PDA

Bekijk de volledige versie : Restrictie op polls.



Eric van Ballegoie
05-04-2003, 11:30
Beste mensen,

Wij krijgen van steeds meer mensen te horen dat zij zich ergeren aan de vele "Beste film met/van ..... " polls in dit deel van het forum.

Bij deze dus een laatste oproep om terughoudend om te gaan met de poll optie en te STOPPEN met het aanmaken van polls in bovengenoemd genre.

Kasper P.
05-04-2003, 14:09
Helemaal mee eens er komen polls over onderwerpen waar al meerdere threads van bestaan enz.

Lex v/d Moolen
05-04-2003, 14:12
Ben het wel mee eens dat het niet in Filmdiscussies thuishoort. Misschien verplaatsen naar General Chat ?

Renny Collard
05-04-2003, 15:04
Ben het wel mee eens dat het niet in Filmdiscussies thuishoort. Misschien verplaatsen naar General Chat ?

Inderdaad, ik vind ze wel leuk. Degenen die zich eraan ergeren kunnen ze altijd nog negeren toch?

starbuck
05-04-2003, 15:17
Ik wilde net een poll openen over er teveel polls zijn. :D

Af en toe zijn er wel erg veel polls, waardoor andere onderwerpen heel rap "naar onderen" verdwijnen, voordat de meeste leden ze ook maar kunnen lezen.

Mark de Jong
05-04-2003, 15:23
Ben het wel mee eens dat het niet in Filmdiscussies thuishoort. Misschien verplaatsen naar General Chat ?

Inderdaad, ik vind ze wel leuk. Degenen die zich eraan ergeren kunnen ze altijd nog negeren toch?

Er valt weinig aan te negeren als de hele pagina volstaat met polls... :D
Hoe dan ook, heb er niet echt iets op tegen, maar je kan het ook overdrijven zoals je ziet :)

Renny Collard
05-04-2003, 15:31
Ik wilde net een poll openen over er teveel polls zijn. :D

Af en toe zijn er wel erg veel polls, waardoor andere onderwerpen heel rap "naar onderen" verdwijnen, voordat de meeste leden ze ook maar kunnen lezen.

Blijkt toch dat er veel op gereageerd wordt :wink:

Tim Weisselberger
05-04-2003, 15:32
anders een speciale Poll sectie maken op het forum?

R. Schaap
05-04-2003, 15:41
anders een speciale Poll sectie maken op het forum?
dat is wel erg veel eer toch! (voor zoiets)

EVO
05-04-2003, 16:13
anders een speciale Poll sectie maken op het forum?
dat is wel erg veel eer toch! (voor zoiets)
waarom niet?
ik mag graag participeren aan een poll, geeft me een leuk beeld van hoe de meesten denken over bepaalde onderwerpen.

kortom: interresant

Lex v/d Moolen
05-04-2003, 16:22
ik mag graag participeren aan een poll, geeft me een leuk beeld van hoe de meesten denken over bepaalde onderwerpen.

kortom: interresantDaar sluit ik me bij aan.

kruspe
05-04-2003, 16:30
ik mag graag participeren aan een poll, geeft me een leuk beeld van hoe de meesten denken over bepaalde onderwerpen.

kortom: interresantDaar sluit ik me bij aan.
Ik ook.

Joey Lindeman
05-04-2003, 16:36
In het algemeen is er niks mis met een poll. Zeker indien het een poll is met een origineel onderwerp.
De afgelopen paar weken heb ik echter de hele pagina filmdiscussies vol zien staan met een hele rij regisseurs en vervolgens de vraag welke film je z'n beste vind. Tja... dat zijn geen discussie waardige polls en bovendien kan je op zo'n poll net zoveel variaties bedenken als er regisseurs zijn.
Het leek op het laatst wel spam zoveel van die polls waren er!

Kasper P.
05-04-2003, 16:36
Ik wilde net een poll openen over er teveel polls zijn. :D

Af en toe zijn er wel erg veel polls, waardoor andere onderwerpen heel rap "naar onderen" verdwijnen, voordat de meeste leden ze ook maar kunnen lezen.

Blijkt toch dat er veel op gereageerd wordt :wink:Nee dat geeft aan hoeveel (onzinnige) polls er worden aangemaakt :roll:

R. Schaap
05-04-2003, 16:40
In het algemeen is er niks mis met een poll. Zeker indien het een poll is met een origineel onderwerp.
De afgelopen paar weken heb ik echter de hele pagina filmdiscussies vol zien staan met een hele rij regisseurs en vervolgens de vraag welke film je z'n beste vind. Tja... dat zijn geen discussie waardige polls en bovendien kan je op zo'n poll net zoveel variaties bedenken als er regisseurs zijn.
Het leek op het laatst wel spam zoveel van die polls waren er!

inderdaad. En ik vind het eigenlijk daarom toch niet direct nodig om er een heel forum aan te wijden....lijkt mij.

De hoofdpagina dvd.nl/forum is al vrij lang. Ik zou het zo laten.

Renny Collard
05-04-2003, 19:11
ik mag graag participeren aan een poll, geeft me een leuk beeld van hoe de meesten denken over bepaalde onderwerpen.

kortom: interresantDaar sluit ik me bij aan.
Ik ook.

Ik ook.

Niels Simons
05-04-2003, 19:15
er zijn gewoon teveel polls.

als er niks aan gedaan wordt,dan vind ik in ieder geval dat ze niet meer op de voorpagina mogen verschijnen,degene die een poll wel leuk vinden kunnen em dan opsporen in general thread of dvd discussie of zo.

niels

kruspe
05-04-2003, 19:32
er zijn gewoon teveel polls.

als er niks aan gedaan wordt,dan vind ik in ieder geval dat ze niet meer op de voorpagina mogen verschijnen,degene die een poll wel leuk vinden kunnen em dan opsporen in general thread of dvd discussie of zo.

niels

He,jammer nou Niels....ik wilde net een poll gaan starten over Sandra :wink:

Tim Weisselberger
05-04-2003, 20:06
anders houden we gewoon een polletje, om te kijken wat mensen er van vinden :rolleyes:

Matt D
06-04-2003, 15:38
trop is teveel ;)

Renny Collard
06-04-2003, 21:08
anders houden we gewoon een polletje, om te kijken wat mensen er van vinden :rolleyes:

Goed idee!

Niels Simons
06-04-2003, 21:15
kruspe,de sandra liefhebbers zullen die poll blindelings vinden hoor!!

niels

Mich
06-04-2003, 21:25
ik mag graag participeren aan een poll, geeft me een leuk beeld van hoe de meesten denken over bepaalde onderwerpen.

kortom: interresantDaar sluit ik me bij aan.

ik ook.

Renny Collard
06-04-2003, 21:25
anders houden we gewoon een polletje, om te kijken wat mensen er van vinden :rolleyes:

Goed idee!

Zojuist gedaan op General Chat.

riny
08-04-2003, 05:32
Ik wilde net een poll openen over er teveel polls zijn. :D

Af en toe zijn er wel erg veel polls, waardoor andere onderwerpen heel rap "naar onderen" verdwijnen, voordat de meeste leden ze ook maar kunnen lezen.

ik denk dat de meeste leden heel goed weten hoe ze naar beneden moeten scrollen... en het is gewoon effe een rage. waait wel weer over!

FrenkieB
08-04-2003, 07:45
Ik heb nu echt genoeg van die polls...nu staan er weer 7 polls bovenaan!!!

kruspe
08-04-2003, 08:09
Ik heb nu echt genoeg van die polls...nu staan er weer 7 polls bovenaan!!!

Gewoon niet lezen...dan heb je er ook weinig last van :wink:

Sander Haarmans
08-04-2003, 08:14
Op zich vind ik Polls wel leuk en zo kom je ook het 1 en ander te weten, zelfs dingen waar je nog nooit van gehoord heb.
Natuurlijk moet je niet gebombardeerd worden met Polls maar aan de andere kant is het ons (forumleden) wel makkelijk gemaakt om Polls te maken want voordat de site vernieuwd was wist ik niet eens hoe ik Polls moest maken (had me er toen ook niet echt in verdiept) en nu is dat dus een stuk makkelijker (volgens mij) dus vind ik het niet vreemd dat er de laatste tijd een hoop Polls gemaakt zijn.
Maar dat zal vast wel weer minder worden, alles wat nieuw is is leuk in het begin en gaat na een tijdje toch weer vervelen.

FrenkieB
08-04-2003, 14:57
en er zijn weer 2 polls bij...

We hebben al aardig wat regisseurs gehad dus die houden straks op hopelijk. Er zijn daarintegen wat meer Acteurs/actrices dus dat zal nog wel even doorgaan...

GrMnrGr
08-04-2003, 16:18
Kunnen we dan ook iets doen aan de "ik ook" antwoorden? Dit is nog veel erger dan enkele polls, soms zit er meer als de helft "ik ook" antwoorden of andere onzin in een thread waar we ook niets aan hebben ...

PS no offense, ik wil niemand speciaal onder de loep nemen en zeker geen beschuldigingen uiten maar dit lijkt me een algemeen verschijnsel ...
PS misschien een beetje off topic maar dit lag al langer op mijn maag ... :(

Thijs te Riele
08-04-2003, 16:37
Kunnen we dan ook iets doen aan de "ik ook" antwoorden? Dit is nog veel erger dan enkele polls, soms zit er meer als de helft "ik ook" antwoorden of andere onzin in een thread waar we ook niets aan hebben ...

Ik ook!

Nee, onzin. Vind een polletje op zijn tijd niet erg, maar de laatste tijd schieten ze als paddestoelen uit de grond.

Mijn conclusie/advies: Poll met mate!

Reinbo
10-04-2003, 13:07
Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

Wie vindt dit ook.

Maarten van Krimpen
07-11-2003, 13:28
Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

Wie vindt dit ook.

Ik ook! :wink: Neej, ff serieus: die polls vind ik altijd wel gezellig. Het is wel grappig om te zien wat mensen van bepaalde dingen denken. En hey, we kunnen nu eenmaal niet zulke orginele dingen bedenken als de webmasters van IMDB.

Hans De Bisschop
07-11-2003, 14:15
Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

Wie vindt dit ook.

Zelf neem ik nauwelijks deel aan polls maar storen doen ze me ook niet. Indien de optie geboden wordt is het nogal flauw om er dan weer allerlei beperkingen op te gaan zetten.

Uit polls vloeien soms trouwens mooie film en / of dvd discussies voort. Ofwel word de optie dus behouden ofwel verdwijnt ze, ergens de grijze zone daartussenin met als omschrijving "niet te veel polls" zorgt enkel voor een hoop onduidelijkheden en misverstanden.

Het feit dat die polls helemaal bovenaan staan is toch het feit dat er veel op gereageerd wordt ?

Nu ja ... het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar een optie aanbieden en er dan hopen restricties op gaan toepassen heeft volgens mij ook niet veel zin.

Reinbo
08-12-2003, 18:56
Is het niet eens tijd om deze restrictie op polls te heroverwegen?

Ik snap zelf nog steeds niet wat er tegen is, zolang het met mate (dwz geen 10 nieuwe polls per dag openen) gebruikt wordt.

Renny Collard
11-12-2003, 16:06
Is het niet eens tijd om deze restrictie op polls te heroverwegen?

Ik snap zelf nog steeds niet wat er tegen is, zolang het met mate (dwz geen 10 nieuwe polls per dag openen) gebruikt wordt.

Mee eens :wink:

Anonymous
10-06-2004, 15:39
count me in :)

ik vind het wel leuk , een poll :)

El Barto
23-08-2004, 13:09
niet zeuren! als je de poll niet wil zien, doen, ect., lekker overslaan en naar de volgende topic gaan! toch?

Ronald Sneep
28-09-2004, 18:54
Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
Is maar een voorstel :?

rkrijger
13-03-2005, 20:53
Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
Is maar een voorstel :?

Ik denk niet dat dat kan. De forum-software is (volgens mij) hele algemene software (wellicht open source, maar toch) die je niet zo 1-2-3 zelf aanpast... Andere fora heb ik gezien, hebben dit "probleem" ook...

Ago
23-08-2005, 12:04
Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
Is maar een voorstel :?
Hoezo gesloten? Dit is een sticky onderwerp, zo van: jongens, gebruik de poll-functie met mate. Niemand zit te wachten op een poll hoe Tom Cruise zijn volgende kind moet noemen..

nadiia
27-11-2005, 16:02
Ben het wel mee eens dat het niet in Filmdiscussies thuishoort. Misschien verplaatsen naar General Chat ?

Inderdaad, ik vind ze wel leuk. Degenen die zich eraan ergeren kunnen ze altijd nog negeren toch?

Er valt weinig aan te negeren als de hele pagina volstaat met polls... :D
Hoe dan ook, heb er niet echt iets op tegen, maar je kan het ook overdrijven zoals je ziet :)

jah idd.. je het kan het ook overdrijven.. maar persoonlijk vind ik het ook neijj zoo erg..

xxx Nadiia

Werner
09-12-2005, 22:54
Hoezo gesloten? Dit is een sticky onderwerp, zo van: jongens, gebruik de poll-functie met mate. Niemand zit te wachten op een poll hoe Tom Cruise zijn volgende kind moet noemen..

A. Hubbard
B. Ron
C. L. Ron
D. Hubby
E. Ron L.

Sjeisbroochem
26-12-2009, 18:22
Tijd voor ene poll.
Wat is de voornaam van Johan Cruijf?

a. Gerrit
b. Jordy
c. Johan
d. Werner

;-)

somebody
19-07-2011, 11:24
;)Uhm...de voornaam van Johan Cruijf....ik denk antwoord a....Gerrit??;)