PDA

Bekijk de volledige versie : The Matrix nieuwe editie.



martin
26-10-2001, 15:03
SPEELFILM: THE MATRIX SPECIAL EDITION

In december zal Warner Home Video een speciale uitgave op de markt brengen van The Matrix. De film zal verpakt worden in eenzelfde zeer fraaie, stevige box-set als 2001: A Space Odyssey. De uitgave wordt gelimiteerd tot slechts 25.000 exemplaren voor Nederland. In de box bevindt zich de normale DVD-uitgave, zoals deze nu al verkrijgbaar is. Als bonus is er een extra DVD toegevoegd genaamd The Matrix Revisited. Deze extra DVD bevat onder meer een 2 uur durende documentaire met een vooruitblik op het aankomende vervolg van The Matrix.
De prijs is nog niet helemaal rond. Boven de 100 gulden komt de box in ieder geval niet uit.
Ro-Disc zal een inruilaktie houden voor degene, die de huidige versie willen inruilen voor de nieuwe. Reserveren is al mogelijk.
Meer details over deze speciale uitgave zullen volgen.

Is dit nu weer de nieuwe trent ?????????

Koofie
26-10-2001, 15:36
Shit echt jammer dat ik nu de ouwe versie 1,5 maand geleden heb gekocht.

Wel vette box wordt et.
Lijkt me tof om te kopen als ik deze nog niet had

Alexander de Mol
26-10-2001, 15:39
Het opnieuw uitgeven van een bepaalde titel met nieuwe extras, DTS track etc. zie je regelmatig (The Mummy, Goldeneye). Dus in dat opzicht niet iets nieuws. De inruilactie daarentegen is wel een nieuw fenomeen. Ik ben benieuwd of dit een Ro-disc only actie is of dat deze actie landelijke navolging gaat krijgen.
Persoonlijk weet ik nog niet of ik mijn DVD van The Matrix in ga ruilen tegen een nieuwe (veel duurdere) versie met alleen een documentaire The Matrix Revisited als extra....

http://images.amazon.com/images/P/B00005OBB9.01.MZZZZZZZ.jpg

Menno
26-10-2001, 15:54
Wat een geldklopperij zeg. Laat ze nou eerst maar eens deel 2 maken... Leuk dat je je oude DVD kan inruilen maar dan nog...

martin
26-10-2001, 15:54
Die inruil aktie doen ze ook met die Mummy DVD, voor deze DVD kreeg je 35,- terug mits in goede staat.

ik had een maand geleden me Mummy DVD verkocht voor 25,- Shit als het van tevoren geweten had had ik hem ingeruild.

The Matrix is het jammer dat ze geen DTS spoor aantoegevoegd hebben.

martin
26-10-2001, 16:02
Wat een geldklopperij zeg. Laat ze nou eerst maar eens deel 2 maken... Leuk dat je je oude DVD kan inruilen maar dan nog...

Als deel 2 uitkomt dan zullen ze wel weer met een Matrix Box komen ;)

Jason Bourne
26-10-2001, 17:29
Allemaal leuk en wel maar ik ga mijn matrix versie toch echt niet inruilen en een bom duiten meer betalen voor een extra dvd met een documentaire. als er nou dts bij zat was het andere koek.

Nathan Strik
26-10-2001, 18:10
Hee luitjes. Die extra DVD (Matrix Revisited) komt ook los uit hoor. Dus ik weet niet wat jullie zitten te zeiken over geldklopperij. Ik vind dit een hele goede zet van Warner. Zo komen ze tenminste kopers van de oude versie tegemoet.

System 3rror
26-10-2001, 18:14
Shit echt jammer dat ik nu de ouwe versie 1,5 maand geleden heb gekocht.

Wel vette box wordt et.
Lijkt me tof om te kopen als ik deze nog niet had

Heb ik ook gedaan... maar je kan hem ook inruilen staat in het bericht van Martin...!!

Ga hem zeker wel inruilen, maar idd jammer dat er geen DTS opzit!

Alexander de Mol
26-10-2001, 18:22
Hee luitjes. Die extra DVD (Matrix Revisited) komt ook los uit hoor. Dus ik weet niet wat jullie zitten te zeiken over geldklopperij. Ik vind dit een hele goede zet van Warner. Zo komen ze tenminste kopers van de oude versie tegemoet. In principe had deze docu er al bij kunnen (moeten?) zitten. Op de meeste DVD's zitten tegenwoordig genoeg extras en regelmatig kom je 2 disc-ers tegen. Ik ben daarom erg benieuwd naar de prijs van deze 'losse' documentaire DVD.
Overigens heb ik niets geschreven over geldklopperij...

Menno
26-10-2001, 18:56
Nee dat was ik...

Ok, als er audio commentaar of DTS was toegevoegd, maar een docu over de film en het komende tweede deel vind ik geldklopperij... Maar das mijn persoonlijke mening.

En Martin er komt nog een box tussen deel twee en deel drie want dan is er natuurlijk weer een nieuwe docu 'The Matrix Re-revisited'! En daarna natuurlijk de ultieme box met deel 1, 2 EN 3.

Nou laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk tweede deel komen...

Alex van den Berg
26-10-2001, 19:16
Even een prijsindicatie (van Amazon.com Regio-1 versie)

The Matrix: $ 18.74 = ongev. fl 49,=
The Matrix Revisited: $ 14.98 = ongev. fl 39,=
Combi: $29.98 = ongev. fl 79,=

Deze prijzen zeggen niets over de Regio-2 prijzen in NL, maar we kunnen wel zien dat The Matrix: Revisited ongeveer 20% goedkoper zal zijn dan The Matrix, en het combi voordeel zal zo'n 15% goedkoper zijn dan de losse DVD's.

Alexander de Mol
26-10-2001, 22:27
Even een prijsindicatie (van Amazon.com Regio-1 versie)
The Matrix Revisited: $ 14.98 = ongev. fl 39,=Dat vind ik dus niet echt goedkoop voor een documentaire-disc van een (overigens zeer strakke Sci-Fi) film. Maar aan de andere kant betalen we ook voor een Star Wars I (adviesprijs 79,95) ook meer dan de gemiddelde DVD prijs.......

Dadaveke
27-10-2001, 18:42
Gimme Gimme Gimme. Ik wil hm hebben

Miro
27-10-2001, 20:18
Ik wordt gek van al die boxen.
:confused:

Mike Philippens
28-10-2001, 01:12
Nou laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk tweede deel komen...
Tweede (en derde - tegelijk gefilmd) zijn al geschoten. Ze kregen de boel alleen niet op tijd gemonteerd enzo voor de kerst. Vandaar dat de boel volgend jaar (dacht ik) pas uitkomt. In de tussentijd moeten ze natuurlijk de boel een beetje zoethouden en met een sneak preview van 2/3 leggen ze vast een verwachting neer zodat men geintereseerd blijft.
Matrix vindt ik zelf een retestrakke film maar ik ben altijd erg terughoudend mbt sequels. Ik wacht dus lekker af of deel 2/3 goed is en tegen die tijd koop ik wel een box met de hele handel.

Glenn
28-10-2001, 09:13
Die inruil aktie doen ze ook met die Mummy DVD, voor deze DVD kreeg je 35,- terug mits in goede staat.Waar krijg je die 35 gulden korting?????

martin
28-10-2001, 09:23
Ik weet niet of dit hier gemeld mag worden. ??

Maar bij Ro-Disc in R'dam kan je je oude versie inruilen, die oude DVD is dan 35,- waard. (wel inruilen voor de nieuwe versie)

Anonymous
08-11-2001, 17:31
Ben eigenlijk wel erg in voor die extra disc waarover men hier en daar sprak, voor DLN stond ie voor november, voor Nederland al iets bekend ?

Jeroen Driessen
08-11-2001, 20:17
Ik was net aan het kijken op dvdexpress.com en het is me eigenlijk niet helmaal duidelijk wat dit nu inhoudt. Een documentaire emt de making of en "never seen before footage", of de Matrix met daarbij deze scenes erin gemonteerd, waardoor die ruim een half uur langer duurt.
Er staan verschillende packages. Weet iemand dit toevallig?

Marco
10-11-2001, 01:28
In de U.K. gaat The Matrix: Collector’s Edition (incl Revisited ) er zo uit zien.

http://www.r2-dvd.org/pics/Sleeves/warner/matrix-digi.jpg

SpaceWolve
10-11-2001, 16:24
Dat ziet er gruwelijk uit, met een eventuele inruilactie ben ik de eerste die hem inruilt:D , maar de vraag is of hij nu wel in mijn DvD opbergbox past, moet binnenkort weer een nieuwe hebben. Voor de Godfather moet ik ook nog wat verzinnen.:(

Nathan Strik
10-11-2001, 17:57
Hmm, alleen voor een iets ander doosje ga ik hem niet omruilen hoor. Die extra disc wordt ook los verkrijgbaar, dus die koop ik wel apart.

Ziet er wel geinig uit zo´n box, maar het is ook wel fijn als alles in mijn rekje past.

RobW
10-11-2001, 18:46
Ik heb in Mei de Matrix los gekoch, en hier baal ik dus flink van. Maar in mei 2003 komt deel 2 uit, en waarschijnlijk een half jaar later deel 3 al(heb ik gelezen), dus dan zal bij de premiere van 3 de 2e film op dvd uitkomen, terwijl er een half jaar later al een ultieme box uitkomt waarschijnlijk. Ik hou het bij mijn losse versie en over 3 jaar ofzo koop ik de box wel.

Ronald Ridderhof
12-11-2001, 09:47
Kijk op deze url. als alles wilt weten over de nieuwe Matrix DVD
http://whatisthematrix.warnerbros.com/cmp/revisited_frame_index.html.

Veel plezier.

Anonymous
12-11-2001, 09:53
Uhm...Maybe teleurstellen nieuws, maar de collectors edition die de us heeft uitgebracht en nu zogenaamd uitkomt in nederland is
nix van waar.Warner heeft duidelijk vermeld GEEN nieuwere versie van The Matrix uit te brengen met dts.The Matrix resivited
is inderdaad een release van warner in december maar waar
uitsluitend the making of komt te staan van deze titel en nog
meer extra's en een kleine sneak preview over de delen 2 en 3.

Dus Matrix met dts en berg extra's, sorry maar larie !

Greetings Jackal

Deef
07-12-2001, 15:50
Dit wordt onze R2 versie, ziet er nie verkeerd ut al zeg ik etzelf :D
http://www.proxis.be/IMG3/03/73/30/3733070L.jpg

Paul Brouwer
07-12-2001, 16:52
Vanaf dinsdag bij de makro voor 59,50 (aanbieding)

System 3rror
07-12-2001, 16:52
En hij is bij de Makro in de "aanbieding" voor 59 pietermannen geloof ik!

System 3rror
07-12-2001, 16:53
Vanaf dinsdag bij de makro voor 59,50 (aanbieding) Humzz... was je een seconde eerder met posten dan ik ;)

Jan
07-12-2001, 17:58
Bij DVDSHOP.NL alleen de extra's voor 49,95 (12-12):(

STARGATE
07-12-2001, 22:31
Ik wordt gek van al die boxen.
:confused:


Je kunt de bonus disc ook los kopen, dat scheelt gelijk een hoop geld;)

STARGATE
07-12-2001, 22:33
Deze losse disc kun je bestellen op:

http//www.dvdzone2.com (http://)

Alex van den Berg
07-12-2001, 22:49
Nou laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk tweede deel komen...

Deel 2, The Matrix Reloaded (http://us.imdb.com/Title?0234215) wordt in Mei 2003 in de bios verwacht... Deel 3, The Matrix Revolutions (http://us.imdb.com/Title?0242653) in April 2004...

xxxMaverick
07-12-2001, 22:51
nou ze kunnen verrekken. Belachelijk, ik ga toch niet zoveel geld uitgeven voor een docu! ( die waarschijnlijk ook wel op deel 2 zal staan ;) )

martin
08-12-2001, 09:50
nou ze kunnen verrekken. Belachelijk, ik ga toch niet zoveel geld uitgeven voor een docu! ( die waarschijnlijk ook wel op deel 2 zal staan ;) )

Dat denk ik dus ook.

calex
08-12-2001, 13:32
WEG GEGOOID GELD

Grtz. Henny :mad: :mad: :mad:

Ronald Ridderhof
08-12-2001, 18:40
WEG GEGOOID GELD

Grtz. Henny :mad: :mad: :mad:

Ik zie het probleem niet, er komt ook alleen een docu dvd uit, is toch ook leuk, ik heb de matrix al, maar ik koop wel de docu ervan. Harstikke leuk, je krijgt ook een inside van de nieuwe matrix. Je bent tenslotte niet verplicht om de box te kopen.;)

Alex van den Berg
08-12-2001, 19:49
Ik heb Matrix Revisited gisteren aan mijn collectie toegevoegd en heb zeker niet het gevoel dat ik m'n geld heb weggegooid!
Een documentaire van ruim 2 uur met enorm veel achtergrond informatie over het idee, de effekten, de filmproduktie, de training (!!) van de akteurs en nog veel meer...

Ik krijg bijvoorbeeld veel meer respect voor The Matrix, nu ik besef dat Keanu Reeves en Laurence Fishburne onder de blauwe plekken en schrammen hebben gezeten door hun bikkelharde Kung-Fu training!

Verder kan ik het idee van een losse schijf met extra's alleen maar toejuichen... Kan ik tenminste zelf bepalen of ik bij een DVD ook echt meer geld voor extra's uit wil geven!

Ronald Ridderhof
08-12-2001, 20:05
Waar heb je hem gehaald? Ik kom uit rotterdam maar hier kan heb ik hem nog niet gezien. Zelfs bij FRS niet

Pieter-Jan Kuyten
08-12-2001, 21:18
He Alex,

Zit de losse documentaire in een dubbeldoos? Dus met andere woorden als ik de documentaire loskoop (dus niet gebundeld met de film, die heb ik al) zit die dan in een doos waar ik zelf nog mijn eigen exemplaar van de film kan bijstoppen?

Dat lijkt me namelijk wel heel erg handig. Heb ik tenminste niet twee dozen rondliggen voor "The Matrix" en "The Matrix Revisited".

Alle info is welkom.

Alex van den Berg
08-12-2001, 21:30
Zit de losse documentaire in een dubbeldoos?Nope... The Matrix Revisted wordt, net als The Matrix, in een Snapper-case geleverd, maar ik moet zeggen dat ze prima naast elkaar op de plank staan hoor.. De rug van Revisted is iets donkerder, maar met hetzelfde lettertype... :)

Deef
08-12-2001, 21:33
Waar heb je hem gehaald? Ik kom uit rotterdam maar hier kan heb ik hem nog niet gezien. Zelfs bij FRS niet
Ik denk dat Alex deze bij van Leest heeft gehaald ;)

kijk hier maar (http://http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=2579)

Alex van den Berg
08-12-2001, 21:33
Waar heb je hem gehaald?Officieel is ie vanaf dinsdag a.s. overal verkrijgbaar... Ik word nog weleens bevoordeeld wanneer een bekende winkelier een nieuwe release iets eerder op voorraad heeft... :D

Alex van den Berg
08-12-2001, 21:34
Ik denk dat Alex...Pssssssssssssst.... :D

Hij lag daar trouwens nog niet in de bakken... :)

Deef
08-12-2001, 21:37
hmmmmm ik ga gewoon naar van Leest en zeg dat ik namens jou kom en dan krijg ik em VAST ook wel mee ;)

JoeCool
08-12-2001, 23:33
Easter Egg voor The Matrix Revisited (R1)


http://www.dvdeastereggs.com/showEgg.php?eggid=484

Edwin vd Zwaard
09-12-2001, 13:49
regio 2 versie van Revisited gezien voor 39.65

Groeten
Edwin

www.filmbuster.nl
webmaster@filmbuster.nl

System 3rror
09-12-2001, 13:54
Bij de FRS in Utrecht en in Rotterdam is hij ook al te koop...

Voor het mooie prijsje van 89 gulden nog wat dacht ik!

Ik hoef die extra disk maar te hebben... iemand enig id waar die los te koop is?

Edwin vd Zwaard
09-12-2001, 14:01
System 3rror... die losse disc is te koop bij dvdzone2..

PS ga er ff heen via de link op me site, krijg ik provisie :P

Groeten
Edwin

www.filmbuster.nl
webmaster@filmbuster.nl

System 3rror
09-12-2001, 14:06
System 3rror... die losse disc is te koop bij dvdzone2..

PS ga er ff heen via de link op me site, krijg ik provisie :PNou, als ik hem nergens anders goedkoper vind zal ik jou dat plezier doen ;)

Edwin V
10-12-2001, 08:11
Als deel 2 uitkomt dan zullen ze wel weer met een Matrix Box komen ;) ...en daarna een DTS versie;)

Vincent
10-12-2001, 08:55
Ja dez box wil ik heel graag hebben.
:p See-Ya
Vincent

Deef
11-12-2001, 00:07
Nou ik heb em!!!! http://www.plauder-smilies.de/bounce/1blue1.gif Bij de Media Markt vandaag gehaald, kon em nie late ligge. De box is ongeveer hetzelfde als de Space Odessy 2001 box maar dan wat kleiner, zeker een aanrader!!!

mischa
11-12-2001, 08:10
Ik heb de docu gezien, en hij is zeker de moeite waard. Je moet dit een beetje zien als de Apocalypse Now / Heart of Darkness films. Je krijgt een Docu van ruim 2 uur voorgeschoteld en daarmee dus bijna een complete bioscoop film. Het is dus niet zomaar een disc met wat losse extra's.

Bij Van Leest in Leiden kost de Docu los 55 piek (beetje prijzig.

R. Schaap
22-08-2002, 12:21
ik zie nu op play.com een versie staan die ik nog niet eerder heb gezien?

deze (http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645)

Weet iemand hier iets van? Is dit gewoon de film en docu in een ander pakje, of zijn dit daadwerkelijk nieuwe versies.

?????

Richard B.
22-08-2002, 13:30
ik zie nu op play.com een versie staan die ik nog niet eerder heb gezien?

deze (http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645)

Weet iemand hier iets van? Is dit gewoon de film en docu in een ander pakje, of zijn dit daadwerkelijk nieuwe versies.

?????

Ik herinner me dat er een of twee maanden geleden al eens iets besproken is over deze versie. Kan alleen de oorspronkelijke thread niet meer terugvinden.

Ik meen dat het gewoon een versie in een luxe box is en verder zou ie niet af moeten wijken van de 2-disc versie.

Mark S
22-08-2002, 13:34
Gezien ja, volgens mij dezelfde 2 discs in een zelfde soort luxe verpakking ala 2001 en Clockwork Orange. Alleen bevatten de laatste 2 een soundtrack cd. Die 2 boxen waren duurder dan de film en cd los kopen.
Die Matrix box heeft eveneens een 35mm Senitype Collector Filmframe (huh-huh), een filmposter (gevouwen:nono: ), 6 "exclusieve" zwartwit-foto's.
En een flinke prijs van +/- 42 GBP

Jeroen Driessen
22-08-2002, 13:47
Weet iemand hier iets van? Is dit gewoon de film en docu in een ander pakje, of zijn dit daadwerkelijk nieuwe versies.

????? Dit is gewoon The Matrix Revisited, met daarbij die extra's die Mark noemt. Dus alleen als dat je interesseert is deze box de moeite waard. Voor de ware liefhebber dus.
En er is idd al een thread over...

Dave
26-08-2002, 08:40
[b]SPEELFILM: THE MATRIX SPECIAL EDITION

In december zal Warner Home Video een speciale uitgave op de markt brengen van The Matrix. De film zal verpakt worden in eenzelfde zeer fraaie, stevige box-set als 2001: A Space Odyssey. De uitgave wordt gelimiteerd tot slechts 25.000 exemplaren voor Nederland. In de box bevindt zich de normale DVD-uitgave, zoals deze nu al verkrijgbaar is. Als bonus is er een extra DVD toegevoegd genaamd The Matrix Revisited. Deze extra DVD bevat onder meer een 2 uur durende documentaire met een vooruitblik op het aankomende vervolg van The Matrix.
De prijs is nog niet helemaal rond. Boven de 100 gulden komt de box in ieder geval niet uit.[b]


Deze wil ik dus echt hebben, tenminste eindelijk een waardevolle release van deze topper!

Lesley
26-08-2002, 09:46
Dave, volgens mij heb je het een beetje door elkaar gehaald...
die post van martin, was van 26-10-2001. dus die December daar vermeld was dus vorig jaar... en die versie van the matrix ligt dus allang in de schappen...

maar nu bij play staat er deze die uit gaat komen...
The Matrix - Deluxe Series Box Set (http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645)

Dave
26-08-2002, 09:59
Dave, volgens mij heb je het een beetje door elkaar gehaald...
die post van martin, was van 26-10-2001. dus die December daar vermeld was dus vorig jaar... en die versie van the matrix ligt dus allang in de schappen...

maar nu bij play staat er deze die uit gaat komen...
The Matrix - Deluxe Series Box Set (http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645)

Dan heb ik het door elkaar gehaald, maar in het WB boekje van Ocean's Eleven hebben ze het ook oer een special edition buiten die revisited box, misschien dus toch hoop voor dit najaar...

Tis te hopen! :D

Lesley
26-08-2002, 10:11
misschien brengen ze in Nederland ook die versie uit die op play.com staat... ik hoop het wel!!

Dave
26-08-2002, 10:16
misschien brengen ze in Nederland ook die versie uit die op play.com staat... ik hoop het wel!!
Daar hoop ik dus ook op!

Ze kunnen ook haast niet anders meer he met die topper...

Dane
07-09-2002, 11:53
Er is dus weer een nieuwe dvd versie van The Matrix

Kijk hier (http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645) voor info bij play.com.

Hij kost daar omgerekend zo'n €67!!

Het is een box met weer The Matrix en The Matrix reviseted, maar dan krijg je dit er nog bij:

-8 original limited edition lobby card prints
-Exclusive limited edition collectible senitype image from the movie with 35mm film frame
-Original one sheet (27" x 40") movie poster
-6 limited edition black and white photograph stills

Er is ook een Gold Edition die ook bestaat uit The Matrix en Reviseted, maar dan alleen met dit erbij:

-Exclusive limited edition collectible senitype image from the movie with 35mm film frame
-16 full-colour commemorative booklet featuring stories behind the film, the music and images from the movie

Deze versie kost bij play omgerekend €54

Allemaal wel erg duur, maar het begint bij mij toch wel te kriebelen als ik die deluxe box zie, is toch wel erg mooi....

Weet iemand of die box ook hier in NL uitkomt?

En wie gaat 'm halen?

Elwood.

EVO
07-09-2002, 11:56
ik vind het allemaal heel mooi, ben ook matrix fan, maar om nu de zooi weer te gaan lopen vervangen??
geldklopperij, net alsof die mafkezen van warner nog niet genoeg poen verdienen.
dus, nee ik koop ém niet..!

overigens, staat deze box niet in een ander draadje??

weststar
07-09-2002, 11:57
Volgens mij lag er ook zo'n Box bij MM Leeuwarden, achter de cd-counter/balie.
Een grote zwarte doos, met The Matrix erop, ik keek ook nogal verbaasd..
Maar het was niet zo dat de box in de winkel ter verkoop lag
Misschien moet je eens navraag doen bij MM

Succes

Dane
07-09-2002, 11:58
ik vind het allemaal heel mooi, ben ook matrix fan, maar om nu de zooi weer te gaan lopen vervangen??
geldklopperij, net alsof die mafkezen van warner nog niet genoeg poen verdienen.
dus, nee ik koop ém niet..!

overigens, staat deze box niet in een ander draadje??

ooh, dat weet ik niet, kon het niet zo gauw vinden met de zoekoptie misschien niet goed gekeken, als er een een soortgelijke thread bestaat mag deze uiteraard dicht...

Elwood.

EVO
07-09-2002, 12:02
hiero, wat verderop..laatste posts (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1604&perpage=25&highlight=matrix%20box&pagenumber=3)

Dane
07-09-2002, 12:18
hiero, wat verderop..laatste posts (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1604&perpage=25&highlight=matrix%20box&pagenumber=3)

Ja klopt, mijn post had daar ook bij gekund.

Crew, als een van jullie zo vriendelijk zou willen zijn om deze thread samen te voegen met deze: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1604&perpage=25&highlight=matrix%20box&pagenumber=3...

Elwood.

Nathan Strik
07-09-2002, 18:18
Crew, als een van jullie zo vriendelijk zou willen zijn om deze thread samen te voegen met deze: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1604&perpage=25&highlight=matrix%20box&pagenumber=3... Done...