PDA

Bekijk de volledige versie : CSI probleem



Danny Schouten
09-04-2003, 11:05
Ik heb vorige week de eerste box van seizoen 1 van CSI gekocht en heb met disc 2 en 3 problemen.
Bij zowel disc 2 als 3 slaat mijn speler een stukje over!
In eerste instantie dacht ik dat de disc vuil of beschadigd was, maar ze zien er allebei goed uit.
Heeft iemand anders dit al mee gemaakt of is mijn versie gewoon niet goed?

Patrick Deckard
21-04-2003, 15:27
Kun je even aangeven waar precies (welke aflevering, en de tijd...) dan ga ik het even voor je na... (heb de box nog niet bekeken)

Acinony
21-04-2003, 15:31
Heb vorige de laatste episode bekeken en de hele box geen vuiltje kunnen bemerken.
Misschien is je dvd-speler vuil van binnen.

Zit met smart te wachten op de volgende box met de resterende episodes van deel 1.

Wizzykit
04-06-2004, 16:21
Ik heb net contact gehad met Indies, en omdat ik door de disc kan kijken denken zei dat er een laag fout is geplaatst.

Ik krijg nieuwe DVD's van Indies zelf omdat de dame van Indies een paar huizen verderop woont.

Echter is het de bedoeling dat de winkel ze omruilt.
Controleer door de disc tegen het ligt te houden. Het moet dan niet mogelijk zijn door de letters van C(disc1)S(Disc2)I(disc3) heen te kijken.

Indies gaat uitzoeken of dit een bepaalde productie is die deze fout heeft, maar er zijn nog weinig tot geen klachten binnengekomen.

Als de winkel niet wil ruilen heb ik een contactadres voor je en wil Indies wel een omruil actie met je doen

Hopenlijk heb je wat aan deze informtie,

Met vriendlijke groet,

Ferry van den Heuvel

martin
05-06-2004, 11:53
Ik heb vorige week de eerste box van seizoen 1 van CSI gekocht en heb met disc 2 en 3 problemen.
Bij zowel disc 2 als 3 slaat mijn speler een stukje over!
In eerste instantie dacht ik dat de disc vuil of beschadigd was, maar ze zien er allebei goed uit.
Heeft iemand anders dit al mee gemaakt of is mijn versie gewoon niet goed?

Ik had toen met disc 3 problemen, die speelde helemaal niet af. gewoon omgeruild in de winkel.

Raymond187
05-06-2004, 13:54
geen enkel probleem gehad met het afspelen van alle 3 de dvd's

SKMbeat
08-06-2004, 03:33
Ik heb vandaag CSI 1.1. -1.12 en 1.13 -1.24gekocht. Gekocht nadat ik na een maand bij MM Rijswijk het geld had teruggekregen van een Startrek DS9 season1 box(ingescheurde discs,ze wilden me in eerste instantie niet geloven,probleem lag bij mij,niet bij Paramount en hun inpakpraktijken!).
CSI season 1 gekocht van het teruggekregen geld,beide delen, en jawel hoor, na de eerste 2 afleveringen: deel 3 wil niet opstarten,deel 4 vertoont even stilstaand beeld,springt naar 12 min. of zo en gaat zonder geluid verder!!!

En het zal wel weer aan mij liggen!!!
Moet ik weer met een verhaal naar MM Rijswijk!

Wizzykit
08-06-2004, 10:25
Ik heb vandaag CSI 1.1. -1.12 en 1.13 -1.24gekocht. Gekocht nadat ik na een maand bij MM Rijswijk het geld had teruggekregen van een Startrek DS9 season1 box(ingescheurde discs,ze wilden me in eerste instantie niet geloven,probleem lag bij mij,niet bij Paramount en hun inpakpraktijken!).
CSI season 1 gekocht van het teruggekregen geld,beide delen, en jawel hoor, na de eerste 2 afleveringen: deel 3 wil niet opstarten,deel 4 vertoont even stilstaand beeld,springt naar 12 min. of zo en gaat zonder geluid verder!!!

En het zal wel weer aan mij liggen!!!
Moet ik weer met een verhaal naar MM Rijswijk!

Dat is exact hetzelfde probleem als dat ik heb/had...
Je moet inderdaad terug naar de winkel :?
Mocht het niet lukken kan je altijd nog contact opnemen met Indies..
Zorg bij omruilen dan wel voor dat je de schijven controleerd in de winkel :wink:

SKMbeat
08-06-2004, 13:59
Dat is exact hetzelfde probleem als dat ik heb/had...
Je moet inderdaad terug naar de winkel :?
Mocht het niet lukken kan je altijd nog contact opnemen met Indies..
Zorg bij omruilen dan wel voor dat je de schijven controleerd in de winkel :wink:
Het ironische eraan is dat de DS9-box en CSI mijn eerste 2 aankopen waren bij MM Rijswijk. En gelijk alletwee niet in orde.

Het rottige aan het hele verhaal is dat het personeel van de serviceafdeling (MM Rijswijk)je niet snel geloven. D'r werkt een kaal mannetje dat meende dat ingescheurde discs een groot gevaar waren voor DVDspelers,ze konden namelijk door die foute discs ontploffen...

Om die DS9box geruild te krijgen heb ik welgeteld een uur moeten discussiëren om het door hen naar Paramount te laten sturen. Ze wilden mij er gewoon van overtuigen dat ik niet fatsoenlijk discs uit een doosje kon halen.
Achteraf toch gelijk gekregen en geen woord over mijn mankement als discverwijderaar.
Ben benieuwd wat ik straks te horen krijg.....

Wizzykit
08-06-2004, 14:15
Het rottige aan het hele verhaal is dat het personeel van de serviceafdeling (MM Rijswijk)je niet snel geloven. D'r werkt een kaal mannetje dat meende dat ingescheurde discs een groot gevaar waren voor DVDspelers,ze konden namelijk door die foute discs ontploffen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ik zal je mijn e-mail van Indies sturen via PM, dan heb je wat meer houvast!

SKMbeat
08-06-2004, 14:37
Ik zal je mijn e-mail van Indies sturen via PM, dan heb je wat meer houvast!

OK,thanks! :D

SKMbeat
08-06-2004, 17:50
Ik heb net mijn CSI-DVD's (season over 2 boxen)zonder al te veel problemen kunnen omruilen bij MM Rijswijk tegen 2 nieuwe,maar ook hier één en al problemen bij het afspelen. Veel afleveringen die het niet doen of haperen.
Ik heb als DVD-speler de Philips DVDR 70, 3 maanden oud.
Dvd 1 van box 1 deed het wel bij de MM.

Wizzykit
08-06-2004, 18:45
Ik heb net mijn CSI-DVD's (season over 2 boxen)zonder al te veel problemen kunnen omruilen bij MM Rijswijk tegen 2 nieuwe,maar ook hier één en al problemen bij het afspelen. Veel afleveringen die het niet doen of haperen.
Ik heb als DVD-speler de Philips DVDR 70, 3 maanden oud.
Dvd 1 van box 1 deed het wel bij de MM.

Neem anders even contact op met de dame die onderaan de email staat die ik gestuurd heb. Misschien kan zij je wel verder helpen.
In ieder geval heeft zijn een lijst met DVD speler (moderne, dus nieuw) die problemen veroorzaken met titels... :P

Wizzykit
05-07-2004, 23:06
Kreeg vandaag dit antwoord:

Beste Ferry,

Het onderzoek is inmiddels afgerond; we weten dus waar het aan ligt. We gaan deze week verder afspraken maken over hoe voor de consumenten die een klacht hebben ingediend, zo snel mogelijk voor een oplossing kan worden gezorgd. Ik laat hierover of deze week nog, of begin volgende week iets weten.

Met vriendelijke groet,
Anneloes Griffioen

Het probleem lag dus toch bij Indies. Gelukkig maar!

Caledonians
06-07-2004, 07:35
Is het een algemene productiefout of betreft het alleen een bepaalde druk? Ik heb namelijk net C.S.I. seizoen 2 boxen aangeschaft maar ben er nog lang niet aan toe om ze te kijken. Kan iemand misschien vertellen hoe ik snel kan zien of ik een verkeerde druk heb. Zou het namelijk jammer vinden om hele afleveringen al te moeten gaan kijken.

Wizzykit
06-07-2004, 10:02
Is het een algemene productiefout of betreft het alleen een bepaalde druk? Ik heb namelijk net C.S.I. seizoen 2 boxen aangeschaft maar ben er nog lang niet aan toe om ze te kijken. Kan iemand misschien vertellen hoe ik snel kan zien of ik een verkeerde druk heb. Zou het namelijk jammer vinden om hele afleveringen al te moeten gaan kijken.

Dat is classified information!

Ik had echter na omruilen bij dezelfde winkel hetzelfde probleem nog. Het lijkt erop dat als je door de letters CSI heen kan kijken er een probleem is. Als dat dus zo is zou ik de DVD's even afspelen.

Verder had ik problemen bij steeds de eerste of de laatste twee episodes, dus je kan de eerste en laatste bekijken of er wat fout is.

LongJohn
07-07-2004, 11:32
Ik vraag me af wat hier de fout is, want ik heb een paar weken terug alle dvd's gekocht (dus het complete seizoen 1 EN het omplete seizoen 2), maar ben ondertussen een zeer bekende persoon bij de winkel waar ik ze gekocht heb (ze begroeten me al bij mijn naam..) omdat ik iedere keer de dvd's moet omruilen.

Ik heb problemen met alle seizoenen in alle 5 de dvd-spelers die ik in huis heb staan..

Ben benieuwd wat ze bij Indies daar van zeggen..

SKMbeat
07-07-2004, 18:25
Ik heb problemen met alle seizoenen in alle 5 de dvd-spelers die ik in huis heb staan..

Ben benieuwd wat ze bij Indies daar van zeggen..

Als ze nou nog durven te zeggen dat het aan een bepaalde DVD-speler ligt.....

Ik ben na 2 keer CSI-season 1 gekocht-geruild te hebben ermee gestopt en heb er lekker Band Of Brothers Tin (6-disc) voor gekocht voor 50 euro.

Ik hoop dat de volgende persingen beter zijn want ik wil de afleveringen wel hebben.

Wizzykit
07-07-2004, 19:25
Ik heb problemen met alle seizoenen in alle 5 de dvd-spelers die ik in huis heb staan..
Ben benieuwd wat ze bij Indies daar van zeggen..
Als ze nou nog durven te zeggen dat het aan een bepaalde DVD-speler ligt.....
Tenzij je 5 dezelfde hebt :D
Ze erkennen de fout van het begin af aan al dus je hoeft Indies niet te dissen. Het enige dat ze zeiden was dat speler die minder fouten toestaan meer problemen hebben. De winkels krijgen de info over de fout en de gedupeerden die met Indies contact hebben krijgen binnenkort een email.
Ze doen het echt heel netjes en goed door juist niet te melden dat het aan de speler ligt!

Pieter Kleine
08-07-2004, 00:34
Ik heb problemen met de 2e box van seizoen 2.

Wizzykit
08-07-2004, 00:36
Ik heb problemen met de 2e box van seizoen 2.Thanx for sharing! :wink: :D
Je moet terug gaan naar de winkel en als deze niet willen ruilen contact opnemen met Indies

Pieter Kleine
08-07-2004, 00:43
Ik was al bij de winkel geweest. Deze hebben mij doorverwezen naar indies. Ik zit dus nu bij hun in de database van klagers en zal binnenkort wel iets horen.

LongJohn
08-07-2004, 08:50
Ik heb problemen met alle seizoenen in alle 5 de dvd-spelers die ik in huis heb staan..
Ben benieuwd wat ze bij Indies daar van zeggen..
Als ze nou nog durven te zeggen dat het aan een bepaalde DVD-speler ligt.....
Tenzij je 5 dezelfde hebt :D
Ze erkennen de fout van het begin af aan al dus je hoeft Indies niet te dissen. Het enige dat ze zeiden was dat speler die minder fouten toestaan meer problemen hebben. De winkels krijgen de info over de fout en de gedupeerden die met Indies contact hebben krijgen binnenkort een email.
Ze doen het echt heel netjes en goed door juist niet te melden dat het aan de speler ligt!

Helaas is dit niet het geval.. Ik heb 1 LG, 1 yamada, 2 acers (pc en laptop) en een onbekende uit een siemens laptop thuis staan..

Ik heb overigens contact opgenomen met Indies (wat overigens zeer moeilijk bleek..) via email, maar tot op heden nog niets gehoord.. Ben toch wel benieuwd.. Ik hou jullie op de hoogte..

Overigens heb ik toch maar eens de berichten hier uitgeprobeerd en inderdaad.... alle dvd's van seizoen 1 zijn doorzichtig (alle 6 de dvd's). Seizoen 2 heb ik overigens nog niets geks aan kunnen ontdekken, maar geven toch wel degelijk dezelfde problemen..

ff achterna melden....: Alle dvd's zijn schoon en bevatten geen enekele kras of iets wat daar op lijkt..

LongJohn
08-07-2004, 10:19
ik lees het mezelf nog typen (hoe krijg ik dit voor elkaar........)..

Hierbij het antwoord van Indies.nl:



Geachte heer Dobbelaar,

Wij hebben meerdere klachten ontvangen over DVD's van Crime Scene Investigation. Inmiddels is het onderzoek om uit te zoeken of er mogelijk sprake is van een produktiefout, afgerond. Ik mag hier op het moment nog niets over zeggen.

Ik zal uw e-mail forwarden naar csi@indies.nl. Als het goed is, krijgt u dan een tweede standaard e-mail retour met de mededeling dat het onderzoek loopt en dat u op korte termijn een passende oplossing wordt aangeboden.

Waarschijnlijk krijgt u hierover eind deze week of begin volgende week bericht. In ieder geval kan ik u garanderen dat u de DVD's via Indies om zult kunnen ruilen.

Met vriendelijke groet,

Anneloes Griffioen
PR & Marketing
Indies Home Entertainment


Zeer netjes gedaan en ik hoop dat ze er toch zeer snel achter komen dat het inderdaad een productiefout is..

Tevens hierbij het adres waar je een email naartoe kunt sturen als er dus problemen zijn met je CSI dvd's..: csi@indies.nl ---> Mail ze maar plat zou ik zeggen..

SKMbeat
08-07-2004, 14:43
Ze erkennen de fout van het begin af aan al dus je hoeft Indies niet te dissen. Het enige dat ze zeiden was dat speler die minder fouten toestaan meer problemen hebben. De winkels krijgen de info over de fout en de gedupeerden die met Indies contact hebben krijgen binnenkort een email.
Ze doen het echt heel netjes en goed door juist niet te melden dat het aan de speler ligt!

Wat ik echt netjes van Indies zou vinden is alle reeds geperste exemplaren (fout of niet ) uit de filialen halen, nieuwe drukken, testen op allerlei soorten en merken dvd-spelers en dan pas uitbrengen voor een nette prijs.
En om toch de kosten te besparen, de ingenomen DVD's opnieuw testen (en niet de consument laten doen!)en de goede opnieuw uitbrengen.

Dat ze erkennen dat de fout bij hun ligt, fijn en netjes, maar dat neemt niet weg dat een "professionele" distributeur duizenden exemplaren ongetest verkoopt aan filialen en zij weer aan de consument die weer met de gebakken peren zit.

Veel consumenten kopen met veel plezier zo'n serie, en hoppa na één of twee afleveringen gaat het al mis.
Ligt het aan de speler? Heb ik krassen gemaakt? Enz...

En daar begint het uittesten op allerlei DVD-spelers ,onderzoek naar foutjes ,etc, wat bij sommigen veel tijd in beslag neemt, frustratie oplevert en je avond is verpest.

En dan ook nog onderhandelen met de leverancier. Ongetwijfeld hebben de meesten positieve ervaringen met hun verkopers, ik ook, maar ik heb o.a. in Rijswijk (MM) en Den Haag (FRS) een paar stugge verkopers ontmoet die de fout onmiddelijk toekennen aan de koper. Je begint rustig, maar uiteindelijk moet je zo'n ongeletterde zelf tot schreeuwens toe uitleggen dat distributeurs ook foute persingen uitgeven.

Al met al vind ik het gewoon schandalig dat Paramount (met hun Deep Space Nine boxen) en Indies (met CSI ) goederen ongetest op de markt brengen onder het mom van"we zien wel", "niet goed, geld terug".

Sommige consumenten zijn niet mondig genoeg om zichzelf te verdedigen en denken vaak dat zij een fout hebben gemaakt, niet iedereen checked DVD.nl. Ik denk dat er veel consumenten zijn die met een mispersing van CSI thuis zitten en gewoon niet weten wat ze moeten doen als de verkoper weigert het te ruilen.

Nogmaals, fijn dat ze hun excuses aanbieden,maar ik vind dat een beetje mosterd na de maaltijd.

LongJohn
13-07-2004, 08:47
Wat ik echt netjes van Indies zou vinden is alle reeds geperste exemplaren (fout of niet ) uit de filialen halen, nieuwe drukken, testen op allerlei soorten en merken dvd-spelers en dan pas uitbrengen voor een nette prijs.
En om toch de kosten te besparen, de ingenomen DVD's opnieuw testen (en niet de consument laten doen!)en de goede opnieuw uitbrengen.

Dat ze erkennen dat de fout bij hun ligt, fijn en netjes, maar dat neemt niet weg dat een "professionele" distributeur duizenden exemplaren ongetest verkoopt aan filialen en zij weer aan de consument die weer met de gebakken peren zit.

Veel consumenten kopen met veel plezier zo'n serie, en hoppa na één of twee afleveringen gaat het al mis.
Ligt het aan de speler? Heb ik krassen gemaakt? Enz...

En daar begint het uittesten op allerlei DVD-spelers ,onderzoek naar foutjes ,etc, wat bij sommigen veel tijd in beslag neemt, frustratie oplevert en je avond is verpest.

En dan ook nog onderhandelen met de leverancier. Ongetwijfeld hebben de meesten positieve ervaringen met hun verkopers, ik ook, maar ik heb o.a. in Rijswijk (MM) en Den Haag (FRS) een paar stugge verkopers ontmoet die de fout onmiddelijk toekennen aan de koper. Je begint rustig, maar uiteindelijk moet je zo'n ongeletterde zelf tot schreeuwens toe uitleggen dat distributeurs ook foute persingen uitgeven.

Al met al vind ik het gewoon schandalig dat Paramount (met hun Deep Space Nine boxen) en Indies (met CSI ) goederen ongetest op de markt brengen onder het mom van"we zien wel", "niet goed, geld terug".

Sommige consumenten zijn niet mondig genoeg om zichzelf te verdedigen en denken vaak dat zij een fout hebben gemaakt, niet iedereen checked DVD.nl. Ik denk dat er veel consumenten zijn die met een mispersing van CSI thuis zitten en gewoon niet weten wat ze moeten doen als de verkoper weigert het te ruilen.

Nogmaals, fijn dat ze hun excuses aanbieden,maar ik vind dat een beetje mosterd na de maaltijd.

Ze hebben de fout dan wel erkent, maar het blijft nog steeds de vraag voor hun of het aan de dvd's ligt.. Zolang het onderzoek loopt en er zijn maar een minimaal aantal klachten houden ze de dvd's gewoon in de winkel..

Laatste update van indies:



Geachte heer Dobbelaar,

Uw e-mail is door Indies Home Entertainment ontvangen.

Op dit moment wordt onderzocht, of er sprake is van een produktiefout bij de

Crime Scene Investigation DVD's.

Wij verwachten dit onderzoek op korte termijn af te ronden en zullen uw

e-mail dan in behandeling nemen. Wij vragen hiervoor uw begrip en verzekeren

u dat aan u op korte termijn een passende oplossing zal worden aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Indies Home Entertainment

Wizzykit
13-07-2004, 09:11
Deze week zullen ze met de drukker om de tafel gaan zitten om uit te maken om hoeveel DVD's het gaat.

Aan het eind van de week, of begin volgende week zullen ze bij Indies duidelijkheid hebben.

Verder zullen ze dan de filialen waar misdrukken heen zijn gestuurd informeren, evenals iedereen die naar csi@indies.nl een klacht heeft doorgegeven.

Danny Woensdregt
15-07-2004, 23:28
Ik heb problemen met alle seizoenen in alle 5 de dvd-spelers die ik in huis heb staan..
Ben benieuwd wat ze bij Indies daar van zeggen..
Als ze nou nog durven te zeggen dat het aan een bepaalde DVD-speler ligt.....
Tenzij je 5 dezelfde hebt :D
Ze erkennen de fout van het begin af aan al dus je hoeft Indies niet te dissen. Het enige dat ze zeiden was dat speler die minder fouten toestaan meer problemen hebben. De winkels krijgen de info over de fout en de gedupeerden die met Indies contact hebben krijgen binnenkort een email.
Ze doen het echt heel netjes en goed door juist niet te melden dat het aan de speler ligt!

Ben het helaas niet helemaal met je eens. Heb begin juni contact gehad met Indies over problemen met de CSI 2.13-2.23-box. Zij ontkenden echter het bestaan van een productiefout. Heb toch maar de box omgeruild bij MM. De nieuwe box gaf dezelfde problemen. Afijn, kom net terug van vakantie en las even vluchtig deze discussie door. Indies gaat de discs dus toch omruilen?!

Wizzykit
15-07-2004, 23:44
Inderdaad...
Jammer van de slechte ervaring. Bij mij was het meteen, stuur de discs maar op (of geef ze aan de buurvrouw in mijn geval) en we controleren ze. Bleken bij hun dus ook niet te werken, en hopenlijk volgende week nieuwe, werkende DVD's!

Danny Woensdregt
15-07-2004, 23:54
Inderdaad...
Jammer van de slechte ervaring. Bij mij was het meteen, stuur de discs maar op (of geef ze aan de buurvrouw in mijn geval) en we controleren ze. Bleken bij hun dus ook niet te werken, en hopenlijk volgende week nieuwe, werkende DVD's!
Heb Indies zojuist naar aanleiding van deze thread maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of, hoe en wanneer de discs geruild.

Gerre666
22-07-2004, 11:34
Heb net mail gekregen ven Anneloes Griffioen van Indies Home Entertainment. Mail ging als volgt:

Geachte heer / mevrouw,

Een tijdje geleden heeft u een klacht bij Indies Home Entertainment ingediend over het slecht functioneren van de DVD’s van Crime Scene Investigation.

Inmiddels hebben wij uitgezocht wat de oorzaak van het probleem is. Het blijkt dat sommige DVD’s te snel gedroogd zijn. Hierdoor start de DVD niet, staakt na enige tijd of speelt niet helemaal goed af.

Op dit moment worden nieuwe DVD’s van Crime Scene Investigation geproduceerd. Dit gebeurt onder de juiste afstemming van machines en controle van het proces, om ervoor te zorgen dat de nieuwe DVD’s geen problemen opleveren.

Als u uw DVD’s wilt omruilen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om het complete DVD-pack, dus verpakking, inclusief DVD’s, te sturen naar: Indies Entertainment Group
Betreft: DVD CSI
Antwoordnummer 1297
1200 WB Hilversum
Er hoeft geen postzegel geplakt te worden.
Vermeld alstublieft uw naam en adres.

Zodra wij uw DVD-pack hebben ontvangen, zullen wij dezelfde verpakking, aangevuld met nieuw geproduceerde DVD’s, naar u retourneren. Dit zullen wij doen binnen twee weken na ontvangst van uw DVD-pack. Wij vertrouwen u op deze wijze een passende oplossing aangeboden te hebben.

Tot slot onze excuses voor de tijd die we nodig hadden om tot een oplossing te komen, maar we wilden ons ervan verzekeren dat we goede DVD’s zouden kunnen retourneren. Bedankt voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Anneloes Griffioen
PR & Marketing
Indies Home Entertainment
Regentesselaan 20-26
1217 EG Hilversum
T:035-5385300
F:035-5385301
Email: Anneloes@indies.nl
Internet: www.indies.nl
__________________________________________________ __________

Dat zullen we dan maar doen zeker :)

Caledonians
22-07-2004, 12:52
Heb net ook een mailtje ontvangen van Indies. Het bovenste was nog reactie op mijn e-mail en voor de rest was het een standaart mail zoals hierboven gepost. Maar er is dus inderdaad een bepaalde drukking mis gegaan. Volgens de e-mail hoeft dus niet iedereen slechte discs te hebben.


Naar aanleiding van uw email van 6 juli j.l. wil ik u hetvolgende mededelen.
Er is in een van de "runs" in het productieproces een fout geconstateerd.
Dit geldt dus voor een beperkt aantal DVD's, zeker niet voor de gehele
productie! U gaf aan dat u uw DVD's nog niet had bekeken. Het kan dus heel
goed zijn dat uw DVD's prima werken en geen problemen vertonen. Toch wil ik
u aanraden nu eventjes te controleren of de discs werken. Als u alle discs
in ieder geval even probeert op te starten, een paar afleveringen starten
dan kunt u waarschijnlijk direct zien of deze goed of niet goed zijn. U
hoeft geen afleveringen te kijken, als de afleveringen opstarten dan is er
hoogstwaarschijnlijk geen probleem met uw DVD's.

SKMbeat
22-07-2004, 18:43
Op dit moment worden nieuwe DVD’s van Crime Scene Investigation geproduceerd. Dit gebeurt onder de juiste afstemming van machines en controle van het proces, om ervoor te zorgen dat de nieuwe DVD’s geen problemen opleveren.



Ik hoop dat die nieuwe persingen een soort van stickertje op de verpakkingen krijgen,zodat je weet dat het om de nieuwe CSI's gaat en zo de zekerheid hebt dat je niet weer hoeft te ruilen en dergelijke.

LongJohn
23-07-2004, 08:58
Ik hoop dat die nieuwe persingen een soort van stickertje op de verpakkingen krijgen,zodat je weet dat het om de nieuwe CSI's gaat en zo de zekerheid hebt dat je niet weer hoeft te ruilen en dergelijke.


Dat zou weer te logisch zijn... Dus dat kan niet.. :D :D

Nee, ik vermoed dat alle dvd's teruggaan naar indies en dat ze daar uitgezoeken welke nog bij de foute persing horen en welke og goed zijn.

Daarna zullen ze de goede weer terug sturen naar de winkels.

Ik stuur ze in dit geval lekker op naar indies (want ook ik heb de email gekregen, maar vind het nutteloos om hem hier nog bij te zetten) en daar mogen ze uitzoeken wat ze voor me kunnen doen..

Ik verwacht gewoon nieuwe en die zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon krijgen binnen de twee weken die ze me gegeven hebben in de email.

Frank
27-07-2004, 18:09
Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=25117 voor een bericht van Indies omtrent de foute disc.

Michel75
28-07-2004, 09:24
Mits met bon en binnen de vastgestelde ruiltermijn, kan het DVD-pack hier geruild worden.

Wat een onzin van Indies, 'mits met bon'. Op mijn aanraden heeft mijn vrouw (die deze serie spaart) alle afleveringen bekeken en ook zij heeft een slechte CD er tussen zitten. De bon hebben wij niet meer, dus nu heeft zij pech? Ik dacht het niet! :evil:

Danny Woensdregt
31-07-2004, 22:37
Kreeg vandaag mijn box weer terug van Indies met "..nieuwe DVD's...".
Ik weet niet wat ze dan met die 'nieuwe' DVD's gedaan hebben (effe lekker mee frisbie'en op het strand misschien?), maar alle drie de schijven zaten vol vingerafdrukken en krassen. Ik hoop voor alle betrokkenen dat mijn geval slechts een incident is, anders ben ik bang dat Indies Nederland spelletjes aan het spelen is.
Nog iemand positieve ervaringen met deze 'omruilactie'?

martin
01-08-2004, 17:52
Zijn er al mensen die seizoen 3 3.1 t/m 3.12 hebben?

Wil iemand eens kijken naar de tweede disc, is die bij jullie ook helemaal dof/mat is, hij doet het nog wel maar het lijkt of die disc binnenkort ook problemen ga veroorzaken.

bedankt alvast.

René Groen
01-08-2004, 19:10
Zijn er al mensen die seizoen 3 3.1 t/m 3.12 hebben?

Wil iemand eens kijken naar de tweede disc, is die bij jullie ook helemaal dof/mat is, hij doet het nog wel maar het lijkt of die disc binnenkort ook problemen ga veroorzaken.

bedankt alvast.

Bij mij 'glanst' hij net zo als de overige 2 discs, geen last van dus.

Danny Woensdregt
01-08-2004, 19:57
Zijn er al mensen die seizoen 3 3.1 t/m 3.12 hebben?

Wil iemand eens kijken naar de tweede disc, is die bij jullie ook helemaal dof/mat is, hij doet het nog wel maar het lijkt of die disc binnenkort ook problemen ga veroorzaken.

bedankt alvast.

Bij mij 'glanst' hij net zo als de overige 2 discs, geen last van dus.
Same here. Schijf 2 oogt hetzelfde als de andere twee.
Heb ze nog niet afgespeeld, maar hoop dat we niet dezelfde ellende hebben als met de schijven van 2.13-2.23......

martin
02-08-2004, 15:05
De disc speelt gelukkig wel gewoon af, maar de kleur wijkt gewoon af als de andere disc's vandaar mijn vraag.

Thanks.

crazy88
09-08-2004, 10:13
Op de Indies site spreekt men enkel van een probleem met Seizoen 2.
Ik heb me ook alle boxen aangeschaft. Disk 1 met problemen, blijft hangen en stopt bij overgang naar chapter 2 van ep 1. Disk 2 perfect en disk 3 wil zelfs het csi menu niet starten. De andere 4 boxen gaan gesealed weer naar MM vanavond. Hopelijk ruilen ze die weer in en de 1e box hopelijk ook als ik ze de outprint van deze topic laat zien! :cry: :cry: :cry: :cry: Ik wil m'n geld terug of een aankoopbon voor het zelfde bedrag.

SKMbeat
09-08-2004, 20:21
Op de Indies site spreekt men enkel van een probleem met Seizoen 2.
Ik heb me ook alle boxen aangeschaft. Disk 1 met problemen, blijft hangen en stopt bij overgang naar chapter 2 van ep 1. Disk 2 perfect en disk 3 wil zelfs het csi menu niet starten. De andere 4 boxen gaan gesealed weer naar MM vanavond. Hopelijk ruilen ze die weer in en de 1e box hopelijk ook als ik ze de outprint van deze topic laat zien! :cry: :cry: :cry: :cry: Ik wil m'n geld terug of een aankoopbon voor het zelfde bedrag.

Ik had op elke disk van het hele eerste seizoen wel een aflevering waar wel een fout op stond. Kunnen ruilen tegen andere eerste seizoenexemplaren,maar weer hetzelfde liedje.
Mijn geld gelukkig teruggekregen van MM Rijswijk en nog steeds het eerste seizoen niet gekocht.

LongJohn
27-08-2004, 14:48
23-07-2004
Dat zou weer te logisch zijn... Dus dat kan niet.. :D :D

Nee, ik vermoed dat alle dvd's teruggaan naar indies en dat ze daar uitgezoeken welke nog bij de foute persing horen en welke og goed zijn.

Daarna zullen ze de goede weer terug sturen naar de winkels.

Ik stuur ze in dit geval lekker op naar indies (want ook ik heb de email gekregen, maar vind het nutteloos om hem hier nog bij te zetten) en daar mogen ze uitzoeken wat ze voor me kunnen doen..

Ik verwacht gewoon nieuwe en die zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon krijgen binnen de twee weken die ze me gegeven hebben in de email.

Nu is het een ruime maand later, maar heb nog steeds niets ontvangen van indies.nl

Helaas kreeg ik dan ook vandaag deze email:



Het wachten is op nieuw geproduceerde DVd's van seizoen 1. Deze zouden al enige tijd geleden geleverd worden, maar hier is enige vertraging in opgelopen. Ik ga er vanuit dat ik de DVD's volgende week kan versturen.
Mocht dit niet zo zijn, dan zal ik dit even via e-mail laten weten.
Mijn excuses voor de vertraging in het omruilen van de DVD's.


Toch wel vreemd dat ik hier verder niemand over gehoord heb (of ben ik zoals gewoonlijk weer de enige met dit probleem..).. Want ik lees wel dat de meeste de dvd's al weer terug gekregen hebben..

LongJohn
27-08-2004, 14:49
:oops: dubbelpost.. sorry!!