PDA

Bekijk de volledige versie : Excuses



Paul_Knoop
01-04-2003, 09:33
Ik heb 2 dagen trug een thread gestart over die sukkel die zat te spammen, omdat ik zo pissig was over dat gekloot van hem heb ik het woord mongool in de mond nou jah toetsenbord genomen..

Natuurlijk is mongool een vervelend scheldwoord wat ik normaal ook niet zou gebruiken, dus voor de mensen die zich beledigd voelden EXCUSES :cry:

Nathan Strik
01-04-2003, 10:20
Volgens mij was het wel duidelijk dat je hier de bewuste spammer aanviel en niet de medemens met het syndroom van Down.
Een geval van ongelukkige woordkeuze wat mij betreft. Kan gebeuren toch?

Herjan
01-04-2003, 11:23
Paul,

Ik was de persoon die erop reageerde. Ik begrijp volkomen wat je bedoelde, ik wilde alleen de thread titel veranderd zien. 't Was inderdaad wel een eikel die gozer, maar ik denk dat we er geen last meer van zullen hebben!

Hulde voor het aanbieden van excuses, al was het niet echt nodig want op dit forum is het toch 1 grote vriendenclub! :bier:

Groet!

Herjan

Lester Burnham
01-04-2003, 12:20
Ik heb 2 dagen trug een thread gestart over die sukkel die zat te spammen, omdat ik zo pissig was over dat gekloot van hem heb ik het woord mongool in de mond nou jah toetsenbord genomen..

Natuurlijk is mongool een vervelend scheldwoord wat ik normaal ook niet zou gebruiken, dus voor de mensen die zich beledigd voelden EXCUSES :cry:

Toont wel klasse dat je je excuses aanbiedt (y)

René Groen
01-04-2003, 12:26
We begrepen allemaal dat het je hoog zat bij die spammer en dat je het niet als het syndroom van down bedoelde. Was misschien een ongelukkige woordkeus, maar dat kan gebeuren.

Netjes van je excuses (y)

Martijntje
01-04-2003, 12:30
't Was inderdaad wel een eikel die gozer, maar ik denk dat we er geen last meer van zullen hebben!


Hmmm.. dat "eikel" vind ik anders ook niet echt door de beugel kunnen hoor!! :lol: :lol: :lol:

bambino
01-04-2003, 12:36
ik ben blij dat je het nog netjes hebt kunnen houden, ut was inderdaad zwaar hinderlijk, so, GOOD JOB!

Glenn Smits
01-04-2003, 17:43
hey niet spotten met me vader heh ;) :lol:

Niels Simons
01-04-2003, 17:46
als ik een reactie had gegeven waren er alleen maar sterretjes te zien geweest denk ik...

niels

Paul_Knoop
02-04-2003, 09:02
Bedankt voor alle acceptaties van mijn excuses (y)