PDA

Bekijk de volledige versie : Niet dvd gerelateerde onderwerpen + POLL



Tim Weisselberger
04-04-2003, 11:52
Hoe Zit dat toch met die niet DVD Gerelateerde onderwerpen op deze site... :?

Diverse spellen/spelcomputers worden aangeboden. volgens mij is dit zelfs tegen de regels in van DVD.NL, laten we deze site een beetje netjes houden, dat is dus: DVD Hardware, DVD Software, Koop / Verkoop en Ruil van dvd's en algemeen zoals filmdiscussies.

Iets voor DVD's te ruil aanbieden is anders, maar zomaar dingen te koop aanbieden die niets met dvd(films) te maken hebben is denk ik niet geheel het idee van DVD.NL, er zijn genoeg andere sites waar men terecht kan voor online verkoop.

ps. vergeet niet jouw mening te pollen.

groet Tim.

Tim Weisselberger
04-04-2003, 12:03
modjes, er is iets fout gegaan met het polletje... kan het niet zelf aanpassen :?

deze horen er niet in:
Ja
Neen
Maakt mij niets uit (1 vd. 2)

Christiaan Sauer
04-04-2003, 12:45
Ik heb voor optie 1 gekozen. De site heet tenslotte DVD.nl, en niet doemaarwat.nl......
Het enige dat ik in je lijstje mis is: dvd-gerelateerde zaken. Het is ook leuk en handig om eens een review van hardware te lezen, of wat dan ook.
Maar, optie 1 is de dichstbijzijnde optie.

Martin de Goeij
04-04-2003, 13:15
Heb een beetje déja vu gevoel bij deze thread...De vraagstelling is trouwens niet goed: dvd.nl bevat allang niet meer enkel dvd-gerelateerde onderwerpen, maar ook niet-gerelateerde. De vraagstelling zou beter luiden: Moet dvd.nl voortaan enkel nog dvd-gerelateerde threads toestaan of kan de huidige opzet blijven? Mits het beperkt blijft tot enkele draadjes, mogen er van mij best een paar niet dvd-draadjes zijn :wink:

Edwin vd Zwaard
07-04-2003, 20:15
oepss

Edwin vd Zwaard
07-04-2003, 20:17
Hmm.. volgens mij was ik jou al eerder tegengekomen met dit onderwerp..

Mag jij mij uitleggen: waarom mogen volgens jou ps2 spellen niet aangeboden worden, en een harde schijf wel ??

Veel mensen gebruiken hun console als speler.. net als andere mensen een pc als speler gebruiken.. Zoals blijkt is iedereen geinteresseerd in randapparatuur voor zijn of haar speler..

Dus mijn stem is:

Alleen DVD's / Films / Apparatuur / en aanverwante artikelen...

Om je eigen briljante opmerking er nog maar even bij te halen, een strijkijzer valt dus niet onder aanverwante artikelen..

Tim Weisselberger
07-04-2003, 22:04
Hmm.. volgens mij was ik jou al eerder tegengekomen met dit onderwerp..

Mag jij mij uitleggen: waarom mogen volgens jou ps2 spellen niet aangeboden worden, en een harde schijf wel ??

Veel mensen gebruiken hun console als speler.. net als andere mensen een pc als speler gebruiken.. Zoals blijkt is iedereen geinteresseerd in randapparatuur voor zijn of haar speler..

Dus mijn stem is:

Alleen DVD's / Films / Apparatuur / en aanverwante artikelen...

Om je eigen briljante opmerking er nog maar even bij te halen, een strijkijzer valt dus niet onder aanverwante artikelen..

in de regels staat dat spellen.... games verboden zijn. dat is het enige dat ik er over te zeggen heb.

Tevens harde schijven hebben inderdaad ook niets met dvd's te maken dus horen hier ook niet thuis.

Oudgebruiker3
08-04-2003, 10:20
Ik vind de forumindeling prima. Er zijn voldoende categorieën m.b.t. DVD, en ter ontspanning hebben we General Chat ;)