PDA

Bekijk de volledige versie : gratis DVD's van filmmaatschappijen: Waar aan te vragen?



MAD
07-04-2003, 11:05
Ik zou graag op reguliere basis van die gratis reclameblaadjes en trailer DVD's willen ontvangen van bv. Warner, Fox, Columbia Tristar, etc. Wie weet hoe en waar je deze kan aanvragen of waar je je kan inschrijven? Kan via de meeste websites mij wel inschrijven voor een e-mail nieuwsbrief of online trailers bekijken, maar ik heb liever het tastbare spul... ;) Tips voor alle maatschappijen zijn welkom!

JayLunar
07-04-2003, 11:13
Kan denk ik alleen maar als je zelf in de DVD-industrie werkzaam bent..

MAD
07-04-2003, 12:30
Kan denk ik alleen maar als je zelf in de DVD-industrie werkzaam bent..

Het gaat mij niet gratis promo DVD's (echte DVD's met een complete film + extra's erop en zo; zou nog leuker zijn, maar zit er waarschijnlijk niet in ;)). Die worden alleen naar mensen gestuurd die ook daadwerkelijk recenties schrijven. Mij gaat het meer om DVD's / CD's met reclame en trailers. Folders met nieuw uit te komen spul is ook leuk. Iemand?

Sicco
07-04-2003, 13:50
ik krijg zelf elke 3 maanden DVD-Extra in de bus. Dit is een blad van Columbia Tristar waarin alle nieuwe releases besproken worden en ook hardware besproken wordt. 1 keer per jaar zit er een dvd'tje bij die vol staat met trailers van hun films en soms zelfs docu's over hoe het maken en uitbrengen van een dvd in z'n werk gaat.

Ik ontvang dit blad nu bijna 4 jaar en heb er nog nooit iets voor betaald. Op de cover zelf staat dat het 1.36 euro zou moeten kosten :lol:

Ik heb vroeger bij Ear & Eye gewerkt (cd/dvd winkel) en daar stond toen een standaard met formulieren waarmee je je kon opgeven hiervoor. Heb ik later nooit meer ergens gezien.....

Om een lang verhaal nog iets langer te maken: hoe je er aan kan komen (of ik eraf als ik dat zou willen ;) )......werkelijk geen idee :shock:

Tim Weisselberger
07-04-2003, 13:58
mmmm :), jah ik heb zelf ook 2 van die collombia Tristar trailerdiscjes.. maarjah altijd leuk om wat meer op reguliere basis te krijgen.

Ik hou me aanbevelen voor verdere info.

ps. vroeger kon je via het boekje dat in het dvd-doosje zat jezelf inschrijven voor een soort nieuwsbrief.

M Balje
07-04-2003, 14:14
Wat ook meschien kan is dat in een Elektro zaak (bv Megapool) een soort vragen papiertje ligt van Columbia die je gratis op kan sturen met vragen als:

Heb je een dvdspeler,Video,etc.. Ja
Waar draai jjij je dvd's op af: Een Standaar speler - Dvdrom - PS2
Wil je in de toekomst op de hooogte gehouden worden: Ja/nee (kies ja)

En je Adres.Email gegevens..

Ik krijg zelfs sinds Maart 2001 ook dat Dvd Extra.

MAD
07-04-2003, 14:23
Zit er in dat DVD Extra geen colofon met adres of e-mail van de klantenservice / abonnementsservice waar je naar kan schrijven of een adreswijziging aan kan doorgeven (of proberen jezelf op te geven :D). Meer info graag! Thanx...

MAD
07-04-2003, 14:26
ps. vroeger kon je via het boekje dat in het dvd-doosje zat jezelf inschrijven voor een soort nieuwsbrief.

Das een goede tip! Ga vanavond meteen even mijn collectie van 200 DVD's napluizen. :shock: :? :D

Herjan
07-04-2003, 14:27
Ik kan ze gratis ophalen bij mijn videotheek (Filmfreak). Kleine moeite...

Sicco
07-04-2003, 14:37
Zit er in dat DVD Extra geen colofon met adres of e-mail van de klantenservice / abonnementsservice waar je naar kan schrijven of een adreswijziging aan kan doorgeven (of proberen jezelf op te geven :D). Meer info graag! Thanx...

Ik heb dit al een keer voor iemand anders ook bekeken en heb toen niets kunnen ontdekken.....

Scrat
16-04-2003, 00:10
Bij het blad CHIP, zit ook elke keer een gratis dvd met trailers. Zelf lees ik het blad nooit, ik krijg de dvd elke keer van mijn vader omdat die er niks mee doet. Bij de laatste uitgave zitten bios-trailers van Jet Lag, 25th Hour, National Security, Shanghai Knights, Old School en nog een paar. Maar ik weet niet of je dit eigenlijk bedoelt, of dat het meer gaat om zo'n Minority Reportschijfje die ze bij de Alien 1,2,3 en 4 dvd er gratis bij doen.

MAD
16-04-2003, 17:47
Nee, dit soort schijfjes dus. Reclame & trailer DVD's... Niet offiele DVD's met extra's van een bepaalde film.

Bordeaux
17-04-2003, 01:24
was toevallig bij de FRS in maastricht vorige week of zo, daar wisten ze niet eens waar ik het over had.
Op zich vreemd, gezien ik er meerdere met frs logo's op ebay zie gaan voor een eurotje of 2 a 3 (spiderman promo / trailer promos / etc)

mocht je er ooit achterkomen ben ik ook reuze benieuwd,
heb een tijdje trailers gedownload en omgezet naar svcd.. maar ja, toch is dat niet hetzelfde :(

Anthrax
18-04-2003, 01:35
je kon hier op het forum ergens een denon DTS dvd winnen.

deze lijkt ook wel leuk..