PDA

Bekijk de volledige versie : cd wow betrouwbaar?



sander
07-04-2003, 09:57
hallo,

heb inmiddels veel gelezen over play, ezydvd, en dvdboxoffice, waar ik zelf met veel pleziet en zonder problemen heb besteld. Maar hoe zit dat met de engelse versie van cdwow. Ze hebben daar pulp fiction se voor 13,26 euro en dat kan ik eigenlijk niet laten liggen. Maar hoe is de lever uur en service?

R. Schaap
07-04-2003, 09:59
Ook cdwow hoort in het rijtje thuis van play, amazon, ezydvd en dergelijke. Het is een hele goede winkel die snel en goed levert!

Groet Rein

Oudgebruiker3
07-04-2003, 12:20
Ik heb 'n keer een cd'tje gepreorderd en die lag, netjes gesealed, precies op de releasedatum in de bus.

Met dvd's heb ik geen ervaring.

Mac Hammer Fan
08-04-2003, 16:30
Ik heb 3 DVds besteld bij hen. Ze werden allemaal verzonden op 10 maart.
Twee kreeg ik de week erop. De derde niet. Zelfs een replacement copy niet.
De levertijd is zeven dagen.
Maar ik weet dat zij niet de schuldige zijn.
Het is nog maar eens de Belgische douane die alles verpest.
Immers, de DVDs werden verstuurd vanuit Hong Kong, en ofschoon de taksen zijn betaald kunnen ze het niet laten van een mens nog eens extra te koeionneren.
Sommige zendingen houden ze zelfs TWEE MAANDEN EN EEN HALF achter.
maar als niemand daartegen protesteert, kunnen ze dat spelletje nog lang verder spelen.
:evil:

HdeB
08-04-2003, 16:39
Ik heb ook een aantal dvd's besteld bij cd wow! waaronder een paar boxsets. Bestellingen waren binnen een week binnen. Prima bedrijf!

Mac Hammer Fan
08-04-2003, 16:45
Jij hebt ook het geluk van in Nederland te wonen. De douane is daar tenminste menselijk.
Ik ben er ook van overtuigd dat CD WOW betrouwbaar is.

Sjors van de Rebellenclub
08-04-2003, 16:51
Ik heb ook een aantal keer dvd's bij ze besteld. Ging uitstekend. Zelfs rond de kerstdagen binnen een week in huis! Ik ontvang hun dvd's wel altijd uit Zweden (zelfs de R1), dus met Hong Kong heb ik geen ervaring. Maar prima zaak!

Mr.C
08-04-2003, 22:37
niemand ervaring met Hong kong want ik heb er namelijk net 1tje daar besteld.

sander
09-04-2003, 11:01
:wink:

Oke ga er vanuit dat ze te vertrouwen zijn. heb zojuist pulp fiction ce 2 disc voor 8,99 pond besteld op de engelse site (nederlandse is veel te duur). hij is in middels verstuurd en nu maar wachten....

thanx voor de info

fleshi
18-04-2003, 12:44
(y) Voor CDWOW!!! (y)

patrix
05-05-2003, 13:42
Half jaartje geleden nog wat besteld bij CD-wow: een muziek DVD. Snelle bevestiging, redelijk snelle levering en makkelijke betaling (via RABO randomreader/digipas). Waarschijnlijk bestel ik binnenkort nog wat zaken.

Overigens wel even opletten: ik ga altijd via cd-wow.nl de website op en wordt dan automatisch doorverwezen. Echter de laatste keer waren de prijzen ineens in ponden en niet meer in Euro's. M.a.w. ff opletten dat je op de juiste site terecht komt......

Psykomike
05-05-2003, 13:48
Ik heb recentelijk 4 bestellingen gedaan bij CDWOW. Allemaal waren ze binnen 5 werkdagen binnen. Naar mijn mening is CDWOW dus op en top betrouwbaar.

Ricochan36
06-05-2003, 14:47
Ik heb er al flink wat besteld, en als e ze mailt, krijg je gelijk vriendelijk antwoord, terwijl je bij andere zaken soms dagen niks hoort!
Prima zaak! Ook de HK leveringen!

RC
:D

TauRuS
06-05-2003, 16:03
heb er veel interessante prijzen gezien, maar ze leveren helaas niet in belgië heb ik vernomen :cry:

Temptation
06-05-2003, 22:16
heb er veel interessante prijzen gezien, maar ze leveren helaas niet in belgië heb ik vernomen :cry:

Simpele navraag bij CD-Wow leert dat ze wel naar Belgie leveren:


Hi Jeffrey

Thanks for your e-mail message.
I'm happy to confirm that we do ship to Belgium.

If there is anything else I can do for you please don't hesitate to get back to me.

Best Regards
Kim
CD WOW! Customer Service

Grtz.

Thijs te Riele
08-05-2003, 20:14
Ook ik heb niets dan goeds te melden over CD-Wow. Zeer snelle en zorgvuldige levering, kortom: TOP!

Michelle
20-05-2003, 08:29
Wat is nu eigenlijk de goedkoopste CD Wow site?

Er is dus de .com versie, de .nl versie, maar wat is dan de .net versie? Om welke $ gaat het hier? AUD, USD, NZD etc.

GJB
20-05-2003, 16:13
Wat is nu eigenlijk de goedkoopste CD Wow site?

Er is dus de .com versie, de .nl versie, maar wat is dan de .net versie? Om welke $ gaat het hier? AUD, USD, NZD etc.


cd-wow.net = de amerikaanse variant dus US dollar

cd-wow.com = de engelse variant dus GB pond

cd-wow.com.hk = de hong kong variant dus HK dollar

De Hong Kong variant is de goedkoopste, logisch want dit is hun thuisbasis.

Michelle
20-05-2003, 20:30
Wat is nu eigenlijk de goedkoopste CD Wow site?

Er is dus de .com versie, de .nl versie, maar wat is dan de .net versie? Om welke $ gaat het hier? AUD, USD, NZD etc.


cd-wow.net = de amerikaanse variant dus US dollar

cd-wow.com = de engelse variant dus GB pond

cd-wow.com.hk = de hong kong variant dus HK dollar

De Hong Kong variant is de goedkoopste, logisch want dit is hun thuisbasis.
:D Heel erg bedankt! :D

pavko
28-05-2003, 22:29
Ik ben ook dol op CD-Wow

Goede zaak, goede service

Ik bestel vooral veel op .net en op .com.hk

NOOIT op .NL want die is echt te duur

Ik krijg eigenlijk altijd mijn pakketjes uit Zweden, ook als ik bij de Hong-Kong Site bestel, dus dat maakt niet veel uit

Zweden hoort ook bij de E.U. dus geen problemen met de douane als ze daar vandaan komen (maar ik kan niet garanderen dat ze daar altijd vandaan komen)

BonzoDuck
07-06-2003, 00:34
Al mijn pakketjes komen binnen een week uit Zweden en duurt het eens wat langer dan antwoorden ze op een mailtje snel en vriendelijk en is er geen probleem met opnieuw opsturen. Kortom, ik ben zeer te spreken over cdwow.

Oakey
07-06-2003, 00:51
Een voordeel van cd-wow is dat ze er ook cd's hebben die goedkoop zijn. Ik bestel er ook regelmatig, nooit problemen gehad.

Joost van der Molen
11-06-2003, 22:49
[quote=Michelle]
Er is dus de .com versie, de .nl versie, ...
De Hong Kong variant is de goedkoopste, logisch want dit is hun thuisbasis.

Volgens mij heeft het (ook) te maken met wisselkoersen want:
de euro is "duur", de pond "goedkoper", de hong kong dollar nog goedkoper (evenals de USD).

Alleen jammer dat er nogal wat verschillen zijn in wat ze op voorraad
hebben bij de verschillende vestigingen (bijv. wat betreft criterions).

Dennis V.
01-01-2004, 09:36
Misschien een domme vraag, maar klopt het dat ook cdwow geen verzendkosten rekent ? (net als Play ?)

Ik zoek me overhoop op de site, maar kan niets vinden (zal nog wel een paar oliebollen voor mijn ogen hebben :shock: )

Heb het net gevonden ! Gratis verzenden

Cyrus the Virus
13-06-2005, 07:37
Maar even hier neerzetten:

Ik heb gisteravond iets besteld bij CD-WOW, voor de eerste keer. Maar had me toen nog niet aangemeld, maar gaf gewoon m'n gegevens toen ik ging afrekenen. Maar als ik nu kijk bij m'n orders staat er nog niks bij. Moet dat gewoon eerst nog behandeld worden door CD-WOW medewerkers, of klopt er iets niet?

Lennart H.
13-06-2005, 07:48
Je krijgt een mailtje dat hij in behandeling is toch? :o

Cyrus the Virus
13-06-2005, 08:49
Weet ik niet, ik heb nog niks gekregen.

Lennart H.
13-06-2005, 10:49
Ik heb gisteravond ook iets besteld (the oc season 1) en ik kreeg vrijwel direct een mailtje van cdwow. Misschien moet je ze eens mailen of de order goed is doorgekomen?

Cyrus the Virus
13-06-2005, 12:05
Ok, ik heb ff een email gestuurd. :)
Het geld is al wel overgemaakt dus. :shock:

Coen P.
13-06-2005, 12:15
Ok, ik heb ff een email gestuurd. :)
Het geld is al wel overgemaakt dus. :shock:

heb je miss. door middel van overschrijving betaald?

in dat geval heb ik al voorbeelden gezien waarin het iets langer duurt en waarin ook geen bevestigingsmail is gestuurd enzo.

Volgens mij staat dat hier ergens tussen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=30709&postdays=0&postorder=asc&start=140

Ik zou me iig geen zorgen maken, cdwow staat bij mij op de eerste plek van mijn lijst van beste webshops!

gr C

Cyrus the Virus
13-06-2005, 12:22
Aha, ik heb het inderdaad gisteren via internet gewoon overgemaakt. Dus dat zal het wel zijn dan. Bedankt. :) Ik heb overigens bij CD-WOW.nl besteld hé.

Edit: Kreeg nu al een email terug. Ik ben alleen vergeten te vermelden in mijn email dat ik het geld al overgemaakt heb via internet (Dôh!). Dus nu stond er in de email:


Hi Niels

Thank you for your email.

If you have sent your Giro slip off to your bank, you will need to wait for
about seven working days for your payment to clear, before your order will
be confirmed.

Apologies for any inconvenience caused and please do not hesitate to contact
me again with any further questions you may have.
Maar goed, het zal wel goed zitten dan.

Sander V.
13-06-2005, 15:42
Service van cdwow is top (y)

Kornuit
13-06-2005, 15:43
Ik was van plan om binnenkort ook wat dvdtjes bij cdwow aan te schaffen. Ik las ergens dat het beter was om meedere dvd's los te bestellen dan samen, omdat er anders verhoogde kans op moeilijkheden met de douane zouden zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Toontje1985
13-06-2005, 16:25
Fistful of Dynamite besteld, helaas was er een communicatiestoornis tussen CD Wow en het bedrijf dat de betalingen afhandelt. Maar als het goed is krijg ik hem deze week binnen.

Kornuit
14-06-2005, 09:57
Ik heb net dit vriendelijke berichtje ontvangen:


Hi Jan,

Thanks for your e-mail message.

I can confirm that we now have shipping methods in place to ensure that you
do not incur any extra costs such as Customs duty on items ordered from CD
WOW!.

However, on the rare occurrence that you happen to incur these charges,
please send us a copy of the charges and we will happily reimburse you via
an E-voucher which you can redeem on our site.

If there is anything else we can do for you please don't hesitate to get
back to us.




Kind Regards


Mark.R
www.cd-wow.com

Dus met extra kosten zit het wel snor!

slindenau
15-06-2005, 10:57
Even een vraagje, als je iets besteld, komt deze titel dan gelijk onder je "Orders" te staan, of moet de bestelling eerst door een mens worden bevestigd?

Oakey
15-06-2005, 20:01
Even een vraagje, als je iets besteld, komt deze titel dan gelijk onder je "Orders" te staan, of moet de bestelling eerst door een mens worden bevestigd?

Komt meteen onder orders; je krijgt ook (bijna) altijd een mailtje dat je order bevestigd is.

slindenau
15-06-2005, 20:32
Hmm, vreemd. Ik heb een bestelling geplaatst, kreeg via het keuzemenu de gegevens om het geld over te schrijven naar Bibit, toen werd ik weer teruggestuurd naar de site...maar geen mailtje, en ook niks onder mn orders.
Kan ik die overschrijving nu beter annuleren en opnieuw bestellen?

Komt dit misschien omdat ik betaal via een overschrijving?

HiddeV
15-06-2005, 20:53
Hmm, vreemd. Ik heb een bestelling geplaatst, kreeg via het keuzemenu de gegevens om het geld over te schrijven naar Bibit, toen werd ik weer teruggestuurd naar de site...maar geen mailtje, en ook niks onder mn orders.
Kan ik die overschrijving nu beter annuleren en opnieuw bestellen?

Komt dit misschien omdat ik betaal via een overschrijving?

Je order is door hun ontvangen. Gisteren had ik hetzelfde probleem, heb even gemaild. En je order word pas geactiveerd als Bibit het geld binnen heeft. Dan zie je het onder je orders staan en dan krijg je ook een mailtje. Ze hadden dit beter even duidelijk op hun site moeten vermelden.
Dus je kan het geld gewoon overmaken.

Sander V.
15-06-2005, 20:53
Hmm, vreemd. Ik heb een bestelling geplaatst, kreeg via het keuzemenu de gegevens om het geld over te schrijven naar Bibit, toen werd ik weer teruggestuurd naar de site...maar geen mailtje, en ook niks onder mn orders.
Kan ik die overschrijving nu beter annuleren en opnieuw bestellen?

Komt dit misschien omdat ik betaal via een overschrijving? Met overschrijving kan het idd wat langer duren maar je kunt voor de zekerheid even mailen. Heb ik ook een keer gedaan, toen bleek dat het kwam door een technisch foutje.

slindenau
15-06-2005, 21:35
Aha, er gebeurt dus gewoon niks totdat ze geld ontvangen hebben. Goed om dat te weten.

Marco1983
21-06-2005, 16:14
Ik heb net met creditcard betaald en krijg wel bevestiging alleen staat het nog niet onder orders, is dat ook normaal. Heb al gemailed maar krijg dan gezeur over dat ik 2 kortingsbonnen heb gebruik en dat er technische storing is. Weer terug gemailed en kreeg antwoord dat mijn bestelling zo snel mogelijk eraan komt. Maar nog steeds niks onder mijn orders :(

Oakey
21-06-2005, 18:16
Heb al gemailed maar krijg dan gezeur over dat ik 2 kortingsbonnen heb gebruik[t]

Ja daar zijn ze opeens heel streng op. Mijn bestelling van deze week was ook gecancelled doordat ik een link en een bon had gebruikt. Bij de bestelling van vorige week kreeg ik alleen een waarschuwing. Ze hebben natuurlijk wel gelijk...

Marco1983
21-06-2005, 19:23
Tegen mij hebben ze gezegd dat hij doorgaat, maar hij staat nog steeds niet onder mijn orders, duurt dat altijd zo lang ook als je met credit card betaald?

Headhunter
22-06-2005, 11:42
Hmm, vreemd. Ik heb een bestelling geplaatst, kreeg via het keuzemenu de gegevens om het geld over te schrijven naar Bibit, toen werd ik weer teruggestuurd naar de site...maar geen mailtje, en ook niks onder mn orders.
Kan ik die overschrijving nu beter annuleren en opnieuw bestellen?

Komt dit misschien omdat ik betaal via een overschrijving?

Je order is door hun ontvangen. Gisteren had ik hetzelfde probleem, heb even gemaild. En je order word pas geactiveerd als Bibit het geld binnen heeft. Dan zie je het onder je orders staan en dan krijg je ook een mailtje. Ze hadden dit beter even duidelijk op hun site moeten vermelden.
Dus je kan het geld gewoon overmaken.

Aha, ik had hetzelfde probleem en wilde er net over posten. Ik had CD-wow al gemaild en die zeiden dat er een technisch foutje was opgetrede en dat ze de bestelling nu handmatig hadden ingevoerd. Ik heb echter nog steeds geen mailtje, maar misschien is de betaling dus nog niet binnen.

Ik heb overigens wel kortingslink + voucher gebruikt, dus misschien dat ze daarover ook nog gaan zeuren. Het zal me benieuwen...

Marco1983
22-06-2005, 13:53
Heb al gemailed maar krijg dan gezeur over dat ik 2 kortingsbonnen heb gebruik[t]

Ja daar zijn ze opeens heel streng op. Mijn bestelling van deze week was ook gecancelled doordat ik een link en een bon had gebruikt. Bij de bestelling van vorige week kreeg ik alleen een waarschuwing. Ze hebben natuurlijk wel gelijk...

Als je een ander mailadres gebruikt, krijg je weer alleen een waarschuwing. Dus iedere keer van mailadres wisselen betekend extra korting :twisted:

FredKroket
17-07-2005, 20:15
Heb zonet een dvd met een beschadigde slipcase ontvangen (hoekjes zijn flink gekreukt). Als ik ze nu benader, dan hoef ik toch niet het hele product op te sturen, hoogstens de slipcase toch? Wie weet hoe dit in zijn werk gaat?

Coen P.
18-07-2005, 07:26
Heb zonet een dvd met een beschadigde slipcase ontvangen (hoekjes zijn flink gekreukt). Als ik ze nu benader, dan hoef ik toch niet het hele product op te sturen, hoogstens de slipcase toch? Wie weet hoe dit in zijn werk gaat?

hele produkt retour Fredje!

zelf ook eens gehad!

als enkel de keepcase (plastic hoes) kapot is, sturen ze daar een nwe van op. Maar bij kapotte slipcase / disc oid moet het hele riedeltje retour!

je portokosten krijg je vergoed in de vorm van een voucher!

gr Coen

Maick Werner
26-07-2005, 02:15
Die mooie Un long dimanche de fiançailles is bij mij nog stééds lichtblauw :?

Heeft iedereen behalve ik deze al mogen ontvangen van Cdwow?

HiddeH
30-07-2005, 11:38
Ik ben niet echt tevreden over hoe cd-wow hun dvd's verstuurd, van de laatste 3 dvd's die ik daar besteld heb waren van allen de hoesjes beschadigd, waren ook allemaal van karton overigens.
De laatste (malcolm in the middle) zag eruit alsof ermee gevoetbald was, niet om aan te zien.

Hebben jullie die ervaring ook?

Jordy van Buel
30-07-2005, 12:24
Ik ben niet echt tevreden over hoe cd-wow hun dvd's verstuurd, van de laatste 3 dvd's die ik daar besteld heb waren van allen de hoesjes beschadigd, waren ook allemaal van karton overigens.
De laatste (malcolm in the middle) zag eruit alsof ermee gevoetbald was, niet om aan te zien.

Hebben jullie die ervaring ook?

De verzending van CDwow mbv de kleine witte doosjes is idd riskant te noemen. Beschadigingen treden vrij snel op, al heb ik dit tot op heden slechts 1 x meegemaakt. Gelukkig heeft CDwow een meer dan uitstekende klantenservice en wordt je met welke klacht dan ook uitstekend geholpen.

xirow
30-07-2005, 13:31
Ik heb ook nog maar 1 keer meegemaakt dat een dvd van cdwow beschadigd aankwam. En die beschadigingen vielen ook nog wel mee. Er was in ieder geval niet mee gevoetbald. De rest van mijn bestellingen bij cdwow zijn allemaal in prima staat aangekomen.

FredKroket
30-07-2005, 19:58
Enige kromme is dat als je iets terug stuurt en je krijgt een voucher om je verzendkosten te vergoeden, dat je die dan niet icm met een kortingslink mag gebruiken...wat heb je er dan aan? Had dit gevraagd in een email, maar het mocht dus niet. Eigenwijs en koppig dat ik ben ;) heb het toch geprobeerd (op een ietwat duurder product), en is dus wel gelukt (y) ;)

Jan-Kees
31-07-2005, 08:45
Dan heeft de TPG er mee gevoetbald.
Dat ligt niet aan cdwow.

Asphyxion
07-08-2005, 15:36
Een vraagje over de pre-order bij CD-wow. Wordt het geld dan meteen afgeschreven of pas op tijdstip van verzending (zoals bij ezydvd). Iemand ervaring hier mee?

GJB
07-08-2005, 18:11
Een vraagje over de pre-order bij CD-wow. Wordt het geld dan meteen afgeschreven of pas op tijdstip van verzending (zoals bij ezydvd). Iemand ervaring hier mee?

CD-Wow schrijft in alle gevallen direct af.

HiddeH
09-08-2005, 17:12
Ik ben niet echt tevreden over hoe cd-wow hun dvd's verstuurd, van de laatste 3 dvd's die ik daar besteld heb waren van allen de hoesjes beschadigd, waren ook allemaal van karton overigens.
De laatste (malcolm in the middle) zag eruit alsof ermee gevoetbald was, niet om aan te zien.

Hebben jullie die ervaring ook?

Ik heb inmiddels een nieuwe mogen ontvangen en ook die is weer aanzienlijk beschadigd. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat alles door cd-wow beschadigd is maar een deel zeker wel. (er zit een donkere, soort olie-achtige vlek op de achterkant, precies waar een gaatje in de seal zit, en hij is weer op verschillende plaatsen gedeukt en gekreukeld).

Eén ding heb ik in ieder geval uit geleerd, en dat is dat ik geen digipacks of andere kartonnen omhulsels meer koop bij cd-wow.
Hun service is overigens wel top, maar het is jammer dat ik die om dit soort (te voorkomen) praktijken aan moet spreken.

Jurgen V
09-08-2005, 17:25
Ze versturen idd ook dingen die bij hun al beschadigd zijn. Black Hawk Down Deluxe Edition daar besteld en stuk van de bovenkant van de slipcase was gescheurd (alsof er een stikker had gezeten die weggetrokken is), maar deze zat wel in seal. Ronin SE was onderop een beetje gekreukeld maar dat kan door de post gekomen hoewel ik dat niet denk. Fear and Loathing criterion daar besteld was de keepcase een beetje krom getrokken is nu weer aardig goed gelukkig. Als ik het zo na ga is qua speciale versies Big Fish LE, Dawn of the Dead Ultimate en Donnie Darko DC LE goed aangekomen.

Het is een beetje balen. :(

Asphyxion
12-08-2005, 19:51
Net mijn Crying Fist R3 opengemaakt om te kijken. De supplements DVD is erg bekrast, viel ook meteen uit de verpakking toen ik de DVD openmaakte. Net gemaild naar CD-wow, ik ben benieuwd hoe de service is... :)

Maick Werner
12-08-2005, 21:55
Gisteren even naar Wow gemailt, met de vraag of ik mijn Un long dimanche de fiançailles CE nog kan verwachten. Snel een antwoord terug gekregen; Moeilijk leverbaar bij de leverancier.

Ik vind een snel antwoord op je vraag altijd zeer prettig en vooral nu ik weet waar ik aan toe ben!

Asphyxion
13-08-2005, 00:58
Damn, net een mail terug. Crying Fist is al niet meer leverbaar bij CD-Wow, een vervangende disc/DVD krijgen is dus niet meer mogelijk. Nu kan ik of 2 dingen doen:

1. helemaal terug sturen en ergens anders bestellen
2. Het spelen op een voucher ofzo. De extra's disc loopt op enkele stukken vast en ik denk dat 80% van de extra's nog wel te bekijken is.

:(

Maick Werner
13-08-2005, 01:16
Damn, net een mail terug. Crying Fist is al niet meer leverbaar bij CD-Wow, een vervangende disc/DVD krijgen is dus niet meer mogelijk. Nu kan ik of 2 dingen doen:

1. helemaal terug sturen en ergens anders bestellen
2. Het spelen op een voucher ofzo. De extra's disc loopt op enkele stukken vast en ik denk dat 80% van de extra's nog wel te bekijken is.

:(

Dat is een moeilijke zeg. Aan de ene kant denk ik, in hoeverre ben je geinteresseerd in de extra's. 80% is best veel en je hebt geluk dat het niet de main disc is die beschadigd is.

Aan de andere kant, je mag (moet!) toch het maximum uit je bestede geld halen/verwachten.

Beide keuzes hebben hun motivatie. Persoonlijk zou ik 'm houden, omdat ik niet van al dat wachten houd, wat niet te missen zal zijn bij terugsturen en opnieuw bestellen elders :bier:

Asphyxion
13-08-2005, 12:59
Beide keuzes hebben hun motivatie. Persoonlijk zou ik 'm houden, omdat ik niet van al dat wachten houd, wat niet te missen zal zijn bij terugsturen en opnieuw bestellen elders :bier:

Ik heb ehm gehouden vanwege het feit dat de extra's sowieso niet ondertiteld zijn en er best nog naar te kijken is. De 'multiple camerastandpunten extra' is bijvoorbeeld geheel te kijken en daarbij is geen ondertiteling nodig... :)

Heb net een 2,50 GBP voucher gekregen en daarmee ben ik uiteindelijk best tevreden. :)

Master S
13-08-2005, 20:10
Ist echt zo erg me CDWOW van beschadigingen van DVDs ? En moede bij CDWOW extra douanekosten betalen ?

Asphyxion
13-08-2005, 21:11
Ist echt zo erg me CDWOW van beschadigingen van DVDs ? En moede bij CDWOW extra douanekosten betalen ?

Dit was mijn eerste keer met schade en ik heb al heel wat bestellingen achter de rug. Is ook gewoon net ongeluk hebben bij het transport I guess. De andere verhalen zoals hier boven beschreven ken ik niet.

Bij CD-wow hoef je geen douane kosten te betalen, aangezien ze verschepen vanuit Europe (vaak Luxemburg).

Toon_1
13-08-2005, 23:23
Ist echt zo erg me CDWOW van beschadigingen van DVDs ? En moede bij CDWOW extra douanekosten betalen ?

Dit was mijn eerste keer met schade en ik heb al heel wat bestellingen achter de rug. Is ook gewoon net ongeluk hebben bij het transport I guess. De andere verhalen zoals hier boven beschreven ken ik niet.

Bij CD-wow hoef je geen douane kosten te betalen, aangezien ze verschepen vanuit Europe (vaak Luxemburg).

Ik heb nog nooit beschadigde dvds gehad bij cdwow. En eerst verstuurden ze altijd vanuit Zweden bij mij, daarna plots één keer vanuit Zwitserland (mét douanekosten dus :( ) en mijn laatste bestellingen waren uit Luxemburg. Toch heb je normaal gezien geen douanekosten bij cdwow.

joeylee
14-08-2005, 09:04
Ist echt zo erg me CDWOW van beschadigingen van DVDs ? En moede bij CDWOW extra douanekosten betalen ?

met boxen en LE ofzo wel
die gebruiken heel goedkope dunne kartonnen dozen en met transport heb je kleine scheuren

Jordy van Buel
17-08-2005, 17:01
Gaat weer prima met CDwow, laatst Godfather Part III in uitmuntende staat mogen ontvangen (witte kartonnen verpakking) en nu heb ik Ghostbusters Giftset besteld en die is binnen 2 dagen alweer verzonden :)

Lennart H.
17-08-2005, 19:08
Laatst jacobs ladder in ***staat ontvangen. Na een paar mailtjes gewisseld te hebben zullen ze me een nieuw exemplaar sturen. Wat aardig. :)

raymond koene
18-08-2005, 07:58
Heb er de laatste tijd aardig wat besteld. Valt mij wel op dat het steeds langer duurt dat een verzonden item ook daadwerkelijk in je brievenbus belandt...terwijl vaak toch vanuit luxemburg wordt verstuurd.... :?

Coen P.
18-08-2005, 08:10
Heb er de laatste tijd aardig wat besteld. Valt mij wel op dat het steeds langer duurt dat een verzonden item ook daadwerkelijk in je brievenbus belandt...terwijl vaak toch vanuit luxemburg wordt verstuurd.... :?

bij mij gaat het nog rap hoor! cdwow is mijn number 1 shop!

Vraag is alleen of het vanuit Luxemburg, of via Luxemburg is. Ik lees vaak dat het filiaal zich bevindt in Hong Kong en dat er veel via post offices wordt gewerkt. Geloof nooit dat daar alles op voorraad ligt!

gr, Coen

Jordy van Buel
19-08-2005, 15:31
nu heb ik Ghostbusters Giftset besteld en die is binnen 2 dagen alweer verzonden :)

En binnen :)

15.8 besteld
17.8 verzonden
19.8 binnen

Master S
19-08-2005, 18:13
Ik had Ghostbusters 1&2 ook 15/8 besteld, maar 19/8 nog niet ontvangen :( , tzal voor maandag zijn :wink:

Caledonians
19-08-2005, 21:28
Vandaag mijn 1e bestelling geplaatst bij cd-wow met de 20% kortingslink. Het is de Shawshank Redemption 3-disc geworden. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat die hier in huis ligt...

Symphony X
21-08-2005, 19:19
Vandaag mijn 1e bestelling geplaatst bij cd-wow met de 20% kortingslink. Het is de Shawshank Redemption 3-disc geworden. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat die hier in huis ligt...


Had 2 weken geleden ook me eerste bestelling bij cd-wow gedaan, ging perfect.

Had er gelijk 3 bestelling bij gezet :wink:

Goede online-mail services ook, binnen 24 uur meestal antwoordt.



En binnen Ghostbusters Giftset

15.8 besteld
17.8 verzonden
19.8 binnen


Dat is erg snel, mijne is dinsdag verzonden.

Verwacht deze dinsdag/woensdag. Aangezien we hier zowat nooit post op maandag krijgen...

Sin City r3 is trouwens de dag erna verzonden, zal ik ook wel aankomende week binnen krijgen.

Master S
22-08-2005, 16:06
Haha vandaag Ghostbusters 1&2 Giftset ontvangen van CDWOW in perfecte staat. Dus in mijn ogen is CDWOW zeker betrouwbaar :wink:

Meteen al de volgende bestelling geplaatst :D