PDA

Bekijk de volledige versie : About a boy leuke film?



Mr.C
07-04-2003, 23:08
is dit een leuke originele film?
die niet saai is?

Bartjess
07-04-2003, 23:18
http://us.imdb.com/Title?0276751

suc6

Niels Haasjes
08-04-2003, 01:02
Ik vind 'About a boy' geweldig. Graapig ventje en High Grant zijn samen erg grappig. Eindelijk eens een realistische komedie waarin romantiek niet de boventoon speelt!

Patrick Deckard
08-04-2003, 01:07
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

Niels Haasjes
08-04-2003, 10:06
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

Dat is zo één-dimensionaal denken.. Als je altijd zo denkt zul je veel leuke films mislopen! :evil: :roll: :cry:

Obiman
08-04-2003, 10:23
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

Dit is inderdaad onzin ! Ik ben geen fan van Hugh Grant, maar deze film heeft mij positief verrast. Ik dacht dat het een zoetsappige film zou zijn, maar het tegendeel is waar. Er zit ontzettend veel leuke humor in, ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.

Oudgebruiker3
08-04-2003, 10:46
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

Nou ja, als je Hugh Grant verschrikkelijk vind is About A Boy inderdaad een strontvervelende film :)
Ik heb 'm in de bioscoop gezien en ik vond 'm toch best leuk, om eerlijk te zijn.

Tim Weisselberger
08-04-2003, 10:51
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

heb zelf een hekel aan mr grant nog steeds trouwens, maar in deze film speelt hij de perfecte rol: een irritante man, erg leuke film.

Patrick Deckard
08-04-2003, 10:53
Alleen al omdat Hugh Grant meespeelt, kan dit geen goed produkt zijn...

heb zelf een hekel aan mr grant nog steeds trouwens, maar in deze film speelt hij de perfecte de rol een irritante man, erg leuke film.

Sorry aan iedereen die HG wel kan uitstaan. Ik echter niet, dus ik zou me de hele film maar zitten ergeren... Daarom kan ik zeggen -zonder de film gezien te hebben- dat dit VOOR MIJ een vervelende film zou zijn...

Phrenetic
08-04-2003, 10:58
Ik heb niks tegen Hugh Grant en de films waar hij in speelt, meestal vermaak ik me er best mee. Maar deze film vond ik echt verschrikkelijk saai en vooral niet grappig (op de scene met de eendjes en het brood na).

Blaatmaster
08-04-2003, 21:46
Ik heb niks tegen Hugh Grant en de films waar hij in speelt, meestal vermaak ik me er best mee. Maar deze film vond ik echt verschrikkelijk saai en vooral niet grappig (op de scene met de eendjes en het brood na).

gheghe, met die eendjes lag ik echt dubbel in de bios :D

Mr.C
08-04-2003, 21:50
hmmm, ik denk dat ik deze wel een keertje ga huren maar zeker niet kopen dan. is volgens mij ook niet echt mijn soort film.

Lex v/d Moolen
09-04-2003, 16:56
Ik heb een poging gedaan om hem te kijken in het vliegtuig, maar vond uiteindelijk het landschap (grotendeels woestijn) van Australie op 10 km hoogte boeiender. :? :)
Ik heb dan ook een gezonde hekel aan HG.

chimera01
09-04-2003, 22:45
Deze film is gewoon erg grappig, niet slapstick of police academy grappig. Net als het boek gewoon cynisch tenenkrommend grappig.

Tja en Hugh Grant, ik vindt hem persoonlijk ook een dweil, maar hij speelt zo vaak in gewoonweg goede films: 4 weddings & a Funeral, Sense & Sensability, Nottinghill, Bridget Jones om een paar te noemen.

Harry V.
10-04-2003, 15:16
Ik heb een poging gedaan om hem te kijken in het vliegtuig.

Dan ben ik dus niet de enige. Wat een chick-flick (with all due respect)!

netfox
10-04-2003, 20:01
Bij 'shake your ass' (?) lag ik plat. Geweldig gewoon! Hele toffe film.

Alexander de Mol
10-04-2003, 23:53
Ik vond de film bijzonder geslaagd en Hugh presteerde boven verwachting. :)

Richard B.
12-04-2003, 22:15
Erg leuke film. Het verhaal ligt een beetje in het verlengde van dat van High Fidelity, wat door dezelfde schrijver is geschreven. Zelfs als je HG niets vindt dan is dit nog wel een aanrader.