PDA

Bekijk de volledige versie : Wat vinden we van Polls?



Renny Collard
06-04-2003, 21:21
Wel of geen Polls?

Rochan
06-04-2003, 21:55
Vind ze wel leuk. En ik stoor me er ook niet aan dat er op het ogenblik er zoveel zijn :)

Rob Technoid
06-04-2003, 22:18
Vind het zelf een beetje te gortig worden de laatste tijd...maar een polletje op z'n tijd ben ik zeker niet vies van, dus:

leuk, maar niet te veel

Alex van den Berg
06-04-2003, 22:49
Ik wordt ook een beetje duizelig van een hele lijst nieuwe berichten met veel te veel polls... die zorgen dat de overvloed aan "TKA en TVA aangeboden" een stuk minder opvalt... zodat ik de laatste tijd erg veel moeite heb om überhaupt nog een interessante discussie over DVD en Hometheater te vinden.... :roll:

R. Schaap
06-04-2003, 22:52
Ja is waar.

Als ik paar dagen niet geweest ben zijn er ongeveer 150 tva/tka en tra threads die ik gemist heb.....niet normaal meer zo fanatiek als er gehandelt wordt!!

ik heb gestemd op de laatste (want dat is namelijk het geval!)

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 22:54
Ik heb gekozen voor Leuk, maar niet te veel. Het is alleen moeilijk te bepalen wanneer er te veel zijn. Wat is de limiet?
Zoals Alex ook al aangaf en ik ook de laatste tijd opmerk is dat het ook een beetje op een handelsforum begint te lijken. Mijn oplossing hiervoor is niet meer te zoeken op laatste berichten (waar alles door elkaar staat), maar gewoon per subforum te gaan sorteren. De polls zouden iig niet in het filmdiscussie moeten staan, maar in General Chat of eventueel in een nieuw subforum. :wink:

Jelger
06-04-2003, 22:58
Als ik paar dagen niet geweest ben zijn er ongeveer 150 tva/tka en tra threads die ik gemist heb.....niet normaal meer zo fanatiek als er gehandelt wordt!!


Zijn er inderdaad wel erg veel, maar zit wel veel interessants tussen. Zoals bijvoorbeeld de disneyland treasures, waarvan de veiling dus maar 1 dag duurde, kwam ik zojuist achter :( Lekker opgelet dus, dacht kijk van de week wel even hoevel er geboden is :roll:

Over de polls: vind sommige wel leuk, maar als er van iedere bestaande acteur of regisseur een poll wordt gedaan, is het ook niet zo boeiend meer. En de gewone filmdiscussies zakken inderdaad erg ver weg, dus de restrictie vind ik wel goed.

Reinbo
07-04-2003, 13:58
Ik vind polls erg leuk en ben daarom ook medeschuldig aan de vele polls, maar wat mij betreft kunnen er nog wel een aantal bij. Zo mis ik nog polls over: Clint Eastwood, Sergio Leone, Frederico Fellini, Arnold Scwarzenegger, Stallone e.v.a.

Zodra er een goede plek voor wordt gevonden ga ik er mee aan de slag, maar voor nu hou ik me even aan het veroek van de moderartor's om even rustig aan te doen.

Camille
07-04-2003, 14:27
Ik heb gestemd op: Leuk maar niet teveel.

Ik stoor me nogal aan al die threads in het Film Discussie forum

Renny Collard
07-04-2003, 14:52
Ik vind polls erg leuk en ben daarom ook medeschuldig aan de vele polls, maar wat mij betreft kunnen er nog wel een aantal bij. Zo mis ik nog polls over: Clint Eastwood, Sergio Leone, Frederico Fellini, Arnold Scwarzenegger, Stallone e.v.a.

Zodra er een goede plek voor wordt gevonden ga ik er mee aan de slag, maar voor nu hou ik me even aan het veroek van de moderartor's om even rustig aan te doen.

Om niet te zwijgen over; Brian de Palma, de Niro, Al Pacino, Sean Connery, Dustin Hoffman, Jack Nicholson, Kevin Spacey, Meryl Streep, Nicole Kidman, David Leane, Cecille B. Demille, Charlton Heston, Marlon Brando, Tom Cruise, Billy Wilder, Laurence Olivier, William Whyler, Orson Welles, Steve Mcqueen, Charles Bronson, Paul Newman, Sam Peckinpaw, Harrison Ford, Roman Polanski, enz. enz. enz........misschien toch een sub forum? :?

Sander Haarmans
07-04-2003, 22:09
Ik vind Polls ook wel leuk en zo kom je ook het 1 en ander te weten, zelfs dingen waar je nog nooit van gehoord heb.
Natuurlijk moet je niet gebombardeerd worden met Polls maar aan de andere kant is het ons (forumleden) wel makkelijk gemaakt om Polls te maken want voordat de site vernieuwd was wist ik niet eens hoe ik Polls moest maken (had me er toen ook niet echt in verdiept) en nu is dat dus een stuk makkelijker (volgens mij) dus vind ik het niet vreemd dat er de laatste tijd een hoop Polls gemaakt zijn.
Maar dat zal vast wel weer minder worden, alles wat nieuw is is leuk in het begin en gaat na een tijdje toch weer vervelen.

Dennis Veldhuizen
07-04-2003, 22:29
1 of 2 vind ik nog wel ok... vind het de laatste tijd eerlijk gezegd erg irritant worden... :?

Gabriel B.
08-04-2003, 19:57
Wel leuk maar er is duidelijk een geval van "overkill" gaande.

Martin de Goeij
08-04-2003, 20:32
Wel leuk maar er is duidelijk een geval van "overkill" gaande.Idd...dat zal de crew ook wel opgevallen zijn :?: Kwestie van zelfbeheersing om niet voor elk 'salon-onderwerp' een poll te starten of een poll over een poll :roll: :rolleyes:

Gabriel B.
08-04-2003, 20:34
Wel leuk maar er is duidelijk een geval van "overkill" gaande.Idd...dat zal de crew ook wel opgevallen zijn :?: Kwestie van zelfbeheersing om niet voor elk 'salon-onderwerp' een poll te starten of een poll over een poll :roll: :rolleyes:
Tijd voor een poll over polls over polls ? :wink:

Mr.C
08-04-2003, 22:31
paar zijn wel leuk maar niet te veel zoals nu bij de film discussies.
pollen over regiseurs en acteurs vink niet leuk meer.

Reinbo
10-04-2003, 14:30
Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

Wie vindt dit ook.

Glenn Smits
10-04-2003, 17:25
ik heb op wel leuk gestemd. ik vind ze altijd wel interessant, waar ze ook over gaan.

Martin de Goeij
10-04-2003, 17:57
ik heb op wel leuk gestemd. ik vind ze altijd wel interessant, waar ze ook over gaan.dus ook als ze over polls gaan? :roll: :?

AirWave
13-04-2003, 17:04
Zo af en toe een polletje is wel leuk :D

Greetz

Thomas

Richard B.
13-04-2003, 17:36
Kan er geen apart forum worden ingericht voor de polls? Ik ken fori waar dat gedaan wordt. Het maakt de boel wel een stuk overzichtelijker natuurlijk.

Reinbo
15-04-2003, 17:29
Kan er geen apart forum worden ingericht voor de polls? Ik ken fori waar dat gedaan wordt. Het maakt de boel wel een stuk overzichtelijker natuurlijk.

Dat vind ik nou ook!