PDA

Bekijk de volledige versie : Roger Rabbit R1



Sjors van de Rebellenclub
07-04-2003, 15:16
Is dit nou de nieuwe versie van Roger Rabbit? Als dat zo is, dan koop ik 'em meteen voor iets meer dan €10 (incl verzenden) bij cdwow?

http://www3.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=4238

Niels Simons
07-04-2003, 15:32
dat is ie inderdaad ja!!

wat een schijntje,moet ik niet vergeten vanavond te bestellen.

het is wel gek dat ie niet aangeeft dat er DTS op de dvd staat,dat deed cdwow bij mrbrown ook al niet...

heeft iemand daar een verklaring voor?

anyway,cdwow is ook nog es extreem snel,das mooi!

niels

Niels Simons
07-04-2003, 15:40
bij mij staat ie zelfs voor 7 dollar nu aangegeven!!!

verdomme,had ik mijn creditcard nu maar bij,maar op zon openbare pc zou ik liever toch niks bestellen...

niels

Sjors van de Rebellenclub
07-04-2003, 15:50
bij mij staat ie zelfs voor 7 dollar nu aangegeven!!!

********,had ik mijn creditcard nu maar bij,maar op zon openbare pc zou ik liever toch niks bestellen...

niels

Nee :cry: , dat is de engelse site en zijn 7 ponden (ongeveer evenveel als 11 dollar). Maar het blijft helemaal niks! :lol: :D

maximus
07-04-2003, 15:55
dawn dit is niet duur.!!! gelijk bestellen!!!!!

BaSsDruM
07-04-2003, 16:54
Bij www.cd-wow.com.hk is ie zelfs (omgerekend) 9,22 euro!

Gelijk maar even besteld :D

Die .hk site is trouwens de goedkoopste van de cd-wow sites, terwijl ze volgens mij allemaal vanaf dezelfde locatie versturen...

Niels Simons
07-04-2003, 17:47
hehe,hier ben ik nou echt blij om. :P

niels

wceend
07-04-2003, 18:33
Via onderstaande link, wordt de prijs automatisch met 1 pond verlaagd. Hij is dan 5,99 pond is 8,74 euro :D

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=13235-96811-67127-70423-39833

Kamps
07-04-2003, 18:50
HAHAH bedankt! Meteen bestelt ;)

Sjors van de Rebellenclub
07-04-2003, 19:27
Via onderstaande link, wordt de prijs automatisch met 1 pond verlaagd. Hij is dan 5,99 pond is 8,74 euro :D

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=13235-96811-67127-70423-39833

Damn,

nog even en we krijgen er geld bij! :twisted:

Meteen ook maar even Star Wars II besteld. Kan ik deze week weer mooi een leuke levering verwachten

Micoom
07-04-2003, 20:02
Voor dit geld kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. :D Ik wou eigenlijk echt subs bij deze film, maar voor die bijna €9 wil ik deze mooie uitgave met audio commentaar en DTS engels dus wel erg graag hebben. Dan maar 2 versies.... Alleen wacht ik nu wel even met de NL versie denk ik..

Niels Simons
07-04-2003, 20:09
ik denk dat de nederlandse versie geen dts gaat krijgen micoom.

ik was nl laatst in duitsland waar de se al te krijgen was,en die had totaal geen DTS...

een slecht teken...

niels

ik heb er al 2 besteld nu overigens!!

niels

Micoom
07-04-2003, 20:31
ik denk dat de nederlandse versie geen dts gaat krijgen micoom.

ik was nl laatst in duitsland waar de se al te krijgen was,en die had totaal geen DTS...

een slecht teken...

niels

ik heb er al 2 besteld nu overigens!!

niels

Misschien was ik niet geheel duidelijk, maar ik bedoel ook dat de R1 dus DTS is, en de nederlandse dus niet. :roll:

Britte
07-04-2003, 21:00
Tja, ook al valt de R2 één van de volgende in mijn brievenbus...
Ik heb toch deze goedkope R1 er nog bijgekocht. Ik zie wel wat ik doe!!

GerardH
07-04-2003, 23:18
Ik heb deze dvd (R2) sinds het weekend in bezit (nog niet gekeken) en hij heeft inderdaad geen DTS.

De eerste disk heeft DD5.1 engels/frans + o.a. nederlandse ondertiteling.

Wat echter vervelender is, is dat op de bonus disk geen nederlandse ondertiteling zit. Je hebt de keuze tussen taal: surround2.0 engels/frans en ondertiteling:frans.

En dus weer bedankt Buena Vista !!!

Obiman
08-04-2003, 09:20
Ben ik de enige die hem niet kan vinden ? Waar ik ook op zoek, ik kan geen roger rabbit vinden.

Sjors van de Rebellenclub
08-04-2003, 09:23
Ben ik de enige die hem niet kan vinden ? Waar ik ook op zoek, ik kan geen roger rabbit vinden.

Ik kan hem inderdaad ook niet meer vinden. Misschien zijn ze wel wakker geschud door een groot aantal bestellingen uit Nederland en hebben ze door dat er een foute prijs stond. :roll:

Obiman
08-04-2003, 09:28
Ben ik de enige die hem niet kan vinden ? Waar ik ook op zoek, ik kan geen roger rabbit vinden.

Ik kan hem inderdaad ook niet vinden. Misschien zijn ze wel wakker geschud door een groot aantal bestellingen uit Nederland en hebben ze door dat er een foute prijs stond. :roll:

Jammer :(

Michelle
08-04-2003, 13:27
Ik kan 'm ook niet vinden. Als je de link van Sjors gebruikt word je gewoon doorgeschoven naar de homepage. :(

Obiman
08-04-2003, 13:37
ik denk dat de nederlandse versie geen dts gaat krijgen micoom.

ik was nl laatst in duitsland waar de se al te krijgen was,en die had totaal geen DTS...

een slecht teken...

niels

ik heb er al 2 besteld nu overigens!!

niels


Ik wil er wel een van je overnemen Niels :)

maximus
09-04-2003, 08:30
o ooh nee he!!

ik had pulp fiction ook besteld rond het zelfde uur als dat ik roger rabbit had besteld maar nou is pulp fiction inmiddels verzonden maar roger rabbit nog niet als dat maar goed gaat!? :shock: :cry:

Britte
09-04-2003, 14:31
't Zal noppes zijn. Dit zat in mijn mailbox:

Dear CD WOW! Member,

We are very sorry to have to let you know that we have cancelled your order for the 'Who Framed Roger Rabbit (Vista Series)' DVD and have processed a full refund back to your card.

Even though the promotion was offered on a 'whilst stocks last' basis, we are still extremely sorry for any disappointment caused.

Take up of this particular title was way beyond expectation, and as such we have exhausted all stock of this DVD and cannot source any further supplies.

In addition to the full refund, as a goodwill gesture, we are sending you an E-Voucher, which appears at the bottom of this e-mail. You can redeem this E-Voucher on our site when placing your next order.

We really do hope that this will not deter you from shopping with us in the future.


Kind Regards,

Kamps
09-04-2003, 14:38
FUCK, die mail heb ik ook net binnen!!! GODV GODV @@$I#$@*

Robert F.
09-04-2003, 14:49
Ik kreeg net ook die mail. Weet iemand hoeveel korting die voucher?

TK 1405
09-04-2003, 14:49
nooit meer wat kopen bij dat bedrijf :twisted:

Robert F.
09-04-2003, 14:56
Die voucher is wel 1 pond korting.

maximus
09-04-2003, 15:08
Kreeg hem ook net ik dacht het al!! :evil:

maximus
09-04-2003, 15:13
Wel heel raar dat zo te zien niemand hem krijgt??!!

Kamps
09-04-2003, 15:18
Zijn die vouchers alleen op de .com site te gebruiken ofzo? Probeer net op .hk maar krijg geen korting :(

bmateijsen
09-04-2003, 16:10
ja hoor ook hier dezelfde e-mail... waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt.... en corrigeren ze hem zo....

Ik heb inmiddels een klacht gestuurd.

Groet Bjorn

maximus
09-04-2003, 17:12
ja hoor ook hier dezelfde e-mail... waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt.... en corrigeren ze hem zo....

Ik heb inmiddels een klacht gestuurd.

Groet Bjorn


is er iemand die het mailtje niet heeft gehad??

want anders stuur ik ook een klacht! :!:

Niels Simons
09-04-2003, 17:17
helaas hebben ik en TK1405(waarvoor er ook 1 door mij besteld was) ook een mail gehad dat ie gecancelled is,t geld zou dus op mijn rekening terug komen...

niels

GJB
09-04-2003, 17:20
Zijn die vouchers alleen op de .com site te gebruiken ofzo? Probeer net op .hk maar krijg geen korting :(

Ja, alleen op .com of .nl

BaSsDruM
09-04-2003, 18:19
Hieronder mijn mailtje naar cdwow (excuses voor mijn brakke engels):


To: reply@cd-wow.com
Subject: Re: CD WOW! Cancelled Order

I ordered the roger rabbit dvd while it was "in stock", so why is it suddenly MY problem when your "in stock/out of stock" system is malfunctioning?

The dvd is just released, so I don´t think it's a problem for you to order thousands of it again, so in that case, I hope that I will recieve my dvd as soon as possible!

Regards,

Koen
P.S.: The e-voucher don´t work at the www.cd-wow.com.hk site, and that was the site where i placed my roger rabbit dvd order....

Niels Simons
09-04-2003, 18:22
deze neem ik ff over.

bedankt,

niels

maximus
09-04-2003, 18:22
Hieronder mijn mailtje naar cdwow (excuses voor mijn brakke engels):


To: reply@cd-wow.com
Subject: Re: CD WOW! Cancelled Order

I ordered the roger rabbit dvd while it was "in stock", so why is it suddenly MY problem when your "in stock/out of stock" system is malfunctioning?

The dvd is just released, so I don´t think it's a problem for you to order thousands of it again, so in that case, I hope that I will recieve my dvd as soon as possible!

Regards,

Koen
P.S.: The e-voucher don´t work at the www.cd-wow.com.hk site, and that was the site where i placed my roger rabbit dvd order....



ik heb inmiddels ook een klacht gestuurd.

BaSsDruM
09-04-2003, 18:33
deze neem ik ff over.

bedankt,

niels

Euh, niet letterlijk hoop ik, anders hechten ze niet veel waarde meer aan die mail....

Micoom
09-04-2003, 20:33
Ik heb ze ook maar een boze E-mail gestuurd. Nu maar hopen dat het wat uithaald. :roll:

Niels Simons
09-04-2003, 20:34
ik heb nog niks gestuurd,maar de opzet was goed.

ik ga em nog wel ff aanpassen denk ik.

niels

Britte
09-04-2003, 21:19
Ik heb wel een boze mail gestuurd en heb een leesbevestiging gekregen maar geen reactie.

Niels Simons
09-04-2003, 21:29
het wordt nu nog veel mooier!

eerst cancellen ze de order,en nu krijg ik een mailtje binnen met een disney aanbieding.

daar zetten ze doodleuk roger rabbit vista regio1 voor 7 pond in!!!
als ik er dan op klik kan ie em op die site plotseling niet vinden...

ik wordt een beetje ziekjes van die mensen daaro...

niels

BaSsDruM
09-04-2003, 21:35
Toch kan ik me er nog boos om maken, net als fame/frs geneuzel zeggen dat het niet meer leverbaar en/of op voorraad is.

Als ze nou gewoon zeggen dat 't verkeerd geprijst was dan kan ik er nog mee leven, maar ik vind het zo'n onzin om er zo omheen te gaan zitten draaien!

Daarom ook mijn mailtje naar hun, ook al is het misschien een brutaal/ombeschoft mailtje.

maximus
10-04-2003, 07:40
Ik heb een reaktie gehad op me klacht:

Hi Jeroen

Thanks for your e-mail message.

I'm sorry that you were disappointed that we had to cancel your order due to
the fact that we had exhausted our stock.

We do our best to try and keep customers informed about their orders,
however due to the extremely large number of orders it meant that some
orders had been placed before the site was updated.

Sorry for the inconvenience.

Best Regards

Kim

BaSsDruM
10-04-2003, 08:02
En deze kreeg ik:


Hi Koen

Thanks for your e-mail message.

I'm sorry that you were disappointed that we had to cancel your order due to
the fact that we had exhausted our stock.

We do our best to try and keep customers informed about their orders,
however due to the extremely large number of orders it meant that some
orders had been placed before the site was updated.


Please use the voucher on our UK site www.cd-wow.com and if there is
anything else I can do for you please don't hesitate to get back to me.


Sorry for the inconvenience.

Best Regards

Michelle
CD WOW! Customer Service
www.cd-wow.com


Toch knap dat Kim en Michelle alletwee exact hetzelfde denken/typen!

Britte
10-04-2003, 08:05
En ik kreeg net hetzelfde antwoord.... van Michelle :twisted:

Michelle
10-04-2003, 08:06
En ik werk er nogeeneens! ;)

Robert F.
10-04-2003, 14:40
Ik heb gisteren ook een berichtje gestuurd. Ik kreeg alleen een ander antwoord terug van Andrew.
Wanneer die terug komt op de site en ik bestel hem voor de gewone prijs (waarschijnlijk 15 pond). Daarna moet ik een berichtje terug sturen naar Andrew en dan word het verschil met de eerste bestelling terug gestort.

Dus uiteindelijk krijg ik hem nog voor 7 pond. (y)

maximus
10-04-2003, 14:55
Ik heb gisteren ook een berichtje gestuurd. Ik kreeg alleen een ander antwoord terug van Andrew.
Wanneer die terug komt op de site en ik bestel hem voor de gewone prijs (waarschijnlijk 15 pond). Daarna moet ik een berichtje terug sturen naar Andrew en dan word het verschil met de eerste bestelling terug gestort.

Dus uiteindelijk krijg ik hem nog voor 7 pond. (y)


JA nou word ie helemaal lekker!!!! :evil: ik heb gelijk weer een email gestuurd.

BaSsDruM
10-04-2003, 15:06
Ik heb gisteren ook een berichtje gestuurd. Ik kreeg alleen een ander antwoord terug van Andrew.
Wanneer die terug komt op de site en ik bestel hem voor de gewone prijs (waarschijnlijk 15 pond). Daarna moet ik een berichtje terug sturen naar Andrew en dan word het verschil met de eerste bestelling terug gestort.

Dus uiteindelijk krijg ik hem nog voor 7 pond. (y)

Zou je dat mailtje naar mij willen sturen? Ik heb het echt helemaal gehad met die cd-wow gasten!

Robert F.
10-04-2003, 15:18
ik heb je een pm gestuurd met het berichtje.

Britte
10-04-2003, 16:50
Kan dat berichtje ook naar mijn PM? Thx

BaSsDruM
10-04-2003, 16:58
ik heb je een pm gestuurd met het berichtje.

Thanks,

Gelijk weer een boos mailtje teruggestuurd, kijken hoe ze erop gaan reageren :evil:

Niels Simons
10-04-2003, 17:01
kun je mij die pm ook sturen robert f?
ik kan miss ook nog wel iets anders verzinnen om je box over te nemen...

mazzel,niels

maximus
10-04-2003, 17:07
ik heb je een pm gestuurd met het berichtje.


Kan je hem mischien ook naar mij sturen? bedankt 8) :wink:

Robert F.
10-04-2003, 18:11
Iedereen heeft een pm gekregen. Laat even horen wat jullie bevindingen zijn.

maximus
10-04-2003, 18:18
nou dat is een hele andere mail ja!
ik benieuwd wat voor mail ik nou kreeg.


thanx voor de pm :wink:

Britte
11-04-2003, 08:19
.... en nu heb ik een mailtje gekregen van een zeker Marc:
Hi Britte

Thank you for contacting us.

Please accept our apologies that you have not yet received the same offer of
a reply.

This offer will of course still apply to yourself and I have included a copy
of part of the mail for your to keep on record until the item appears back
on the site.

Please do contact us once you have placed your order for the full priced
item and we will gladly refund the difference as agreed.

Apologies for the inconvenience and thank you for your co-operation and
understanding.

Kind regards,

Marc
CD WOW! Customer services
-----------------------
Dus maar goed in het oog houden wanneer de titel terug op de site verschijnt!! :P

Robert F.
11-04-2003, 08:21
(y)

Britte
11-04-2003, 08:29
(y)

idd dankjewel Robert :D

Micoom
11-04-2003, 09:10
Ik had zelf nog een reply verstuurd. Daarop kreeg ik van "Tracy" te horen dat ik het verschil terug zal krijgen wanneer ik hem weer bestel.

Eind goed al goed dus. Toch wel erg handig weer dit forum. (y)

BaSsDruM
11-04-2003, 09:48
En ik kreeg deze:



Hi Koen


Thank you for contacting us.


Please accept our apologies that you have not yet received the same offer as
your friend.


This offer will of course still apply to yourself and I have included a copy
of part of the mail for your to keep on record until the item appears back
on the site.


Please do contact us once you have placed your order for the full priced
item and we will gladly refund the difference as agreed.


Apologies for the inconvenience and thank you for your co-operation and
understanding.


Kind regards,


Marc
CD WOW! Customer services


Toch zijn die mailtjes van hun behoorlijk copy/paste werk.

Maargoed, mij maakt het niet uit, het is geregeld :D

maximus
11-04-2003, 10:09
ik heb ook een mail gekregen en krijg ook het verschil terug.

Hebben we het toch voor elkaar gekregen :P . bij fame frs gaat dit een stuk moelijker!

Sjors van de Rebellenclub
13-04-2003, 17:38
Ben je even voor je werk in het buitenland, gebeurt dit. Ik heb ze net dus ook maar een boze mail gestuurd. Heb er ook op gewezen dat een aantal andere mensen wel de dvd voor de oude prijs krijgt, dus nu maar afwachten..... :cry:

Sjors van de Rebellenclub
14-04-2003, 15:46
Hij is weer bestelbaar, nu voor $14,99. :x

gelukkig heb ook ik een mailtje gehad dat ik em voor de oude prijs kan krijgen :D

Britte
14-04-2003, 15:56
En ik heb hem besteld... en mijn mailtje verzonden.
Benieuwd hoe die terugbetaling zal verlopen....

Kamps
14-04-2003, 16:10
Ook meteen besteld en natuurlijk meteen m'n ordernr doorgemaild, zodat ik hem voor de oude prijs kan krijgen :D

Btw: die voucher die iedereen heeft gekregen van cdwow, tot wanneer is die geldig?

Micoom
14-04-2003, 16:14
Heb hem ook direct weer besteldt. En natuurlijk mijn e-mail voor de korting ff doorgestuurd. :D

Britte
15-04-2003, 07:39
En ik heb al een bericht gekregen dat er 8 pond teruggestort wordt!! Joepie!! Nu kijken dat ook alles effectief in orde komt.

maximus
15-04-2003, 14:53
bij mij is er ook 10 euro terug gestort. (y)

Robert F.
15-04-2003, 16:05
Bij mij is er vandaag de 8.66 euro afgeschreven, maar heb wel weer bericht gehad dat ze het terugstorten. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Britte
16-04-2003, 07:22
Ik heb ook een mail gehad dat hij verzonden is... we wachten af.

Obiman
16-04-2003, 14:45
Kan iemand mij vertellen waar ik Roger Rabbit nu kan vinden ? Ik kan hem maar niet vinden op de site van CD-Wow.

Robert F.
16-04-2003, 15:00
Kan iemand mij vertellen waar ik Roger Rabbit nu kan vinden ? Ik kan hem maar niet vinden op de site van CD-Wow.

Ik zie hem er ook niet meer bij staan??
Ze hadden zeker weer te vel orders gekregen :lol:

fleshi
17-04-2003, 14:21
Kan iemand mij vertellen waar ik Roger Rabbit nu kan vinden ? Ik kan hem maar niet vinden op de site van CD-Wow.

Ik zie hem er ook niet meer bij staan??
Ze hadden zeker weer te vel orders gekregen :lol:
Hij staat er weer bij zie hier (http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4238)

maximus
19-04-2003, 14:32
tot nijm grote verbazing lag roger al in de bus?! 3 dagen geleden verstuurd door cdwow?? zo snel heb nog iest binnen gehad??! :P
De hoes is het ultiem mooi!!! (y)

Micoom
20-04-2003, 10:41
Inderdaad, bij mij lag ie gisteren ook al in de bus. TOP. En dat voor €8.66 8)

Sjors van de Rebellenclub
20-04-2003, 11:48
Zit er ook met spanning op te wachten! Mijn ervaringen met cdwow zijn ook alleen maar goed, dus hopelijk heb ik em ook deze week nog in de bus

Niels Simons
20-04-2003, 21:23
ook ik heb em nu besteld en er gelijk een mailtje achteraan gestuurd :P

mazzel,niels

Sanderke
21-04-2003, 08:53
Voorraad kan niet het probleem zijn.. hij staat er weer voor 15 pond!!

Basterds!

maximus
21-04-2003, 09:10
onder welke steen heb jij geleefd?

heb je hem ook besteld toen ie heel goedkoop was? en toen zeiden ze dat hij er niet meer was? lees deze thread dan even door en dan kan je hem mischien nog goedkoop krijgen.

Niels Simons
21-04-2003, 10:05
ik krijg eerst een refund van 8 pond,en nu lijkt t erop dat de overige 5,99 ook zijn teruggestuurd? er is echter ook een mail dat ie wordt geshipped,en dat overboeken een dag of 5 kan duren aangezien t druk is bij cdwow en interpay. ik volg t niet helemaal,en t lijkt me geen standaard mail die ze gestuurd hebben(van ene Marc).

wordt ie nou helemaal gratis zeker...

khou jullie wel op de hoogte,

niels

Britte
21-04-2003, 10:17
ik krijg eerst een refund van 8 pond,en nu lijkt t erop dat de overige 5,99 ook zijn teruggestuurd? er is echter ook een mail dat ie wordt geshipped,en dat overboeken een dag of 5 kan duren aangezien t druk is bij cdwow en interpay. ik volg t niet helemaal,en t lijkt me geen standaard mail die ze gestuurd hebben(van ene Marc).

wordt ie nou helemaal gratis zeker...

khou jullie wel op de hoogte,

niels

Waarschijnlijk krijg je eerst die 5,99 terug van je eerste order (diegene die gecancelled was) Dan gaat er 14,99 af maar krijg je 8 terug omwille van dat mailtje....

Niels Simons
21-04-2003, 10:23
geld van de eerste 2 orders is allebei al afgeschreven,en ik heb em besteld met de link op de eerste pagina van deze thread,en had dus al een pond korting.

tis me nogal onduidelijk dus...

niels

Sjors van de Rebellenclub
27-04-2003, 12:48
Heb em gisteren ontvangen. De hoes is top en de dvd's ook! EN dat voor nog geen 9 euro!