PDA

Bekijk de volledige versie : Minority Report DTS probleem?



Niels Simons
06-04-2003, 17:16
hee mensen,khad es een vraagje.

ik wil net minority report gaan kijken,en ik krijg de DTS track niet afgespeeld??

kan em in t menu wel selecteren,echter als ik em afspeel pakt ie de DD5.1

en,tijdens t afspelen kan ik geen wijziging aanbrengen,dus alsnog ff de DTS track selecteren.

is er iemand die een goeie tip voor me heeft,want dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt!

aan de speler kan t volgens mij niet liggen.

niels

SLASH
06-04-2003, 17:19
Kan je de dvd niet bij een kennis of zo proberen, om te kijken of ie de dts track daar wel pakt ? Ik heb de uk versie en geen problemen mee gehad.

Dennis Veldhuizen
06-04-2003, 17:28
sorry.. de DTS track werkt hier helemaal perfect......

Bas van Dijk
06-04-2003, 17:37
Hoi,

Hier levert DTS bij Minority Report ook geen probleem op...

gr,

Bas

Rogier Burghout
06-04-2003, 17:42
Hier ook no more bolero's eeuh... problemen..;)

jokey
06-04-2003, 17:50
Ik heb 'm niet meer (flauwe film) maar ook ik had geen problemen met de DTS-track. Speelde prima af!

SLASH
06-04-2003, 17:53
flauwe film ? :?:

Niels Simons
06-04-2003, 18:30
tis me nog altijd niet gelukt,ik ga em zo op een andere dvd speler en andere versterker draaien,misschien helpt t.

anyway,ik vond de eerste 20 minuten heel goed hoor!
eindelijk een dvd die ik niet snel zal verkopen denk ik...

niels

richard_oud
06-04-2003, 20:28
Hmm.. hier heb ik oook geen problemen gehad met de DTS track..
Ik hoop dat het in de dvd zit zodat je hem om kan ruilen!

Sjors van de Rebellenclub
07-04-2003, 08:38
hee mensen,khad es een vraagje.

ik wil net minority report gaan kijken,en ik krijg de DTS track niet afgespeeld??

kan em in t menu wel selecteren,echter als ik em afspeel pakt ie de DD5.1

en,tijdens t afspelen kan ik geen wijziging aanbrengen,dus alsnog ff de DTS track selecteren.

is er iemand die een goeie tip voor me heeft,want dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt!

aan de speler kan t volgens mij niet liggen.

niels

Niels,

heb je net zoals ik de dvd in Australie besteld? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Het gekke is alleen dat ik het alleen maar met Australische dvd's heb. Eerst ET en daarna ook Minority Report. Had er al eerder over gepost, maar geen antwoord op gekregen.

Dimitri
07-04-2003, 08:49
Je moet na dat je dts geselecteerd hebt weer op menu drukken, dan gaat de film verder op dts. Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Groetjes Dimitri.

Niels Simons
07-04-2003, 13:22
inmiddels heb ik de dvd verder bekeken op een Sony PS2,icm een Philips matchline versterker,en daar speelt ie de DTS wel gewoon af??

tis de R2nl uitgave,maar dat de Harman em niet pakt,kan er bij mij niet in...

ik ga dat van die menu en dan start gedoe nog es proberen vanavond,heeeeel gek dit...

mazzel,niels

Oudgebruiker3
07-04-2003, 13:29
tis de R2nl uitgave,maar dat de Harman em niet pakt,kan er bij mij niet in...

mazzel,niels

Ik neem aan dat je instellingen goed staan?

Niels Simons
07-04-2003, 17:53
hoe bedoel je? ik kan alleen zeggen,dat dit voor t eerst is op die speler,normaal pakt ie alles waar dts op zit meteen!
maar ik ga t zo met nog een andere disc proberen,kan toch niet voorstellen dat me pa er iets aan verandert heeft,die kijkt namelijk geen dvd's...

niels

Oudgebruiker3
07-04-2003, 18:14
kan toch niet voorstellen dat me pa er iets aan verandert heeft,die kijkt namelijk geen dvd's...

Misschien is-ie omgeslagen :D

't Slaat inderdaad nergens op dat-ie 't op een PS2 wél doet, maar op jouw speler niet... Misschien ligt 't wél aan je HK? Heb je 't al op andere HK's geprobeerd?

Niels Simons
07-04-2003, 18:16
nou,ik heb dan zelf die 2 verschillende sets voorhanden,en op de ene speelt ie,op de andere niet.

kzal nu onmiddellijk een dts dvd erin mikken,en kijken wat ie dan doet...

mazzel,niels

etterletter
09-04-2003, 07:32
Ik heb hetzelfde probleem trouwens, dacht dat het aan mijn speler lag.
Ik heb een phillips 701 en heb daar nog nooit problemen op gehad.
Ik ga ook wel ff dat menu ding proberen.
Heb trouwens ook de NL versie.

Dimitri
09-04-2003, 07:43
Hallo,nog even de menu truuk toegelicht. Je moet dus eerst afspelen kiezen in DD tijdens het afspelen kies je menu op de dvd speler ga door naar audio selecteer DTS druk op OK en druk hierna weer op menu. Heb hety nog een keer geprobeerd naar aanleiding van jullie problemen. Heb zelf een Philips dvd 960 , en een aussie MR.

Geluk.

Oudgebruiker3
09-04-2003, 18:40
Ik heb 'm gister gekocht, en ik heb er geen problemen mee ondervonden. Althans, niet op m'n éigen set; ik ga 'm zometeen even hier thuis uitproberen.

[edit] Ik heb hier geen problemen...

Peter Schrijver
11-04-2003, 09:29
Heb hetzelfde probleem gehad met de Australische versie en een Philips 957.

Tot nu toe nog niet opgelost.

Ik zal de menu-truuk ook eens proberen

etterletter
13-04-2003, 11:58
De menu-truuk werkt bij mij in ieder geval niet.

Peter Schrijver
13-04-2003, 19:18
De menu-truuk werkt bij mij in ieder geval niet.

Bij mij gelukkig wel :D

Nog bedankt voor de tip :!:

pmmmm
26-04-2003, 08:29
Ik had t zelfde probleem, ook bij mij werkt t gelukkig. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

R. Schaap
26-04-2003, 23:59
Ik heb nul problemen met de DTS track. Vreemd dit zo te lezen van jullie. Ik heb een Pioneer speler en een Pioneer receiver.

Succes ermee!

Peter Schrijver
26-05-2003, 19:13
Ondertussen vanwege een ander probleem met mijn Philips 957 een update van Philips ontvangen en, wat schetst mijn verbazing, twee problemen in één klap opgelost.

Lijkt dus duidelijk een probleem met de (Philips)firmware te zijn :?