PDA

Bekijk de volledige versie : Michael Jeter overleden.



starbuck
05-04-2003, 15:49
Michael Jeter is helaaas overleden, Michael werd onder andere bekend van zijn rol in de Green Mile, maar ook van Patch Adams en Jurassic Park 3.

R.I.P.

Mark de Jong
05-04-2003, 16:19
Triest, hij speelde erg goed in The Green Mile als Eduard Delacroix. R.I.P. :(

Jelger
05-04-2003, 16:23
Nooit van gehoord :?

Luther Hartog
05-04-2003, 18:30
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(

WitteGijt?
05-04-2003, 18:50
Dit vind ik jammer, vond 't altijd 'n goede acteur, ook vooral in The green mile. Maar 1 van zijn beste rollen vond ik toch die van fragiele kruimeldief Toto in Welcome to collinwood.

Harry V.
05-04-2003, 20:03
Goede acteur.... Prima rollen in films als The Green Mile en Drop Zone. Triest dat hij is overleden.... :(

Michael Jeter, rest in peace!!!

Dennis Veldhuizen
05-04-2003, 21:06
erg zonde idd :(

SchumiFan
05-04-2003, 22:32
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(

Nou JA zeg ... MJ moeten we koesteren ... (ik geloof er geen snars van dat ie kinder misbruikt ). hij mag dan raar zijn maar zeker niet zo gevaarlijk. Er zijn massa's artiesten die kinderen misbruikt en vrouwen mishandelen ... zoals bv Tommy Lee .bah.

Nee het verlies van MJ is groot voor de mensheid

Beloved
06-04-2003, 13:22
waar is hij aan overleden? ik vond hem heel goed in the green mile. en hij zat geloof iik in the gift.
volgens mij was hij niet erg oud...

Ro1671
06-04-2003, 15:04
aids

Marco
06-04-2003, 15:27
De naam Michael Jeter zegt me in eerste instantie helemaal niks. Heb hem opgezocht bij http://www.imdb.com/Name?Jeter,+Michael
Zijn gezicht komt me nu wel bekend voor.


waar is hij aan overleden? ik vond hem heel goed in the green mile. en hij zat geloof iik in the gift.
volgens mij was hij niet erg oud...Hij was 50.
Bij deze site http://www.videoeta.com/news/1406 staat het volgende:
The cause of death is not yet known. In 1997, Jeter did announce he had tested positive for HIV, the virus that causes AIDS.


:( R.I.P Michael Jeter

John
06-04-2003, 16:08
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(


hahahaha
(geinig fotootje bytheway Luut... Elfstedentocht? :) )

Luther Hartog
06-04-2003, 18:04
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(

Nou JA zeg ... MJ moeten we koesteren ... (ik geloof er geen snars van dat ie kinder misbruikt ). hij mag dan raar zijn maar zeker niet zo gevaarlijk. Er zijn massa's artiesten die kinderen misbruikt en vrouwen mishandelen ... zoals bv Tommy Lee .bah.

Nee het verlies van MJ is groot voor de mensheidDat kan wel zo wezen, maar of ie nou kinderen misbruikt of niet...hij kan gewoon geen goeie muziek maken :)

Luther Hartog
06-04-2003, 18:07
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(


hahahaha
(geinig fotootje bytheway Luut... Elfstedentocht? :) )Ik ben blij dat jij WEL doorhebt dat het als een grapje bedoeld werd...al zou ik er niet wakker van liggen als MJ echt de pijp uit zou gaan :)

Die foto heb ik gisteravond gemaakt, ter ere van de apres-ski-avond die we hadden in de kroeg waar we heengingen....en dan krijg je dat soort dingen :)

John
06-04-2003, 18:22
Ik dacht eerst dat er Michael Jackson stond...maar jammer genoeg was dat niet het geval :(


hahahaha
(geinig fotootje bytheway Luut... Elfstedentocht? :) )Ik ben blij dat jij WEL doorhebt dat het als een grapje bedoeld werd...al zou ik er niet wakker van liggen als MJ echt de pijp uit zou gaan :)

Die foto heb ik gisteravond gemaakt, ter ere van de apres-ski-avond die we hadden in de kroeg waar we heengingen....en dan krijg je dat soort dingen :)

kijk
muzikaal liggen wij niet helemaal (of helemaal niet) op 1 lijn, maar jij hebt je eigen smaak. dat kan ik waarderen. En WackoJacko... ach, de man weet niet beter.

maar het 2e punt: daar daal je toch kilometers in je punten. APRÈS SKI??? neeeeeeeeeeeee dat meeeeeeeen je niet. dat doen toch alleen mensen die écht geen smaak van muziek hebben? die gewoon glashard en serieus zeggen dat ze Toeter op me waterskoeter en goed nummer vinden? dat soort mensen toch? je pikt ze er zo uit, die tiepjes.
en daar hoor jij nu ook bij.
ga je schamen!

Luther Hartog
06-04-2003, 18:32
HAHAHA....cool, ik ben blij dat je ook niet van die types houdt. Ik namelijk ook niet, maar ik moest gisteravond wel aangezien m'n vriendjes en vriendinnetjes ook gingen.

En idd, die toeter kan ik ondertussen ook wel poepen en die vlieger mag van mij ook in de brand, maar verder was het wel gezellig hoor :)

John
06-04-2003, 18:35
HAHAHA....cool, ik ben blij dat je ook niet van die types houdt. Ik namelijk ook niet, maar ik moest gisteravond wel aangezien m'n vriendjes en vriendinnetjes ook gingen.

En idd, die toeter kan ik ondertussen ook wel poepen en die vlieger mag van mij ook in de brand, maar verder was het wel gezellig hoor :)

je kunt het eigenlijk niet meer goedpraten. het kwaad is al geschied. je bent vervloekt. je moet nu ook naar urineFM en radio 53bah luisteren. je kunt niet anders meer...

Luther Hartog
06-04-2003, 18:39
:)

Sorry dat ik 1 van je 10 geboden heb overtreden. O Jhn, hoe kun je het me weer vergeven?

Isis
06-04-2003, 18:45
O Jhn, hoe kun je het me weer vergeven?

En nog z'n naam fout typen ook..:nono::nono:
John, wat vind jij een passende straf voor ons Luutefruutje?! ;)

John
06-04-2003, 18:48
O Jhn, hoe kun je het me weer vergeven?

En nog z'n naam fout typen ook..:nono::nono:
John, wat vind jij een passende straf voor ons Luutefruutje?! ;)

Daar hoef ik niet lang over na te denken:

12 uur lang, vastgebonden op een stoel, luisteren naar Tom Mulder op Radio 10 gold.
En geloof me, dat is een "torture" voor Luther.
En daarna 12 uur lang naar de Tros op radio 3 op zaterdag.
Ik ben bang dat je daarna het gekkenhuis kunt bellen. :)

John
06-04-2003, 18:50
:)

O John, hoe kun je het me weer vergeven?

zie bovenstaande straf :twisted:

Luther Hartog
06-04-2003, 23:20
O Jhn, hoe kun je het me weer vergeven?

En nog z'n naam fout typen ook..:nono::nono:
John, wat vind jij een passende straf voor ons Luutefruutje?! ;)

Daar hoef ik niet lang over na te denken:

12 uur lang, vastgebonden op een stoel, luisteren naar Tom Mulder op Radio 10 gold.
En geloof me, dat is een "torture" voor Luther.
En daarna 12 uur lang naar de Tros op radio 3 op zaterdag.
Ik ben bang dat je daarna het gekkenhuis kunt bellen. :)Mag ik ook slapen in de tussentijd?