PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Anastasia 7 november op DVD



Eric van Ballegoie
27-10-2001, 12:24
FOX: Anastasia 7 november op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=149)

starbuck
31-10-2001, 17:13
Heeft iemand deze film al gezien, en zo ja is hij de moeite waard voor iemand die fan is van bijvoorbeeld "el dorado" "toy story" "een luizenleven" kortom past hij hiertussen ???

Arnold van Oostrum
31-10-2001, 17:24
Nou, Toy Story en Luizenleven zijn toch heel andere films. Anastasia is een erg mooie tekenfilm. Je kunt een vergelijking maken met El Dorardo of andere tekenfilms met een leuk verhaal, een slechterik, wat humor, een happy end en natuurlijk de nodige liedjes.

starbuck
31-10-2001, 17:55
Dus een beetje disney-achtig, nou dan denk ik dat ik hem maar aan ga schaffen. Altijd leuk om naast disney ook wat andere tekenfilms te bezitten.

Thanx

XiphiasX
05-11-2001, 07:31
Als eerste moet ik zeggen dat ik deze film eerst Nederlandstalig gezien heb, en toen vond ik het al een mooie film. Later de Engelstalige muziek, dat ik nóg mooier vond. Ik ben blij te lezen dat de releasedatum vervroegd is (ik ging uit van 28 november), en zodra hij uit is, koop ik hem.
Je ziet wel dat Disney graag geevenaard wordt door Fox-Entertainment, maar daar zit ik niet mee. Het ziet er gelikt uit: Mooie omgevingen, dynamische anatomische mensen en mooie kleurcontrasten. De muziek vind ik mooier dan Disney's meeste films. Ik zou zeggen: "Een aanrader voor kinderen én volwassenen".

Een 17-jarige jongen uit Hoorn