PDA

Bekijk de volledige versie : Is Amazon.com met risico?



Fast Herman
02-04-2003, 20:22
Ik heb 16 maart 2 DVD's bij amazon.com besteld, via Expedited Shipping:
-Memento S.E.
-Hannibal S.E.
Er stond op m'n order "estimated delivery between 24-28 march". Ik heb hem helaas nog steeds niet binnen.

Wil dit zeggen dat m'n pakje dus nu bij de douane ligt? Of zijn ze gewoon traag en liegen ze over de geschatte levertijd?

Het is de 1e keer dat ik daar wat besteld heb, 'k hoor namelijk van veel mensen dat de service top is.

Psykomike
02-04-2003, 20:59
Ik heb denk ik zo'n 5 of 6 dvd's bij amazon.com besteld en nooit problemen gehad. De dvd's kwamen soms wat later dan op de site werd aangegeven. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, die dvd's zullen heus wel komen.

kruspe
02-04-2003, 21:17
In het begin bestelde ik echt heel veel bij amazon,en eigenlijk nooit problemen gehad..maar de laatste keer snapte ik er echt helemaal niks van!!!!Ik had een DVD besteld en na 3 weken nog niks binnen,dus ik gemaild en kreeg na een uurtje al meteen antwoord en er zou een nieuwe verstuurd worden en dat zelfs via DHL!!
En inderdaad...2 dagen later kwamen ze hem netjes afleveren.
Een dag later gaat bij mij de telefoon en krijg een vriend van mij aan de andere kant van de lijn,en die verteld mij dat er post bij hem was aangekomen dat aan mij geadresseerd was,toen ik vroeg waar het om ging zei hij dat de afzender amazon.com was,en hij maakte het open en inderdaad....het was de DVD die ik niet had ontvangen.Maar hoe die nou bij hem terecht heeft kunnen komen is echt een raadsel,die jongen heeft niet eens een DVD speler!!!Puur toeval dat ie bij hem is afgeleverd??? Ik snap er in ieder geval nog steeds helemaal niks van!!!

Obiman
06-04-2003, 07:26
Kunt trouwens beter bij de canadese variant van Amazon(.ca) bestellen, die zijn over het algemeen iets goedkoper....en net zo goed.

R. Schaap
06-04-2003, 20:51
Kunt trouwens beter bij de canadese variant van Amazon(.ca) bestellen, die zijn over het algemeen iets goedkoper....en net zo goed.
Behalve dan de lelijke Frans/Engelse dvd hoes.....


Ik vind Amazon een hele betrouwbare en goede internetwinkel. Ik heb al velen titels besteld bij amazon.com, amazon.ca, amazon.co.uk en amazon,fr

BuffyLover
06-04-2003, 21:04
Ik koop ontzetend veel bij alle amazon's nooit problemen gehad, ik heb trouwens een keer 2 boeken besteld, die kreeg ik netjes thuis gestuurd een paar dagen later komt er een gigantisch paket aan, ik maak het open zit er een mega groot LOTR boek in(vind ik niet eens leuk) mijn naam stond op het etiket maar er is denk ik iets fout gegaan, want binnen in zat een rekening voor iemand in Florida :shock: Ik heb hem wel gewoon gehouden, want het ding woog minstens een kilo, dus dat werd veel te duur om terug te sturen..

:P

kruspe
06-04-2003, 21:54
Ik koop ontzetend veel bij alle amazon's nooit problemen gehad, ik heb trouwens een keer 2 boeken besteld, die kreeg ik netjes thuis gestuurd een paar dagen later komt er een gigantisch paket aan, ik maak het open zit er een mega groot LOTR boek in(vind ik niet eens leuk) mijn naam stond op het etiket maar er is denk ik iets fout gegaan, want binnen in zat een rekening voor iemand in Florida :shock: Ik heb hem wel gewoon gehouden, want het ding woog minstens een kilo, dus dat werd veel te duur om terug te sturen..

:P

Als je het toch geen mooi boek vind kun je hem misschien wel verkopen of zo..... :wink:
Graag zelfs!!!

BuffyLover
06-04-2003, 22:40
Haha, nou hij is wel popie want ik heb hem uitgeleend aan een vriedin van me;)(was verbaasd dat ze em kon dragen :wink: )

Obiman
07-04-2003, 08:34
Kunt trouwens beter bij de canadese variant van Amazon(.ca) bestellen, die zijn over het algemeen iets goedkoper....en net zo goed.
Behalve dan de lelijke Frans/Engelse dvd hoes.....



Voor mij is een hoes echt van ondergeschikt belang als mij dat geld kan schelen. Je kijkt naar de film neem ik aan en niet naar het hoesje ;)

R. Schaap
07-04-2003, 09:57
Kunt trouwens beter bij de canadese variant van Amazon(.ca) bestellen, die zijn over het algemeen iets goedkoper....en net zo goed.
Behalve dan de lelijke Frans/Engelse dvd hoes.....



Voor mij is een hoes echt van ondergeschikt belang als mij dat geld kan schelen. Je kijkt naar de film neem ik aan en niet naar het hoesje ;)

Je bewoord natuurlijk mijn 5 puntjes. Ik ben het namelijk gewoon met je eens hoor. www.dvdsoon.com is bijv een topwinkel!

Fast Herman
11-04-2003, 17:14
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels m'n pakketje binnengekregen.
Er zat een nota op van de douane: 9,69 Euro. Nogal logisch eigenlijk, de doos was zo groot, dat er wel 4 James Bond boxen in konden. Ook de naam AMAZON ontbrak er niet aan. Dit alles dus voor 2 DVDtjes!

Is dus de laatste keer dat ik daar meerdere titels bestel!!!

BuffyLover
11-04-2003, 17:48
Ik heb tot nu toe altijd een perfect passende doos gehad en nooit een douana nota :?