PDA

Bekijk de volledige versie : ER op dvd???



Harry V.
07-04-2003, 15:55
Oke, ik spreek zelf maar een paar woorden italiaans. Een heel artikel lezen lukt mij dus niet, maar ik zag dit staan op www.dvdworlditalia.com:

'E.R. in DVD
Malgrado non sia ancora ufficiale, sembra che Warner Home Video abbia confermato l’uscita di un cofanetto DVD contenente tutte la prima serie di E.R. medici in prima linea, uno dei telefilm più amati degli anni novanta.

Non si sia ancora nulla sulle caratteristiche tecniche e sul materiale aggiunto ma conoscendo la casa americana e la portata del progetto, ci aspettiamo grandi cose.
Al momento l’uscita è prevista solo per mercato americano, si parla di fine estate o inizio autunno, anche se il successo riscosso nel nostro paese non dovrebbe ritardare troppo la release italiana.

(fonte: www.nextgame.it)'

Kan iemand mij iets vertellen wat er eigenlijk in dit artikel staat? Lijkt er zo op dat hij gereleased gaat worden.... Weet iemand dan al iets voor een Nederlandse release?


Zit trouwens net te kijken op de amerikaanse site www.dvdfie.com. Daar stond het volgende:
'Rounding out today's news, word has just come in from Warner Home Video to watch for - at long last - E/R: The Complete First Season and Smallville: The Complete First Season in late summer/early fall. Specs for these sets are not yet available, but as always, watch this space!'

Dan ben ik benieuwd hoe hij gaat worden!

Whitesoxx
07-04-2003, 18:30
Ik spreek wel italiaans (handig he?), dus hier de vertaling:

ER op dvd

Hoewel het nog niet officieel is lijkt het erop dat WHV de release van een box met daarin het hele eerste seizoen van ER (ER: medici in prima linea is de Italiaanse titel), een van de populairste dramaseries van de jaren 90, heeft bevestigd.

Er is nog niets bekend over de technische specificaties en het bonusmateriaal, maar de Amerikaanse maatschappij en de scope van het project kennende, verwachten wij er veel van.

Op dit moment is de release alleen voor de Amerikaanse markt gepland, het zou gaan om eind zomer of begin herfst, maar gezien het succes die de serie in ons land had kan een spoedige Italiaanse release niet lang meer duren.

Kortom, ook in Italie lezen ze DVD-file :wink:

Harry V.
07-04-2003, 22:52
Dank je voor de vertaling!!! Lijkt er dus idd op dat zij ook dvdfile lezen. Ben benieuwd hoe de box gaat worden....

Beloved
09-04-2003, 09:50
oeh hier ben ik ok erg benieuwd naar! ik vond de oudere series trouwens beter dan de nieuwere. En nee, dat komt niet door George Clooney! :lol: