PDA

Bekijk de volledige versie : Welke speler ????



JaapB
02-04-2003, 21:04
Hallo, misschien is mijn vraag vaker gesteld, maar ik sta op het punt een nieuwe DVD-speler aan te schaffen. Maar eigenlijk is m'n video ook aan vervanging toe, dus wordt het wellicht een combi-toestel.
Maar wat zijn jullie ervaringen, en met de dvd speler die ik nu heb kan ik bijvoorbeeld geen kopieen of zelf gebrande vakantiefilms afspelen.
Dus als het toch een nieuwe word, dan het liefste een gecombineerde met video en die alles aan kan.

Wie weet de beste keuze ?


Jaap.

pavko
02-04-2003, 21:20
koop liever 2 losse apparaten. Zo'n gecombineerd geval is meestal slechts een matig compromis tussen een middelmatige videorecorder en een niet bijster goede dvd-speler

en wat doe je als 1 helft van het apparaat het begeeft? Of erger: de transformator.....

Bovendien is het

A: handig om te vermelden wat voor budget je in gedachten hebt

B: handig om deze vraag te stellen in de juiste rubriek (bijvoorbeeld DVD-spelers onder DVD- Hardware

Denk ook alvast even na of je wellicht een regiovrije dvd-speler wilt aanschaffen.

succes

JaapB
03-04-2003, 17:36
Pavko,

Allereerst toch bedankt voor je reactie.
Hier heb ik wel iets meer aan, dus GEEN combi kopen.

Maar sorry hoor, wat ben jij heet gebakerd zeg.
Zoals je kunt zien ben ik een beginnend lid en jij een senior, dus jij weet alles op dit forum blindelings te vinden. Maar ik zal voortaan beter uitkijken waar ik iets plaats.

Toch nog steeds bedankt voor je reactie.

Jaap.

Kermit
03-04-2003, 17:52
Kijk als je er de ruimte voor hebt zou ik zeker twee losse apparaten kopen.

Heb van de week zelf een nieuwe gekocht, Cyber Home 505 (budget).
Deze doet het echt perfect, ook voor home movies en meerdere regio's.

Zie meer over in deze tread:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12995

Dit is nu mijn tweede budget player en ik ben blij dat ik niet het (3) dubbelle heb uitgegeven aan een Sony destijds. Nu heb ik na 2 jaar een nieuwe DVD speler met nieuwe/betere functies voor de zelfde prijs als 1 sony 2 jaar geleden met minder mogelijkheden.

Oudgebruiker3
03-04-2003, 21:00
Pavko,

Allereerst toch bedankt voor je reactie.
Hier heb ik wel iets meer aan, dus GEEN combi kopen.

Maar sorry hoor, wat ben jij heet gebakerd zeg.
Zoals je kunt zien ben ik een beginnend lid en jij een senior, dus jij weet alles op dit forum blindelings te vinden. Maar ik zal voortaan beter uitkijken waar ik iets plaats.

Toch nog steeds bedankt voor je reactie.

Jaap.

Jaap, ik denk niet dat Pavko 't zo bedoelde ;)
In het tijdschrift What HiFi? staat elke keer een buyer's guide met een groot aantal tips. Er staat ongetwijfeld een interessante DVD-speler bij die aansluit op je budget.