PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Concurent, klantenservice



Tim Weisselberger
01-04-2003, 13:32
Wou even mijn zegje doen over de klantenservice van DVD Concurent.

Na een online bestelling gedaan te hebben van een 3 titels, heb ik er maar 2 mogen ontvangen.
Na een week DVD Concurent (DVDC) hierover gemailed, diezelfde dag werd ik gebeld door 1 van de werknemers van DVDC, en wat blijkt dat deze dvd daadwerkelijk verzonden was maar nooit hier aangekomen was, dus bij de TPG verdwenen :evil:

De bewuste DVDC werknemer vertelde mij dat ze dvd nogmaals na zouden sturen.
Een dag later (vandaag dus), wordt er aangebeld door de postbode met een aangetekende envelope, met de desbetreffende dvd erin.

Wou even hierover kwijt dat ik dit uitstekende klantenservice vind (y)

mvg. Tim.

Laurens ten Voorde
01-04-2003, 20:41
Hier ook goede ervaring.
Ik had er 3 dvd's besteld waarvan er één kapot is aangekomen.
De verzendkosten waren gratis.

De postzegels zaten erop maar toch een boete van de TPG :(

Netjes door hun vergoed gekregen en een vervangend exemplaar voor de kapotte dvdhoes.... (y)

HiddeV
02-04-2003, 13:47
Ik heb ook ervaring met de klantenservice van DVDC. en ze zijn daar erg makkelijk. ik mailde hun en ik kreeg binnen 15 minuten gelijk een mailtje terug. (y)

Bobo
21-04-2003, 09:24
Een vraagje. Over het algemeen is dvdconcurrent hartstikke duur, maar ze hebben nu een aantal titels die erg goedkoop zijn. Zijn dat dan ook gewoon de nl versies van die films, er staat namelijk helemaal geen info over de films, behalve wie er in meespelen.

Niels Haasjes
21-04-2003, 20:19
Een vraagje. Over het algemeen is dvdconcurrent hartstikke duur, maar ze hebben nu een aantal titels die erg goedkoop zijn. Zijn dat dan ook gewoon de nl versies van die films, er staat namelijk helemaal geen info over de films, behalve wie er in meespelen.

Ze hebben er inderdaad opvallende uitschieters naar beneden.
Heb er voor €15 incl. verzenden 51st State (+Gratis magazine en gratis DVD) gekocht. DVD was in perfecte staat en had gewoon NL subs!

Bobo
21-04-2003, 20:23
Niles, bedankt, dan ga ik ook maar bestellen (arme rekening)

Pieter Kleine
27-04-2003, 22:49
Een vraag, wat is de gemiddelde levertijd van deze winkel.

HiddeV
28-04-2003, 14:35
Een vraag, wat is de gemiddelde levertijd van deze winkel.

ik bestelde het in de middag en een dag later lag het in mijn brievenbus, dus bij mijn bestelling was het binnen 24 uur aangekomen. echt top! (y)

Alexander de Mol
28-04-2003, 14:42
De levertijd was mij bij ook 1 werkdag. Dus ga ervan dat, als het op voorraad is, het niet al te lang duurt! ;)

Hennie
28-04-2003, 14:49
Ben niet zo te spreken over deze winkel 08-02-2003 bestelling gedaan en tot op heden nog niets mogen ontvangen, heb ze maar weer eens gemaild hoe het zit :roll:

Werner
01-05-2003, 00:26
Hoe zit het eigenlijk met de verzendingskosten? Ik heb me rot gezocht, maar ik had toch graag eens een setje richtprijzen geweten. Voor verzending naar België, uiteraard. Aan een antwoord in de zin van "dat hangt van het gewicht af" heb ik niks. Dus: hoeveel voor 1 DVD? 2 DVD's? 10 DVD's?

kruspe
01-05-2003, 00:47
wat is hun URL?

www.dvdconcurent.nl is het blijkbaar niet... :?

Temptation
01-05-2003, 00:55
wat is hun URL?

www.dvdconcurent.nl is het blijkbaar niet... :?

erretje vergeten :wink: ?
www.dvdconcurrent.nl

Grtz.

kruspe
01-05-2003, 01:27
wat is hun URL?

www.dvdconcurent.nl is het blijkbaar niet... :?

erretje vergeten :wink: ?
www.dvdconcurrent.nl

Grtz.

:?
inderdaad!!!
bedankt!!

Bobo
13-05-2003, 18:19
Hoe zit het eigenlijk met de verzendingskosten? Ik heb me rot gezocht, maar ik had toch graag eens een setje richtprijzen geweten. Voor verzending naar België, uiteraard. Aan een antwoord in de zin van "dat hangt van het gewicht af" heb ik niks. Dus: hoeveel voor 1 DVD? 2 DVD's? 10 DVD's?

Lijkt me handig als je ze een mailtje stuurt, er staat namelijk op de site dat er speciale bezorgkosten zijn als het naar het buitenland moet.