PDA

Bekijk de volledige versie : MediaMarkt



Martin Zuidervliet
26-10-2001, 21:10
Het beste van de Mediamarkt vind ik dat ze de schijven in het doosje laten (doen ze trouwens bij Ro-disc ook) en ook het doosje beschermen ze met een hard plastic hoes en zodoende
blijven deze krasloos. Bij de Free en VanLeest stoppen ze het schijfje altijd in zo'n schuurzakje en de doosjes zijn meestal al "tweedehands", voordat je ze koopt en dat vind ik dus echt niks.

Olaf M.
26-10-2001, 22:11
Dat is idd ook een groot voordeel. Heb je teniminste onbeschadidigde doosjes.

HarmenDroogendijk
30-10-2001, 22:06
Als je een beetje last van slappe handjes hebt, kun je ze tenminste laten donderen, zonder dat t hoesje kapot is. Maar ook, dan lijkt het alsof je meer DVD's hebt gekocht :).

Henk v. Beek
30-10-2001, 22:19
Media Markt? Ik koop veel liever m'n dvdtjes bij Ro-disc, omdat ze je daar veelmeer informatie kunnen geven over de titel voor je 'm koopt, TOP!!
Bij Media Markt weten ze niets, als je maar snel naar de kassa loopt en het liefst met een hele berg dvd's.
(Voorbeeld, moet je maar eens schudden met een dvdbox van "SEX AND THE CITY", dan zul je er snel genoeg achter komen dat Media Markt ook niet bepaalt voorzichtig om gaat met dvd's, meer dan de helft van de dvd's van "SEX AND THE CITY" zitten er gewoon los in, aaaaaggggrrrrr!!!!!!!).

Geef mij maar Ro-Disc!

ger
30-10-2001, 23:54
Geef mij maar rodisc ??????

Daar moet je dus alleen naar toe voor de aanbiedingen
Je moet voor de lol eens in hun tweedehands bakken kijken...

Daar staan DVDs in die voor minder geld en dan nieuw bij de door velen gehate FRS staan

Ze hebben er veel verstand van films maar niet van prijzen.
(of wel ??)

Henk v. Beek
31-10-2001, 22:27
Oke, de prijzen zijn hoog, daar ben ik het mee eens.
Maar als je bij FRS een dvd koopt zitten er meestal vinger afdrukken of "kleine" krasjes op de dvd.
Da's leuk...en ruilen doet FRS niet want volgens hun heb je die krassen er zelf op gemaakt!
En daarom koop ik m'n dvdtjes bij Ro-disc, wel duur, maar wel zonder krassen!

ger
31-10-2001, 22:40
En dan pak je ze thuis met fluwelen handschoentjes aan ????

Henk v. Beek
01-11-2001, 12:07
En dan pak je ze thuis met fluwelen handschoentjes aan ????


Ja, grappig.:)

Geert Kranendonk
01-11-2001, 12:20
Oke, de prijzen zijn hoog, daar ben ik het mee eens.
Maar als je bij FRS een dvd koopt zitten er meestal vinger afdrukken of "kleine" krasjes op de dvd.


Ik heb eens staan klagen bij de FRS in Maastricht toen de verkoopster de DVD gewoon met haar duim op de onderkant vol tussen haar vingers beetpakte om 'm in het doosje te stoppen. Ik nog helemaal proberen uit te leggen dat vette vingers op zo'n schijfje niet echt bevorderlijk zijn voor het afspelen, om nog maar te zwijgen van de vetzuren die erop terechtkomen. Helaas, ze keek alsof ze water zag branden..... :D

Ik heb het maar laten zitten en heb thuis de DVD meteen maar even schoongeveegd.

Maar goed, echt een goed gevoel over de vakbekwaamheid van het personeel krijg je er niet echt als ze niet eens weten hoe ze een disc moeten beetpakken ! :mad:

Haay1971
03-11-2001, 00:45
Een vriend van mij kocht ooit bij FRS The Mask DVD. Kwam ook uit een hoesje, en bij thuiskomst bleek de schijf vol met 'haar'-krasjes te staan! Op zijn DVD-speler speelde hij verder goed, maar op mijn (standalone Pioneer) speler liep die DVD dus wel mooi vast! Sinds die tijd koop ik ALLEEN nog DVDs die vanuit de fabriek tot aan mijn aankoop het doosje niet uit zijn geweest!

Raskel
03-11-2001, 11:29
FRS Maastricht zuigt inderdaad heel erg, ik had twister gekocht, ik kon door de krassen de dvd niet meer zien :eek: