nooit tegengehouden en ik kom altijd met tas binnen... Laats hielp de security dude me zelfs met inpakken :)

edit: wat is dat gedoe met die dubbele posts tegenwoordig :?

edit 2: of driedubbele posts :roll:

Luchtgordijn Bogey
15-09-2006, 15:27
edit: dubbelpost gewist, na vreemd webservergedrag bij definief maken reply
(...)

Dennis Kuijper
15-09-2006, 15:27
Als je je kop niet mee hebt dan word het moeilijk :P

Yu
15-09-2006, 15:29
Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
Geen kluisjes en een redelijk personeel.

Pieter V
15-09-2006, 15:30
Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
Geen kluisjes en een redelijk personeel.
Precies :). Sluit ik me bij aan.

Mr_Parker
15-09-2006, 18:32
Het zuster bedrijf, Marko / Lukas Klamer, is vaak net nog iets goedkoper dan MM. Dus indien in bezit van een kaart is dit een goed alternatief. Overigens geldt ook daar, heel duidelijk beleid bij de ingang dat alle tassen groter dan A4 niet naar binnen mogen. Maar daar staat het er tenminste duidelijk.

Een leuke manier om de MM terug te pakken is de volgende, zelf al eens gedaan met 2 dvd's:

Men zoekt in de meestal chaotische rotzooi die ooit wellicht alfabetisch bedacht is maar nu allang niet meer is, al is het maar omdat ze opeens een ondoorgrondelijke verdeling hebben gemaakt in het DVd aanbod, de dvd's die men wil hebben. Hoe meer hoe leuker.

Met de gekozen / gewilde dvd's gaat men nu in de rij bij de kassa staan. Na betaling komt de grap. In veel vestigingen krijg je direct een stempel op je bon met "gecontroleerd meegenomen". Nu vraag je aan de vaak niet vrolijke kassa medewerker of hij / zij even je dvd's uit het seal wil halen en elke dvd op krassen zou willen bekijken. Zodra ze ook maar met haar vingers op het schijfje komt ipv de rand ga je natuurlijk mekkeren en zeg je dat je een wil zonder vinger vlekken. Je hebt ze immers volgens de bon gecontrellerd voor je ze meenam.

Toevallig zat bij mij een van de 2 gekochte dvd's waar ik dit bij uit haalde nog vol krassen ook. De kassa dame toen kon ook meteen de reden van de stempel niet meer begrijpen, maar hij is er nog altijd.

Moeten ze inderdaad maar niet zo'n dom beleid met tassen voeren, 50 % van de keren mag ik zo naar binnen en 50 % van de keren niet. En moeten ze die stempel daar stoppen waar het licht niet schijnt.

Mark de Jong
16-09-2006, 10:00
MediaMarkt en tassen: waarom iedereen de MediaMarkt moet mijden

Vandaag dacht ik eens lekker op mn vrije middag de MM in te gaan; oa wat PC spullen halen en nog even rondsnuffelen.

Ik kom daar aan (vol goede zin); en besloot mijn tas in een van de kluizen te leggen; maar ik zag dat dit niet mogelijk was: ik had namelijk geen € 1 of € 2 munt om er in te stoppen.
Ik pakte mijn tas weer en wilde doorlopen (iets waar ik de vorige keer geen probleem mee had, en er waren zat andere mensen die met tas binnen waren).

De beveiligingsman hield me echter tegen: de tas (een klein model sporttas) MOEST de kluis in!
Ik vond dit vreemd en zei dat er binnen diverse mensen met tas waren! Sterker: op dat moment liep er een vrouw met tas zo naar binnen!
Zijn antwoord: dit waren regels, en die golden niet voor vrouwen! (Over de mannen met tas hoorde ik hem verder niet...wellicht deed hij z'n werk niet goed toen die naar binnen zijn gelopen?)

Enfin, ik werd doorverwezen naar de klantenservice....waar een behoorlijke rij stond (het kon wel even duren voordat ik mijn twee 50 cent munten voor 1 euro munt had ingewisseld).
Hier had ik geen zin in, dus sprak ik een meneer aan die zojuist zijn tas in een kluis had gestopt.
Helaas: deze meneer kon niet wisselen.

De beveiligingsman zag dit (alsmede de lange rij bij de klantenservice) maar hield voet bij stuk.

Dat er mensen met tassen binnenwaren? Tja, daarvoor golden blijkbaar andere regels!

Doe de volgende keer niet zo moeilijk en geef de tas aan de balie af.
Maar inderdaad, de regels die op tassen geldt is vaag (de ene keer kom je er wel mee binnen, de andere keer niet).

theThinWhiteDuke
16-09-2006, 10:05
Doe de volgende keer niet zo moeilijk en geef de tas aan de balie af.
There won't be a next time.... :lol:

Voor DVDs vind ik het overigens een t*ringzaak:
ipv alles op alfabet te zetten zetten ze het op prijsvolgorde....

Dus stel je wil 'Sin City' dan moet je eerst weten wat de prijs van de DVD is....(of je moet bij tig bakken de letter S doornemen)

Aloys
16-09-2006, 10:13
Ik heb nooit een probleem met een Tas gehad.. zelfs met me Motorhelm (waar je toch iemand makkelijk mee knock out slaat) kom ik altijd probleemloos binnen

Martin Z.
16-09-2006, 10:44
Motorhelm (waar je toch iemand makkelijk mee knock out slaat)

Maar daar gaat het nou net niet om... :wink:

Erwin vd H
16-09-2006, 11:19
Klantvriendelijk (lees: normaal) zijn:
Beide MM Rotterdam vestigingen
MM Utrecht
MM Den Haag
mbt Utrecht gelden er wat andere regels, daar is de MM namelijk een doorgaande route van een gedeelte van Hoog Catharijne naar de binnenstad. Daarom doen ze daar nooit moeilijk als je met je tas komt, het kan immers zo zijn dat je alleen maar even er doorheen moet.
Het personeel vind ik er over het algemeen wel aardig, kreeg bv gratis een wekker omdat een bestelling zo lang duurde.

Bravestarr
16-09-2006, 11:54
Het tassenconcept van de mediamarkt is inderdaad prachtig. De eerste keer dat ik ermee te maken kreeg liep ik nietsvermoedend met mijn rugtas naar binnen waarna ik ene hand op mijn schouder voelde van een beveiligingsfiguur die me vroeg of ik mijn tas in een kluisje wou doen. Ik heb vrijwel nooit kleingeld in mijn portemonnee. Zo ook nu niet en dat probeerde ik die vent duidelijk te maken. De man was onverbiddelijk. Ik in de rij bij de klantenservice of hoe ze die balie ook noemde, waar 2 "lichten" van medewerkers bezig waren met de bon van 1 van de mensen die voor mij stonden. Er werd veel gestaard en gediscussieerd, maar 0,0% rendement waardoor het alleen maar langer duurde.
Gelukkig herinnerde ik me dat de Decathlon naast de MM (in amsterdam) ook een tassenbeleid voerde maar daar kon je hem achter de balie plaatsen (wat volgens mij nu niet meer zo is). Heb hem daar gedropt, kreeg een nummertje en kon de mediamarkt in.
Misschien een idee voor de MM: plaats bij die kluisjes een geldwisselautomaat zoals bij de Febo. Overigens vind ik die "kluisjes" er vrij gammel uitzien. Het deurtje wekt niet de suggestie dat het een ondoordringbaar fort is en eventuele waardevolle bezittingen zijn duidelijk zichtbaar door de plexiglas deurtjes.

Aloys
16-09-2006, 12:01
Motorhelm (waar je toch iemand makkelijk mee knock out slaat)

Maar daar gaat het nou net niet om... :wink:

Maar het is wel enigzins vergelijkbaar..

Lex v/d Moolen
16-09-2006, 12:08
Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.Onzin, ook kleingeld is een wettig betaalmiddel. En laten tellen en ruilen bij een bank moet je tegenwoordig bij mijn weten ook betalen.

Net bij de MM Rijswijk geweest overigens met een grote rugzak. Wenste de bewaker nog goedemorgen, wat hij me terugwenste en verder geen woord over de rugtas. :lol:

Aloys
16-09-2006, 12:12
Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.Onzin, ook kleingeld is een wettig betaalmiddel. En laten tellen en ruilen bij een bank moet je tegenwoordig bij mijn weten ook betalen.

Ik zou het nooit doen.. hoe zou jij het vinden als je bijd e kassa in de rij staat en degene voor je komt opeens met ee grote pot kleingeld aan met als gevolg dat je een half uur langer moet wachten omdat het geteld moet worden ?

Lex v/d Moolen
16-09-2006, 12:19
Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.Onzin, ook kleingeld is een wettig betaalmiddel. En laten tellen en ruilen bij een bank moet je tegenwoordig bij mijn weten ook betalen.

Ik zou het nooit doen.. hoe zou jij het vinden als je bijd e kassa in de rij staat en degene voor je komt opeens met ee grote pot kleingeld aan met als gevolg dat je een half uur langer moet wachten omdat het geteld moet worden ?Niet leuk, maar MM heeft wel meer kassa's.

Erwin vd H
16-09-2006, 12:20
Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.Onzin, ook kleingeld is een wettig betaalmiddel. En laten tellen en ruilen bij een bank moet je tegenwoordig bij mijn weten ook betalen.

Ik zou het nooit doen.. hoe zou jij het vinden als je bijd e kassa in de rij staat en degene voor je komt opeens met ee grote pot kleingeld aan met als gevolg dat je een half uur langer moet wachten omdat het geteld moet worden ?Ook hier gelden weer bepaalde regels met hoeveel kleingeld je maximaal mag betalen(althans dat was in het guldentijdperk wel altijd zo). Precieze bedragen weet ik niet, maar een winkelier mag ongetwijfeld 200 euro aan stuivers weigeren.
En ja het is enorm irritant als je net achter zo iemand staat. Maar wat dat betreft vind ik de MM ook wel onhandig, de pinkastjes zitten altijd aan de kant waar de mensen achter je erg makkelijk kunnen meekijken.

bosmeneer
16-09-2006, 16:26
Overigens vind ik die "kluisjes" er vrij gammel uitzien. Het deurtje wekt niet de suggestie dat het een ondoordringbaar fort is en eventuele waardevolle bezittingen zijn duidelijk zichtbaar door de plexiglas deurtjes.
De helft van de kluisjes is vaak kapot. Daarom controleer ik het slot ook goed.
In Almere werd in het begin nog goed gecontroleerd. Nu staat er niet eens een bewaker voor of na de ingang. Met een volle of lage rugtas loop ik snel naar binnen. Enkel als opbergkluis voor tijdens het winkelen is het een erg handige oplossing ;)


Maar wat dat betreft vind ik de MM ook wel onhandig, de pinkastjes zitten altijd aan de kant waar de mensen achter je erg makkelijk kunnen meekijken.
Dat je er zelf half voor gaat staan is dus te begrijpen, maar dat je de pincodes van klanten voor je in de rij eenvoudig kan aflezen... Sommige mensen :roll:

Mr_Parker
16-09-2006, 17:43
Ik heb het zelf ook vaker gehad dat de tas niet in het hokje past. Liet de bewaker me niet door, dan was het jammer maar geen inkopen bij de MM.



Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.Onzin, ook kleingeld is een wettig betaalmiddel. En laten tellen en ruilen bij een bank moet je tegenwoordig bij mijn weten ook betalen.

Net bij de MM Rijswijk geweest overigens met een grote rugzak. Wenste de bewaker nog goedemorgen, wat hij me terugwenste en verder geen woord over de rugtas. :lol:

Ik heb zelf menige tijd in een winkel gewerkt en als iemand met klein geld wenste te betalen vond ik dat alleen maar fijn. Het klein geld gaat er nl zeer hard door bij een winkel. Daarnaast moet je als winkel bij de meeste banken betalen om klein geld te krijgen, dus als iemand het kwijt wilde nam ik het meer dan graag aan.
De rest van de rij staat dan helaas maar wat langer te wachten.
Wat ik alleen ook niet snap van de MM bij mij is de hoeveelheid kassa's. Ze hebben er een stuk of 10 :?: Als ze nu ook wel eens allemaal open zouden zijn oke, maar ik heb er nog nooit meer dan 5 tegelijk open gezien.

Ook ik probeer de zaak zo veel mogelijk te vermijden.

rkrijger
03-10-2006, 19:52
Ik vind vooral dat de DVDs ongelofelijk slecht gecategoriseerd staan. Heb al een paar wezenloos lopen zoeken naar "Rome". Zonder succes overigens. Nee, geen fijne winkel. Wel ok prijzen.

MrCarrey
08-10-2006, 18:41
Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
Geen kluisjes en een redelijk personeel.

Sinds wanneer zijn er geen kluisjes meer in MM Groningen ?

Louwrens H.
08-10-2006, 18:45
Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
Geen kluisjes en een redelijk personeel.

Sinds wanneer zijn er geen kluisjes meer in MM Groningen ?
Volgens mij zijn die er nog steeds.

MrCarrey
08-10-2006, 18:53
Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
Geen kluisjes en een redelijk personeel.

Sinds wanneer zijn er geen kluisjes meer in MM Groningen ?
Volgens mij zijn die er nog steeds.

Ja dat dacht ik ook.

its me martin
14-10-2006, 10:26
Kom zo nu en dan wel eens bij de MM in Maastricht, nooit geweigerd met tas, nooit onvriendelijk geholpen en nooit problemen gehad met het terug brengen van iets.
Dvd's staan ook redelijk goed opgesteld via het alfabet, dus zoeken is ook geen probleem.
Western's, oorlog, porno en muziek dvd's en tv series staan zelfs allemaal appart opgesteld.

Bart de Graaf
27-10-2006, 15:08
Gister gebelt door MM Groningen dat mijn ER seizoen 7 box binnen was die ik had besteld. Dus ik vol goede moed met de bus naar Groningen vandaag. Kom ik daar aan om mijn box op te halen krijg ik te horen dat ze mijn bestelling (met naamsticker en al) in de verkoop hebben gedaan en dat ik er dus naar kan fluiten voor vandaag.

Ben ik net thuis word ik weer door de MM gebelt en word me vertelt dat mijn box binnen is gekomen. Ik het verhaal nog eens uitleggen wat er een paar uur eerder gebeurde en dan word mij doodleuk vertelt dat er een paar uur voordat ik in de winkel stond, al een nieuwe levering was gekomen.

Dus hebben ze daar bij MM niet alleen mijn bestelde ER box met naam telefoonnummer en al verkocht, ook zijn ze nog eens te lui geweest een nieuwe box te zoeken in de nieuwe levering!

Gelukkig stond er bij de uitgang een andere medewerker van de MM die net een klanten tevredenheidsonderzoek deed :twisted:

Beloved
03-12-2006, 22:18
Even een vraagje; ik heb twee weken geleden bij de MM in Den Haag seizoen 1 van Will & Grace gekocht voor €15. Nou ben ik bij de laatste aflevering van de tweede dvd, en hij loopt grandioos vast. Het beeld gaat op pauze, er is geen beweging meer in te krijgen tenzij ik op 'volgende' druk, want dan gaa hij als ik mazzel heb naar de volgende 'aflevering' (de extra's in dit geval) en als ik geen mazzel heb dan loopt m'n hele speler vast. Ook zat er een krasje op de eerste dvd waar hij even haperde. Maar ik heb hem dus twee weken geleden gekocht in Den Haag; zou ik nog terug kunnen gaan naar een filiaal in Utrecht of Ede om daar m'n probleem voor te leggen en om een nieuwe te vragen? Ik heb de kassabon nog. Of moet ik weer helemaal terug naar Den Haag? En maakt het nog uit dat ik hem twee weken geleden heb gekocht? Ik bedoel, er staan ruim 20 afleveringen op. Het is een leuke serie maar zoveel tijd heb ik niet om ze allemaal achter elkaar in één week tijd te kijken :D .

Ralfers
04-12-2006, 08:45
Even een vraagje; ik heb twee weken geleden bij de MM in Den Haag seizoen 1 van Will & Grace gekocht voor €15. Nou ben ik bij de laatste aflevering van de tweede dvd, en hij loopt grandioos vast. Het beeld gaat op pauze, er is geen beweging meer in te krijgen tenzij ik op 'volgende' druk, want dan gaa hij als ik mazzel heb naar de volgende 'aflevering' (de extra's in dit geval) en als ik geen mazzel heb dan loopt m'n hele speler vast. Ook zat er een krasje op de eerste dvd waar hij even haperde. Maar ik heb hem dus twee weken geleden gekocht in Den Haag; zou ik nog terug kunnen gaan naar een filiaal in Utrecht of Ede om daar m'n probleem voor te leggen en om een nieuwe te vragen? Ik heb de kassabon nog. Of moet ik weer helemaal terug naar Den Haag? En maakt het nog uit dat ik hem twee weken geleden heb gekocht? Ik bedoel, er staan ruim 20 afleveringen op. Het is een leuke serie maar zoveel tijd heb ik niet om ze allemaal achter elkaar in één week tijd te kijken :D .

kzou het gewoon proberen.. MM heeft wel goeie service, dus ik denk dat je wel goeie kans maakt om te ruilen ;) een vriend van me had ooit een aantal friends series gekocht bij de V&D, en pas na 3 maanden was ie bij de laatste disc, bleek dat de eerste disc te zijn (had ie dus een disc dubbel).. hij toch gewoon terug gegaan, en gewoon een nieuwe gekregen, zelfs na een paar maand.. tis wel een andere winkel, maar ik bedoel maar aan te geven, dat je best wel goeie kans maakt dat de MM ook wel zo netjes is om hem alsnog te ruilen ;)

Beloved
04-12-2006, 14:53
Het is gelukt :) . Ze hebben niet eens gecheckt of de dvd echt wel vastliep, maar ze hadden de box niet meer op voorraad dus ik kreeg gewoon m'n geld terug. Ben toen naar de FRS gegaan (want nu moest ik hem hebben ook) en daar lag hij voor €10 alleen in een andere uitvoering, maar ach. Heb dus winst gemaakt ook :P . Alleen FRS kennende hoop ik dat de dvd's niet al te bekrast zullen zijn...

misterfun
17-12-2006, 18:16
ik heb een beetje hulp nodig en je zal zeggen waar maak je je druk over het gaat maar om 10,- euro maar toch.

Kom ik vandaag bij de MM rotterdam haal ik daar 24 seizoen 5 en kost 64,99

ik naar de kassa zeg ik tegen de charmante dame dat ik heb gezien dat dezelfde dvd box in zoetermeer slechts 49,99 kost in utrecht 59,99

waarna ik zeg ik heb gehoord van de laagste prijsgarantie telt binnen een straal van 30 kilometer. zegt ze ik kan u daar niet bij helpen, maar als u bij mij gewoon 64,99 afrekend kunt u met uw bonnetje naar de info balie en dan kunt het daar regelen dat u geld terug krijgt na prima ik afrekenen. staat er een jan jaap naast haar die schroeit het tasje met de dvd's dicht waar ook m'n bon in zit, kluns !

ik naar de info balie vertel daar hetzelfde verhaal en krijg te horen elke MM in een aparte frechis met elk onafhankelijke eigenaren en dat gaat dus niet op de laagste prijs garantie. WTF!!!!

iemand van de MM op dit forum ??

ben hier niet over te spreken..... reacties zijn welkom.

d-fens
17-12-2006, 20:54
ik heb een beetje hulp nodig en je zal zeggen waar maak je je druk over het gaat maar om 10,- euro maar toch.

Kom ik vandaag bij de MM rotterdam haal ik daar 24 seizoen 5 en kost 64,99

ik naar de kassa zeg ik tegen de charmante dame dat ik heb gezien dat dezelfde dvd box in zoetermeer slechts 49,99 kost in utrecht 59,99

waarna ik zeg ik heb gehoord van de laagste prijsgarantie telt binnen een straal van 30 kilometer. zegt ze ik kan u daar niet bij helpen, maar als u bij mij gewoon 64,99 afrekend kunt u met uw bonnetje naar de info balie en dan kunt het daar regelen dat u geld terug krijgt na prima ik afrekenen. staat er een jan jaap naast haar die schroeit het tasje met de dvd's dicht waar ook m'n bon in zit, kluns !

ik naar de info balie vertel daar hetzelfde verhaal en krijg te horen elke MM in een aparte frechis met elk onafhankelijke eigenaren en dat gaat dus niet op de laagste prijs garantie. WTF!!!!

iemand van de MM op dit forum ??

ben hier niet over te spreken..... reacties zijn welkom.
Kan ik MM geen ongelijk in geven. Prijsbeleid verschilt idd per vestiging. In hoeverre dat natuurlijk een uitzondering is op het de laagste prijs garantie is een andere vraag.

bosmeneer
17-12-2006, 23:09
ik naar de kassa zeg ik tegen de charmante dame dat ik heb gezien dat dezelfde dvd box in zoetermeer slechts 49,99 kost in utrecht 59,99

waarna ik zeg ik heb gehoord van de laagste prijsgarantie telt binnen een straal van 30 kilometer. zegt ze ik kan u daar niet bij helpen, maar als u bij mij gewoon 64,99 afrekend kunt u met uw bonnetje naar de info balie en dan kunt het daar regelen dat u geld terug krijgt

Iedere MM-winkel heeft zo'n lage prijs garantie binnen 30 kilometer, dus Utrecht valt er buiten en Zoetermeer ook. Mijn topografie is niet perfect, anders doet een routeplanner wonderen :)

misterfun
18-12-2006, 05:58
ik naar de kassa zeg ik tegen de charmante dame dat ik heb gezien dat dezelfde dvd box in zoetermeer slechts 49,99 kost in utrecht 59,99

waarna ik zeg ik heb gehoord van de laagste prijsgarantie telt binnen een straal van 30 kilometer. zegt ze ik kan u daar niet bij helpen, maar als u bij mij gewoon 64,99 afrekend kunt u met uw bonnetje naar de info balie en dan kunt het daar regelen dat u geld terug krijgt

Iedere MM-winkel heeft zo'n lage prijs garantie binnen 30 kilometer, dus Utrecht valt er buiten en Zoetermeer ook. Mijn topografie is niet perfect, anders doet een routeplanner wonderen :)

Dan is jou routeplanner toch echt kapot want van rotterdam naar zoetermeer is precies 30 KM, ok van rotterdam naar utrecht is meer.

bosmeneer
18-12-2006, 19:01
ik naar de kassa zeg ik tegen de charmante dame dat ik heb gezien dat dezelfde dvd box in zoetermeer slechts 49,99 kost in utrecht 59,99

waarna ik zeg ik heb gehoord van de laagste prijsgarantie telt binnen een straal van 30 kilometer. zegt ze ik kan u daar niet bij helpen, maar als u bij mij gewoon 64,99 afrekend kunt u met uw bonnetje naar de info balie en dan kunt het daar regelen dat u geld terug krijgt

Iedere MM-winkel heeft zo'n lage prijs garantie binnen 30 kilometer, dus Utrecht valt er buiten en Zoetermeer ook. Mijn topografie is niet perfect, anders doet een routeplanner wonderen :)

Dan is jou routeplanner toch echt kapot want van rotterdam naar zoetermeer is precies 30 KM, ok van rotterdam naar utrecht is meer.
Ik ben nou eenmaal geen bosmeneerbosmeneer :P

misterfun
18-12-2006, 20:51
Whahahhaa, ROTFLMAO.

iig hier is dus niets tegen te beginnen ?

bosmeneer
19-12-2006, 19:15
iig hier is dus niets tegen te beginnen ?
Als het wel binnen 30 km valt zou ik ze er weer op wijzen.
Het staat ook op hun site: http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3

Beloved
30-03-2007, 20:09
Even een vraagje: accepteert de MM ook irischeques?

Pieter V
30-03-2007, 21:24
Even een vraagje: accepteert de MM ook irischeques?
Nee.

Cor H.
03-04-2007, 14:23
Als het wel binnen 30 km valt zou ik ze er weer op wijzen.
Het staat ook op hun site: http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3

Hmm ze hebben het nu over 15 km!!!

bosmeneer
04-04-2007, 21:28
Hmm ze hebben het nu over 15 km!!!

Tsja, dat krijg je er van als ze in iedere stad een nieuwe winkel openen ;)

imp
28-01-2008, 11:57
Vandaag (28/01/08 ) bij de Mediamarkt geen BTW betalen op TV's, Hifi, DVD-spelers en -recorder. Morgen dezelfde korting op PC's en laptops.
Let op: geen korting van 19% maar +-16%
119 euro wordt 100 euro = 19 euro korting = 119/19 = 15,97%

Brian2
28-01-2008, 15:56
Wat een slagveld in de MM ArenA vandaag met die '19% BTW, weg ermee' actie. Alle kassa's open en nog stonden er praktisch altijd twee mensen in de rij met een TV in hun handen.

Khonnor
29-01-2008, 05:50
Ik heb toch een tv gekocht zonder BTW, kon de verleiding niet weerstaan.

Maar...a-technisch als ik ben....het beeld is enorm slecht van de tv-zenders. Er staat in de handleiding een "tip" om dat te corrigeren, echter gebeurt er niets.
DVD-kanaal is wel mooi.

Verder zit er nog een hoop gezeur op, waar ik niets van snap en volgens mij ook niet voor mij van toepassing is, maar het zou wel handig zijn als er wat duidelijker in zou staan wat de dingen/functies zijn ipv alleen maar codes en afkortingen te gebruiken.

TV is overigens een LG 26LC51.

Maar het was inderdaad een slagveld in de MM.

Lex v/d Moolen
29-01-2008, 15:57
Ik neem aan dat je analoge kabeltv kijkt? Je zou over kunnen stappen naar digitale tv. Scheelt wel aanzienlijk. Wat je ook nog eerst zou kunnen proberen is een betere antennekabel+connectors kopen, en dan bij voorkeur die van Hirschmann.

Hugo R
29-01-2008, 17:55
Analoog schijnt bij LCD's en plasma's inderdaad vaak behoorlijk lelijk er uit te zien.

Ralfers
29-01-2008, 20:09
klopt, wij hebben thuis een LCD televisie van Sharp. Een aantal weken daarna kregen we toevallig een aanbieding van @Home om over te stappen op digitale TV voor eenmalig 30 euro. De kosten voor de digitale ontvanger. Sindsdien kunnen we analoog en digitaal kijken op onze tv, en aangezien m'n moeder er niet zo goed in is met al die afstandbedieningen, kijkt zij nog wel eens naar analoog. Zet ik hem dan voor m'n moeder op het digitale kanaal, dan zegt ze ook meteen dat het er stukken beter uitziet. Het is echt heel duidelijk te zien.

Pascal Barroso
09-06-2008, 08:38
Ik zag gisteren toen ik in de tram zat dat er op de Beyerlandselaan (Rotterdam-Zuid) een 3e Mediamarkt komt daar.

le-nnart
09-06-2008, 09:40
klopt, wij hebben thuis een LCD televisie van Sharp. Een aantal weken daarna kregen we toevallig een aanbieding van @Home om over te stappen op digitale TV voor eenmalig 30 euro. De kosten voor de digitale ontvanger. Sindsdien kunnen we analoog en digitaal kijken op onze tv, en aangezien m'n moeder er niet zo goed in is met al die afstandbedieningen, kijkt zij nog wel eens naar analoog. Zet ik hem dan voor m'n moeder op het digitale kanaal, dan zegt ze ook meteen dat het er stukken beter uitziet. Het is echt heel duidelijk te zien.

leuke actie. Helaas zit ik hier met de UPC en had een tijdje terug digitale tv van ze, maar zag nauwelijks verschil. Zelfde verhaal met digitenne. (Kdl 32s2530)
Dus zó geweldig vind ik dat digitale tv niet wat wel jammer is wat dat analoge beeld is indd redelijk slecht.

Qzyn
11-04-2009, 09:32
Media Markt gaat online verkopen

Na de zomer start Media Markt in ons land met een online winkel. Het betreft vooralsnog een proef. Dit heeft directeur Eckhard Cordes afgelopen week gezegd tijdens een presentatie over de jaarcijfers, zo meldt Channelworld.nl.

De website van Media Markt is momenteel niet meer dan een online folder waarin verwezen wordt naar prijzenacties en de adressen van lokale vestigingen op staan vermeld.

In Duitsland heeft het elektronicaconcern al eerder met webwinkels geëxperimenteerd, maar na protest van vestiginghouders werd dit stopgezet. De vestiginghouders vreesden omzetverlies door de online concurrentie. Ook beviel het ze niet dat consumenten via de website inzicht kregen in de prijsverschillen bij de diverse filialen. Vestiginghouders mogen onder voorwaarden zelf prijzenstunts uithalen. Het is niet bekend hoe Media Markt deze problemen met de Nederlandse introductie van de webshop wil voorkomen.

Bron: Telegraaf.nl

Bas Reuver
11-05-2009, 14:15
Sony heeft momenteel een actie waarbij je gratis "The Bourne Trilogy" (bluray) krijgt bij aankoop van één van de volgende artikelen:

Actiemodellen: BDP-S300, BDP-S500, BDP-S350, BDP-S550, BDP-ES5000, BDV-FS350, BDV-350IS, HTP-BD35SS, HTP-BD35SF.


De Sony BDP-S350 kost 209 euro bij de MM, maar ik vroeg me af of je daar dan ook die blu-ray box bij krijgt. Er moet namelijk een waardecoupon bij zitten die je moet opsturen naar Sony.

De Sony BDP-S350 zag ik laatst in een krantje van BCC staan voor 279, inclusief die blu-ray box. Maar dan betaal je er dus gewoon 70 euro voor. Niet echt voordelig dus.

Heeft iemand misschien wat meer info wat betreft deze actie? En dan het liefst met betrekking tot de MM.

Bas Reuver
12-05-2009, 21:01
Sony heeft momenteel een actie waarbij je gratis "The Bourne Trilogy" (bluray) krijgt bij aankoop van één van de volgende artikelen:

Actiemodellen: BDP-S300, BDP-S500, BDP-S350, BDP-S550, BDP-ES5000, BDV-FS350, BDV-350IS, HTP-BD35SS, HTP-BD35SF.


De Sony BDP-S350 kost 209 euro bij de MM, maar ik vroeg me af of je daar dan ook die blu-ray box bij krijgt. Er moet namelijk een waardecoupon bij zitten die je moet opsturen naar Sony.

De Sony BDP-S350 zag ik laatst in een krantje van BCC staan voor 279, inclusief die blu-ray box. Maar dan betaal je er dus gewoon 70 euro voor. Niet echt voordelig dus.

Heeft iemand misschien wat meer info wat betreft deze actie? En dan het liefst met betrekking tot de MM.

Heb zojuist de Sony BDP-S350 gekocht bij MM Hengelo en heb daarbij een waardebon gekregen voor The Bourne Trilogy. Prijs: 209 euro.

RobinB
19-09-2009, 11:19
Sorry maar ze hebben een ontiegelijke rommel bij de jubileum verkoop van MM Breda. Half gescheurde doosen met prijsen van 40 euro..:S

Davidshadow13
22-09-2009, 17:52
Weet iemand welke vestiging van de MM goedkoper is met dvd's,
MM Alkmaar, MM Amsterdam ArenA of MM Amsterdam Noord.

Ik woon zelf namelijk in Hoorn, en in de herfstvakantie gaan we naar A'dam en dan kan ik miss. wat goedkope dvd's kopen bij een MM. aangezien ik er niet elke dag kom zou ik graag willen weten welke beetje goede prijzen hanteert op vooral nieuwe titels. Zoals:

State of Play
Knowing
Mirrors
Watchmen

Kan iemand mij helpen want ik heb gehoord dat MM alkmaar nogal duur is?

Sanderdg
23-10-2009, 15:10
Ik vind Mediamarkt Arena een beetje tegen vallen de laatste tijd. cd's en blu-rays liggen er niet meer op de dag van release. de blu-rays Monsters en co zou al een tijdje uit moeten zijn, ligt er niet. CSI seizoen 9, Sneeuwitje.. liggen er niet.

Mediamarkt Almere is momenteel drama, ze zijn aan het verbouwen.. maar even vermijden de komende weken.

Ludo Keeris
25-10-2009, 20:39
Sneeuwwitje is nog niet uit, dus die mag er ook nog niet liggen.
Maar ik ben het met je eens dat MM Arena de laatste tijd niet veel interessants te bieden heeft.
Ik loop steeds vaker met lege handen naar buiten.

Dai
25-10-2009, 22:45
Sneeuwwitje is nog niet uit, dus die mag er ook nog niet liggen.
Maar ik ben het met je eens dat MM Arena de laatste tijd niet veel interessants te bieden heeft.
Ik loop steeds vaker met lege handen naar buiten.

Krantje van de MM, LG 350 blu-ray speler 122 eurootjes. Erg interessant. Films kopen daar is een ander verhaal.

jack020
29-10-2009, 07:25
Ben het niet helemaal eens met je:
vorige maand waren een groot deel van de BD's met de sticker Engelse Import afgeprijsd naar 9.90 in MM AMS.

Promise
06-12-2009, 19:29
Weet niet of ik dit nou in de juiste topic plaats. Maar bij Media Markt kan je onderhandelen over de prijs!!!

Ik heb van mijn vriend een versterker van Onkyo en een Dolby Surround set van Harman Kardon gekregen ( alvast voor mijn verjaardag ) En hij kreeg zo € 100,- van de prijs af!!

Ook toen wij onze nieuwe tv gingen kopen, met een Blu-Ray speler. Ze hadden al een aanbieding op een blu-ray speler en daar kreeg je 5 Blu-Ray films bij. Maar wij wilde perse een Panasonic, maar wilde ook de 5 Blu-Ray films er bij hebben, en uiteindelijk kreeg ik gewoon de 5 blu-ray films bij mijn panasonic blu-ray speler.

En een Collega van mij, die koop daar ook regelmatig Blu-Ray films, en als hij aangeeft dat bv, bij een bol.com de Blu-Ray film goed koper is, dan krijgt hij de film mee voor de zelfde prijs als bij bol.com! Let wel, ze controleren dat wel, en gaan kijken bij de site van bv Bol.com!

Dus er valt best wat te doen bij media markt!!!

Dit was overgens allemaal bij Media Markt in Hengelo

Richard B.
03-03-2010, 15:37
Het is vanaf nu mogelijk om online DVD's te bestellen bij MM! Zie http://entertainment.mediamarkt.nl/

Wie gaat het proberen? ;)

Frank
03-03-2010, 16:04
Gezien de prijzen, ik niet.

Richard B.
03-03-2010, 17:48
Gezien de prijzen, ik niet.
Ja, volgens mij verschilt het ook niet zoveel met wat bijv. een Bol.com vraagt. Zulke spectaculaire aanbiedingen zoals je ze in de MM-winkels wel eens tegenkomt ben ik op de site nog niet tegengekomen.

peptalk
03-03-2010, 17:50
Zag het v/h weekend ook, maar de prijzen pfuuuuuh

Pascal Barroso
04-03-2010, 20:00
Morgen even kijken of er nog wat interessants ligt in de 3e Mediamarkt van Rotterdam, aan de Beijerlandselaan die sinds vandaag open is.

Khonnor
08-03-2010, 16:37
Wow, die nieuwe mediamarkt in Rotterdam Zuid is echt waanzinnig met zijn prijzen!

Sex And The City
MM-Rotterdam Centrum per seizoen: 12,99
MM- Rotterdam Zuid per seizoen: 23,99

Sex And The City Complete Box
RC: 89,99
RZ: 139,99

Prison Break Seizoen 4
RC: 44,99
RZ: 89,99

Charmed Compleet
RC: rond de 80 euro
RZ: 239,99!!!!

En zo gaat het lijstje nog wel even door.
Wolverine single disc was gewoon 23,99!

Vrijwel alles (ENKELE uitzonderingen) was zeker een paar euro duurder dan in Rotterdam Centrum al dan niet gewoon het dubbele of soms drie-dubbel!!

Medewerker hoorde ons lachen om de prijzen en durfde te beweren dat zijn prijzen GELIJK waren met Rotterdam Centrum, toen ik enkele voorbeelden gaf wist hij niets te zeggen behalve "Ik blijf bij wat ik net zei". Hij zei ook dat als ik de prijs van Rotterdam Centrum wist die goedkoper was ik het voor die prijs mee mocht krijgen, maar toch, niet iedereen weet dat. Voor een mediamarkt in de niet zo geweldige buurt van Rotterdam Zuid had ik toch wel betere prijzen verwacht.

marcelb7
15-03-2010, 12:36
Zie je wel. Alles op zuid is waardeloos. ;-)

Khonnor
17-03-2010, 23:42
Zie je wel. Alles op zuid is waardeloos. ;-)


Haha....toch wint Pathe de Kuip het van Schouwburgplein IMO...:)

Jordy van Buel
22-03-2010, 18:43
Elektronicawinkel Media Markt opent dit voorjaar zijn Nederlandse internetwinkel. Bij opening zal nog niet het hele assortiment te koop zijn.

De keten streeft ernaar het aanbod snel uit te breiden, aldus een woordvoerder van Metro, het Duitse moederconcern van Media Markt. In eerste instantie ligt de nadruk op 'boxed entertainment', zoals films en software en consumentenelektronica. Mogelijk gaat Media Markt ook al meteen witgoed, zoals wasmachines, online aanbieden.

De webwinkel wordt een onderdeel van de website van Media Markt Nederland. Het logistiek concern Fiege neemt de distributie voor zijn rekening.

Het van oorsprong Duitse concern gebruikt Nederland samen met Oostenrijk als proeftuin voor de internetwinkel. De woordvoerder zei dat later dit jaar zal worden geëvalueerd, waarna ook in Duitsland een eerste stap met verkoop via internet zal worden gezet.

Media Markt is een van de bekendste elektronicaketens van Nederland. Het Duitse Metro zit ook achter de keten Saturn. In totaal zijn er in Nederland 32 vestigingen van Media Markt en Saturn samen.


Fok.nl

Ik ben benieuwd :)

Roger B.
22-03-2010, 19:13
Fok.nl

Ik ben benieuwd :)

Is toch al open:http://entertainment.mediamarkt.nl/?teaserlink2 (http://entertainment.mediamarkt.nl/?teaserlink2)

Jordy van Buel
22-03-2010, 19:15
Ok :p

Roger B.
22-03-2010, 19:19
Staat trouwens ook in post 99;-)

The Puma
12-07-2010, 18:07
Heeft iemand al eens online besteld bij Mediamarkt?
Worden de blu-rays geseald geleverd?

M-EX(treem)
13-07-2010, 12:56
Heeft iemand al eens online besteld bij Mediamarkt?
Worden de blu-rays geseald geleverd?

Vorige week 2 dvd's besteld en die werden netjes geseald geleverd. En super snel verzonden. Bestelde en kreeg een uurtje later al een bericht dat de dvd's waren verzonden. De volgende ochtend lagen ze op de deurmat in een zeer stevige kartonnen verpakking. Ga hier zeker meer bestellen aangezien de dichtsbijzijnde MM voor mij 20km verderop is. En dan ben ik meer dan de €1,95 verzendkosten kwijt aan bezinekosten.

The Puma
13-07-2010, 16:35
Vorige week 2 dvd's besteld en die werden netjes geseald geleverd. En super snel verzonden. Bestelde en kreeg een uurtje later al een bericht dat de dvd's waren verzonden. De volgende ochtend lagen ze op de deurmat in een zeer stevige kartonnen verpakking. Ga hier zeker meer bestellen aangezien de dichtsbijzijnde MM voor mij 20km verderop is. En dan ben ik meer dan de €1,95 verzendkosten kwijt aan bezinekosten.
Dat is dezelfde reden waarom ik ook online wil bestellen.
Daarbij komt ook nog eens parkeer geld bij, en het is natuurlijk makkelijk

skank
18-07-2010, 12:03
waarom is mediamarkt in nl zoveel goedkoper dan belgië :(
zucht

marcelb7
19-07-2010, 14:55
waarom is mediamarkt in nl zoveel goedkoper dan belgië :(
zucht
Dat heeft vooral te maken met het feit dat in België niet onder de kostprijs verkocht mag worden.

skank
19-07-2010, 20:24
Dat heeft vooral te maken met het feit dat in België niet onder de kostprijs verkocht mag worden.
in nederland wel dan?
wie doet er dat nou?

peptalk
19-07-2010, 20:41
in nederland wel dan?
wie doet er dat nou?

Kom op skank, even nadenken waarom dat gedaan wordt.

dreamerke
19-07-2010, 20:55
in nederland wel dan?
wie doet er dat nou?

In Nederland mag je met verlies verkopen, waarom het gedaan wordt? Klanten komen af op het goedkope maar nemen nog andere dingen mee waar wel winst op gemaakt wordt :)
Zou in België ook toegelaten moeten worden

peptalk
19-07-2010, 20:57
Andere redenen:

- Uitstraling als de goedkoopste
- Hoge 'footfall' > elke klant binnen is een 'kans'

skank
22-07-2010, 13:45
Andere redenen:

- Uitstraling als de goedkoopste
- Hoge 'footfall' > elke klant binnen is een 'kans'
Wat ben je met uitstraling? als je met verlies verkoopt?
hoe kan je dan blijven bestaan?
van mij mogen ze uiteraard allemaal met verlies verkopen maar dan kan je toch niet blijven bestaan?

roninpacino
22-07-2010, 14:21
Wat ben je met uitstraling? als je met verlies verkoopt?
hoe kan je dan blijven bestaan?
van mij mogen ze uiteraard allemaal met verlies verkopen maar dan kan je toch niet blijven bestaan?

Al verkopen ze 1000 dvd's met ieder €3,- verlies. Dat is dus €3000,- verlies.
Als ze alleen al aan 10 van die 200 a 1000 mensen een tv verkopen, met iedere tv €500,- winst, hebben ze daaraan €5000,- verdient. Min die 3000 = €2000,- winst. Daardoor blijven ze bestaan en een MediaMarkt winkel is groot. Elk moment v/d dag zijn er mensen die iets kopen, dus elke dag komt er heel erg veel geld binnen.

*Misschien een slecht voorbeeld, maar je ziet wel wat ik bedoel.*

Daarnaast maakt het ze niets uit of ze verlies draaien op een dvd'tje of een blu-ray disc. Ze verkopen er namelijk veel meer soorten en duurdere producten hé!

skank
22-07-2010, 19:13
Al verkopen ze 1000 dvd's met ieder €3,- verlies. Dat is dus €3000,- verlies.
Als ze alleen al aan 10 van die 200 a 1000 mensen een tv verkopen, met iedere tv €500,- winst, hebben ze daaraan €5000,- verdient. Min die 3000 = €2000,- winst. Daardoor blijven ze bestaan en een MediaMarkt winkel is groot. Elk moment v/d dag zijn er mensen die iets kopen, dus elke dag komt er heel erg veel geld binnen.

*Misschien een slecht voorbeeld, maar je ziet wel wat ik bedoel.*

Daarnaast maakt het ze niets uit of ze verlies draaien op een dvd'tje of een blu-ray disc. Ze verkopen er namelijk veel meer soorten en duurdere producten hé!

Dat wel, maar wie een dvdtje koopt gaat daarom toch niet een tv kopen he :)
Volgens mij gaan mensen daar geen tv kopen, omdat bepaalde blurays(dvds) met verlies verkocht worden
snap je?
Dus waarom gebruiken ze die tactiek dan... Ze gaan volgens mij evenveel tv's verkopen als ze die blurays ook niet met verlies verkopen...
Misschien heb je wel gelijk, maar dan nog snap ik het nut niet :???: nuja, zal wel aan mij liggen :lol:

roninpacino
22-07-2010, 20:25
Laatste poging, Peptalk had er het ook al over:

- Met lage prijzen lok je mensen. Als er 1000 dvd's verkocht worden aan 500 mensen, draait de MM daarop misschien €3000,- verlies. Maar tussen die 500 mensen zitten altijd een groep mensen die al van plan waren om een nieuwe tv/dvd speler/playstation/computer/foto camera etc. te kopen. Als ze dan toch bij de MM zijn, kopen ze hem daar toch meteen? Van die 500 mensen zijn er misschien wel 20 (zeer realistisch aantal) die een nieuwe tv kopen. Ze kopen deze bij de MM, omdat ze de indruk hebben dat hier alles goedkoper is (mede vanwege de lage prijzen op dvd's/blu-ray's), dus gaan ze maar niet langs de Micro of BCC, aangezien ze toch al bij de MM zijn. MM draait een beetje verlies op kleine producten zoals dvd's en games, maar maakt weer veel winst op grote (lees dure) producten zoals TV's en BD-spelers. Snap je?

Waarom hebben we hier eigenlijk over?

Ik laat het iig hierbij, als je het dan nog niet snapt, weet ik het ook niet meer hoor :p

skank
23-07-2010, 08:27
ik begrijp wat je bedoelt hoor :) we hadden het over het feit dat ze dit in belgië niet doen en hier dus stukken duurder zijn :) ik bedoel :-(

StefaanD
23-07-2010, 08:43
Nou, dan maak je er toch een dagje Nederland van :grin:

Dichtste voor jou zou dan Middelburg worden, en het is in die streek ook nog eens leuk
fietsen. Dan combineer je dat toch gewoon :-)

skank
23-07-2010, 08:47
Nou, dan maak je er toch een dagje Nederland van :grin:

Dichtste voor jou zou dan Middelburg worden, en het is in die streek ook nog eens leuk
fietsen. Dan combineer je dat toch gewoon :-)
wie zegt dat ze daar ook zo goedkoop zijn? :) en een 1,5 u rijden voor een bluraytje, is me net wat te ver hoor

Pieter V
15-10-2010, 11:29
Webshop van Media Markt is prima alternatief naast Bol.com, FRS of Wehkamp.nl. Ze hebben vaak scherpe prijzen. Soms is het wel zo dat ze een product voor 25,- laten zien, maar als je op het product klikt, laten ze de goede prijs zien. Ze zijn erg snel met versturen en ze verpakken elke keepcase, steelbook in stevige kartonnendoosjes. :)

We hebben er een goede webwinkel bijgekregen. :)

Franklin1975
08-01-2011, 19:00
Ik was vandaag weer eens in de Media Markt Rotterdam Centrum, maar goedkoop zijn te helemaal niet meer. Weinig lage(re) prijzen hoor. Kun je beter naar de FRS gaan.

Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro. Eden Lake, 1408, de Saw-films, Expendables-collection films, een paar meiden-films. Al was het maar om wat in te slaan en te verhandelen :D

MaartenLag
09-01-2011, 21:31
Ik was vandaag weer eens in de Media Markt Rotterdam Centrum, maar goedkoop zijn te helemaal niet meer. Weinig lage(re) prijzen hoor. Kun je beter naar de FRS gaan.

Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro. Eden Lake, 1408, de Saw-films, Expendables-collection films, een paar meiden-films. Al was het maar om wat in te slaan en te verhandelen :D


nou veel van de 3 voor 25 dvd's kosten bij Media Mrkt R'dam minder dan nok de FRS er vlak naast.

Veel series ook, Poirot bv 20 ipv 23 euro (seizoen 12)

Khonnor
11-01-2011, 22:42
Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro.


Ze zijn gewoon 4 euro per stuk. Als je er 2 neemt, betaal je 8 euro etc. Toen ik bij de kassa opmerkte, dat het dan niet echt een voordeel is, zei de kassa-dame "Dat klopt, maar op deze manier kopen mensen er 5 en zijn wij er sneller vanaf."

Akira
12-01-2011, 12:36
Gisteren een aantal Blurays voor €4/stuk online besteld, wel meteen 3 op backorder :( Iemand enig idee of dat het normaal gesproken lang duurt bij de MM voordat ze weer stock hebben?

Ik moest we overigens rot zoeken om online m'n order status te kunnen vinden, je komt er niet via je account pagina... Doe er je voordeel mee :) :
http://entertainment.mediamarkt.nl/uw_bestelinfo/

Dan G.
12-01-2011, 15:31
Ik zie dat Piranha 3D wordt aangeprezen voor 19,99. Heb er 16,99 voor betaald in de winkel. Strange.

KoalebeerLOL
12-01-2011, 15:40
De winkels staan deels los van het internet. Ze mogen zelf onder de prijs zitten omdat het een franchise is.

Bas Reuver
26-01-2011, 11:53
Gisteren een aantal Blurays voor €4/stuk online besteld, wel meteen 3 op backorder :( Iemand enig idee of dat het normaal gesproken lang duurt bij de MM voordat ze weer stock hebben?

Ik moest we overigens rot zoeken om online m'n order status te kunnen vinden, je komt er niet via je account pagina... Doe er je voordeel mee :) :
http://entertainment.mediamarkt.nl/uw_bestelinfo/

Heb je die back-orders inmiddels al binnen? Ik heb er nog 6 staan van 15jan, maar heb ze nog niet ontvangen :???:

Einzelgänger
03-03-2011, 12:08
Ik wil via deze weg alle mensen waarschuwen die van plan zijn om naar vestiging A'dam Arena te gaan, ze zijn weer eens aan het verbouwen en dat gebeurt op zo'n chaotische manier dat zo'n beetje de hele begane grond één grote puinhoop is en dus onbereikbaar is. Boven is ook de DVD/Blu Ray afdeling gedeeltelijk verbouwd en veranderd, ze zijn nog niet klaar hoop ik want anders is het er niet beter op geworden. Vooral de Blu Ray afdeling is een stukkie kleiner geworden en dus onoverzichtelijker, alles is nu in die kleine inham gepropt.

Marcel Hoeve
03-03-2011, 19:46
Ik wil via deze weg alle mensen waarschuwen die van plan zijn om naar vestiging A'dam Arena te gaan, ze zijn weer eens aan het verbouwen en dat gebeurt op zo'n chaotische manier dat zo'n beetje de hele begane grond één grote puinhoop is en dus onbereikbaar is. Boven is ook de DVD/Blu Ray afdeling gedeeltelijk verbouwd en veranderd, ze zijn nog niet klaar hoop ik want anders is het er niet beter op geworden. Vooral de Blu Ray afdeling is een stukkie kleiner geworden en dus onoverzichtelijker, alles is nu in die kleine inham gepropt.

Het is inderdaad een rommeltje op dit moment. Ik ga ervan uit dat de huidige plek van de Blu-rays maar een tijdelijke is en dat na de verbouwing er meer ruimte voor wordt gereserveerd. En dan hoop ik meteen dat ze die oude Samsung (Plasma? LCD?) vervangen door wat nieuwers want dat grote onscherpe scherm met die enorme blauwzweem is niet echt een reclame voor Blu-rays. Op de begane grond staan er genoeg, dus...

maefil
08-04-2011, 16:21
Ik heb zojuist iets besteld bij mediamarkt, maar eerst was het op voorraad en nu staat er backorder. Krijg je producten die al wel op voorraad zijn dan al wel binnen?

Duidelijkheid op de website is niet echt te vinden.

Juvefan
26-04-2011, 22:41
Ik heb een Once Upon A Time In The West op Blu-ray er besteld en kreeg een bevestigingsmailtje. Echter, de website geeft aan dat ik geen bestellingen heb. Weet iemand hier meer van?

Wieba
27-04-2011, 07:46
Ik heb een Once Upon A Time In The West op Blu-ray er besteld en kreeg een bevestigingsmailtje. Echter, de website geeft aan dat ik geen bestellingen heb. Weet iemand hier meer van?


goed vraag heb Once Upon A Time In The West ook besteld, maar mijn account op mediamarkt.nl geeft ook geen bestelling weer. Heb net die starwars box besteld, maar daar is dit ook het geval.

Geen idee hoe dit normaal gaat bij de mediamarkt, maar vreemd is het zkr. misschien is dit wel normaal bij pre-orders?

MissShadows
02-05-2011, 10:43
our Favorites bij MM online nu 2 voor 15 euro
http://entertainment.mediamarkt.nl/film/our_favourites_2_voor_15
en de seizoenen van de serie Friends nu 2 voor 20 euro
http://entertainment.mediamarkt.nl/film/friends_2_voor_20

theregiment
04-05-2011, 00:04
Bij Pre-orders van/bij de MM dus altijd meteen alles betalen? En als bv de prijs nog daalt voor de release krijg je neem ik aan netjes je geld terug...?

Niemand?

rogue
06-05-2011, 09:43
Wat is MM Alexandrium toch een matige winkel....nu hebben ze een 'actie' met de 2e blu-ray voor de helft van de prijs.
Ik heb de titels die ik nog wilde even bekeken, en in alle gevallen was ik bij de frs goedkoper uit (zonder korting!). Ze zijn simpelweg duur.

En daarnaast heeft daar iemand het onzalige idee gehad om een verandering aan te brengen: ze hebben nu geen aparte blu-ray hoek, maar ze hebben alle blu-ray's tussen de DVD's gezet (op genre). Makkelijk zoeken? Nee dus. Naast het feit dat je nu in heel veel bakken moet zoeken, hebben ze meerdere films ook nog bij het verkeerde genre gestopt.
Star Trek moviebox tussen de tv-series, Gandhi bij de romantiek enz.

Lekker hoor.

MissShadows
06-05-2011, 10:11
X-files seizoenen in de aanbieding bij MM online
Seizoen 4 €7,50
Seizoen 6 €10,-
Seizoen 8 €10,-
http://entertainment.mediamarkt.nl/uitgebreid_zoeken/
helaas alleen deze 3, maar het scheelt toch minstens €20,-

blraydvd
06-05-2011, 11:20
Hey,

Hihi, ...MM Alexandrium is een complete butzaak!
De prijzen van de Blu-Ray's zijn er nog duurder dan dat ze op de officiele MM site staan vermeld :lol:
Ben daar vorige week donderdagavond even geweest (lekker gratis parkeren en zonder al die drukte, Hihi)
Wou daar dus Narnia 3 & Megamind gaan halen.
Narnia 3 was 21,99€ & Megamind was 24,99€ geprijsd.
Daar gaan ze natuurlijk niet voor mee naar huis!
Dus ik naar de balie en gemeld dat ze beide online 19,99€ kosten.
Hij heeft ze wel voor mij anders geprijsd, ...Maar ging niet echt met plezier en klant vriendelijkheid.
Ik vind het altijd een stelletje chagrijnig ongeinteresseerde verkopers,
Die maar een beetje rond lopen te huppelen in die afdeling.

En de nieuwe ordening met de BR's bij de DVD's te voegen,
Is inderdaad waardeloos, ...Je zoekt je eigen nu helemaal een bult.
En je loopt van hot naar her.
Wie dit verzonnen heeft weet ik niet, ...Maar hij heeft in ieder geval geen verstand van praktisch verkopen :-)


Greets Ferry, ...


Wat is MM Alexandrium toch een matige winkel....nu hebben ze een 'actie' met de 2e blu-ray voor de helft van de prijs.
Ik heb de titels die ik nog wilde even bekeken, en in alle gevallen was ik bij de frs goedkoper uit (zonder korting!). Ze zijn simpelweg duur.

En daarnaast heeft daar iemand het onzalige idee gehad om een verandering aan te brengen: ze hebben nu geen aparte blu-ray hoek, maar ze hebben alle blu-ray's tussen de DVD's gezet (op genre). Makkelijk zoeken? Nee dus. Naast het feit dat je nu in heel veel bakken moet zoeken, hebben ze meerdere films ook nog bij het verkeerde genre gestopt.
Star Trek moviebox tussen de tv-series, Gandhi bij de romantiek enz.

Lekker hoor.

pjblack
06-05-2011, 16:17
De mediamarkt is per stad verschillend. Dus in Arnhem kan dezelfde BD goedkoper liggen dan in Amsterdam. Het is een beetje de markt volgen. FRS of bol.com hebben soms aardige aanbiedingen. Piranha heb ik voor maar 10 euro gekocht. Dus gewoon goed kijken.

Einzelgänger
06-05-2011, 17:58
Ik kom regelmatig bij MM A'dam Arena en soms bij MM Cruquius en ik kan zeggen dat het bij deze twee vestigingen wel meevalt, wat de prijzen betreft hou ik hier bij DVD.nl o.a. de pricewatch threads in de gaten en als ze ergens anders goedkoper zijn dan krijg ik ze eigenlijk zonder problemen mee voor de lagere prijs. MM A'dam Arena is weer "compleet" na een lange verbouwing maar de Blu Ray afdeling is hier intact gebleven al zie je wel bij sommige genres nieuw uitgekomen Blu Ray's naast de DVD's in de vakken staan. Ik denk dat het vooral met het personeel te maken heeft en tuurlijk loopt er ook bij de twee bovenstaande vestigingen ongeïnteresseerd personeel rond maar dat heb je bij elke winkel. Het personeel is niet altijd even deskundig en houdt er gewoon niet van als ze geconfronteerd worden met fanatici als wij die alles beter (denken) te weten :lol:.

theregiment
07-05-2011, 13:46
Bij Pre-orders van/bij de MM dus altijd meteen alles betalen? En als bv de prijs nog daalt voor de release krijg je neem ik aan netjes je geld terug...?



Niemand?

Frank
07-05-2011, 14:55
Je moet inderdaad meteen betalen bij Media Markt, maar ik weet niet of ze geld terugstorten als de prijs lager is op de releasedatum.

De_Hollander
08-05-2011, 13:49
ik heb een vraagje zou iemand me kunnen vertellen , als ik 4 blu-ray's koop bij media markt wat het me dan zal kosten aan verzendkosten?

MissShadows
08-05-2011, 13:52
ik dacht €1,95, maar een manier om er achter te komen is door 4 blurays in je winkelwagen te stoppen en dan de inhoud van je winkelwagen bekijken, als je wilt kun je dan alsnog produkten verwijderen

kristofke
24-05-2011, 14:34
voor zij die in België zijn aangemeld voor de Media Markt nieuwsbrief uit ANTWERPEN, die hebben nu een 15 EUR cadeaubon in de mail zitten. Geldig van 24/05 tot 31/05.

1 bon per klant, echter is de bon een PDF zonder enige unieke code, dus daags nadien nog eens langs gaan ;)

Zeer euh, bizar.

http://www.m-mailer.be/mailerprog/v.php?e=MTgyODwuPjE3OTE8Lj4yNzA1NTM8Lj5rcmlzdG9mbG Fuc2xvdHNAcGFuZG9yYS5iZTwuPmdlbmVyYWw%3D&n=fXsxNzkx


EDIT:

Net naar de Media Markt geweest met de bon, en aan het onthaal krijg je in ruil gewoon een geschenkkaart van 15 euro, zonder problemen.

Timo
24-05-2011, 17:39
Een van de dagen ook eens langsgaan. Er is dus geen minimumbedrag dat je moet spenderen? Gewoon deze bon aan het onthaal afgeven en zonder verdere vragen (ze controleren niet of je op de mailinglist staat?) geven ze je een 15 euro bon?
Bedankt!

kristofke
24-05-2011, 20:47
jep geen enkele controle

de bon is trouwens 5 jaar geldig, maar moet wel ineens opgebruikt worden integenstelling tot de traditionele cadeaukaarten die met een saldo werken

maar dat is geen probleem denk ik ;)

morgen nog maar eens langs gaan :) dat is trouwens niet verboden aangezien er staat "1 per klant", morgen ben ik weer een andere klant, weliswaar dezelfde persoon maar dat staat er niet eh.

Thomas Gabriel
24-05-2011, 22:17
Zou je verschillende cadeaucheques kunnen optellen?

kristofke
25-05-2011, 04:01
Zou je verschillende cadeaucheques kunnen optellen?

Dat gaan we straks eens proberen ;)

Thomas Gabriel
25-05-2011, 13:47
Ik was er vandaag en ik kreeg geen cadeaucheque. Ik moest gewoon met mijn afgedrukte bon betalen aan de infobalie... Optellen zal dus niet gaan;)

Coen P.
25-05-2011, 13:52
dit geldt neem ik aan niet voor NLE mediamarkts? Alleen die in Antwerpen?

MissShadows
25-05-2011, 14:11
wil ik ook wel weten

kristofke
25-05-2011, 14:18
Zoals op de bon staat enkel in Antwerpen

Coen P.
25-05-2011, 14:24
Zonde. Er zal wel geen Belg aanwezig zijn die een leuke blu ray wil kopen voor me en opsturen? Kosten worden uiteraard vergoed ;)

Jordy van Buel
25-05-2011, 15:18
Zonde. Er zal wel geen Belg aanwezig zijn die een leuke blu ray wil kopen voor me en opsturen? Kosten worden uiteraard vergoed ;)

Daar heb ik inderdaad ook wel interesse in, als ik zie dat Thomas voor 90 cent Robin Hood Steelbook kan kopen al helemaal!

StefaanD
25-05-2011, 16:41
LOL jullie zijn beide echt niet te doen hé, als er maar een voordeeltje te halen valt :twisted: :grin:

Gaat dus ook niet werken in de MM Roeselare, jammer ;)

Jordy van Buel
25-05-2011, 19:04
Echte Nederlanders Stefaan ;)

Thomas Gabriel
25-05-2011, 22:21
Vandaag voor de tweede keer geweest. Deze keer controleerde ze (mevrouw achter de balie) of mijn e-mailadres geactiveerd was. Dat was het niet, maar de computer daar werkte niet mee, en ze gaf me toch de korting!(y)

Deze keer Saving Private Ryan en The Fifth Element voor €1,90 opleg.

kristofke
26-05-2011, 03:58
En wat wil dat zeggen een "geactiveerd e-mail adres"? Of er een mail gestuurd is of niet? Dat is namelijk niet vermeld in de voorwaarden. Vandaag nog maar eens langs gaan ;)

rogue
26-05-2011, 11:23
En wat wil dat zeggen een "geactiveerd e-mail adres"? Of er een mail gestuurd is of niet? Dat is namelijk niet vermeld in de voorwaarden. Vandaag nog maar eens langs gaan ;)
Ik zou maar niets gaan zeggen over de voorwaarden, want daar staat ook 1 per klant in, en volgens mij heb je daar ook je eigen interpretatie van gegeven ;).
Jammer dat zulke acties altijd uitgebuit worden door sommige mensen, maar dat is slechts mijn mening.

kristofke
26-05-2011, 13:16
Ik zou maar niets gaan zeggen over de voorwaarden, want daar staat ook 1 per klant in, en volgens mij heb je daar ook je eigen interpretatie van gegeven ;).
Jammer dat zulke acties altijd uitgebuit worden door sommige mensen, maar dat is slechts mijn mening.

Het is jammer dat bedrijven soms geen correcte acties kunnen houden. Het is aan hen om een een waterdicht systeem op te stellen waarbij enkel unieke bonnen uitgeprint kunnen worden, ipv dat de gebruiker ervan aanzien wordt als een crimineel als hij van de mogelijkheden gebruik maakt.

Dan is half dit forum een misbruiker met bv de twitter korting bij frs.

littleduck
26-05-2011, 13:48
Ach ze hebben zelf die leus toch de wereld ingeholpen: 'Ik ben toch niet gek...' en woon je in de buurt van Antwerpen dan heb je nu helemaal zoiets van : 'Dat is míjn winkel!!'

Jordy van Buel
26-05-2011, 13:54
Precies, als ik er bij in de buurt zou wonen zou ik het uit buiten tot de laatste snik, eigen schuld dikke bult.

StefaanD
26-05-2011, 14:00
Zou er ook handig misbruik van maken ... wat wil je 'k ben een Belg het zit erin gebakken :grin:

Timo
26-05-2011, 15:25
Vandaag ook even met een bon langsgeweest. Emailadres werd niet gecontroleerd. Morgen nog eens langsgaan :). Gebruiken jullie steeds hetzelfde emaildres of verzinnen jullie iets :)?

kristofke
26-05-2011, 15:27
ik gebruik dezelfde collectie als voor de FRS twitterkorting ;) ze werken wel degelijk

Timo
26-05-2011, 15:39
Je bedoelt collectie emailadressen? Maar je hebt die allemaal bij mediamarkt geregistreerd of niet?

Sylver
26-05-2011, 15:54
ik gebruik dezelfde collectie als voor de FRS twitterkorting ;) ze werken wel degelijk

Maar dan blijft het toch nog altijd 1 bon PER KLANT?
Of heb jij geprobeerd om meerdere malen te passeren aan de balie (in verschillende vermommingen :lol:)?

Timo
26-05-2011, 16:00
Maar als je de volgende dag terug gaat ben je opnieuw klant he ;). Ze nemen geen foto van je hoor :)

kristofke
26-05-2011, 16:56
1 bon per klant = 1 bon te gebruiken per keer dat je iets komt kopen

Als je het wil beperken tot 1 bon per ontvanger, dan moet er zoiets staan als "slechts eenmaal geldig" of iets als "slechts geldig voor de ontvanger van deze mail" of whatever.

Een klant is geen vaste persoonsomschrijving.

Wat ik daar mee ben als men weigert, weinig waarschijnlijk, maar het is gewoon een bijzonder knullig opgestelde waardebon. Volgens mij loopt het boekjaar teneinde en hebben ze nog een duwtje nodig in de omzetcijfers.


Maar dan blijft het toch nog altijd 1 bon PER KLANT?
Of heb jij geprobeerd om meerdere malen te passeren aan de balie (in verschillende vermommingen :lol:)?

In Antwerpen zijn er 2 infobalies, op elke verdieping één, met bijna dagelijks ander personeel.


Je bedoelt collectie emailadressen? Maar je hebt die allemaal bij mediamarkt geregistreerd of niet?

Neen nog niet, maar om zeker te zijn heb ik ze alvast geregistreerd, moest er in de toekomst een actie komen met unieke kortingsbonnen.

Dat is trouwens nergens illegaal of zo om meerdere e-mail adressen in te schrijven.

rogue
26-05-2011, 18:28
Dat je het zo uitgebreid gaat verdedigen zegt mij eigenlijk al dat je weet dat het niet klopt ;).
Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik zeg alleen dat ik mij er niet lekker bij zou voelen, maar dat ben ik :).

Timo
27-05-2011, 13:27
Vandaag ook terug geweest :). Mad seizoen 4 op bluray meegenomen voor 30 euro. Ze kijken niet meer naar de emaildressen die erop staan volgens mij.

kristofke
27-05-2011, 18:03
Toen ik bij de infobalie passeerden boven waren ze wel adressen aan het controleren. Toen ik beneden ging was het druk en blijkbaar heb ik een betrouwbaar gezicht en was het in 5 seconden afgerekend ;) tsja kzal nog wel zien voor morgen :D

Sylver
27-05-2011, 18:16
Vandaag ook geweest (rond 15u00)...

Toch wel even nuanceren wat hier boven staat, hoor!

Mail-adres werd wel degelijk gecontroleerd en bovendien identiteitscontrole!
Je moet verplicht jouw paspoort afgeven en dan noteren ze op jouw bon je naam, ID-nummer, etc....

Was er speciaal even naar Antwerpen voor gereden...
Had nog met het idee gespeeld om zowel langs boven- als de benedenverdieping eens te passeren, maar dat gaat dus niet (meer)!

Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen! ;)

StefaanD
27-05-2011, 21:39
Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen! ;)

Dan neem je toch gewoon je ganse familie mee :mrgreen:

Tom91
27-05-2011, 22:02
Vandaag ook geweest (rond 15u00)...

Toch wel even nuanceren wat hier boven staat, hoor!

Mail-adres werd wel degelijk gecontroleerd en bovendien identiteitscontrole!
Je moet verplicht jouw paspoort afgeven en dan noteren ze op jouw bon je naam, ID-nummer, etc....

Was er speciaal even naar Antwerpen voor gereden...
Had nog met het idee gespeeld om zowel langs boven- als de benedenverdieping eens te passeren, maar dat gaat dus niet (meer)!

Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen! ;)
Nee? :???: Heb je het dan gekregen of niet...?
Verdomme, was van plan morgen speciaal naar Antwerpen te gaan, maar ik sta natuurlijk niet in hun mailinglist dusja... :???:

Thomas Gabriel
28-05-2011, 08:46
Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...

Timo
28-05-2011, 10:09
Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...

Omdat je al eens geweest was ofwat? Want wat controleren ze dan? Zou ik mijn vriendin bv kunnen laten gaan met haar emailadres? Of moet je op de mailinglijst staan?

Tom91
28-05-2011, 11:26
Omdat je al eens geweest was ofwat? Want wat controleren ze dan? Zou ik mijn vriendin bv kunnen laten gaan met haar emailadres? Of moet je op de mailinglijst staan?
Ja, wil nu ook eens wat meer duidelijkheid hierover, wat ze nu juist controleren.
Heb me net ingeschreven bij hun e-zine? Nu sta ik toch op hun mailinglijst? :mrgreen:

Tom91
28-05-2011, 15:23
Even ter verduidelijking voor wie nog zoekt te gaan met de bon:

Het gaat dus inderdaad niet meer. Ze controleren je e-mail adres en indien dat niet in de mailinglijst staat krijg je gewoon niets. Ik zei dan dat ik er nochtans sinds vanmorgen in zou moeten staan, maar dat geldt blijkbaar ook niet. Pff, helemaal voor niets geweest... :-(

Sylver
28-05-2011, 19:33
Nee? :???: Heb je het dan gekregen of niet...?
Verdomme, was van plan morgen speciaal naar Antwerpen te gaan, maar ik sta natuurlijk niet in hun mailinglist dusja... :???:

Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren ook niks meegekregen...
Eerst hadden ze alles gecontroleerd, mijn identiteitskaart gevraagd, alles afgeschreven, maar uiteindelijk toch niks!
Bon hebben ze wel gehouden voor "een volgende aktie"! :roll:

Nu is het echter zo dat mijn mailadres wel degelijk -sinds een aantal jaar- ingeschreven staat op hun nieuwsbrief, maar toch vonden ze mijn adres niet terug.
Reden (hoogstwaarschijnlijk) is omdat ik destijds bij de inschrijving "OOSTAKKER" gekozen had als 'mijn winkel' en dus niet "ANTWERPEN"! :cry:

Ook helemaal voor niks naar ginder geweest... maar ach, het is altijd wel eens leuk om daar rond te lopen... en The Disney Store was ook wel eens een bezoekje waard!

chev
28-05-2011, 20:00
Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...


Ze zullen hebben gedacht dat je een hollander was:lol:

Die willen ook alles zo goedkoop mogelijk.

Tom91
28-05-2011, 20:21
Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren ook niks meegekregen...
Eerst hadden ze alles gecontroleerd, mijn identiteitskaart gevraagd, alles afgeschreven, maar uiteindelijk toch niks!
Bon hebben ze wel gehouden voor "een volgende aktie"! :roll:

Nu is het echter zo dat mijn mailadres wel degelijk -sinds een aantal jaar- ingeschreven staat op hun nieuwsbrief, maar toch vonden ze mijn adres niet terug.
Reden (hoogstwaarschijnlijk) is omdat ik destijds bij de inschrijving "OOSTAKKER" gekozen had als 'mijn winkel' en dus niet "ANTWERPEN"! :cry:

Ook helemaal voor niks naar ginder geweest... maar ach, het is altijd wel eens leuk om daar rond te lopen... en The Disney Store was ook wel eens een bezoekje waard!
Hahah, de Disney Store was ook mijn troost. :lol:

Thomas Gabriel
29-05-2011, 11:16
Mij maakt het niet meer uit. Ik heb uiteindelijk Robin Hood BD (Steelbook), Saving Private Ryan BD, The Fifth Element BD, The Lovely Bones BD en War of the Worlds BD voor €7,8(y)

kristofke
29-05-2011, 14:55
Ach ik ga morgen nog eens proberen aangezien ze mij nog nooit gecontroleerd hebben, en zal mijn origineel e-mail adres er op schrijven. En mijn Pa heeft de mail ook gehad en wil mij ook wel een BD schenken :)

De vraag is dus of ze achteraf al die e-mail adressen overtypen in een database etc.

De volgende actie zal waarschijnlijk toch wel iets doordachter verlopen ;)

roninpacino
29-05-2011, 16:52
jep geen enkele controle

de bon is trouwens 5 jaar geldig, maar moet wel ineens opgebruikt worden integenstelling tot de traditionele cadeaukaarten die met een saldo werken

maar dat is geen probleem denk ik ;)

morgen nog maar eens langs gaan :) dat is trouwens niet verboden aangezien er staat "1 per klant", morgen ben ik weer een andere klant, weliswaar dezelfde persoon maar dat staat er niet eh.

Hoezo vijf jaar? Bij de voorwaarde staat 24/05 tem 31/05.
Dat zijn toch gewoon 5 dagen? :???:

kristofke
29-05-2011, 17:07
Ja maar de eerste dag van de actie was nog niet iedereen goed op de hoogte, en toen kreeg je in ruil voor je bon een traditionele Media Markt cadeaubon, en die zijn 5 jaar geldig.

Daags nadien moest men afrekenen aan de infobalie en ging het bedrag gewoon rechtstreeks af van het totaal en kreeg je geen cadeaubon meer in de plaats.

Thomas Gabriel
29-05-2011, 17:24
Heeft iemand al 2 keer geprobeerd met hetzelfde e-mailadres?

kristofke
29-05-2011, 18:50
Ik heb al een keer een bon gebruikt met mijn origineel e-mail adres, maar werd toen niet gecontroleerd. Morgen weet ik dus of ze dit achteraf toch nog controleren, en vooral of ze het markeren.

Sylver
29-05-2011, 19:07
De volgende actie zal waarschijnlijk toch wel iets doordachter verlopen ;)

Of in elk geval iets eerlijker, want het kan niet dat de één met een stapel naar buiten gaat en dan de andere met lege handen naar huis moet! :roll:

RWLover
29-05-2011, 21:15
Vrijdag iets absurds meegemaakt in MM Utrecht. Daar staat een grote bak, midden in de winkel, met Blu-ray's voor €5 p. st. Grote poster op de bak met afbeeldingen van alle titels, waaronder Hot Fuzz. Die wilde ik hebben, maar lag niet meer in de bak. Wat verder in de winkel gekeken, en in het gewone rek stond 'ie nog wel, maar dan voor €12.99. Ik ben dat dus na gaan vragen, omdat het me wat vreemd lijkt dat een film duurder is, alleen maar omdat 'ie op een andere plek staat. Maar ja hoor, het is exact dezelfde versie als die eigenlijk in die uitverkoopbak hoort, maar alleen omdat 'ie in het rek stond in plaats van in de bak, krijg je hem niet mee voor €5. Wat een onzin!

DVD Watcher
30-05-2011, 12:34
Heb kontakt gehad met MM Nederland over de LOTR Box, en de man die ik gesproken had vertelde me dat ik alles in de mail moest zetten, en het moest toesturen, en dan zou ik wel wat terugvernemen.

Ben benieuwd.

P.s Sorry voor dit beetje offtopic berichtje, maar enerzijds vond ik wel dat het hier ook bij vermeld kon worden.

Dit is overigens mijn mail aan MM Nederland :

Geachte mensen,

Enige tijd geleden stonden de Blu ray boxen van ''Star Wars - The Complete Saga'' & ''Lord of the Rings Extended Trilogy'' op de site voor een zeer lage prijs vermeld.
Ik heb toen een bestelling geplaatst voor zo'n box (LOTR), en kreeg toen de bevestigingsmail van de bestelling en van de betaling ervan binnen.

Alleen na een aantal dagen kreeg ik een mail binnen dat jullie de bestelling geannuleerd hadden, en de kosten werden terugbetaald.

Dat vond ik niet leuk, maar wel begrijpelijk gezien de lage prijs.

Ik heb toen de mailtjes meteen verwijderd, daarom heb ik die nu dus helaas niet meer voor handen.

Maar nu is het zo dat de volgende mail de deur is uitgegaan naar de mensen die de Star Wars Complete Saga Blu ray hadden besteld :

''Beantwoorden |Media NL, Internet aan "undisclosed-r.
details weergeven 11:26 (2 minuten geleden)

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.

Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).

De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.

Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.

Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt Team ''

Dit is natuurlijk een mooi gebaar van jullie richting de bestellers van de SW blu ray box, alleen zou ik het persoonlijk wel een mooi gebaar vinden, als jullie ook tegemoet komen aan de mensen die de LOTR Extended Edition Blu ray box besteld hebben.

Natuurlijk besef ik dat ik dat niet kan verlangen dat het daadwerkelijk zal gebeuren, maar vind het wel zo netjes als alles op 1 lijn gaat, en niet het ene wel en het andere niet.

Hopelijk leveren jullie ook aan ons de Blu ray box van LOTR Extended Edition alsnog uit.
Via mijn gegevens staan er geen gevens van de laatste paar maanden, maar daarin heb ik daadwerkelijk wel bestellingen gedaan, alleen melden jukllie dat daar niet.

Vandaar ik de bestelnummer niet kan vinden.

Enigste wat ik kan vinden is dat ik hem besteld heb op 30-04-2011 (Betalingsgegevens : BETALINGSKENM. 20811
0020000353842799 30-04-11 13:49
20811
MP Retail )

Maar ik heb telefonisch kontakt gehad met het hoofdkantoor van MM Nederland, en zijn zeiden me dat ik het maar in een Mail moest zetten, en dat jullie via mijn mail wel konden zien dat ik de bestelling geplaatst had.

Mijn gegevens zijn als volgt:

Dhr ...........................
.......................
......................

Hopelijk laten jullie me wat weten als reactie op deze mail.

Met Vriendelijke Groeten,

Dhr ........... ............

Zal hoogstwaarschijnlijk wel niks uithalen, maar niet geschoten is altijd mis lijkt me.

Zal ook wel commentaar krijgen hier wellicht dat ik dat niet kan verlangen, weet ik zelf ook wel, maar anderzijds zijn de kwesties rond de boxen wel vergelijkbaar.

Dus ben toch benieuwd hoe ze het gaan oplossen voor de LOTR box bestellers.

Als je de ene groep helpt, zou het leuk zijn als je de andere ook helpt

peptalk
30-05-2011, 12:39
Ze geven toe dat ze een fout hebben gemaakt met SW, dan kunnen ze ook toegeven dat ze een fout hebben gemaakt met LOTR.

Een fout is een Fout.

Maar ik zal hier niet verder op ingaan.



Ik heb je reactie uit het Star Wars topic even hier er bij gezet en dat van de fout toegeven daar heb je helemaal gelijk in, maar ik blijf wel bij mijn standpunt.

MvdS
30-05-2011, 13:37
Vandaag bericht gehad van de MM... Hieperdepiep...we krijgen Star wars: The Complete Saga toch voor € 19,99. Zie bijgevoegde antwoorde van de MM:

"Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.
Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).
De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.
Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.
Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team"

kristofke
30-05-2011, 16:06
Heeft iemand al 2 keer geprobeerd met hetzelfde e-mailadres?

Ik vandaag en dat ging niet.

Toen ik mijn ander e-mail adres opgaf was dat nog niet gebruikt (of toch nog niet zo gemarkeerd in de computer), en uitzonderlijk kreeg ik mijn korting toch, ook al was het "een per klant".

Morgen is Media Markt Antwerpen trouwens gesloten wegens inventaris, de gehele winkel staat al op stelten. Zoals ik dus al vermoede zal de bon wel iets te maken hebben met het opkrikken van de omzetcijfers last-minute.

Het is hen alvast gelukt want de rij aan de infobalie met een bon was niet min ;)

MissShadows
31-05-2011, 10:43
Nu bij Mediamarkt online:
Transformers 1 + 2 voor €22,-
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/TRANSFORMERS-1-2,10259,14882,180105.html

littleduck
31-05-2011, 22:05
Ze hebben een aktie online: 3 blu-rays voor 20 euro : http://entertainment.mediamarkt.nl/film/blu-ray_3_voor_20_euro op de beginpagina bij blu ray staat dat het voordeel al in de prijs verwerkt is maar of ik doe iets fout maar met geen mogelijkheid krijg ik er drie uit de selectie voor 20 euro in mijn mandje; vind het sowieso een onduidelijke/onklantvriendelijke site.

KingMustafa
05-06-2011, 21:26
Ik wil iets van MM webshop bestellen (gewoon MM NL), volgens MM kan je het in de winkel laten afleveren om zo verzendkosten te besparen.
Ik zie echter deze optie niet tijdens het bestelproces! Heeft iemand van jullie dit gedaan en zo ja waar staat deze optie?

peptalk
06-06-2011, 00:44
Volgens mij kan dat niet bij BD's, maar geldt dat meer voor hardware.

littleduck
06-06-2011, 09:23
Antwoord geven op vragen over de webshop doen ze blijkbaar ook niet, op die vraag over de 3 voor 20 aktie tot op heden niet beantwoord; wel is het sinds vandaag aangepast en zijn de bd's in de selectie 6,66 euro p/st online.

*TIMMIE*
07-06-2011, 15:31
Heb kontakt gehad met MM Nederland over de LOTR Box, en de man die ik gesproken had vertelde me dat ik alles in de mail moest zetten, en het moest toesturen, en dan zou ik wel wat terugvernemen.

Ben benieuwd.

P.s Sorry voor dit beetje offtopic berichtje, maar enerzijds vond ik wel dat het hier ook bij vermeld kon worden.

Dit is overigens mijn mail aan MM Nederland :

Geachte mensen,

Enige tijd geleden stonden de Blu ray boxen van ''Star Wars - The Complete Saga'' & ''Lord of the Rings Extended Trilogy'' op de site voor een zeer lage prijs vermeld.
Ik heb toen een bestelling geplaatst voor zo'n box (LOTR), en kreeg toen de bevestigingsmail van de bestelling en van de betaling ervan binnen.

Alleen na een aantal dagen kreeg ik een mail binnen dat jullie de bestelling geannuleerd hadden, en de kosten werden terugbetaald.

Dat vond ik niet leuk, maar wel begrijpelijk gezien de lage prijs.

Ik heb toen de mailtjes meteen verwijderd, daarom heb ik die nu dus helaas niet meer voor handen.

Maar nu is het zo dat de volgende mail de deur is uitgegaan naar de mensen die de Star Wars Complete Saga Blu ray hadden besteld :

''Beantwoorden |Media NL, Internet aan "undisclosed-r.
details weergeven 11:26 (2 minuten geleden)

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.

Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).

De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.

Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.

Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt Team ''

Dit is natuurlijk een mooi gebaar van jullie richting de bestellers van de SW blu ray box, alleen zou ik het persoonlijk wel een mooi gebaar vinden, als jullie ook tegemoet komen aan de mensen die de LOTR Extended Edition Blu ray box besteld hebben.

Natuurlijk besef ik dat ik dat niet kan verlangen dat het daadwerkelijk zal gebeuren, maar vind het wel zo netjes als alles op 1 lijn gaat, en niet het ene wel en het andere niet.

Hopelijk leveren jullie ook aan ons de Blu ray box van LOTR Extended Edition alsnog uit.
Via mijn gegevens staan er geen gevens van de laatste paar maanden, maar daarin heb ik daadwerkelijk wel bestellingen gedaan, alleen melden jukllie dat daar niet.

Vandaar ik de bestelnummer niet kan vinden.

Enigste wat ik kan vinden is dat ik hem besteld heb op 30-04-2011 (Betalingsgegevens : BETALINGSKENM. 20811
0020000353842799 30-04-11 13:49
20811
MP Retail )

Maar ik heb telefonisch kontakt gehad met het hoofdkantoor van MM Nederland, en zijn zeiden me dat ik het maar in een Mail moest zetten, en dat jullie via mijn mail wel konden zien dat ik de bestelling geplaatst had.

Mijn gegevens zijn als volgt:

Dhr ...........................
.......................
......................

Hopelijk laten jullie me wat weten als reactie op deze mail.

Met Vriendelijke Groeten,

Dhr ........... ............

Zal hoogstwaarschijnlijk wel niks uithalen, maar niet geschoten is altijd mis lijkt me.

Zal ook wel commentaar krijgen hier wellicht dat ik dat niet kan verlangen, weet ik zelf ook wel, maar anderzijds zijn de kwesties rond de boxen wel vergelijkbaar.

Dus ben toch benieuwd hoe ze het gaan oplossen voor de LOTR box bestellers.

Als je de ene groep helpt, zou het leuk zijn als je de andere ook helpt

Ja ja... reactie gehad van Mediamarkt op mijn versie van de e-mail. Een kort weinigzeggend mailtje. Uiteraard gaan ze niet alsnog uitleveren, maar dat had ik ook niet verwacht. Maar verder wordt er op geen punt ingegaan van mijn e-mail. Jammer. Met een net antwoord kweken ze al goodwill. Nee, klantgerichtheid zit ze niet in het bloed. Hoe zeer ze dat ook proberen te beweren.

Ik wil wel benadrukken dat ik het net van ze vindt dat ze Star Wars uitleveren.

Steve G.
07-06-2011, 18:22
Antwoord geven op vragen over de webshop doen ze blijkbaar ook niet, op die vraag over de 3 voor 20 aktie tot op heden niet beantwoord; wel is het sinds vandaag aangepast en zijn de bd's in de selectie 6,66 euro p/st online.

Dat zag ik gisteren ook. Vandaag echter weer de oude, hogere prijzen i.p.v. € 6.66 :???:

rogue
07-06-2011, 18:55
Ja ja... reactie gehad van Mediamarkt op mijn versie van de e-mail. Een kort weinigzeggend mailtje. Uiteraard gaan ze niet alsnog uitleveren, maar dat had ik ook niet verwacht. Maar verder wordt er op geen punt ingegaan van mijn e-mail. Jammer. Met een net antwoord kweken ze al goodwill. Nee, klantgerichtheid zit ze niet in het bloed. Hoe zeer ze dat ook proberen te beweren.

Ik wil wel benadrukken dat ik het net van ze vindt dat ze Star Wars uitleveren.
Ongelooflijk dat je dit kan beweren...ik ben benieuwd voor antwoord had dan je willen hebben. Je weet toch zelf al hoe het zit? Ze gaan geen LOTR box gratis weggeven, het is een hele andere situatie dan met de Star Wars box.

Misschien kijken ze trouwens nu wel uit met hun antwoorden, en houden ze het opzettelijk een beetje in het midden, anders worden ze er later om de oren mee geslagen, zoals je nu hebt gedaan met hun mailtje naar de bestellers van de SW box :-P.

Goodwill hebben ze al gekweekt trouwens, door de Star Wars box uit te leveren voor een belachelijke prijs ;).

littleduck
08-06-2011, 09:51
Dat zag ik gisteren ook. Vandaag echter weer de oude, hogere prijzen i.p.v. € 6.66 :???:

En nu zijn de blu-rays weer 6,66 geprijsd per stuk in de 3 voor 20 aktie in de webshop, knipperlichtaanbieding...

HBx2000
28-07-2011, 16:57
Anderhalve maand later hebben ze de problemen omtrend 3 voor 2 actie's nog steeds niet opgelost. Reageren op de mail doen ze inderdaad ook niet.

Wieba
28-07-2011, 17:23
Anderhalve maand later hebben ze de problemen omtrend 3 voor 2 actie's nog steeds niet opgelost. Reageren op de mail doen ze inderdaad ook niet.

Over welke actie gaat dit? want bij de blu-ray actie 3 voor 2 staat bij uw voordeel is reeds in de prijs verwerkt.

De_Hollander
28-07-2011, 17:25
ik zie geen overzicht van de blu-ray films welke 3 voor 2 zijn.
Mediamarkt heeft altijd een slecht overzicht gehad.

M-EX(treem)
28-07-2011, 17:44
ik zie geen overzicht van de blu-ray films welke 3 voor 2 zijn.
Mediamarkt heeft altijd een slecht overzicht gehad.

http://entertainment.mediamarkt.nl/film/sony_summer_sale_3_voor_2

Zijn DVD & Blu-ray!

Hoe ik hier op ben gekomen? Heel simpel:
1. Ga naar www.mediamarkt.nl (http://www.mediamarkt.nl)
2. Klik op Webshop
3. Klik bij Themashops op Muziek, Films & Games
En tada... daar staat een banner voor de 3 voor 2 actie!

Even een tip: Zet aantal op pagina op 50, dan blijven er 3 pagina's over en op pagina 2 en 3 staan dan de Blu-rays (m.u.v. This is it op pagina 1). Let wel sommige DVDs (zoals Salt) zijn ook €9,99! Dus verwar ze niet met de Blu-rays. Succes!

HBx2000
28-07-2011, 18:09
Over welke actie gaat dit? want bij de blu-ray actie 3 voor 2 staat bij uw voordeel is reeds in de prijs verwerkt.

Dat had ik inderdaad over het hoofd gezien. Tja, het zijn niet voor niets de kleine lettertjes... ;)

Helaas vind ik ze daarmee niet echt goedkoop.

De_Hollander
28-07-2011, 18:17
bol.com en free record shop is gelukkig beter in overzicht.

BASIL
29-07-2011, 12:35
Het is altijd leuk om bij de MM te kopen :lol:

Vandaag ben ik naar de MM van City2 (Brussel) gegaan.
Ik wou 2 Masters blu-ray's van 20th Century Fox HE kopen om van de "2 voor 25€" promotie te genieten. Één van de titels die ik wou kopen was "Some Like It Hot" maar die was vreemd genoeg aan 9,90€. Wat vreemd was want de andere titels waren allemaal aan 14,90€. Dit was al een goed koopje. Daarna heb ik twee andere Masters titels gevonden "28 Days Later" en "Four Weddings & A Funeral". Inééns zag ik dat de promotie geldig was tot einde maart 2011. Ik ga naar de infobalie om te vragen of die aktie nog altijd geldig was. Om zekers te zijn heeft de verkoper een bon gemaakt voor deze twee titels aan 25€.
Ik ga naar de kassa en daar dachten ze dat de bon voor de drie blu-ray's was. Ik heb dus 3 blu-ray's van Fox voor de prijs van 25€ dwz 8,33€ per blu-ray. (y)

rogue
05-08-2011, 13:17
Het blijft vreemd als men er trots op is dat ze een fout van een medewerker van een winkel niet gemeld hebben, maar "lekker uitgebuit" hebben.
Als het andersom is, wordt er moord en brand geschreeuwd.

BASIL
05-08-2011, 13:22
:lol: Ah! wie dat we hier hebben?

rogue
05-08-2011, 13:47
Ik denk dat je bedoelt "wie hebben we daar". Maar misschien is je zin wel perfect Vlaams, dat kan ik natuurlijk niet beoordelen.

martwout
25-08-2011, 07:56
Even een vraag. Op dit moment is de Mediamarkt in Amersfoort in aanbouw en het gaat redelijk hard (geraamte gebouw staat overeind en ik zag vanochtend al de eerste panelen erin gaan). Nu staat het hele gebied (waar Mediamarkt in komt te staan) gepland voor eind 2012. Weet iemand of het de planning is dat deze Mediamarkt al eerder opengaat?

Ralfers
06-10-2012, 12:10
Ik had een vraag die ik aan de MediaMarkt Groningen wou stellen, maar uiteraard nemen ze daar de telefoon amper op. Ik wist dat er in het verleden de telefoonnummers van hun afdelingen op de site stond (alleen van MM Groningen). En ik wist ook dat er een internetarchive (http://web.archive.org/web/20070320203423/http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=57) is ;) Dus bij deze wil ik de telefoonnummers van de MM Groningen graag met jullie delen:

Telefoonnummers Afdelingen MediaMarkt Groningen:

Portable 050-3172850
Carhifi 050-3172864
CD/DVD 050-3172876
Computer 050-3172703
Foto 050-3172895
KTV 050-3172865
Hifi 050-3172869
KHH 050-3172882
Telecom 050-3172855
Witgoed 050-3172846
Service 050-3172877

Pieter V
06-10-2012, 12:47
Bedankt. :)

kristofke
08-10-2012, 16:18
Ben vandaag in Media Markt Breda (Woonboulevard) geweest, en wat is die duur seg! Dat zijn FRS prijzen, men vroeg voor Battleship blu-ray 23 euro, en voor The Avengers 3D zelfs 29,99 euro.

Is er dan geen enkele concurrent in de buurt om de prijzen te doen dalen?

Dan G.
13-10-2012, 17:14
Dat ben ik met je eens kristofke.

Vandaag naar MM Enschede geweest. Maar wat schrok ik van de prijzen aldaar. Die zijn al zooo achterhaald. Zelfs de acties nodigen helemaal niet uit tot kopen. Erg tegen gevallen. Slechts 1 titel gevonden waar ik normaal met een hele stapel naar huis ga.

Marcel Hoeve
14-10-2012, 08:54
Ben vandaag in Media Markt Breda (Woonboulevard) geweest, en wat is die duur seg! Dat zijn FRS prijzen, men vroeg voor Battleship blu-ray 23 euro, en voor The Avengers 3D zelfs 29,99 euro.

Is er dan geen enkele concurrent in de buurt om de prijzen te doen dalen?

Avengers 3D bijv. vind je zowat alleen in webshops goedkoper. In de meeste gewone winkels zijn 3D-versies 29,99 of duurder. Alleen in de week waarin een Blu-ray uitkomt heeft Media Markt nog wel eens een aanbieding, maar lang geen spectaculaire meer. Maar als je een week later komt, dan geldt die aanbieding al niet meer, tenzij je geluk hebt dat je nog een niet-omgeprijst exemplaar tussen de schappen vindt.
Ik kom dan wel eens bij Media Markt Arena in Amsterdam, maar die ligt zelfs met zijn aanbiedingen in prijs hoger die van andere vestigingen (zolang het geen landelijke actie betreft, natuurlijk)

martwout
26-10-2012, 12:43
Ik zie net bij de BR-pricewatch van E.T. dat MM Cruquius van de genoemde MM's de duurste is. Is deze MM altijd zo duur? Ik had namelijk gedacht om na mijn werk even voor E.T. langs te rijden (ligt toch aan een route naar huis) maar nu ik de prijs zag, heeft het weinig nut.

Einzelgänger
26-10-2012, 22:56
Ik zie net bij de BR-pricewatch van E.T. dat MM Cruquius van de genoemde MM's de duurste is. Is deze MM altijd zo duur? Ik had namelijk gedacht om na mijn werk even voor E.T. langs te rijden (ligt toch aan een route naar huis) maar nu ik de prijs zag, heeft het weinig nut.

Ondanks dat de Media Markt een keten van winkels is is mij opgevallen dat ze allemaal hun eigen prijsbeleid voeren. Media Markt Cruquius heeft eigenlijk geen concurrenten in de buurt en kan zich dus denk ik deze hoge prijzen permitteren. Ik trek ook altijd dezelfde conclusie als jij als ik bij hun in de schappen kijk. Als je de E.T. Blu Ray binnen 20 Km. van de Media Markt Cruquius ergens goedkoper kan krijgen dan krijg je hem na het tonen van bewijs als het goed is mee voor diezelfde prijs. Saturn Hoofddorp is zo'n winkel en misschien willen ze ook wel een uitzondering maken voor Media Markt Arena, probeer het zou ik zeggen.

Claudio Santulli
26-10-2012, 23:32
Tja Spiderman 3D in:

MM Arena 24.99
MM Eindhoven 16,-

Om twee uiterste te noemen.
Ik kom vaak in de filialen van A'dam Noord, A'dam Arena en Almere. Allemaal anders.

martwout
29-10-2012, 09:25
Tja Spiderman 3D in:

MM Arena 24.99
MM Eindhoven 16,-

Om twee uiterste te noemen.
Ik kom vaak in de filialen van A'dam Noord, A'dam Arena en Almere. Allemaal anders.

Ik ben afgelopen weekeinde in Eindhoven geweest maar ik schrok me een hoedje van de prijzen van TV-series. Ze waren erg duur. Mad Men seizoen 4 was €39 (seizoen 3 was niet op voorraad maar zal iets lager zijn) terwijl seizoen 3 bij V&D € 34 was maar bij FRS € 20. Wat een verschillen op zo'n korte afstand van elkaar. Ik heb zodoende bij MM niets gekocht. Kortom: altijd blijven vergelijken.

Dan G.
03-11-2012, 14:56
Jongen eerste koper ruimtereis Media Markt

EINDHOVEN - Een jongen van 18 uit Helmond heeft zaterdag als eerste een ruimtereis gekocht bij Media Markt. Het bedrijf stunt met deze en andere aanbiedingen in het kader van het 12,5-jarig bestaan. De jongen komt de ruimtetrip zondag afrekenen bij het filiaal in Eindhoven, aldus een woordvoerder.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01075/ruimtereis_1075161d.jpg


De ruimtereis wordt verkocht voor een bedrag van 73.000 euro. Dat is dezelfde prijs als 'normale' kopers betalen, maar bij deze aanbieding zit volgens de woordvoerder een pakket apparatuur van 6600 euro inbegrepen. Hoe de jongen dit kan betalen, is niet bekendgemaakt.
Als alles goed gaat, maakt de Helmonder de ruimtereis in 2014. Lanceerplaats is Curaçao.

------------------------------------------------------------


Dat doet ie goed :D

martwout
04-11-2012, 07:41
Zou iemand een exemplaar van Spiderman (11,- aanbieding) voor mij kunnen regelen als je er toch bent?

Op wie reageerde je? Ik kom zelf de komende weken niet meer in Eindhoven aangezien ik er niet in de buurt woon en geen shopplannen daar heb.

Dan G.
04-11-2012, 09:08
Dat is al geregeld martwout ;)

Ik zal die reactie even verwijderen.

jack020
05-11-2012, 11:07
Over prijzen gesproken:
in het algemeen matchen MM en Saturn prijzen van aanbiedingen binnen een straal van 10 (?) kilometer, is me diverse keren verzekerd. Je moet er wel altijd naar vragen.

Claudio Santulli
05-11-2012, 11:13
Behalve in Amsterdam dan, waar twee mediamarkten elk totaal eigen prijzen hanteren. Arena en Amsterdam Noord liggen niet zo heel ver uit elkaar. Maar Noord is veel gunstiger.

Yohanneman
05-11-2012, 12:02
Over prijzen gesproken:
in het algemeen matchen MM en Saturn prijzen van aanbiedingen binnen een straal van 10 (?) kilometer, is me diverse keren verzekerd. Je moet er wel altijd naar vragen.

Klopt maar half. Ik heb het zelf al een paar keer meegemaakt dat de MM er alles aan deed om maar onder die laagste prijsgarantie uit te komen. De ene keer wilde ik een TV kopen en was een zaak verderop goedkoper, beweerden ze dat die winkel alleen maar vage buitenlandse import verkocht (bleek bij controle gewoon niet waar te zijn). Andere keer was het een computeronderdeel dat goedkoper was, beweerden ze dat het een webshop was (terwijl het een gewone winkel was die toevallig ook een webshop erbij had).

Natuurlijk blijf ik altijd vragen om die laagste prijsgarantie. Maar als ik dan ergens anders iets goedkoper zie, dan ga ik dat gewoon bij die goedkopere winkel halen ipv de MM op te zoeken.

MissShadows
05-11-2012, 12:07
zo denk ik dus ook. Ik had vorige week een nieuwe externe hdd nodig en er was bij mediamarkt 1 in de aanbieding, maar dan kost het mij tussen de 6 en 15 euro extra om erheen te gaan (afhankelijk of ik naar Hoorn of Alkmaar ga) Dezelfde hdd had dezelfde prijs bij een bcc bij mij in de buurt. Dan hoef ik niet 2 keer na te denken.
Zowiezo was ik dan wel naar MM geweest, dan weet ik zeker dat ik dan weer een paar goedkope titels had meegenomen :p

Claudio Santulli
05-11-2012, 12:16
Dat is ook het nadeel van de Mediamarkt. Nu je er toch bent ga je meestal voor meer dan je in eerste instantie voor ogen had, althans heb ik vaak. ;-)

MissShadows
05-11-2012, 12:18
ik dus ook, vooral bepaalde titels die je nergens anders kan vinden of de aanbiedingen natuurlijk

martwout
05-11-2012, 14:03
ik dus ook, vooral bepaalde titels die je nergens anders kan vinden of de aanbiedingen natuurlijk

Herkenbaar. Ik kom ook vaak voor een titel maar loop wel vaak nog even langs de aanbiedingenhoek.

le-nnart
05-11-2012, 16:00
Mediamarkt heeft het imago goedkoop te zijn. Ikzelf trap er ook weleens in.

Frenkel
06-11-2012, 18:26
Ik kom al een paar jaar nauwelijks meer in zaken als de Media Markt en Saturn, ik heb het een beetje gehad met die keten.

2 jaar geleden had ik een master/slave stekkerdoos nodig voor mij AV apparatuur en ik dus naar de Saturn in Tilburg.
Daar Hing dus wel een interessant exemplaar die precies naar mijn wens was maar de prijs lag iets boven de €50 en dat was me wat te gortig.

Nu wist ik al dat MM en Saturn vooral met dit soort "bijproducten" dikke winsten maakte dus even het merk en typenummer opgeschreven en vervolgens thuis op het net gezocht of dat werkelijk de gangbare prijs was en ja hoor, via meerdere webwinkels exact de zelfde stekkerdoos gewoon verkrijgbaar voor €18 tot €20.

als ik zo wel eens een Media Markt of Saturn bezoek, en ik zie de prijzen van bijvoorbeeld Blu-rays, heb ik altijd weer het gevoel dat ik me tijd sta te verdoen terwijl ik het vroeger erg graag kwam.
Toen was zo'n winkel nog imposant en de prijzen interessant, maar ik denk dat ik met webwinkels als Amazon een beetje verwend ben geraakt.

le-nnart
07-11-2012, 11:09
Ik kom al een paar jaar nauwelijks meer in zaken als de Media Markt en Saturn, ik heb het een beetje gehad met die keten.

2 jaar geleden had ik een master/slave stekkerdoos nodig voor mij AV apparatuur en ik dus naar de Saturn in Tilburg.
Daar Hing dus wel een interessant exemplaar die precies naar mijn wens was maar de prijs lag iets boven de €50 en dat was me wat te gortig.

Nu wist ik al dat MM en Saturn vooral met dit soort "bijproducten" dikke winsten maakte dus even het merk en typenummer opgeschreven en vervolgens thuis op het net gezocht of dat werkelijk de gangbare prijs was en ja hoor, via meerdere webwinkels exact de zelfde stekkerdoos gewoon verkrijgbaar voor €18 tot €20.

als ik zo wel eens een Media Markt of Saturn bezoek, en ik zie de prijzen van bijvoorbeeld Blu-rays, heb ik altijd weer het gevoel dat ik me tijd sta te verdoen terwijl ik het vroeger erg graag kwam.
Toen was zo'n winkel nog imposant en de prijzen interessant, maar ik denk dat ik met webwinkels als Amazon een beetje verwend ben geraakt.

Bij MM Almere geldt eerder: op de tv krijg je geen korting, je krijgt er wat bij. Kabels/BD/DVD spelers/etc. etc.

Desondanks moet je bij MM goed opletten dat je enkel het product aanschaft wat in de aanbieding is. De overige producten zijn vaak helemaal niet zo goedkoop.

Bijv. opzetborstels voor je tandenborstel 6euro ps. terwijl deze bij amazon.de slechts 3 per stuk zijn.

MissShadows
07-11-2012, 15:17
is trouwens niet alleen bij MM, ook bij BCC. En als je dan laat zien dat je twijfelt over de prijs, willen ze nog wel eens wat van de prijs afhalen. Heb ikzelf iig vaak meegemaakt, dan kwam diegene met een Monster verleng snoer

Dan G.
07-11-2012, 17:48
als ik zo wel eens een Media Markt of Saturn bezoek, en ik zie de prijzen van bijvoorbeeld Blu-rays, heb ik altijd weer het gevoel dat ik me tijd sta te verdoen terwijl ik het vroeger erg graag kwam.
Toen was zo'n winkel nog imposant en de prijzen interessant...

Precies, dat gevoel had ik een paar weken geleden ook bij de MM in Enschede. Aanbiedingen waren vooral B/C-titels. Boxsets hadden prijzen waar ik stijl van achterover viel. Release prijzen. Onvoorstelbaar. Vroeger kon ik uren in de MM vertoeven en bekeek ik elk rijtje films. Maar tegenwoordig heb ik het na een kwartiertje wel weer gezien. Saturn DE vind ik dan wel weer leuk omdat je daar weer hele andere uitgaven tegenkomt dan hier in NL.

Dan G.
17-11-2012, 15:30
Vandaag weer bij de MM Enschede geweest en besloten om toch maar eens een verkoper aan te spreken over de prijzen. Het was namelijk zo dat overal waar ik keek de prijzen echt over the top gingen. Een greep:

Prometheus BR/DVD: FRS prijs 20,-/MM prijs: 24,99
'' 3D 4 disc: FRS prijs 25,-/MM prijs 29,99
Beverly Hills Cop Trilogy: FRS prijs 29,99/MM prijs 32,99
The Raid FRS prijs 17,-/MM prijs: 19,99
Spartacus S1 Bol.com prijs 31,99/MM prijs: 46,99!
Snow White and the Huntsman BR/dvd amaray FRS prijs 20,-/MM prijs 24,99
Vele 10,- titels aldaar nog 2-3-4-5-6-7-8 euro duurder.

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Uiteraard waren er ook wel lager geprijsde titels maar dat woog niet op tegen al het dure. Verkoper paste direct alle prijzen aan op mijn aangeven dus dat sierde hem dan weer wel. Maar ik snap niet dat ze dat zelf niet een beetje in de gaten houden.

Claudio Santulli
17-11-2012, 15:49
Idem ditto hier in Amsterdam. Ik ga echt vaker met lege handen de MM's uit, Het is gewoon niet aantrekkelijk meer. Series die elders en online voor 20,- worden aangeboden staan gewoon vrolijk voor 39,- in de rekken. UIteraard is het ene filiaal weer anders dan de andere, maar goedkoop is het allemaal niet. Dan shop ik liever, om geen dief van mijn eigen portemonee te zijn, ergens online.

Hopelijk dat de feestdagen die prijzen weer wat gaan drukken.
@ Dan, nou dan heb je indruk gemaakt. Did you fence of your tattoos, used your DVD.nl badge or simply showed your gun..? (6)

theregiment
17-11-2012, 16:36
Als ik in de saturn in Tilburg kom zijn die ook altijd veel te duur en de aanbiedingen zijn alleen op de troep blu-rays.

Koop er eigenlijk alleen maar iets als er de 3=2 actie is + de prijzen worden aagepast.

Laatst was er 3=2 heb ik 9 films gekocht en bijna allemaal waren ze te duur. Ze deden niet moeilijk en paste de prijzen aan :)

Spiderman Saturn 17e >> MM 11 euro Netjes aangepast
Darkshadows 19,99 >> FRS 14,99 Netjes aangepast
Spartacus S1 39,99 >> bol.com 32,99 Netjes aangepast
Spartacus S2 32,99 >> FRS 27,99 Netjes aangepast
Hell on Wheels S1 29,99 >> FRS 19,99 Netjes aangepast
Rest waren ze wel goed geprijsd.

Dus ze hebben uiteindelijk en de prijzen aangepast en 3=2 dus nette aankoop al zeg ik het zelf.

Zijn dit soort acties er niet dan kom ik er niet of ga met lege handen naar huis ;)

Dan G.
17-11-2012, 17:42
Je moet gewoon geluk hebben dat je ergens tegenaan loopt wat gunstig geprijsd is. Zo was ik wel blij met Human Planet voor 16,99. En Coldplay voor 22,99. Die vind je naar mijn weten nergens goedkoper. Maar het neuzen is na drie rijen veel te dure titels wel snel voorbij.

@Claudio: I'm a lover, not a fighter. I used my good looks ;)

Stefan8
17-11-2012, 19:06
Cars 2 voor €12,99, Tron Legacy voor €9,99, allebei met mooie slipcover. Vond ik nog best een leuke prijs, al ben ik het wel eens met de rest. Online is het vaak veel makkelijker om de blu-ray/dvd/whatever ergens goedkoper te vinden.