PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: Reign Of Fire en ESPN Ultimate X op DVD



Eric van Ballegoie
09-04-2003, 20:58
Buena Vista: Reign Of Fire en ESPN Ultimate X op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=855)

Pat
10-04-2003, 07:17
Reign of Fire vond ik best een leuke film, al had hij zeker van een groter budget kunnen profiteren. 't Is alleszins de film met de best uigevoerde draken tot nu toe. Ik hoop dan ook dat er een vervolg komt met een groter budget zodat het verhaal én de draken er nog op vooruit gaan. :)

Rochan
10-04-2003, 10:20
Reign of Fire ga ik zker aanschaffen. Heb de film gezien en vond hem best wel goed. En de specificaties zien er wel goed uit (y) De andere film zegt mij helemaal niets :oops: Maar komt ook wel omdat ik geen spelletjes speel :wink:

Surya
10-04-2003, 10:51
Reign of Fire vond ik best een leuke film, al had hij zeker van een groter budget kunnen profiteren. 't Is alleszins de film met de best uigevoerde draken tot nu toe. Ik hoop dan ook dat er een vervolg komt met een groter budget zodat het verhaal én de draken er nog op vooruit gaan. :)
Ik vrees er een beetje voor omdat hij niet bepaald veel geld opgebracht heeft (te weinig om voor de boses een sequel te rechtvaardigen)

Was inderdaad wel uitstekend entertainment.

Pat
10-04-2003, 11:48
Ik vrees er een beetje voor omdat hij niet bepaald veel geld opgebracht heeft (te weinig om voor de boses een sequel te rechtvaardigen)
Ik vrees het spijtig genoeg ook. Was eigenlijk gewoon 'wishful thinking'... ;)

Marco
10-04-2003, 17:45
Reign of Fire ga ik zker aanschaffen.Me too :)



Heb de film gezien en vond hem best wel goed.
Heb deze film niet gezien, maar ik hou wel van drakenfilms. Het fantasy gebeuren ligt mij wel. En Izabella Scorupco komt ook in deze film langs :) Een betere excuus om deze DVD aan te schaffen heb ik niet ;)


En de specificaties zien er wel goed uit (y)
En als het goed is, zijn de extra's (nagenoeg) gelijk aan de R1.
Even checken
Leven blazen in de terreur = Breathing Life into Terror - The Making of the Dragons (8:26 NTSC tijd).
Als het je te warm wordt = If You Can't Stand the Heat Pyrotechnics Featurette (15:00 NTSC tijd).
Gesprekken met Rob Bowman = Conversations with Director Rob Bowman (11:51 NTSC tijd)
Originele bioscooptrailer = Original Theatrical Trailer
Reign Of Fire videospel = videogame promo. Op de R1 staan ook trailers van The Count of Monty Cristo, Bad Company & Kingdom Hearts (ook een videogame promo)
Gecheckd.
Niet te vergeten. Op de R1 is ook een DVD-ROM gedeelte (InterActual DVD player software). Waarschijnlijk staat geen DVD-ROM/InterActual DVD er op de R2 (Benelux), maar daar lig ik niet wakker van (toch meer waste of space).


De andere film zegt mij helemaal niets :oops: Maar komt ook wel omdat ik geen spelletjes speel :wink:
Spelletjes als eXtreme Sports ;) deze film is meer docu dan een echte film. Zie website http://expn.go.com/ultimatex/trailer.html om de trailer te bekijken.

armanio
10-04-2003, 19:52
!!!! Dank u Buena Vista, eindelijk DTS Engels en blijven volhouden nu !!