PDA

Bekijk de volledige versie : 3 Disc van BHD: wel of niet gewoon in Nederland?



Christiaan Sauer
03-04-2003, 14:15
Zoals de titel van deze thread al zegt: komt er nu wel of geen 3 disc van Black Hawk Down uit? Want volgens mij had ik paar dagen geleden hier op dvd.nl ergens gelezen dat er dus toch een 3 disc van gaat uitkomen.
Nu heb ik net een tijdje zitten zoeken met de zoekfunctie, maar in geen van de 4 gevonden pagina's kon ik vinden wat ik zocht.
De reden dat ik het vraag: de 2 disc heb ik al, maar als er een 3 disc aankomt gaat die in de ruil. Maar voor ik hem ga ruilen wil ik wel eerst heel zeker weten dat de gezochte versie ook uitkomt.
dvd-home.nl rept er in ieder geval met geen woord over.
Als iemand mij kan helpen met deze vraag: graaaaaaag :? :lol:
Thanx

Sander Dubbeldam
03-04-2003, 14:31
ezydvd (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/222799/id=hgkrq:RIeKz)

kijk eens hier kan je hem pre-orderen met dutch subtitles dus ik denk wel degelijk dat ie komt.

Christiaan Sauer
03-04-2003, 14:36
Jep, dat is degene die ik zoek ja.
Maar, dit is in Australie. Zijn er nog geen berichten/bevestigingen dat deze ook in Nederland gaat uitkomen?
Niet dat overzees bestellen een probleem is (is waarschijnlijk nog klauwen met geld goedkoper ook :shock: ), maar ik dacht echt dat ik ergens hierzo gelezen had dat er in Nederland een 3 disc van komt.
Maar, bedankt voor de link. :lol:

MAD
03-04-2003, 14:48
Ja, er komt op 14 mei in Australie wel degelijk een 3 disk uit. Deze is voor de eerste 2 disks compleet gelijk aan de 2 disk versie. Alleen de 3e disk heeft allemaal nieuwe extra's (zie bovenstaande link van Ezy waarin vrij uitgebreid de inhoud wordt weergegeven). Wil hier geen pricewatch van maken, maar zou hem eerder bij www.fbo.com.au kopen waar hij AU$7,- goedkoper is. Hij kost hier (minus GST en incl. verz.) maar €25,24 dus voor het geld hoef je het niet te laten. Kan trouwens overal alleen maar vinden dat hij R4 is (en geen R2), mocht dat eventueel een probleem zijn. Dat hij er zeker komt, hoef je niet over te twijfelen want ook in regio 1 komt er op 3 juni een 3 disk uit (voor zo'n €27,-). Zie hier: BHD (3 disk) regio 1 (http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=49429). Dus wie weet komt hij in Nederland ook nog wel!

Richard B.
03-04-2003, 22:46
Zo slecht was die 2-disc toch niet? Het is een goeie film maar waarom er nou alweer een nieuwe versie van uitgebracht wordt is me niet helemaal duidelijk.

MAD
03-04-2003, 23:40
Ik ook niet. Had eerst de R1 (1 disk) en heb deze verkocht en toen de R2 (2 disk) gekocht. Nu blijkt er weer een 3 disk te komen. Het blijft uitmelken bij die filmmaatschappijen! :cry:

Zou het allemaal niet eens zo erg vinden als ze alle versies tegelijkertijd op de markt brachten, zodat de consument gelijk wel of niet voor de duurdere versie kan kiezen!

Maar ben wel benieuwd naar de extra's op de 3e disk en kan met slechts een kleine €10,- meer, de oude verkopen en de nieuwe weer kopen, dus ach...

Wel handig die forums. Er is altijd wel weer iemand die de oude versies tegen een flink aantal €'s korting t.o.v. de winkelprijs weer van je wilt overnemen. ;)

Christiaan Sauer
04-04-2003, 08:15
De 2 disc van BHD is zeer zeker geen slechte uitgifte. Alleen, je hoort zo ontzettend vaak dat die docu's op de 3 disc zo goed zijn dat ik die nu wel eens een keertje wil zien.
en inderdaad: er zijn altijd wel mensen die de originele van je willen overnemen :lol: .
Maar, als ik zo in een profilertje hier, en een profilertje daar kijk, dan hebben de meeste mensen hem al wel lijkt me.
Maar, nogmaals, over een NEDERLANDSE release is nog nix bekend? Of lees ik er overheen? Die australische heb ik gezien ja. Anders ga ik die maar pre-orderen ofzo.
Thanx

Serge
04-04-2003, 12:14
Er bestaat reeds een Benelux 3-disc uitgave, maar dan voor de Franstalige markt. Op deze release is de film niet NL ondertiteld, maar de meeste extra's wel. Review vind je hier (http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=710).

Ghast
04-04-2003, 12:41
Die 3 disk versie (frans) is echter nooit uitgebracht.

Wel komt de 3 disk regio 4 er aan, dat wordt kopen dus

Heb net de R2 2 disk met linnen hoes gekocht maar die wou ik toch al hebben.