PDA

Bekijk de volledige versie : Tomb Raider: Cradle Of Life



Erwin_W
10-04-2003, 19:35
Bekijk hier de nieuwe trailer van Tomb Raider 2: The Cradle Of Life: http://www.tombraidermovie.com/
Lijkt mij een supervette film.. Heb pas Tomb Raider 1 gekocht en tis echt zo'n popcornfilm: Mooie meid, constant aktie...
Wat vinden jullie van de trailer?

The Scratcher
10-04-2003, 22:15
Ik vind Angelina Jolie alles behalve mooi en lekker. Vind haar zelfs een beetje ordi met al die plakplaatjes, maar ook zonder ziet het er gewwon niet uit. Maar ja smaken verschillen natuurlijk...

godofgamblers
11-04-2003, 16:30
Ik vond de eerste Tombraider film echt zo slecht dat mijn ogen er pijn
van gingen doen.

En die Jolie vind ik echt niks.
Al die tatoo's en nu die weggebrandde plekken waar die tatoo's van Billie
Bob zaten. Plus dat er geen stuntvrouw te vinden was die zich kon meten
met dat gespierde (mannen) lichaam en dus werd er een stuntman
ingehuurd. Bah !

Ik heb die trailer voor de cradle of life gezien en het lijkt me niks.
Als je kijkt naar de actie (rip off van de Matrix en xXx)
Jan (ik maak alleen slechte films) de Bont
En dan die outfit - heeft die nog iets te maken met de echte Lara Croft?

Ik denk het niet.

Gegroet

Dushen

Anne Bijlsma
11-04-2003, 17:56
Ik vond deel 1 best wel leuk eigenlijk, maar als ik deze trailer zie lijkt het mij echt helemaal niets...

Gabriel B.
12-04-2003, 11:13
Deel 1 was zuiver entertainment maar met het scenario rammelde aan alle kanten.

Anne Bijlsma
12-04-2003, 17:47
Deel 1 was zuiver entertainment maar met het scenario rammelde aan alle kanten.

Alleen entertainment kan ook leuk zijn! :wink:

Thomas 32PW9527
12-04-2003, 17:59
Vond deel 1 echt heel slecht en denk dat deel 2 niet veel beter zal zijn.

Bobo
12-04-2003, 18:53
Net de trailer bekeken en ik kan niet wachten tot ie uit is. Vond deel 1 al te gek, dus er moet wel heel veel fout gaan wil ik deze niet leuk vinden.

M Balje
12-04-2003, 22:32
Ik vond deel 1 een leuke film om naar tekijken en hep hem dan ook in mijn collectie.
Ik denk wel dat deel 2 iets beter word.

Kasper P.
12-04-2003, 23:36
Als je kijkt naar de actie (rip off van de Matrix en xXx)
Jan (ik maak alleen slechte films) de Bont
Nee, xXx is orgineel wil je zeggen :wink: En Speed en Twister dan? :roll:

Ajax
13-04-2003, 10:09
ik vond deel 1 wel vet.
ik hoop dat deel 2 nog vetter wordt :D

Bahamut
13-04-2003, 11:03
Deze trailer deed me niet veel, alhoewel ik de eerste film voor een dag in de week best vermakelijk vond.

Op zich vind ik Angelina Jolie goed gecast voor deze rol, ik kreeg iets meer respect voor haar toen ik zag dat ze haar stunts zelf deed in de eerste film, maar ik vind ook dat het zo langzamerhand niets meer met de echte Lara Croft te maken heeft. Ik ben zo ongeveer Tomb Raider speler van het eeste uur en ik mis een bepaalde sfeer en uitstraling (voor zover dat kan natuurlijk).

Florus
13-04-2003, 11:17
Ik ben zo ongeveer Tomb Raider speler van het eeste uur en ik mis een bepaalde sfeer en uitstraling (voor zover dat kan natuurlijk).
Hier herken ik wel iets van. De sfeer in de film probeert toch meer in de richting van Indiana Jones films te komen (wat meer humor), terwijl in een gemiddelde Tomb raider game je daar veel minder van hebt. De switch is overigens wel begrijpelijk, want wie wil er nou naar een puzzelende Angelina Jolie kijken? ;)
Maakt het trouwens geen slechte film, maar wel anders dan een hoop Tomb Raider fans zich hadden voorgesteld.
De trailer ziet er veelbelovend uit en ik was ook blij verrast toen ik vernam dat Jan de Bont de regie ging doen. Precies een filmgenre waar hij goed in is: een 1,5 uur durende niemandalletjes met veel special effects, actie,spanning en een vleugje humor! 8)
Deze gaat waarschijnlijk wel de collectie in! :wink:

Gabriel B.
17-04-2003, 16:28
Net de trailer gezien... het ziet er een leuke popcornfilm uit.
Ik zal hem wel te zien krijgen (als iemand anders betaalt). :wink:

Rochan
23-05-2003, 15:38
En de officiele trailer is ook online 8)
http://www.apple.com/trailers/paramount/tomb_raider/thecradleoflife/trailer_large.html

Tim Weisselberger
23-05-2003, 15:44
En de officiele trailer is ook online 8)
http://www.apple.com/trailers/paramount/tomb_raider/thecradleoflife/trailer_large.html

even kijken dan maar... :)

M Balje
25-07-2003, 10:53
Vandaag gaat deze film in Premiere in de Vs en wordt de verassing van 2003.

Kasper P.
25-07-2003, 10:59
Vandaag gaat deze film in Premiere in de Vs en wordt de verassing van 2003. Comeback van Jan de Bont!

Dennis Kuijper
25-07-2003, 16:15
Vandaag gaat deze film in Premiere in de Vs en wordt de verassing van 2003. Comeback van Jan de Bont!

Is niet te hopen dat hij een vervolg ala Speed 2 heeft gemaakt want dan kan hij beter stoppen met films maken.

Johan van den D.
25-07-2003, 17:00
Denk dat twee ongeveer hetzelfde wordt als deel 1
Voldoende dus om eens lekker naar te gaan kijken wanneer ie er is

Jordé den Tenter
25-07-2003, 19:16
Vond Deel 1 een hele toffe film en Jolie vind ik ook een erg lekker wijf dus deel 2 ga ik zeker kijken

Daan de G.
25-07-2003, 20:49
deel 1 was slecht , en die trailer ziet er nogal overdreven uit...
kijk liever uit naar indy 4.
Toch wens ik jan veel sterkte aan de kassa ;)

Johan van den D.
25-07-2003, 21:58
deel 1 was slecht , en die trailer ziet er nogal overdreven uit...
kijk liever uit naar indy 4.
Toch wens ik jan veel sterkte aan de kassa ;)Tomb en Indy zijn naar mijn idee hetzelfde soort films
Ik vind beide (gelukkig) wel goed
http://www.smiliez.de/images/2456.gif

Wakusei
26-07-2003, 00:30
hier een stukje wat ze bij monkeypeaches te zeggen hebben over TR 2 :D :twisted: :x

Editorial: LARA CROFT TOMB RAIDER: CRADLE OF BRAINLESS (MonkeyPeaches Exclusive)

July 25, 2003
Note: the following review is based on video clips and stills released by Paramount, not the actual film.

Critics have been trashing THE LEAGUE OF EXTRAORDINARY GENTLEMEN for a non-authentic Venice created in the film, and today I am going to fire at the makers of the second game adaptation for making China looks nothing like China.

Lara Croft and her ex-boyfriend are going to China and accidentally crashed landed in Vietnam! Why Vietnam? Because the man fishing on the lake is wearing a big Vietnamese hat. But wait, the man is yelling "help" in Chinese! What's going on! Well, the Hollywood has been forcing all Asian people dressing like Vietnamese ever since the Americans fought a war in Vietnam.

Next scene: Lara and her ex in a cave filled with Terra Cotta figures. But those figures were discovered underground of the tomb of The First Emperor, not in some Buddhist cave temple. Among those them, there are generals, officers with all ranks, vanguards, regular infantry men, archers, crossbow archers, cavalrymen, charity drivers... Why are they all standing in the cave in random order and why are they all holding long-hilt blades used by horse-riders? I have no idea.

Next: Lara is riding a motorcycle on The Great Wall. But the real Great Wall was build along the maintain ridge, neither on half way up the mountains nor on flatland. And, why is Lara riding through "Chinese country" with a 70 year-old rusty truck on the background?

Next: The Shanghai scene - mess of all messes. The set, built at Pinewood Studios of England, was made deliberately looking like a slum and it shares absolutely nothing in common with the real Shanghai, though looks a little bit like some neighborhoods of Hong Kong. The official site says "one Hong Kong calligrapher was responsible for writing the hundreds of authentic mandarin signs". Nonsense! Mandarin is not a writing form of Chinese but rather the official way of pronunciation. As two different writing forms, the traditional is mainly used outside of China and the simplified, with writing of some characters being simplified, is mainly used in the mainland China. But on the Shanghai set, I spotted Chinese characters written in both traditional and simplified forms. As for those signs - why would anyone show they are selling "Chinese Garments" or "Chinese Food", since they are already in China? Why would both "Noodle Stall Fresh (the character means "Fresh" is upside-down) ..." and "On Sales" signs were hanging outside a hardware store? Why there is a sign showing "Tnaruatser Suoiciled"? (hint: read it backward.) What does "Noodle Stall Delicious Restaurant" mean? What does "?????" means (words no one can read)? What is "Best European Food?" Why are every restaurants and stalls selling nothing but noodles? By the way, names of things are called make the set looks even more like Hong Kong.

Last, why would Lara dress like a 80-year old Chinese lady from the countryside showing the orb in front of a Japanese or Korean family? Right, the Hollywood is still forcing all Asian people sitting on the floor since the end of world war 2.

kenkon_san
26-07-2003, 00:47
Man! wat een onwijze blunders....

Xin
29-07-2003, 06:20
Ik heb de film gezien op een press release. Vond de film niet onaardig. Hij is veel beter dan de eerste TR film. Die is zo enorm slecht.

godofgamblers
29-07-2003, 14:38
De eerste reviews zijn al weer terrecht keihard. Wat een totaal onnodige
baggerfilm!

5.3 - http://us.imdb.com/Title?0325703
4.0 Joblo



Dushen

Painbringer
29-07-2003, 14:48
Het eenigste goede aan Tomb Raider 2 is dat er in de trailer de track 'Smack my bitch up' zit van The Prodigy.

Patrick Deckard
29-07-2003, 14:53
Ik vermoed dat Jan straks weer op Schiphol staat...

M Balje
29-07-2003, 16:01
Volgende week Woensdag 06 Augustus 2003 om 22.35 op V8 een making of van deze film in de Angela Jolie night.

Patrick Deckard
29-07-2003, 16:19
Volgende week Woensdag 06 Augustus 2003 om 22.35 op V8 een making of van deze film in de Angela Jolie night.

En waarom is het morgen feest???

Xin
30-07-2003, 06:13
De eerste reviews zijn al weer terrecht keihard. Wat een totaal onnodige
baggerfilm!

5.3 - http://us.imdb.com/Title?0325703
4.0 Joblo
Dushen

Heb jij de film gezien dan ?
Ik heb mij goed vermaakt. Het is gewoon actie en nog eens actie. Het is een fun movie. Deze TR film is echt stukken beter dan de eerste. Als je een leuke avond wilt hebben dan heb je echt geen spijt van als je naar deze film gaat. Bij de eerste film heb ik mij verveelt bij deze niet.

Torpedojager
30-07-2003, 07:10
hier een stukje wat ze bij monkeypeaches te zeggen hebben over TR 2 :D :twisted: :x



Next: Lara is riding a motorcycle on The Great Wall. But the real Great Wall was build along the maintain ridge, neither on half way up the mountains nor on flatland. And, why is Lara riding through "Chinese country" with a 70 year-old rusty truck on the background?


Wanneer je dit soort onzinopmerkingen krijgt dan weet je tenminste zeker dat deze eikel het IQ van een paasei heeft, volgens mij gaat de muur ook door het platteland en zelfs door de woestijn. Zegt verder nog niets over de film (waar ik niet veel van verwacht), maar wat een onzin review. Eeen opsomming van dingen die niet kloppen, och help. Ik ben benieuwd naar een wat beter inhoudelijke review, dan mogen ze hem nog steeds afkraken, maar doe dat dan om de daadwerkelijke film. Anders moeten wij straks nog gaan kijken in films over de jaren 40 of ze die kleur rood die ze gebruiken voor de kleren wel daadwerkelijk al zo fel konden produceren. Wat een miereneuker.

Dickwad
30-07-2003, 10:41
inderdaad, die aap weet nog niet eens hoe fokkin lang die muur is en doet net alsof hij hem zelf helemaal heeft langsgelopen.

completely retarted

Werner
10-08-2003, 12:59
Ik heb 'm gisteren in AP in Metropolis Antwerpen gezien. En ik vond 'm een stuk beter dan de eerste film. Om te beginnen heeft TR2 een beter scenario dan TR1 - en ik weet dat in dit soort films het scenario 100 % ondergeschikt is aan de actie. De film ademde ook meer de sfeer van de eerste games uit, zoals [spoiler:aa5fe52fa4]de beginscène waarin Lara en haar twee helpers in de tempel van Alexander de Grote binnendringen[/spoiler:aa5fe52fa4]. De [spoiler:aa5fe52fa4]relatie tussen Lara en Terry[/spoiler:aa5fe52fa4] maakte de film ook een stuk menselijker en geloofwaardiger. Verder was de actiescène met [spoiler:aa5fe52fa4]de Shadow Hunters, vooral wanneer die Chinese wachters één voor één het loodje leggen[/spoiler:aa5fe52fa4] erg de moeite waard.

The Scratcher
12-08-2003, 10:15
Heb de film ook recentelijk gezien en moet zeggen geen onaardige film. In tegenstelling tot de eerst film lag de nadruk in deze op veel meer aktie. Wat me hierin wel erg stoorde soms was het constant hoge "kijk eens wat ik allemaal kan" gehalte van Lara wat ook nog eens tot in de treuren toe aangedikt en overdreven is. Dit vond ik toch net wat té overdreven en deed toch wel afbreuk aan de film in z`n geheel, jammer. We weten onderhand wel wat Lara kan en dat hoeft dan niet nog eens zo aangedikt te worden. Voor de rest buiten dit een leuke popcorn film indeed, niks meer en niks minder. 8)

Daan de G.
14-11-2003, 14:05
Ik heb deze film laatst gezien, en wat een vervelende film, saaie dialogen saai spel ( Sorry Angelina maar je bakt er weinig van :/ ) en saaie actie. Het enige leuke stuk was nog wel [spoiler:55b56346d3] met die beesten[/spoiler:55b56346d3] maar voor de rest vond ik hem totaal niks aan, Jammer jan...jammer

Albert Kostwinder
16-11-2003, 22:36
Wat maken veel mensen een probleem van deze film zeg....

Natuurlijk is dit geen film voor je IQ maar gewoon een film om je te vermaken met stunts en actie. Waarom heb je dan die 7.1 set van zoveel €€€€€€ staan? Voor de dialogen???....ik niet in ieder geval...... Ik vind het wel leuke afwisseling tegenover de zwaardere werken.....

Als je er niets aan vind hoef je hem echt niet te zien hoor. We leven tenslotte in een vrij land. Bij mij komt hij gewoon naast 1 in de kast te staan hoor. Leuk voor de sub!!!! 8)

kruspe
21-11-2003, 00:44
Wat maken veel mensen een probleem van deze film zeg....

Natuurlijk is dit geen film voor je IQ maar gewoon een film om je te vermaken met stunts en actie. Waarom heb je dan die 7.1 set van zoveel €€€€€€ staan? Voor de dialogen???....ik niet in ieder geval...... Ik vind het wel leuke afwisseling tegenover de zwaardere werken.....

Als je er niets aan vind hoef je hem echt niet te zien hoor. We leven tenslotte in een vrij land. Bij mij komt hij gewoon naast 1 in de kast te staan hoor. Leuk voor de sub!!!! 8)

hier sluit ik me volledig bij aan....gewoon lekker verstand op nul en genieten van de aktie en het goede geluid!!

MvdS
25-01-2004, 20:42
Ik heb de DVD voor het weekend aangeschaft en vanmiddag zitten kijken.

Er vallen mij 2 dingen op:

1. In het beeld net buiten de 2 zwarte balken is zo circa 3 a 4 mm een soort van witte/doorzichtige lijn. Heel irritant, iemand anders dit nog opgevallen?

2. Geluid zeer slecht gemixed. Constant de film harder en zachter moeten zetten (met name de rear-speakers extra hard).

Wat is jullie mening?

kruspe
25-01-2004, 22:42
Ik heb de DVD voor het weekend aangeschaft en vanmiddag zitten kijken.

Er vallen mij 2 dingen op:

1. In het beeld net buiten de 2 zwarte balken is zo circa 3 a 4 mm een soort van witte/doorzichtige lijn. Heel irritant, iemand anders dit nog opgevallen?

2. Geluid zeer slecht gemixed. Constant de film harder en zachter moeten zetten (met name de rear-speakers extra hard).

Wat is jullie mening?

hmmm,hier heb ik totaal geen last van,maar misschien is dat omdat ik de regio 1 versie heb.

carnesir
27-01-2004, 18:16
ik heb deze film in de zomer in amerika gezien en vond hem maar teleurstellend zo goed waren de actiescenes nu ook weer niet enige goede reden om deze film te zien is angelina jolie in een strak pakje

Johan van den D.
27-01-2004, 18:46
enige goede reden om deze film te zien is angelina jolie in een strak pakjeReden genoeg dus. :roll:

Andre van Helvoort
27-01-2004, 19:14
enige goede reden om deze film te zien is angelina jolie in een strak pakjeReden genoeg dus. :roll:

Angelina Jolie is voor mij eerder een reden om de film niet te kijken dan wel, en de recenties die ik over deze film heb gelezen beweerde ook dat dit een slechte film is. dus voor mij hoefd deze film niet en zeker geen vervolg.

Johan van den D.
27-01-2004, 19:24
en de recenties die ik over deze film heb gelezen beweerde ook dat dit een slechte film is. dus voor mij hoefd deze film niet en zeker geen vervolg.Bekijk de film zelf eens (indien nog niet gedaan) en verzorg zo je eigen oordeel.
De recenties kunnen wel van alles schrijven.
Neem niet weg dat ik de film ook geen topper vind maar een keertje kijken kan nooit geen kwaad toch.

Wanneer je wat ouder bent kijk je overigens met een andere kijk naar vrouwen :wink:
Ook in films :arrow:

InCoMing!!
29-01-2004, 15:24
Wel vermakkelijk, zitten mooie scene's tussen: [spoiler:0deddb6035]skydiven in hong kong, jetskieen op open zee bv.[/spoiler:0deddb6035]. Maar wel beetje overdreven wat lara allemaal 'kan' in deze film.

Azazel
29-01-2004, 15:38
Ik ben van mening dat het hier gaat om een zeer vermakelijke film, zoals reeds eerder aangegeven, zet je je verstand op nul en kijken maar. Dat er fouten in zitten neem ik met een korrel zout. Noem is een film waar geen fout in zit. Ik heb overigens geen problemen met beeld en geluid (r2 NL).

Kortom: leuke film, maar niet onmisbaar, slechts voor de liefhebbers.

ps. het is recencies en niet recenties.

Andre van Helvoort
30-01-2004, 19:57
en de recenties die ik over deze film heb gelezen beweerde ook dat dit een slechte film is. dus voor mij hoefd deze film niet en zeker geen vervolg.Bekijk de film zelf eens (indien nog niet gedaan) en verzorg zo je eigen oordeel.
De recenties kunnen wel van alles schrijven.
Neem niet weg dat ik de film ook geen topper vind maar een keertje kijken kan nooit geen kwaad toch.

Wanneer je wat ouder bent kijk je overigens met een andere kijk naar vrouwen :wink:
Ook in films :arrow:
:arrow:

Ik zal hem binnen kort wel eens gaan kijken dan!

Eddie
30-01-2004, 21:25
En die Jolie vind ik echt niks.
dat gespierde (mannen) lichaam
Dan mag jij mij uitleggen wat hier mannelijk aan is...
http://www.miowebitalia.com/foto/jolie/angelina_jolie_013.jpg

Ik vind het gewoon een lekker wijf
http://www.planetlara.com/angelina/pics/p2/018.jpg

btw.
Jolie is niet haar achternaam, dat is Voight... jaja, ze is de dochter van John.
Angelina Jolie Voight, is het officieel

Albert Kostwinder
30-01-2004, 22:09
Ik vind het gewoon een lekker wijf


Helemaal mee eens...!!

The things i gonna do for my country (XXX)... haha :oops: