PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje over Play........



daviddekam
11-04-2003, 22:06
Ik heb dus pas een game besteld bij Play. Bij een DVD die ik ook besteld heb daar staat er bij Temporarily out of stock. Maar bij de game staat er dus: T.B.A. Weet iemand wat deze afkorting betekent? En word die nog wel een keer leverbaar??

Alvast Bedankt, David.

Arjen van den Doel
11-04-2003, 22:08
Ik heb dus pas een game besteld bij Play. Bij een DVD die ik ook besteld heb daar staat er bij Temporarily out of stock. Maar bij de game staat er dus: T.B.A. Weet iemand wat deze afkorting betekent? En word die nog wel een keer leverbaar??

Alvast Bedankt, David.

To Be Anounced... ofzo... i.i.g. dat ie er nog niet is... Hij komt nog wel, maar ze weten de release datum dus nog niet

daviddekam
11-04-2003, 22:12
Ik heb dus pas een game besteld bij Play. Bij een DVD die ik ook besteld heb daar staat er bij Temporarily out of stock. Maar bij de game staat er dus: T.B.A. Weet iemand wat deze afkorting betekent? En word die nog wel een keer leverbaar??

Alvast Bedankt, David.

To Be Anounced... ofzo... i.i.g. dat ie er nog niet is... Hij komt nog wel, maar ze weten de release datum dus nog niet

Maar het is dus geen nieuw spel ofzo.........

Arjen van den Doel
11-04-2003, 22:15
Maar het is dus geen nieuw spel ofzo.........
ohw....hmmm...ja... uhm..... misschien uh.... 'k weet niet....
Misschien dat ze dan niet weten of tie ooit nog komt....

iemand anders een idee ?

daviddekam
11-04-2003, 22:22
Maar het is dus geen nieuw spel ofzo.........
ohw....hmmm...ja... uhm..... misschien uh.... 'k weet niet....
Misschien dat ze dan niet weten of tie ooit nog komt....

iemand anders een idee ?

Nou lekker dan, Ik ga wel ff ergens ander kijken dan. Maar bedankt voor je reactie.

Hermez
11-04-2003, 22:25
To be arrived?

Arjen van den Doel
11-04-2003, 23:14
To be arrived?
To Be Aquired ?

daviddekam
11-04-2003, 23:18
Nou hij's is dus nergens te koop :shock: Het gaat hier om NBA street 1 voor de nintendo gamecube. Maar hij's nergens te koop. Zelfs niet in de winkel van de uitgever (www.ea.com) :? Ik snap er niks van............

Arjen van den Doel
11-04-2003, 23:21
Nou hij's is dus nergens te koop :shock: Het gaat hier om NBA street 1 voor de nintendo gamecube. Maar hij's nergens te koop. Zelfs niet in de winkel van de uitgever (www.ea.com) :? Ik snap er niks van............

deez bedoel je ? http://www.epinions.com/game-Software-All-Playstation2-NBA_Street

daviddekam
11-04-2003, 23:25
Maar dan op de GameCube. En niet voor dat geld. Heb hem bij play besteld voor ong. 50 euro. Hier worden het dan 54 dollars.

Arjen van den Doel
11-04-2003, 23:28
Maar dan op de GameCube. En niet voor dat geld. Heb hem bij play besteld voor ong. 50 euro. Hier worden het dan 54 dollars.

ok....deze dan ? http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=50011666

daviddekam
11-04-2003, 23:30
Maar dan op de GameCube. En niet voor dat geld. Heb hem bij play besteld voor ong. 50 euro. Hier worden het dan 54 dollars.

ok....deze dan ? http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=50011666

Als dit PAL is bestel ik hem gelijk. Dus ook te spelen op een Europese GameCube

Arjen van den Doel
11-04-2003, 23:31
Maar dan op de GameCube. En niet voor dat geld. Heb hem bij play besteld voor ong. 50 euro. Hier worden het dan 54 dollars.

ok....deze dan ? http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=50011666

Als dit PAL is bestel ik hem gelijk. Dus ook te spelen op een Europese GameCube

hmmm...zitten er bij spellen ook al verschillen tussen... pff...

daviddekam
11-04-2003, 23:32
Haha, ja. Weet je mischien uit welk land deze site is. Europees of Amerikaans??

Arjen van den Doel
11-04-2003, 23:36
Haha, ja. Weet je mischien uit welk land deze site is. Europees of Amerikaans??

Location
buy.com
27 Brookline
Aliso Viejo, California 92656



Ziet er heel erg amerikaans uit... :shock: helaas voor jou.

daviddekam
11-04-2003, 23:36
Haha, ja. Weet je mischien uit welk land deze site is. Europees of Amerikaans??

Location
buy.com
27 Brookline
Aliso Viejo, California 92656



Ziet er heel erg amerikaans uit... :shock: helaas voor jou.

:evil: :( :x . Kl*te, in ieder geval erg bedankt voor je reactie.........

Bob Hiemstra
12-04-2003, 00:06
Je kunt hem gewoon bij play bestellen als hij in stock is dan sturen ze hem gelijk op.

TBA staat voor To Be Announced.

daviddekam
12-04-2003, 11:17
Je kunt hem gewoon bij play bestellen als hij in stock is dan sturen ze hem gelijk op.

TBA staat voor To Be Announced.

Ik heb hem ook al lang besteld bij Play.com 2 weken geleden. maar er is nog niks veranderd dus ik dacht dat mischien een andere winkel hem wel op voorraad had.

R. Schaap
12-04-2003, 13:47
play even een email sturen helpt sowiezo om te weten te komen wanneer ze hem verwachten.

daviddekam
12-04-2003, 14:18
play even een email sturen helpt sowiezo om te weten te komen wanneer ze hem verwachten.

Heb ik gedaan, maar ze wisten er nog niks over. Ik laat mijn bestelling gewoon staan en ik zie het wel.