PDA

Bekijk de volledige versie : www.dvdpacific.com



Pagina's : [1] 2 3 4

Geert Jan Alsem
13-04-2003, 18:02
Heeft iemand ervaring met DVD Pacific (http://www.dvdpacific.com)?

Lijkt me verder wel een betrouwbare site, maar ik kan er haast geen informatie over vinden op internet.

R. Schaap
14-04-2003, 12:00
ikke heb de winkel weleens gebruikt. Prima winkel, kun je gerust iets bij bestellen.

groet Rein

Ernest Hamstra
15-04-2003, 17:10
Heeft iemand ervaring met DVD Pacific (http://www.dvdpacific.com)?

Lijkt me verder wel een betrouwbare site, maar ik kan er haast geen informatie over vinden op internet.

Ik heb de Paul Verhoeven Collection (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=45238) in de pre-order staan. 't Ziet er in ieder geval betrouwbaar uit, strakke website ook. Met de prijsvergelijking kwamen zij er als voordeligste uit.

De_Schaduw
27-04-2003, 23:17
Ik heb onlangs diverse titels besteld maar die blijken Out Of Print te zijn, en toch staan ze op die site. Zelfs 'In Stock'! Maar ze worden maar niet verzonden.
2 april is een DVD verzonden met de goedkoopste verzendingsmethode: International Surface Mail die er 9 tot 20 werkdagen over doet volgens dvdpacific.com. Dinsdag is het de 20ste werkdag, dus ik hoop dat ze een beetje opschieten.

De_Schaduw
02-05-2003, 19:13
En nog niet binnen.... nu moet ik tot de 30 ste werkdag wachten voor ik kan melden dat ie niet is aangekomen. Als je nu niet in werkdagen denkt wacht ik dus nu al een maand.

De_Schaduw
05-05-2003, 16:39
En binnen... 33 dagen dagen met de goedkoopste verzend methode. ik ga de volgende keer heeeel goed nadenken wat ik kies en of ik nog eens bestel.

Ernest Hamstra
10-05-2003, 17:41
Heeft iemand ervaring met DVD Pacific (http://www.dvdpacific.com)?

Lijkt me verder wel een betrouwbare site, maar ik kan er haast geen informatie over vinden op internet.

Ik heb de Paul Verhoeven Collection (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=45238) in de pre-order staan. 't Ziet er in ieder geval betrouwbaar uit, strakke website ook. Met de prijsvergelijking kwamen zij er als voordeligste uit.

Met 'Delivery Method: International Priority Air Mail' verstuurd op 23 april, bij mij binnen op 6 mei...

Furanku
05-02-2004, 10:35
Hier dus een aantal dvd's besteld..

Een boxset van will & grace (4 dvd's) + 2 andere dvd's..

1 dvd en de boxset waren al verzonden ( nu ongeveer 2 weken geleden), de andere zou later komen.. degene die later verstuurd was is aangekomen, maar de boxset en de andere dvd nog niet (die al wel eerder verstuurd waren)

Moet ik me al zorgen gaan maken?

MAD
05-02-2004, 10:43
Ik wacht ook al sinds 17 januari op 1 schijf die met Surface Mail is verstuurd... :? en het was een schijf van onder de €20,- dus aan de douane kan het ook niet liggen... :(

Overigens las ik op het andere forum dat mensen DVD's met 3-4 dagen binnen hadden :shock: , dus..

Ik dacht een alternatief voor DVDSoon gevonden te hebben (zij schijnen nog geen eerlijke prijzen op de doos te zetten ;) das wel handig voor boxsets...)

Oakey
05-02-2004, 10:55
Ik heb er ook wat besteld, ben erg benieuwd.

Gezien de lange wachttijden bij sommige Engelse stores (ik noem een Splash...) vind ik de hier genoemde tijden voor pakjes uit de VS die ook nog eens met surface mail verstuurd worden niet bijzonder lang hoor! Als je ze sneller wilt moet je voor een duurdere mailoptie kiezen. Volgens mij kan een surfacemail pakje alleen al meer dan een week in de VS zelf blijven hangen voordat het eens in een transatlantisch vliegtuig terecht komt...

MAD
05-02-2004, 12:52
Vind het lange wachten ook niet zo erg. Als het maar niet langer is dan een maand! Verder zijn de prijzen in deze shop heel erg OK en ze zetten $20,- (of zelfs helemaal niets) op alles wat ze versturen (ook op grotere paketten!). Dus zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat de douane deze online shop weer vind... :D ;)

Ludo Keeris
05-02-2004, 20:00
Ik heb ook een paar DVD's in bestelling staan en enkele al heel snel in huis. Ondanks de langzame verzendmethode had ik twee bestellingen binnen een week in huis. Vorige week is er ook een DVD verzonden, maar die heb ik nog niet binnen. Sommige titels staan wel erg lang in backorder, maar ik had dan ook niet echt standaard films besteld.

Coen Vermeer
05-02-2004, 20:58
ik heb hier al een paar keer besteld en alles is tot nu toe prima aangekomen.

stefanovic
01-06-2006, 17:28
Ik heb een vraag over leveringen van dvdpacific. Ik heb tot nu toe enkele keren tot volle tevredenheid bij dvdpacific besteld.
De laatste keer leverden ze het eerst een deel van mijn bestelling en enkele dagen later het tweede deel. Ik moest voor allebei de delen de basiskosten betalen (toch een aantal euro). Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat heel mijn bestelling in 1 keer wordt verstuurd? In de bestelling die ik nu wil plaatsen zit een dvd die niet op voorraad is en een dvd die op 6 juni uitkomt. Ik wil dus die dvd's samen met de overige die wel op voorraad zijn in 1 keer ontvangen (na 6 juni).

GJB
01-06-2006, 17:34
Ik heb een vraag over leveringen van dvdpacific. Ik heb tot nu toe enkele keren tot volle tevredenheid bij dvdpacific besteld.
De laatste keer leverden ze het eerst een deel van mijn bestelling en enkele dagen later het tweede deel. Ik moest voor allebei de delen de basiskosten betalen (toch een aantal euro). Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat heel mijn bestelling in 1 keer wordt verstuurd? In de bestelling die ik nu wil plaatsen zit een dvd die niet op voorraad is en een dvd die op 6 juni uitkomt. Ik wil dus die dvd's samen met de overige die wel op voorraad zijn in 1 keer ontvangen (na 6 juni).

Bij je bestelling moet je de kiezen voor de optie "Hold till Complete"!

Melzz
09-06-2006, 10:07
Pffff.....ik heb nu precies hetzelfde...behoorlijk klote. Ik had een flinke bestelling gedaan, zo'n 13 titels en gekozen dat ze het zouden opsturen zodra het voorradig was. Dus de eerste bulk werd meteen verzonden. Toen later een tweede zending. Toen bleven er nog 4 titels over. Wat doen ze....ze zenden nu elke dag 1 titel!!! Dus elke keer de volle mep aan verzendkosten. Daar baal ik nu wel van. Ik wil niet wachten totdat alles wordt verzonden omdat er 1 titel niet voorradig is maar dit is het andere uiterste. Geen grap....elke dag wordt er nu apart 1 dvd verzonden. Wacht dan effe en stuur ze dan alle vier tegelijk op.... Ik had bv 1 dvd voor het luttele bedrag van 0,56 cent besteld....gewoon voor erbij. Daar betaal ik nu 3,70 voor ofzo.....tja.... Nog steeds niet erg duur maar als ze dus 5x extra rekenen per zending dan wordt het alsnog een "duur" grapje...

Waarschijnlijk mn eigen fout maar ik dacht eigenlijk zo; eerst de zending die meteen voorradig is en dan een tweede zending zodra de rest er is.... Zo werkt het blijkbaar niet....

Erwin vd H
09-06-2006, 10:29
Pffff.....ik heb nu precies hetzelfde...behoorlijk klote. Ik had een flinke bestelling gedaan, zo'n 13 titels en gekozen dat ze het zouden opsturen zodra het voorradig was. Dus de eerste bulk werd meteen verzonden. Toen later een tweede zending. Toen bleven er nog 4 titels over. Wat doen ze....ze zenden nu elke dag 1 titel!!! Dus elke keer de volle mep aan verzendkosten. Daar baal ik nu wel van. Ik wil niet wachten totdat alles wordt verzonden omdat er 1 titel niet voorradig is maar dit is het andere uiterste. Geen grap....elke dag wordt er nu apart 1 dvd verzonden. Wacht dan effe en stuur ze dan alle vier tegelijk op.... Ik had bv 1 dvd voor het luttele bedrag van 0,56 cent besteld....gewoon voor erbij. Daar betaal ik nu 3,70 voor ofzo.....tja.... Nog steeds niet erg duur maar als ze dus 5x extra rekenen per zending dan wordt het alsnog een "duur" grapje...

Waarschijnlijk mn eigen fout maar ik dacht eigenlijk zo; eerst de zending die meteen voorradig is en dan een tweede zending zodra de rest er is.... Zo werkt het blijkbaar niet....

Even snel een mailtje sturen Melzz, naar de klantenservice. Misschien valt er nog wat te redden....
Ik was het ook een keer vergeten om hold till complete aan te klikken maar ze zijn heel snel met een reactie. Let wel op dat een verzending max. 12 items kan bevatten, dus 2 boxen met 8 items zullen ze sowieso apart verzenden, maar een paar 1-discjes kunnen er nog wel bij.

Melzz
09-06-2006, 10:44
Pffff.....ik heb nu precies hetzelfde...behoorlijk klote. Ik had een flinke bestelling gedaan, zo'n 13 titels en gekozen dat ze het zouden opsturen zodra het voorradig was. Dus de eerste bulk werd meteen verzonden. Toen later een tweede zending. Toen bleven er nog 4 titels over. Wat doen ze....ze zenden nu elke dag 1 titel!!! Dus elke keer de volle mep aan verzendkosten. Daar baal ik nu wel van. Ik wil niet wachten totdat alles wordt verzonden omdat er 1 titel niet voorradig is maar dit is het andere uiterste. Geen grap....elke dag wordt er nu apart 1 dvd verzonden. Wacht dan effe en stuur ze dan alle vier tegelijk op.... Ik had bv 1 dvd voor het luttele bedrag van 0,56 cent besteld....gewoon voor erbij. Daar betaal ik nu 3,70 voor ofzo.....tja.... Nog steeds niet erg duur maar als ze dus 5x extra rekenen per zending dan wordt het alsnog een "duur" grapje...

Waarschijnlijk mn eigen fout maar ik dacht eigenlijk zo; eerst de zending die meteen voorradig is en dan een tweede zending zodra de rest er is.... Zo werkt het blijkbaar niet....

Even snel een mailtje sturen Melzz, naar de klantenservice. Misschien valt er nog wat te redden....
Ik was het ook een keer vergeten om hold till complete aan te klikken maar ze zijn heel snel met een reactie. Let wel op dat een verzending max. 12 items kan bevatten, dus 2 boxen met 8 items zullen ze sowieso apart verzenden, maar een paar 1-discjes kunnen er nog wel bij.

Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd, we zien wel. Ik had wel verwacht 1 of 2, wellicht 3 zendingen...vind ik ook geen probleem. Alleen toen bleven er dus nog 4 dvd's over.... En de laatste paar dagen elke dag bericht dat ze er weer eentje hadden verzonden. Dat vind ik dan een beetje zonde....per disk (zending) dus 3 euro erboven op....

En natuurlijk wil ik zsm mn dvd's hebben...vandaar gekozen voor de optie zodra het er is, verzenden. Ik wilde namelijk niet dat alles op hold zou staan omdat bv 1 dvd van de 13 een paar weken op zich laat wachten.... Nou ja, goed om te weten voor de volgende keer....

bedankt voor je reactie!

BASIL
09-06-2006, 16:31
Let wel op dat een verzending max. 12 items kan bevatten, dus 2 boxen met 8 items zullen ze sowieso apart verzenden, maar een paar 1-discjes kunnen er nog wel bij.

:nono: Bij mij niet. Ze hebben deze week een bestelling vertuurd waar er 16 items waren, een boxset met 5 items en de rest 1 of 2 items per film. En het is niet de eerste keer dat ziets bij mij gebeurd.

Erwin vd H
09-06-2006, 16:43
Let wel op dat een verzending max. 12 items kan bevatten, dus 2 boxen met 8 items zullen ze sowieso apart verzenden, maar een paar 1-discjes kunnen er nog wel bij.

:nono: Bij mij niet. Ze hebben deze week een bestelling vertuurd waar er 16 items waren, een boxset met 5 items en de rest 1 of 2 items per film. En het is niet de eerste keer dat ziets bij mij gebeurd.

Nou ja, dit staat er iig bij de shipping info(bij mij hebben ze deze week namelijk 2 keer een bestelling verdeeld over 2 verzendingen, dus toen ben ik maar even de regeltjes gaan doorlezen):


Please note: Box Sets/Metal Tin special editions etc that contain booklets, figurines etc or are not standard cases will also incur an extra freight component dependant upon the weight of each item. These charges will be reflected in the items column of your account when viewing Invoices history. 12 item limit for all international mail shipments as detailed at checkout and FAQ still applies.

en in de FAQ:

With Mail shipments you may also order as many items as you wish but we will separate the shipments to a maximum of 9 to 12 items in any one shipment depending upon if box sets etc. for International Mail shipments ONLY. We must employ this restriction on international mail shipments primarily because USPS imposes a 4lb maximum weight limit on all international mail. Please be aware complete separate shipping charges will also apply when any order is split as per above

Misschien heb je wel mazzel gehad, of zat je onder dat gewicht van 4lb

Melzz
11-08-2006, 18:37
Er staat nog steeds een zootje dvd's van mij "on hold" omdat ik ze allemaal tegelijk wil laten opsturen ivm verzendkosten. Twee dvd's staan nog steeds on order.... Dus vanaf 4 juni wacht ik al....ruim twee maanden geleden. Iemand anders ook wel eens heeeel lang moeten wachten omdat sommige titels maar op "on order" blijven staan...??

BASIL
11-08-2006, 20:21
Er staat nog steeds een zootje dvd's van mij "on hold" omdat ik ze allemaal tegelijk wil laten opsturen ivm verzendkosten. Twee dvd's staan nog steeds on order.... Dus vanaf 4 juni wacht ik al....ruim twee maanden geleden. Iemand anders ook wel eens heeeel lang moeten wachten omdat sommige titels maar op "on order" blijven staan...??

Hoeveel titels uit je bestelling zijn al klaar? En ben je van plan om binnenkort nog te bestellen,

Melzz
12-08-2006, 09:42
Er staat nog steeds een zootje dvd's van mij "on hold" omdat ik ze allemaal tegelijk wil laten opsturen ivm verzendkosten. Twee dvd's staan nog steeds on order.... Dus vanaf 4 juni wacht ik al....ruim twee maanden geleden. Iemand anders ook wel eens heeeel lang moeten wachten omdat sommige titels maar op "on order" blijven staan...??

Hoeveel titels uit je bestelling zijn al klaar? En ben je van plan om binnenkort nog te bestellen,

Een stuk of zeven staan dus al een paar maanden klaar. Maar twee titels zijn nog steeds in bestelling..... Momenteel ga ik even niets bestellen maar dat kan zo weer veranderen natuurlijk.... :D

BASIL
12-08-2006, 10:52
Er staat nog steeds een zootje dvd's van mij "on hold" omdat ik ze allemaal tegelijk wil laten opsturen ivm verzendkosten. Twee dvd's staan nog steeds on order.... Dus vanaf 4 juni wacht ik al....ruim twee maanden geleden. Iemand anders ook wel eens heeeel lang moeten wachten omdat sommige titels maar op "on order" blijven staan...??

Hoeveel titels uit je bestelling zijn al klaar? En ben je van plan om binnenkort nog te bestellen,

Een stuk of zeven staan dus al een paar maanden klaar. Maar twee titels zijn nog steeds in bestelling..... Momenteel ga ik even niets bestellen maar dat kan zo weer veranderen natuurlijk.... :D

Anders zou ik zeggen van te vragen om de eerste zeven titels al op te sturen en voeg dan onmiddelijk minstens een titel in je huidige bestelling dat je van plan bent te kopen en die maar pas binnen een maand of twee uitkomt. Dan heb je tijd in die 1 of 2 maanden om je bestelling te vullen met andere titels die je zou graag willen kopen. Dan heb je tenminste al je 7 eerste titels en de twee die "in order" zijn kunnen met je volgende bestelling verstuurd worden. Zo heb ik het al gedaan, maar bij mij is het zo dat ik één bestelling heb per maand en dus als ik die titel een maand langer moet wachten is het geen ramp.
Dit is dus wat ik zou doen in jou plaats maar je bent vrij te doen wat je wilt. Wil je nog wachten dan is dat je vrije keuze. :wink:

Bobo
12-08-2006, 19:00
Ik heb een vraagje over dvdpacific. Ik heb er nog maar een paar keer wat gekocht, en ik weet nu wel dat een boxset als bijv. Charmed of Prisonbreak (in ieder geval bij mij) zonder douane toeslag aankomt. Maar weet iemand van jullie of een groter pakket ook vrij is van douane? Zeker weten kan je het natuurlijk nooit, maar misschien dat iemand van jullie weet of de kans dan heel groot is of net zo klein als anders. Het gaat trouwens om deze box: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=744522.

Alvast bedankt voor t antwoord.

Werner
12-08-2006, 23:54
De discs worden in elk geval verstuurd door dhr. D. Pacific, dus het pakje lijkt in elk geval van een particulier te komen. Da's helemaal wat anders dan er in koeien van letters "AMAZON.COM" op te zetten natuurlijk, dan is de pakkans ongeveer 100 %. Dhr. D. Pacific heeft bij mij nog nooit toeslag veroorzaakt, maar het grootste wat ik ooit besteld had was twee Starburst-edities van Farscape.

Nu, zo'n CSI-box zou je beter niet via standard shipping versturen, want als die verloren gaat ben je denk ik niet verzekerd. Ik weet echter niet wat de pakkans is bij andere verzendmethodes. Misschien dat je dat beter eerst eens "uittest" met een kleinere bestelling.

Bobo
13-08-2006, 00:03
Me enige bestellingen tot nu toe bij Pacific zijn "Charmed Season 5" en "Prison Break". Die had ik beide met de goedkoopste optie gedaan en hadden inderdaad een niet opvallende verpakking. Deze zitten al ook al over de douanewaarde. Ook vond ik opvallend dat ze in een veel grotere doos zaten verpakt dan ik had verwacht, Prionsbreak had wel 5 keer in die doos kunnen zitten. Mmm. twijfel twijfel of ik dat moet bestellen die CSI box...

In ieder geval bedankt voor je antwoord Werner

Pieter V
13-08-2006, 00:07
Me enige bestellingen tot nu toe bij Pacific zijn "Charmed Season 5" en "Prison Break". Die had ik beide met de goedkoopste optie gedaan en hadden inderdaad een niet opvallende verpakking. Deze zitten al ook al over de douanewaarde. Ook vond ik opvallend dat ze in een veel grotere doos zaten verpakt dan ik had verwacht, Prionsbreak had wel 5 keer in die doos kunnen zitten. Mmm. twijfel twijfel of ik dat moet bestellen die CSI box...

In ieder geval bedankt voor je antwoord Werner
Pacific, zet ook altijd, veel lagere prijzen op de doos. Zodat het ook niet op valt :). Ik ben benieuwd, wanneer mijn pakketje aan komt.

Bobo
13-08-2006, 00:15
Ik heb nog eens de faq nagelezen van pacific, en je verzending is niet verzekerd bij internationaal vervoer, alleen als je per koerier verstuurd. Dat maakt het risico natuurlijk wel een stuk groter om gepakt te worden lijkt me. Iemand daar ervaring mee (met verzending per koerier)?

Werner
13-08-2006, 21:26
Volgens mij moet een koerier alles officieel inklaren, dus ben je in dat geval gegarandeerd de klos.

Bob Hiemstra
15-08-2006, 09:35
Ik heb voor de 1e keer een bestelling gedaan daar, The Simpsons Season 8.
Hij is 1 augustus verstuurd maar ik heb hem nog niet binnen.

Erwin vd H
15-08-2006, 09:37
Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring

Bob Hiemstra
15-08-2006, 10:02
Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring

Ik heb dus voor surface mail gekozen, dan kan ik dus nog wel een poosje wachten.

BASIL
15-08-2006, 10:17
Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring

Ik heb dus voor surface mail gekozen, dan kan ik dus nog wel een poosje wachten.

een minimum van 3 weken :wink:

Werner
15-08-2006, 21:55
een minimum van 3 weken :wink:

Niet overdrijven. Bij mij zo'n 7 à 10 werkdagen. Ik heb bovendien laatst met enkele pre-orders gehad dat ze ook een week voor de officiele releasedatum werden verstuurd, zodat ze precies op de dag van release in de bus zaten.

Ik kies dus altijd voor surface mail om de kans op toeslag zo veel mogelijk te reduceren. Dan wacht ik liever een paar daagjes langer.

BASIL
16-08-2006, 00:02
een minimum van 3 weken :wink:

Niet overdrijven. Bij mij zo'n 7 à 10 werkdagen. Ik heb bovendien laatst met enkele pre-orders gehad dat ze ook een week voor de officiele releasedatum werden verstuurd, zodat ze precies op de dag van release in de bus zaten.

Ik kies dus altijd voor surface mail om de kans op toeslag zo veel mogelijk te reduceren. Dan wacht ik liever een paar daagjes langer.

Ik spreek van Surface en niet Priority :wink:

Priority duurt inderdaad 7 à 10 dagen

Werner
16-08-2006, 08:38
Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!

Bob Hiemstra
16-08-2006, 19:51
Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!

Nouja ik heb hem in iedergeval nog niet binnen na 15 dagen. Heb de verzendmethode bij mijn pre-orders maar ff veranderd naar priority en dan wacht ik wel wat langer op the simpsons.

BASIL
17-08-2006, 00:37
Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!

Nochtans, ik woon in België zoals jij. Bij mij is het tussen 15 en 27 dagen en één keer 55 dagen met Surface. Meestel was het toch minstens 19 à 20 dagen.
En 5 à 9 dagen met Priority.

Dan heb je meer geluk dan ik die in Brussel woon.

Ninja Sep
19-08-2006, 18:49
Surface kan tot wel 8 weken duren.

Ik krijg aanstaande woensdag mijn zeevracht binnen, dat heeft dan ook zo'n 9 weken geduurd.

Daar moet je wel heel erg geduldig voor zijn vind ik dan. Ik order liever gewoon airmail. :P

Lex v/d Moolen
19-08-2006, 19:15
Het zal wel een kwestie zijn van dat je pakje net wel of niet de boot halen nadat je besteld hebt.
Het is minder dan €2 extra voor airmail, dus als je het snel wil hebben is dat dan wel de moeite waard.

Master S
22-08-2006, 14:56
Ach ja priority mail is ni zoveel duurder dan surface ze, da heb ik wel over om men dvds rap binne te hebben, want me surface duurt da ook altij een maand tot zelfs 2 maand, dusja :?

Marco1983
03-11-2006, 16:53
Geen problemen met de douane?

Erwin vd H
03-11-2006, 17:07
Geen problemen met de douane?Nog nooit gehad daar, iets van 15 pakjes besteld(zowel surface als priority) waar allemaal veel meer inzat aan waarde. Ze zetten rustig op de zijkant dat er voor $ 16 aan software inzit.

Master S
03-11-2006, 20:59
Ik heb al veel zaken besteld van rond de 70$ en nooit geen problemen met douane. Zoals erwin al zei zetten ze er meestal 10-16$ waarde op de verpakking :wink:

Roeland
09-11-2006, 08:13
Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?

Heb totnogtoe alleen priority besteld en dan komen bv. 2 dvd's in een vrij grote doos die verder opgevuld wordt met papier. Ideaal als je boxen besteld die anders vrij makkelijk beschadigen in de post.

Erwin vd H
09-11-2006, 08:26
Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.

Ludo Keeris
09-11-2006, 08:43
Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.

Als ik bestel, krijg ik ze altijd in een envelop, of ik nu wel of niet priority bestel. Ik heb nog nooit een doos van DVD-pacific ontvangen. Maar ik heb er tot nu toe alleen maar normale DVD's en geen boxsets besteld.

Erwin vd H
09-11-2006, 09:05
Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.

Als ik bestel, krijg ik ze altijd in een envelop, of ik nu wel of niet priority bestel. Ik heb nog nooit een doos van DVD-pacific ontvangen. Maar ik heb er tot nu toe alleen maar normale DVD's en geen boxsets besteld.ivm de hoge verzendkosten per stuk bestel ik meestal een pakje met een paar dvd's/cd's of een boxset met nog wat los spul erbij. Dan krijg je altijd zo'n doosje.

Werner
09-11-2006, 22:36
Tegenwoordig krijg ik bij het bestellen van discs op dubbele breedte (Farscape Starburst boxen) zelfs een doosje, alhoewel zo'n box niet dikker is dan 2 amarays.

Nielsje
10-11-2006, 09:19
Als ik het dus goed begrijp zou het beter zijn hier dan bij amazon te bestellen ivm douanekosten.
Ik las alleen op de site dat ze alleen Region 1 (NTSC) DVDs versturen maar wij hebben hier toch PAL, werkt dat dan wel?

Marco1983
10-11-2006, 10:18
Als je dvd speler regiovrij is

Roeland
10-11-2006, 12:10
Als ik het dus goed begrijp zou het beter zijn hier dan bij amazon te bestellen ivm douanekosten.
Ik las alleen op de site dat ze alleen Region 1 (NTSC) DVDs versturen maar wij hebben hier toch PAL, werkt dat dan wel?

Als jouw TV dat aankan wel. De meeste moderne tv's kunnen zowel NTSC als PAL aan volgens mij.

edit: en je dvd-speler moet uiteraard regiovrij zijn

Nielsje
11-11-2006, 13:42
Duidelijk, bedankt Eind van de maand maar eens wat bestellen dan.

jOzh
17-11-2006, 10:04
Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.

Martin Z.
17-11-2006, 14:16
Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.

Zo dat is zuur :? Welke verzendmethode had je?

Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...

jOzh
17-11-2006, 15:02
Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.

Zo dat is zuur :? Welke verzendmethode had je?

Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...

International Priority Air Mail Shipping.
Mijn boxset kwam op $218 inclusief verzenden, reken maar uit wat dat voor een naheffing wordt...

Bob Hiemstra
17-11-2006, 15:14
Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.

Zo dat is zuur :? Welke verzendmethode had je?

Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...

International Priority Air Mail Shipping.
Mijn boxset kwam op $218 inclusief verzenden, reken maar uit wat dat voor een naheffing wordt...

Ja dat is inderdaad erg pech hebben.
Het zal wel een erg grote doos geweest zijn, want ik heb er nog nooit last van gehad.
Die boxset is eigenlijk niet duur, maar als je ook nog rond de 40 euro extra moet gaan betalen is het toch weer minder.

Martin Z.
17-11-2006, 15:16
Ben je mooi klaar mee :(

RJI
17-11-2006, 15:23
Ik heb al veel zaken besteld van rond de 70$ en nooit geen problemen met douane. Zoals erwin al zei zetten ze er meestal 10-16$ waarde op de verpakking :wink:

Ik heb een keer bij dvdpacific besteld en toen hebben ze als afzender D. Pacific erop gezet.. Maar geen waarde op de verpakking

Carparzo
18-11-2006, 15:05
misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst :oops:

Erwin vd H
18-11-2006, 16:18
Helaas je betaalt echt per disc. 1 disc is 1 item. Maar als je precies wilt weten wat je moet betalen dan "bestel" je 'em even, en dan krijg je de totale kosten te zien net voordat je de definitieve order plaatst. Vind je het te veel dan kun je gewoon van de site weggaan.

HiddeV
18-11-2006, 16:29
Die rambaldi box telt voor 15 items.

Carparzo
18-11-2006, 16:31
ow gelukkig dat scheelt de helft

weet je misschien ook of dat geldig bij andere site's of alleen bij Dvdpacific?

BASIL
18-11-2006, 19:37
misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst :oops:

Niet altijd per dvd want ik heb nu de Ultimate Edition van King Kong gekocht die 3 dvd's telt en ik moet maar voor 2 dvd's betalen.

Bob Hiemstra
18-11-2006, 19:45
misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst :oops:

Niet altijd per dvd want ik heb nu de Ultimate Edition van King Kong gekocht die 3 dvd's telt en ik moet maar voor 2 dvd's betalen.

Ja ik heb dit ook een keer aan hun gevraagd hoe het nu precies zit met de verzendkosten en ze melden mij toen dat ze bij bepaalde dingen ook rekening houden met het gewicht.
Dus bijv. de Rambaldi Box tellen ze als 15 items en ik heb ook de Old Boy Tin daar besteld en die tellen ze voor 6 items ondanks dat hij maar 3dvds is. En King Kong EE tellen ze inderdaad maar als 2 items.

Als je dus zeker wilt weten hoeveel items ze tellen voor een dvd moet je gewoon even kijken bij het afrekenen.
En bij pre-orders kun je ook altijd even een mailtje sturen dan weten ze het je meestal wel te vertellen.

Carparzo
19-11-2006, 14:33
bedankt voor de info.

heb net de box via amazon bestelt was het goedkoopst daar en daar tellen ze de box als 1 item dus scheelde ook wat.

BASIL
19-11-2006, 18:23
bedankt voor de info.

heb net de box via amazon bestelt was het goedkoopst daar en daar tellen ze de box als 1 item dus scheelde ook wat.

Ja maar bij Amazon heb je meer kansen dat je bestelling langs de douane gaat en dat je dus extra onkosten zult hebben. Daarom koop ik nooit bij Amazon. :wink:

Carparzo
19-11-2006, 18:31
ach voor die 30 euro minder wil ik het wel proberen.

Khonnor
19-11-2006, 20:08
Gisteren is mijn creditcard binnen gekomen
en meteen 2 bestellingen gedaan.

Eéntje bij Play.com (24:Season 5)
en ééntje bij Pacific (Queer As Folk: Season 2 & Popular: Season 1)

Hoewel ze bij Pacific Popular bijvoorbeeld als 6 items neerzetten, bleef de prijs hetzelfde. Dus ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie bedoelen. Was al bang dat ik per disc in dezelfde box 22 euro moest betalen... :lol:

Bob Hiemstra
20-11-2006, 13:31
Hoewel ze bij Pacific Popular bijvoorbeeld als 6 items neerzetten, bleef de prijs hetzelfde. Dus ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie bedoelen. Was al bang dat ik per disc in dezelfde box 22 euro moest betalen... :lol:

Het ging hier om verzendkosten.
Bij elke verzending betaal je een standaard bedrag aan verzendkosten + $1 per item.

Khonnor
21-11-2006, 03:29
Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

De zendig is iig al 'geshipped'

*fingers crossed*

Bob Hiemstra
21-11-2006, 08:24
Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

De zendig is iig al 'geshipped'

*fingers crossed*

Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Khonnor
28-11-2006, 10:59
Mijn pakketje is vanochtend bezorgd. Na 7 werkdagen.
In een leuk kartonnen doosje. De boxen waren in uitstekende staat.

Alleen van Queer As Folk: Seizoen 2 had ik de originele uitgave verwacht en niet de heruitgave. Het maakt me niet heel veel uit, maar dit had wel duidelijker op hun site mogen staan.

Ik heb meteen mijn tweede bestelling bij ze gedaan... :wink:

Bob Hiemstra
30-11-2006, 14:42
Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

De zendig is iig al 'geshipped'

*fingers crossed*

Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.

Khonnor
02-12-2006, 18:49
Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.[/quote]

En, heb je ze al binnen? Mijn tweede zending is al geshipped en hoop ik ergens tussen woensdag en vrijdag binnen te krijgen.

Bob Hiemstra
04-12-2006, 09:59
Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.


En, heb je ze al binnen? Mijn tweede zending is al geshipped en hoop ik ergens tussen woensdag en vrijdag binnen te krijgen.

Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

BASIL
04-12-2006, 11:43
Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.


En, heb je ze al binnen? Mijn tweede zending is al geshipped en hoop ik ergens tussen woensdag en vrijdag binnen te krijgen.

Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

:shock: :? je hebt veel pech

Bob Hiemstra
04-12-2006, 13:20
Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.

Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.


En, heb je ze al binnen? Mijn tweede zending is al geshipped en hoop ik ergens tussen woensdag en vrijdag binnen te krijgen.

Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

:shock: :? je hebt veel pech

Ja, komt waarschijnlijk omdat het 2 verschillende pakjes zijn die tegelijkertijd verstuurd zijn en dus ook tegelijkertijd bij de douane binnenkwamen. Dat zullen ze wel verdacht hebben gevonden.

Khonnor
05-12-2006, 18:51
Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

Balen. Moest je veel bijbetalen?

Heb vandaag mijn tweede bestelling binnengekregen. Binnen een week!
Alles zag er weer perfect uit. DVDPacific zou wel eens een verslaving kunnen gaan worden, op deze manier...;)

Ga nu maar meteen wat 'kerstkadootjes' bestellen.... 8)

Bob Hiemstra
06-12-2006, 07:51
Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

Balen. Moest je veel bijbetalen?

Heb vandaag mijn tweede bestelling binnengekregen. Binnen een week!
Alles zag er weer perfect uit. DVDPacific zou wel eens een verslaving kunnen gaan worden, op deze manier...;)

Ga nu maar meteen wat 'kerstkadootjes' bestellen.... 8)

Ik heb 2 pakjes binnengekregen gisteren en moest 49 euro bij betalen.

37 euro BTW en nog 12 euro inklaringskosten.

BASIL
06-12-2006, 18:29
Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

Balen. Moest je veel bijbetalen?

Heb vandaag mijn tweede bestelling binnengekregen. Binnen een week!
Alles zag er weer perfect uit. DVDPacific zou wel eens een verslaving kunnen gaan worden, op deze manier...;)

Ga nu maar meteen wat 'kerstkadootjes' bestellen.... 8)

Ik heb 2 pakjes binnengekregen gisteren en moest 49 euro bij betalen.

37 euro BTW en nog 12 euro inklaringskosten.

:shock: :confused:

En hoeveel is de echte waarde van je 2 pakjes?

Bob Hiemstra
07-12-2006, 07:59
Nope, heb een leuke brief gehad van TNT Post dat ik de invoices moest opsturen. Dus dat wordt belasting betalen.

Balen. Moest je veel bijbetalen?

Heb vandaag mijn tweede bestelling binnengekregen. Binnen een week!
Alles zag er weer perfect uit. DVDPacific zou wel eens een verslaving kunnen gaan worden, op deze manier...;)

Ga nu maar meteen wat 'kerstkadootjes' bestellen.... 8)

Ik heb 2 pakjes binnengekregen gisteren en moest 49 euro bij betalen.

37 euro BTW en nog 12 euro inklaringskosten.

:shock: :confused:

En hoeveel is de echte waarde van je 2 pakjes?

De echte waarde zat rond de 175 euro. :D

Kees Hoekerd
23-12-2006, 11:16
Hebben jullie wel eens 2 weken moeten wachten op een priority pakketje?
Precies 2 weken geleden is het verzonden, maar nog niks ontvangen. Ook geen briefje van de tpg ofzo..
Zal wel door de kerstdrukte komen. Wel klote als je net een kerstfilm hebt besteld daar. :lol:

Qzyn
23-12-2006, 11:49
Hebben jullie wel eens 2 weken moeten wachten op een priority pakketje?
Precies 2 weken geleden is het verzonden, maar nog niks ontvangen. Ook geen briefje van de tpg ofzo..
Zal wel door de kerstdrukte komen. Wel klote als je net een kerstfilm hebt besteld daar. :lol:
Mijn laatste aankoop daar (2 dec. jl) had ik binnen 6 dagen in huis, terwijl ik altijd de goedkoopste verzendoptie (International Surface Mail) kies, normaal duurt dat ongeveer 2 weken. Ik betwijfel of het in de praktijk wel veel uitmaakt of je kiest voor Surface Mail of voor Priority verzenden.

Khonnor
23-12-2006, 13:50
Ik heb alle pakketjes daar binnen een week gehad.
Behalve het laatste pakketje, die heeft er 2 weken over gedaan.
En ik denk inderdaad vanwege de kerstdrukte.

Grappig is wel dat ik via Amazon een box had besteld en die was er binnen 5 dagen. Terwijl de ETA 5 januari was... :roll:

Ik ben verslaafd geworden aan Pacific,
en dat was ook te merken aan mijn allereerste CreditCard-rekening... :wink:

Aloys
08-01-2007, 20:26
Yo-Ecko en ik willen samen een bestelling plaatsen, en dit zal neer komen op 8 items met een totale waarde van €49.16, het betreft 6 dvd's, zullen deze apart verzonden worden, of in een grote doos?

En wat is het gunstigste als je kijkt naar Douane ?

BASIL
08-01-2007, 22:16
Yo-Ecko en ik willen samen een bestelling plaatsen, en dit zal neer komen op 8 items met een totale waarde van €49.16, het betreft 6 dvd's, zullen deze apart verzonden worden, of in een grote doos?

En wat is het gunstigste als je kijkt naar Douane ?

Het hangt af wat je kiest:

- Ship what is currently available = Wordt misschien in verschillende pakjes verstuurd in geval dat de éne in preorder of in order is en de andere in stock (dat zou ik zeker niet kiezen want dan zal je meer verzendingskosten moeten betalen).
-Ik kies altijd voor de derde mogelijkheid :arrow: Hold till complete and combine = alles wordt in één grote doos verstuurd.

Voor dat bedrag ga je denk ik niets aan de douane moeten betalen want de echte waarde is 49.16$ en op de doos zullen ze een waarde van misschien 10$ melden. Ze schrijven altijd op de doos een waarde in ons voordeel. Ik zou voor de derde mogelijkheid kiezn. Maar het is aan jou om te beslissen. Misschien hebben anderen leden andere ervaringen.
:wink:

Erwin vd H
08-01-2007, 22:52
Ik zou doen wat Basil zegt, zo doe ik het zelf ook altijd en ik heb nog nooit douane hoeven te betalen na een bestelling bij Pacific(nu iets van 15 keer besteld daar, gem. 60-80 euro)

BASIL
09-01-2007, 10:29
-Ik kies altijd voor de derde mogelijkheid :arrow: Hold till complete and combine = alles wordt in één grote doos verstuurd.

En stel je voor dat je Hold till complete and combine kiest, zolang dat je bestelling niet verstuurd is dan kan je nog altijd een andere item bijvoegen aan je bestelling zonder extra de basis verzendingskosten een tweede keer te moeten betalen. :wink:

Aloys
22-01-2007, 08:31
Hoe cancel je een order? :oops: :?

Erwin vd H
22-01-2007, 09:22
Hoe cancel je een order? :oops: :?Mailtje sturen

Erwin vd H
22-01-2007, 09:38
Nog even uit de FAQ:

Q: How do I delete an order or part of an order?
A: Please e-mail orders@dvdpacific.com and this will be taken care of promptly. If your order has already entered final processing or pre-shipping status then no changes can be made.

Stephan Nobelen
08-02-2007, 12:19
Even nog voor alle duidelijkheid. Ik kan enkel met creditcard bij Pacific bestellen? Niet met paypal, of overschrijven?

Khonnor
08-02-2007, 14:37
Even nog voor alle duidelijkheid. Ik kan enkel met creditcard bij Pacific bestellen? Niet met paypal, of overschrijven?

Volgens mij inderdaad met alleen creditcard....

Erwin vd H
21-02-2007, 07:42
weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een verzonden bestelling in de bus ligt? ik kreeg op 31 januari een mail dat mijn bestelling verzonden was en heb nog steeds niets ontvangen....mijn verzendoptie was overigens wel international surface mail......Ik heb weleens 6 weken moeten wachten met surface, maar ik heb het ook meegemaakt dat 'ie binnen 10 dagen er was.

Erwin vd H
01-03-2007, 10:50
weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een verzonden bestelling in de bus ligt? ik kreeg op 31 januari een mail dat mijn bestelling verzonden was en heb nog steeds niets ontvangen....mijn verzendoptie was overigens wel international surface mail......Ik heb weleens 6 weken moeten wachten met surface, maar ik heb het ook meegemaakt dat 'ie binnen 10 dagen er was.

nog steeds niks binnen :evil: is denk ik de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij de heer Pacific besteld heb.....inmiddels al meer dan een maand onderweg....Balen zeg. Zelf zit ik nu ook al meer dan 2 weken te wachten op een priority pakket, normaal altijd binnen 10 dagen binnen. Hopelijk geen douane, want ik heb weer eens volle bak besteld.

Melzz
01-03-2007, 10:55
weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een verzonden bestelling in de bus ligt? ik kreeg op 31 januari een mail dat mijn bestelling verzonden was en heb nog steeds niets ontvangen....mijn verzendoptie was overigens wel international surface mail......Ik heb weleens 6 weken moeten wachten met surface, maar ik heb het ook meegemaakt dat 'ie binnen 10 dagen er was.

nog steeds niks binnen :evil: is denk ik de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij de heer Pacific besteld heb.....inmiddels al meer dan een maand onderweg....

Het verschilt echt enorm....ik heb ook wel eens ruim een maand moeten wachten.....houd rekening met 20 WERKdagen. Als je op vrijdag besteld...wordt het pas maandag verstuurd.

Erwin vd H
01-03-2007, 11:06
weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een verzonden bestelling in de bus ligt? ik kreeg op 31 januari een mail dat mijn bestelling verzonden was en heb nog steeds niets ontvangen....mijn verzendoptie was overigens wel international surface mail......Ik heb weleens 6 weken moeten wachten met surface, maar ik heb het ook meegemaakt dat 'ie binnen 10 dagen er was.

nog steeds niks binnen :evil: is denk ik de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij de heer Pacific besteld heb.....inmiddels al meer dan een maand onderweg....Balen zeg. Zelf zit ik nu ook al meer dan 2 weken te wachten op een priority pakket, normaal altijd binnen 10 dagen binnen. Hopelijk geen douane, want ik heb weer eens volle bak besteld.

ja, dat is inderdaad balen ja....dus priority kan ook lang duren....weet je trouwens erwin of dvdpacific nieuwe exemplaren opstuurt als een zending niet aankomt? ik begin mij nu namelijk af te vragen of er uberhaupt nog iets binnenkomt....Dat probleem heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Er staat wel iets over bij de FAQ van hun site. Met surface kun je geloof ik pas na 45 werkdagen wat gaan claimen. De klantenservice is wel altijd prima in orde, snelle reactie altijd(meestal van "Ekatarina").

Ralfers
01-03-2007, 12:40
mijn eerste pakketje van DVDPacific is gisteren aangekomen.. was de 16e verstuurd, en dus de 28e binnen met surface mail.. en dan stond er ook nog eens een totaal verkeerde postcode op...

Coen P.
01-03-2007, 13:23
weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een verzonden bestelling in de bus ligt? ik kreeg op 31 januari een mail dat mijn bestelling verzonden was en heb nog steeds niets ontvangen....mijn verzendoptie was overigens wel international surface mail......Ik heb weleens 6 weken moeten wachten met surface, maar ik heb het ook meegemaakt dat 'ie binnen 10 dagen er was.

nog steeds niks binnen :evil: is denk ik de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij de heer Pacific besteld heb.....inmiddels al meer dan een maand onderweg....Balen zeg. Zelf zit ik nu ook al meer dan 2 weken te wachten op een priority pakket, normaal altijd binnen 10 dagen binnen. Hopelijk geen douane, want ik heb weer eens volle bak besteld.

ja, dat is inderdaad balen ja....dus priority kan ook lang duren....weet je trouwens erwin of dvdpacific nieuwe exemplaren opstuurt als een zending niet aankomt? ik begin mij nu namelijk af te vragen of er uberhaupt nog iets binnenkomt....Dat probleem heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Er staat wel iets over bij de FAQ van hun site. Met surface kun je geloof ik pas na 45 werkdagen wat gaan claimen. De klantenservice is wel altijd prima in orde, snelle reactie altijd(meestal van "Ekatarina").

bedankt erwin, ik moet zowiezo nog even wachten dus....

mijn pakjes doen er tegenwoordig gemiddeld 1 maand over, wel via goedkoopste verzending.

Erwin vd H
01-03-2007, 20:41
Toevallig was mijn pakje vandaag binnen, na 2.5 weken, maar wederom zonder douanekosten.

Coen P.
14-03-2007, 15:58
vandaag een pakje dat 20 februari was verzonden

goedkoopste verzending, en ditmaal wederom geen douane!

Nielsje
20-03-2007, 14:44
:evil: vandaag niet het pakketje ontvangen dat ik een maand geleden besteld had maar een envelop van de douane om aangifte te moeten doen. Verdorie.
Dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt. Iemand nog tips om de schade te beperken :wink: . Totaalbedrag was 72 euro.

Khonnor
21-03-2007, 04:21
:evil: vandaag niet het pakketje ontvangen dat ik een maand geleden besteld had maar een envelop van de douane om aangifte te moeten doen. Verdorie.
Dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt. Iemand nog tips om de schade te beperken :wink: . Totaalbedrag was 72 euro.

Hughha...:s Ik heb twee weken terug wat besteld en een week geleden, maar ook nog niet binnen. Hoop niet dat ik ik nu hetzelfde bedrag moet betalen aan douane. Woon in dezelfde stad als u.... :evil:

stefanovic
21-03-2007, 07:28
Dit is voor het eerst dat ik iets over douane hoor bij een dvdpacific-bestelling. Het is bij mij al talloze keren goed gegaan. Misschien worden ze toch achterdochtig door het grote aantal pakketjes van Dhr. D. pacific... Laten we hopen dat dit een uitzondering was, want een andere 'veilige' site waar je voor mooi prijzen r1 dvd's kunt aanschaffen weet ik zo snel niet!

Nielsje
21-03-2007, 16:33
Niemand tips dus :cry: ?

stefanovic
22-03-2007, 08:56
Niemand tips dus :cry: ?Nee, wordt gewoon betalen ben ik bang...

TheGodfather
23-03-2007, 21:28
:shock: hoop toch niet dat dat een gewoonte wordt :(
Er is nu ook een pakketje onderweg van € 70,- ongeveer. Ben benieuwd...

Khonnor
25-03-2007, 16:27
Ik heb weer eens geluk gehad.
Op 11-3 had ik de gehele serie van Thundercats besteld.
De 15de had ik gewoon een aantal losse films besteld.

Afgelopen donderdag kwam het pakketje van de 15de binnen,
dus ik was al bang voor wat er met Thundercats zou gebeuren,
maar die kwam gisteren binnen, zonder extra kosten. Weird.

Maar good for me....;)

Ik begin verliefd te worden op Dr. Pacific...

Coen P.
25-03-2007, 16:31
zelf ook mazzel gehad

binnen 8 dagen een pakje binnen van 92 dollar zonder douanekosten!

TheGodfather
26-03-2007, 23:37
Hier ook afgelopen zaterdag een pakketje van $ 73,- binnen zonder douane kosten (y)

Nielsje
28-03-2007, 13:56
Ik heb net de inklaring op de bus gedaan. Ben benieuwd hoeveel dit me gaat kosten.

TheGodfather
28-03-2007, 19:41
Ik heb net de inklaring op de bus gedaan. Ben benieuwd hoeveel dit me gaat kosten.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Hou ons op de hoogte ;)

Qzyn
28-03-2007, 19:52
Ik heb net de inklaring op de bus gedaan. Ben benieuwd hoeveel dit me gaat kosten.
Dat kun je zelf uitrekenen: je betaalt 19% BTW over de bestelling (incl. de verzendkosten).
Als je het BTW bedrag weet, kun je via onderstaand lijstje natrekken, hoeveel inklaringskosten daar nog bovenop komen:
http://img185.imageshack.us/img185/4374/inklaringskostenku8.jpg

Aloys
31-03-2007, 20:54
Weet iemand wat de status "Void" betekent?

Ik heb een paar maanden geleden een bestelling gesplaatst, deze staat sindsdien op Void. Als ik Pacific mail krijg ik geen antwoord.

Ludo Keeris
31-03-2007, 21:37
"Void" betekent zoiets als "ongeldig" of "niet aanwezig". Misschien is je CC niet in orde of is de DVD niet meer leverbaar of zoiets dergelijks.

Aloys
31-03-2007, 21:53
"Void" betekent zoiets als "ongeldig" of "niet aanwezig". Misschien is je CC niet in orde of is de DVD niet meer leverbaar of zoiets dergelijks.

Hoe verander je de CC gegevens bij een order die al geplaatst is?

martinvanlochem
03-04-2007, 18:07
Vandaag eerste bestelling bij DVD Pacific binnen:

- Jigoku
- Seven Samurai
- The Burmese Harp

Rond de 60 euro volgens mij (incl. verzending per luchtpost), binnen een week binnen en geen problemen met de douane. Ik ga zeker vaker bij ze bestellen. :-P

Nielsje
04-04-2007, 11:03
Gisteren de post aan de deur gehad en gelukkig viel de schade mee. 13 euro belasting en 5,50 inklaringskosten.
Hopelijk dat ik er de volgende keer niet meer gelijk wordt uitgevist.

Marcel den Haan
04-04-2007, 11:06
Hoe verander je de CC gegevens bij een order die al geplaatst is?

Het heeft inderdaad te maken met je creditcard. Ze hebben het tegoed niet kunnen afschrijven om een bepaalde reden. Wat die is weet je zelf het beste denk ik.
Zo zat ik eens aan mijn max, iets teveel besteld en toen stond er ook VOID.

Aloys
04-04-2007, 14:06
Het heeft inderdaad te maken met je creditcard. Ze hebben het tegoed niet kunnen afschrijven om een bepaalde reden. Wat die is weet je zelf het beste denk ik.
Zo zat ik eens aan mijn max, iets teveel besteld en toen stond er ook VOID.

Ik heb hem maar opnieuw besteld en nu is het wel gelukt, raar hoor.

TheGodfather
04-04-2007, 21:34
Gisteren de post aan de deur gehad en gelukkig viel de schade mee. 13 euro belasting en 5,50 inklaringskosten.
Hopelijk dat ik er de volgende keer niet meer gelijk wordt uitgevist.
serieus? wanneer was die bestelling verzonden? hoop niet dat ze die van mij er ook uit hebben gevist. Die was vorige week woensdag verzonden...

HiddeV
07-04-2007, 21:20
Om de hoeveel tijd heeft dvdpacific weer eens een leuke kortingsactie? Ze doen er niet zoveel mee krijg ik het idee.

Erwin vd H
07-04-2007, 22:59
De enige keer dat ik me een sale van hen herinner was vorig jaar juni(gezien het grote aantal aankopen rond die tijd:smile:). Echt hele grote aanbiedingen zaten er toen bijna niet bij, maar wel zo'n 5-10 % korting op de normale prijs.
Een paar van die Warnerboxen waren toen wel leuk geprijsd.

TheGodfather
08-04-2007, 15:54
De enige keer dat ik me een sale van hen herinner was vorig jaar juni(gezien het grote aantal aankopen rond die tijd:smile:). Echt hele grote aanbiedingen zaten er toen bijna niet bij, maar wel zo'n 5-10 % korting op de normale prijs.
Een paar van die Warnerboxen waren toen wel leuk geprijsd.
Heb toen de Fox Film Noir vol. 1 box gekocht voor $19,50 excl.
Mogen ze vaker doen :D
Deze week overigens gewoon het pakketje met een waarde van iets meer dan $ 90,- ontvangen zonder douane problemen (y)

Ash
17-05-2007, 21:39
Hoi,

Hoe lang duurt een verzending tegenwoordig met surface mail?

Arian de Vries
17-05-2007, 22:14
Hoi,

Hoe lang duurt een verzending tegenwoordig met surface mail?

bij mij zeker 28-32 dagen, dan heb ik het over mijn laatste 3 surface bestellingen. Mijn laatste niet-surface was er binnen weer binnen 10 dagen, maar ik kies meestal voor surface (krent die ik ben :grin: )

rtoonen
18-05-2007, 09:19
Fedex binnen 2 dagen (kost wel wat, maar had ik voor The Matrix wel over).

Melzz
19-05-2007, 13:47
Dat kun je zelf uitrekenen: je betaalt 19% BTW over de bestelling (incl. de verzendkosten).
Als je het BTW bedrag weet, kun je via onderstaand lijstje natrekken, hoeveel inklaringskosten daar nog bovenop komen:
http://img185.imageshack.us/img185/4374/inklaringskostenku8.jpg

Nou....ik ben ook aan de beurt geloof ik....:-x Vandaag een brief mogen ontvangen van TNT incl douaneverklaring. Mn pakket is afkomstig van D. Pacific. Ik weet echter niet om welke zending het gaat....er lopen er 2. Dus als ik nu het verkeerde bedrag opgeef van een zending die ze NIET hebben onderschept?? Balen zeg.....dus maximaal € 16,75 extra kosten? Het betrft een zending van boven de €50. Je krijgt verder geen bote ofzo? Dikke pech dus..... Ik hoop dat dit nu niet vaker gaat gebeuren....tis mn favoriete webwinkel.

Melzz
19-05-2007, 13:51
Gisteren de post aan de deur gehad en gelukkig viel de schade mee. 13 euro belasting en 5,50 inklaringskosten.
Hopelijk dat ik er de volgende keer niet meer gelijk wordt uitgevist.

Dat valt dan weer mee! Hoe heb je dat gedaan? Welk bedrag had je opgegeven? Het was toch een bestelling van €72?? Dan zou je toch meer moeten betalen? 5,50 kost het als je zending tussen de 10 en 15 euro bedraagd. Heb je een lager bedrag opgegeven? In mn brief staat dat ik een factuur moet toezenden met daarop het bedrag....

Melzz
19-05-2007, 14:04
Mn goedkoopste bestelling die nu loopt bedraagd 57,63. Als ik de invoice in word kopieer en dan enkele euro's eraf haal....zodat het bedrag kleiner wordt...is dat een optie om de schade te beperken denken jullie?? Ik hoor graag tips over hoe anderen het bedrag hebben opgegeven. Want een originele factuur bestaat natuurlijk niet....het bedrag van een bestlling vind je namelijk op je account van dvdpacific. Het bedrag kun je dan natuurlijk heel makkelijk aanpassen.....

Qzyn
19-05-2007, 14:46
Dat valt dan weer mee! Hoe heb je dat gedaan? Welk bedrag had je opgegeven? Het was toch een bestelling van €72?? Dan zou je toch meer moeten betalen? 5,50 kost het als je zending tussen de 10 en 15 euro bedraagd. Heb je een lager bedrag opgegeven? In mn brief staat dat ik een factuur moet toezenden met daarop het bedrag....
De inklaringskosten zijn gerelateerd aan het BTW-bedrag, dus niet aan de totale kosten.
Bijvoorbeeld: 19% BTW over €57,63 = €10,95. €10,95 valt in de categorie €10,01 tot €15,00 dus de inklaringskosten bedragen dan €5,50.

BTW: Voor invullen douaneverklaring zie evt.: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26262

Qzyn
19-05-2007, 14:50
Mn goedkoopste bestelling die nu loopt bedraagd 57,63. Als ik de invoice in word kopieer en dan enkele euro's eraf haal....zodat het bedrag kleiner wordt...is dat een optie om de schade te beperken denken jullie?? Ik hoor graag tips over hoe anderen het bedrag hebben opgegeven. Want een originele factuur bestaat natuurlijk niet....het bedrag van een bestlling vind je namelijk op je account van dvdpacific. Het bedrag kun je dan natuurlijk heel makkelijk aanpassen.....
Dat is belastingfraude. Om een paar euro's te besparen een strafblad riskeren, lijkt mij niet zo verstandig.

Peter van santbrink
19-05-2007, 15:19
Nou....ik ben ook aan de beurt geloof ik....:-x Vandaag een brief mogen ontvangen van TNT incl douaneverklaring. Mn pakket is afkomstig van D. Pacific. Ik weet echter niet om welke zending het gaat....er lopen er 2. Dus als ik nu het verkeerde bedrag opgeef van een zending die ze NIET hebben onderschept?? Balen zeg.....dus maximaal € 16,75 extra kosten? Het betrft een zending van boven de €50. Je krijgt verder geen bote ofzo? Dikke pech dus..... Ik hoop dat dit nu niet vaker gaat gebeuren....tis mn favoriete webwinkel.

welke verzendoptie had je genomen ? ik neem altijd de goedkoopste en tot nu toe geen problemen maar als ze bij de douane nu anders controleren moet ik ook maar oppassen bij grote bestellingen want pacific is m'n belangrijkste bron van R1 materiaal...

Melzz
19-05-2007, 15:40
welke verzendoptie had je genomen ? ik neem altijd de goedkoopste en tot nu toe geen problemen maar als ze bij de douane nu anders controleren moet ik ook maar oppassen bij grote bestellingen want pacific is m'n belangrijkste bron van R1 materiaal...

Ik neem altijd de goedkoopste, dan duurt het meestal 3 weken.

Melzz
19-05-2007, 15:42
Dat is belastingfraude. Om een paar euro's te besparen een strafblad riskeren, lijkt mij niet zo verstandig.

Zit wat in....;) Alleen het formulier vraagt om een factuur, dus zul je wel je order uit moeten printen van je account bij Pacific. Je kan dan heel makkelijk het bedrag naar beneden halen. Maar inderdaad....voor mij niet echt handig.

Melzz
19-05-2007, 15:45
De inklaringskosten zijn gerelateerd aan het BTW-bedrag, dus niet aan de totale kosten.
Bijvoorbeeld: 19% BTW over €57,63 = €10,95. €10,95 valt in de categorie €10,01 tot €15,00 dus de inklaringskosten bedragen dan €5,50.

BTW: Voor invullen douaneverklaring zie evt.: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26262


Bedankt voor de uitleg!! Dan blijft de schade onder de 20 euro.....tja....pech hebben maar te overzien. In verhouding best aan de hoeg kant....maar zo werkt het blijkbaar. DVD's bestellen gaat je blijkbaar gewoon geld kosten. Nu maar hopen dat het bij dit incident blijft. Normaal betsel ik zo veel mogelijk in 1 keer.....het is dus verstandiger om meerdere kleinere bestellingen te plaatsen blijkbaar.

Peter van santbrink
19-05-2007, 15:55
Ik neem altijd de goedkoopste, dan duurt het meestal 3 weken.

blijkbaar is er iets veranderd waardoor nu ook pacific pakketjes eruit worden gevist; neem aan dat ze nog steeds USPS gebruiken voor goedkope optie; misschien zetten ze nu echte bedrag op pakje of is de douane overactief :evil:

kan iemand bevestigen dat pacific nog steeds een lager dan $25 bedrag op het pakje zetten ?

Qzyn
19-05-2007, 16:11
blijkbaar is er iets veranderd waardoor nu ook pacific pakketjes eruit worden gevist; neem aan dat ze nog steeds USPS gebruiken voor goedkope optie; misschien zetten ze nu echte bedrag op pakje of is de douane overactief :evil:

kan iemand bevestigen dat pacific nog steeds een lager dan $25 bedrag op het pakje zetten ?
Het zou zo maar kunnen dat de douane er achter is gekomen dat DVD Pacific consequent te lage bedragen vermeld op de verpakking en dat daarom Pacific-zendingen extra aandacht krijgen.

stefanovic
19-05-2007, 16:34
Hmm, klinkt zuur allemaal. Ik wacht inmiddels ook al verdacht lang op een deel van m'n laatste order. Het ene deel was binnen een week hier en het andere deel duurt nu al bijna drie weken...

TheGodfather
19-05-2007, 18:12
Vanmorgen ook een brief gekregen van de douane mbt. m`n Rio Bravo UE
Moest ook de rekening op sturen en de prijs in euro`s invullen. Volgens de gwk site was dat € 25,25 dus dat valt nog mee.
Ben benieuwd wat het me gaat kosten...

Kasper P.
19-05-2007, 18:41
kan iemand bevestigen dat pacific nog steeds een lager dan $25 bedrag op het pakje zetten ?
Ja, laatst voor véél meer besteld en er stond gewoon $23 op.

Lex v/d Moolen
19-05-2007, 20:10
Nou....ik ben ook aan de beurt geloof ik....:-x Vandaag een brief mogen ontvangen van TNT incl douaneverklaring. Mn pakket is afkomstig van D. Pacific.
Je bent niet de enige, ik heb er ook een brief ontvangen. :(
Ze hebben het blijkbaar nu door, die truc met dhr Pacific.
Ook maar eens gaan invullen, nog een best uitgebreid formulier wat erbij zit...

Peter van santbrink
19-05-2007, 21:05
Vanmorgen ook een brief gekregen van de douane mbt. m`n Rio Bravo UE
Moest ook de rekening op sturen en de prijs in euro`s invullen. Volgens de gwk site was dat € 25,25 dus dat valt nog mee.
Ben benieuwd wat het me gaat kosten...

Weet niet of je 'm al opgestuurd hebt maar zou er €20 van maken; moet gewoon koers aanhouden die je daadwerkelijk betaald en die is met cc heel gunstig: $27.07/1.32 = €20.50 en dat is ruim onder de grens

Peter van santbrink
19-05-2007, 21:17
Je bent niet de enige, ik heb er ook een brief ontvangen. :(
Ze hebben het blijkbaar nu door, die truc met dhr Pacific.
Ook maar eens gaan invullen, nog een best uitgebreid formulier wat erbij zit...

vraag me af, als je gewoon zegt dat het x aantal dvd's zijn voor totaal onder de €22.00 en op de doos staat, (zoals pacific blijkbaar nog steeds doet) b.v $ 25 dan mag de douane het doosje toch niet open maken, lijkt me ;behalve natuurlijk als je 20 dvd's of boxen besteld die in een grote doos zitten, dan hebben ze "probable cause"

Stelletje ratten zijn het daar opeens; kan je nog langer wachten op je dvd en zijn ook een tijdje bezig met al die administratie en ondertussen komt de drugs met duizenden kilo's het land in/uit :evil:

TheGodfather
19-05-2007, 22:23
Weet niet of je 'm al opgestuurd hebt maar zou er €20 van maken; moet gewoon koers aanhouden die je daadwerkelijk betaald en die is met cc heel gunstig: $27.07/1.32 = €20.50 en dat is ruim onder de grens
Heb `m al opgestuurd ;)
En je moet er toch de prijs incl. verzenden op schrijven. Dat was iets van $ 36 of $ 37. Staat ook op de invoice.
Liegen lijkt me niet zo`n goed idee :razz:

Lex v/d Moolen
19-05-2007, 22:42
Heb `m al opgestuurd ;)
En je moet er toch de prijs incl. verzenden op schrijven. Dat was iets van $ 36 of $ 37. Hm, laat me raden; Battle for Iwo Jima box ? Ik had nl hetzelfde bedrag :razz:

TheGodfather
19-05-2007, 23:01
Hm, laat me raden; Battle for Iwo Jima box ? Ik had nl hetzelfde bedrag :razz:
haha. Nee, de UE van Rio Bravo :razz:

Peter van santbrink
20-05-2007, 10:13
Heb `m al opgestuurd ;)
En je moet er toch de prijs incl. verzenden op schrijven. Dat was iets van $ 36 of $ 37. Staat ook op de invoice.
Liegen lijkt me niet zo`n goed idee :razz:

dan heb je waarschijnlijk niet de goedkoopste manier van versturen gebruikt; weet niet precies hoe het gaat bij douane maar als je via surface mail verstuurt is de kans veel kleiner dat je gepakt wordt dan als je via dhl, fedex of iets dergelijks verstuurd

Melzz
20-05-2007, 11:18
vraag me af, als je gewoon zegt dat het x aantal dvd's zijn voor totaal onder de €22.00 en op de doos staat, (zoals pacific blijkbaar nog steeds doet) b.v $ 25 dan mag de douane het doosje toch niet open maken, lijkt me ;behalve natuurlijk als je 20 dvd's of boxen besteld die in een grote doos zitten, dan hebben ze "probable cause"

Stelletje ratten zijn het daar opeens; kan je nog langer wachten op je dvd en zijn ook een tijdje bezig met al die administratie en ondertussen komt de drugs met duizenden kilo's het land in/uit :evil:

Dat vroeg ik me dus ook al af.... Op de doos staat namelijk een veel lager bedrag. Een invoice valt zo in elkaar te flanzen....maar ik durf het denk toch niet aan. Straks nog meer gezeik of een boete aan je broek. Maar het valt wel op dat nu ineens veel mensen de spreekwoordelijke *** zijn. Dat zou effe mooi balen zijn:evil: . De meeste dvd's die ik koop, komen van Pacific. Eigenlijk is het inderdaad een beetje flauw. Je krijgt het idee dat je wat illegaals aan het doen bent terwijl je gewoon wat dvd's besteld. Maar zo is de "regelgeving" nu eenmaal. Dat je wat extra zou moeten betalen...ok....maar ruim 16 euro op een bedrag van 56 is toch wel een beetje uit verhouding.

Daar komt bij dat er helaas toch nog vrij regelmatig wat zoek raakt bij de post. Ik wacht al vanaf 1 mei op een dvd van Play. En dan nu dit gezeik weer.....het bevorderd niet tot internetaankopen dit.....

Qzyn
20-05-2007, 14:46
Dramaqueens :mrgreen:

BTW moet je in feite altijd betalen (behoudens de vrijstellingsgrens van €22 voor verzendingen van buiten de EU), dus tot nu toe heb je gewoon geluk gehad dat je er niet eerder uit gepikt bent. Bij bestellingen vanuit Nederland en de EU-lidstaten is de BTW al in de aanschafprijs berekend, dus krijg je daarvoor geen naheffing. Als je invoerperikelen wilt vermijden in het vervolg dan alleen binnen de EU bestellen. Of anders er voor zorgen dat je onder de €22 blijft met je bestelling.

Het zal de douane wel zijn opgevallen dat alle zendingen van Pacific nooit boven de BTW vrijstellingsgrens komen en dan is het niet verwonderlijk dat ze gericht alle pakketjes afkomstig van Pacific gaan controleren.
Douane heeft het recht om pakketjes te openen (staat ook altijd op de verpakking: "may be opened officially") en zal dat zeker niet nalaten als ze het idee hebben dat de regels omzeild of niet nageleefd worden.

TheGodfather
20-05-2007, 20:13
dan heb je waarschijnlijk niet de goedkoopste manier van versturen gebruikt; weet niet precies hoe het gaat bij douane maar als je via surface mail verstuurt is de kans veel kleiner dat je gepakt wordt dan als je via dhl, fedex of iets dergelijks verstuurd
Ja ik kies altijd de middelste methode, priority air mail ofzoiets

Lex v/d Moolen
20-05-2007, 20:24
Het zal de douane wel zijn opgevallen dat alle zendingen van Pacific nooit boven de BTW vrijstellingsgrens komen en dan is het niet verwonderlijk dat ze gericht alle pakketjes afkomstig van Pacific gaan controleren.Of ze zijn getipt door een concurrent. Amazon bijv...

Ash
20-05-2007, 20:33
Of ze zijn getipt door een concurrent. Amazon bijv...

Of ze lezen deze forums....:roll: :eek:

HiddeV
21-05-2007, 20:58
Inderdaad niet zo slim om met ze alle te zeggen dat ze niet de juiste waarde op de pakjes zetten....

Qzyn
21-05-2007, 21:46
Inderdaad niet zo slim om met ze alle te zeggen dat ze niet de juiste waarde op de pakjes zetten....
Daarmee onderschat je volgens mij de douane. Alsof ze zelf niet tot deze conclusie zouden kunnen komen.

Arian de Vries
23-05-2007, 08:31
gisteren ook een brief binnen, ik mag ook een douaneverklaringsformulier invullen....:evil: hoop wel dat dit geen standaard gaat worden bij dvdpacific....

Oh great, dat mag ik inderdaad ook hopen van niet. Maar nu zijn er bij mij nog 3 pakjes onderweg vrees het ergste ...

Ralfers
23-05-2007, 10:55
welke verzendoptie hadden jullie allemaal, die duane papieren hebben gekregen? ik heb iets besteld met surface shipping, en hoop dat ik dit niet krijg... :?

Grave
23-05-2007, 11:39
Vorige keer surface, moest toen maand wachten, geen gedonder though, dit keer de snellere air shipping, en wel een douane brief... vooortaan maar weer surface, nu ligt ie weer 2-3 week te rotten bij de douane... daarvoor kies je niet een snellere shipping om dan toch weer meer tijd kwijt te zijn.

En er kan niet eens heffing over komen aangezien ie maar 21 euro is voor mn DBZ box... maar het gedonder en tijd die het kost:roll:

stefanovic
23-05-2007, 12:36
Hmm, klinkt zuur allemaal. Ik wacht inmiddels ook al verdacht lang op een deel van m'n laatste order. Het ene deel was binnen een week hier en het andere deel duurt nu al bijna drie weken...Vanochtend ook hier een fijne brief in de brievenbus.:-x
Ik kies altijd priority air mail en op die manier heb ik al minimaal 10 bestellingen zonder problemen binnen 10 dagen bezorgd gehad. Tot nu toe heb ik echter altijd doosjes ontvangen, maar nu is het waarschijnlijk een enveloppe, omdat het slechts om twee (Criterion)titels gaat. Wellicht ligt het dus daaraan? Volgende keer zal ik in ieder geval ook eens surface mail proberen. Het zou mooi fuck zijn als dit de standaardprocedure wordt, Pacific kan meestal op zo'n 100 Euro per maand van mij rekenen...

Melzz
23-05-2007, 14:00
Mmm....ik lees nu niet anders, ook op andere forums. Er staan nog meerdere bestellingen van mij open....ik vrees dat die ook onderschept gaan worden. Dit kan wel eens het einde betekenen van onbezorgd bestellen bij Pacific. Het is wel opvallend dat nu ineens iedereen zo'n brief krijgt terwijl in het verleden het echt incidenteel was.... Balen...het is mn favoriete webwinkel...

Melzz
23-05-2007, 18:00
Nou....dit is vaag... Mn andere bestelling is vandaag aangekomen...zonder problemen met douane. Alleen.....ik had, zoals altijd, de traagste verzendoptie gekozen. Hij is er echter binnen 10 dagen....zo snel is het nog nooit aangekomen. Wat zie ik....er staat ook priority op de doos...wat een snellere verzendoptie is. Deze had ik echter niet gekozen...wellicht een foutje van Pacific? Wellicht dat priorityzendingen wel door de douane heen slippen? Maar misschien is er ook wel totaal geen verband... Ik kan weer wat zien in ieder geval...

Aloys
23-05-2007, 22:22
Ik bestel altijd op Piority Airmail en ik heb nog nooit problemen gehad met Pacific. Alleen met Amazon (JP).

Nu is er ook weer een pakketje onderweg met Piority Airmail, ik hoop hem dinsdag te ontvangen.

martinvanlochem
24-05-2007, 05:42
Eergister heb ik nog 3 dvd's ontvangen, zonder tussenkomst van de douane. Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan, maar het lijkt er dus niet op. Ik heb inmiddels weer een drietal dvd's besteld.

Coen P.
24-05-2007, 09:17
balen.

wil een bestelling plaatsen van rond de 95 euro maar wacht mooi ff af om te kijken of pacific nu ff 'het lulletje van de week' is bij de honden van de douane of dat het voor vast is...

Ash
24-05-2007, 16:01
Nou....dit is vaag... Mn andere bestelling is vandaag aangekomen...zonder problemen met douane. Alleen.....ik had, zoals altijd, de traagste verzendoptie gekozen. Hij is er echter binnen 10 dagen....zo snel is het nog nooit aangekomen. Wat zie ik....er staat ook priority op de doos...wat een snellere verzendoptie is. Deze had ik echter niet gekozen...wellicht een foutje van Pacific? Wellicht dat priorityzendingen wel door de douane heen slippen? Maar misschien is er ook wel totaal geen verband... Ik kan weer wat zien in ieder geval...

Hoi,

Wanneer is jouw pakketje verzonden? Ik heb namelijk ook iets besteld en ook met de goedkoopste verzendoptie.
Kan ik effe checken of de mijne ook net zo "snel" is.
Was jouw pakketje ook nog van vrij hoge waarde of niet?

TheGodfather
24-05-2007, 23:05
Zaterdag dus de brief binnen gekregen, ingevuld en weer terug op de post gedaan.
Vandaag kreeg ik m`n pakketje binnen: € 7,88
Valt me nog mee maar fijn is anders natuurlijk...

Melzz
25-05-2007, 08:56
Hoi,

Wanneer is jouw pakketje verzonden? Ik heb namelijk ook iets besteld en ook met de goedkoopste verzendoptie.
Kan ik effe checken of de mijne ook net zo "snel" is.
Was jouw pakketje ook nog van vrij hoge waarde of niet?

Ik koos de goedkooptse optie....duurt meestal zeker 21 dagen...vaak nog wat langer. Nu had ik hem dus 23 mei binnen en hij was 11 mei verstuurd. Op de doos stond een andere stempel dan normaal, die van priority. Ik heb nog even gecheckt in mn account...maar ik had toch echt de goedkoopste optie gekozen. De waarde was 90€.

Ash
25-05-2007, 15:57
Ik koos de goedkooptse optie....duurt meestal zeker 21 dagen...vaak nog wat langer. Nu had ik hem dus 23 mei binnen en hij was 11 mei verstuurd. Op de doos stond een andere stempel dan normaal, die van priority. Ik heb nog even gecheckt in mn account...maar ik had toch echt de goedkoopste optie gekozen. De waarde was 90€.

Hoi,

Nou ik heb m'n pakketje ook net binnen! 15 mei verzonden en 25 mei ontvangen! waarde van m'n pakketje was ook rond de 90 euro!
En dit allemaal met de goedkoopste verzendoptie!

(y)

...hopelijk komt er geen douane rekening achteraf...:-x

Lex v/d Moolen
25-05-2007, 17:55
Zaterdag dus de brief binnen gekregen, ingevuld en weer terug op de post gedaan.
Vandaag kreeg ik m`n pakketje binnen: € 7,88
Valt me nog mee maar fijn is anders natuurlijk...Vandaag ook binnengekregen, ik moest echter 9,70 betalen. Vreemd :???:

Melzz
25-05-2007, 19:04
Hoi,

Nou ik heb m'n pakketje ook net binnen! 15 mei verzonden en 25 mei ontvangen! waarde van m'n pakketje was ook rond de 90 euro!
En dit allemaal met de goedkoopste verzendoptie!

(y)

...hopelijk komt er geen douane rekening achteraf...:-x

Das mooi!

Nee....je kan geen rekening achteraf krijgen want ze houden dan namelijk je pakje achter omdat ze het niet vertrouwen. Dus je zit gebakken....

Qzyn
25-05-2007, 19:37
Vandaag ook binnengekregen, ik moest echter 9,70 betalen. Vreemd :???:
Waarschijnlijk heb je de waarde opgegeven in dollars en heeft de douane het als eurobedrag gezien, dat zou de verklaring kunnen zijn.

TheGodfather
25-05-2007, 20:01
Vandaag ook binnengekregen, ik moest echter 9,70 betalen. Vreemd :???:
Vreemd...
Ook voor dezelfde dvd (Rio Bravo UE)??

Lex v/d Moolen
25-05-2007, 21:31
Vreemd...
Ook voor dezelfde dvd (Rio Bravo UE)??

Nee, maar wel ongeveer hetzelde bedrag 36 euro.:-|

TheGodfather
25-05-2007, 23:08
Nee, maar wel ongeveer hetzelde bedrag 36 euro.:-|
Die van mij was € 25,25. Wat ik had omgerekend dan. De douane zelf maakte er lekker € 27... :-|:-?:evil::evil:

DanielC.
26-05-2007, 09:45
Hm, da's balen. Heb gister een nogal grote bestelling geplaats bij DVDpacific. Wordt als het goed is over vier pakjes verspreid...Ben benieuwd.

Arian de Vries
26-05-2007, 09:47
Hoi,

Nou ik heb m'n pakketje ook net binnen! 15 mei verzonden en 25 mei ontvangen! waarde van m'n pakketje was ook rond de 90 euro!
En dit allemaal met de goedkoopste verzendoptie!

(y)

...hopelijk komt er geen douane rekening achteraf...:-x

:-D En bij mij ook het geval, geen douane gedoe, goedkoopste verzendoptie en 11 dagen later binnen, helemaal goed zo!

Kees Hoekerd
30-05-2007, 13:24
19 mei is mijn pakketje verzonden met een waarde van 90 dollar...
Priority shipping, dan zou ik hem normaal gesproken wel eerdaags hebben ontvangen. Dit zal nu wel later worden. :neutral:

Coen P.
30-05-2007, 13:29
19 mei is mijn pakketje verzonden met een waarde van 90 dollar...
Priority shipping, dan zou ik hem normaal gesproken wel eerdaags hebben ontvangen. Dit zal nu wel later worden. :neutral:

heb zelf ook een pakje van 90 euro besteld, hoor wel van je wat de douane en inklaringskosten worden...:evil: :mad:

martinvanlochem
30-05-2007, 18:48
Vandaag wederom pakje ontvangen van zo rond de 60 euro, verzonden via Priority Air Mail. Zonder problemen mogen ontvangen, tot nu toe gaat alles goed.

Master S
30-05-2007, 19:47
Vandaag wederom pakje ontvangen van zo rond de 60 euro, verzonden via Priority Air Mail. Zonder problemen mogen ontvangen, tot nu toe gaat alles goed.

Woon jij in België of Nederland ?

martinvanlochem
31-05-2007, 05:39
Woon jij in België of Nederland ?

Nederland.

Melzz
31-05-2007, 09:04
Vandaag ook binnengekregen, ik moest echter 9,70 betalen. Vreemd :???:

Mn pakje is er ook....ik moest ruim 16 euro bijbetalen....ach ja....fok 'em!! :bier:

Coen P.
31-05-2007, 11:36
Mn pakje is er ook....ik moest ruim 16 euro bijbetalen....ach ja....fok 'em!! :bier:

wat was je waarde Mel?

als je een formulier van de douane moet invullen moet je toch de prijs EXCL verzenden invullen of niet?

stefanovic
31-05-2007, 11:52
wat was je waarde Mel?

als je een formulier van de douane moet invullen moet je toch de prijs EXCL verzenden invullen of niet?Je moet eerst de waarde van de goederen noteren, vervolgens de waarde van de verzendkosten en tot slot de totale waarde. Waarover de aanslag nou precies wordt berekend weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik weer een mooie bestelling van 12 titels heb geplaatst met priority airmail verzending, we zullen zien...

Melzz
31-05-2007, 12:02
wat was je waarde Mel?

als je een formulier van de douane moet invullen moet je toch de prijs EXCL verzenden invullen of niet?

Waarde was 60 euro. Je moet inderdaad opgeven de waarde incl en excl verzending...maar dat staat ook op de rekening die je er bij moet voegen. Het pakje hebben ze trouwens wel opengemaakt....dus ze controleren daadwerkelijk.

Coen P.
31-05-2007, 12:37
Je moet eerst de waarde van de goederen noteren, vervolgens de waarde van de verzendkosten en tot slot de totale waarde. Waarover de aanslag nou precies wordt berekend weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik weer een mooie bestelling van 12 titels heb geplaatst met priority airmail verzending, we zullen zien...

thx

ander vraagje;
heb in mijn oude order hold till complete and combine gekozen maar als ik nou 1 dvd erbij wil bestellen wordt deze niet automatisch aan mijn 'oude' bestelling gekoppeld, weet iemand hoe dat kan?

Qzyn
31-05-2007, 13:33
Je moet eerst de waarde van de goederen noteren, vervolgens de waarde van de verzendkosten en tot slot de totale waarde. Waarover de aanslag nou precies wordt berekend weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik weer een mooie bestelling van 12 titels heb geplaatst met priority airmail verzending, we zullen zien...
Je betaalt 19% BTW over de totale waarde (dus ook over verzendkosten).
Daar komen ook nog inklaringskosten bij.
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/consument/pakketontvangen/inklaringskosten/

Erwin vd H
31-05-2007, 14:26
thx

ander vraagje;
heb in mijn oude order hold till complete and combine gekozen maar als ik nou 1 dvd erbij wil bestellen wordt deze niet automatisch aan mijn 'oude' bestelling gekoppeld, weet iemand hoe dat kan?3 dingen die ik zou snel kan verzinnen:
1 je hebt bij de nieuwe bestelling niet hold till complete+combine gekozen
2 je oude bestelling is al vol/klaar en staat op het punt verzonden te worden
3 je gaat over de 12 items per order heen(mag niet bij international shipping)

Coen P.
31-05-2007, 17:27
3 dingen die ik zou snel kan verzinnen:
1 je hebt bij de nieuwe bestelling niet hold till complete+combine gekozen


moet ik eerst op process order drukken? Past hij daarna de kosten van verzendig automatisch aan?

Erwin vd H
31-05-2007, 17:36
moet ik eerst op process order drukken? Past hij daarna de kosten van verzendig automatisch aan?
Geen idee, ik heb dit maar 1 keer gedaan. Toen had ik eerst een aantal dingen besteld. En een dag later heb ik nog een keer iets besteld, en toen die gewoon gekocht met dezelfde verzendmethode en hold till complete and combine.
In het systeem was alles toen aangepast, hij maakte er ahw 1 order van. Maar dat was idd pas nadat ik process order had aangeklikt, maar 100% zeker weten doe ik dat niet meer.

Arian de Vries
31-05-2007, 17:51
Geen idee, ik heb dit maar 1 keer gedaan. Toen had ik eerst een aantal dingen besteld. En een dag later heb ik nog een keer iets besteld, en toen die gewoon gekocht met dezelfde verzendmethode en hold till complete and combine.
In het systeem was alles toen aangepast, hij maakte er ahw 1 order van. Maar dat was idd pas nadat ik process order had aangeklikt, maar 100% zeker weten doe ik dat niet meer.

Klopt, je order wordt pas samengevoegd nadat je hem verwerkt hebt. Je maakt als het ware twee bestellingen alleen wordt deze, als je dat hebt aangegeven bij beide orders, uiteindelijk als 1 pakket verzonden.

Coen P.
31-05-2007, 18:04
Klopt, je order wordt pas samengevoegd nadat je hem verwerkt hebt. Je maakt als het ware twee bestellingen alleen wordt deze, als je dat hebt aangegeven bij beide orders, uiteindelijk als 1 pakket verzonden.

ok thx!

maar scheelt dat ook in de verzendkosten, anders wacht ik nog wel ff tot een nwe bestelling met nog meer titels...

Arian de Vries
31-05-2007, 21:54
ok thx!

maar scheelt dat ook in de verzendkosten, anders wacht ik nog wel ff tot een nwe bestelling met nog meer titels...

Koste me even wat zoekwerk, maar ja het scheelt in verzendkosten. De orders worden samengevoegd dus je betaalt 1x verzendkosten per bestelling (afhankelijk per verzendwijze) + de verzendkosten voor elke disc ... maar daar zal je ongetwijfeld bekend mee zijn.

kortom, meerdere orders worden 1 order (met maximaal 12 items) wat dus iets scheelt in verzendkosten (bij mij 2,95 dollar oid --> surface mail kosten). Het is dus alleen handig als je iets besteld en mogelijk later nog iets wil bestellen.

kit carson
04-06-2007, 12:15
Kennis moest vandaag € 9,02 bijbetalen voor 2 DVD's.

Had ook nog 4 weken moeten wachten ondanks Priority (wilde de DVD's VOOR Pinksteren hebben voor cadeau). Immers, afschriften credit-card worden nog maar 1x p. maand verstuurd, en die moesten overlegd worden.

Misschien maar weer R-1 DVD's bestellen bij Loaded247.com (http://www.loaded247.com/s/Home/buycurrency/E/) op eiland Jersey. Is immers binnen EU....
Hebben vaak akties met 2 DVD's voor...

TheGodfather
04-06-2007, 18:30
Kennis moest vandaag € 9,02 bijbetalen voor 2 DVD's.

Had ook nog 4 weken moeten wachten ondanks Priority (wilde de DVD's VOOR Pinksteren hebben voor cadeau). Immers, afschriften credit-card worden nog maar 1x p. maand verstuurd, en die moesten overlegd worden.

Misschien maar weer R-1 DVD's bestellen bij Loaded247.com (http://www.loaded247.com/s/Home/buycurrency/E/) op eiland Jersey. Is immers binnen EU....
Thanks voor de tip (y)
is die veel duurder dan cdwow of dvdpacific? en is het een goede site? heb er nog nooit iets besteld :razz:

Erwin vd H
04-06-2007, 18:34
Thanks voor de tip (y)
is die veel duurder dan cdwow of dvdpacific? en is het een goede site? heb er nog nooit iets besteld :razz:Ik vind ze behoorlijk duur, maar ze hebben wel een hele bijzondere criterion (http://www.loaded247.com/s/R1_DVD/id/624/title/Seven/):mrgreen:

TheGodfather
04-06-2007, 18:35
Ik vind ze behoorlijk duur, maar ze hebben wel een hele bijzondere criterion (http://www.loaded247.com/s/R1_DVD/id/624/title/Seven/):mrgreen:
hehe :mrgreen: :mrgreen:

Qzyn
04-06-2007, 20:00
Misschien maar weer R-1 DVD's bestellen bij Loaded247.com (http://www.loaded247.com/s/Home/buycurrency/E/) op eiland Jersey. Is immers binnen EU....
De kanaaleilanden (waaronder Jersey) maken geen deel uit van de EU.

Zie officiële site van Jersey:

Although the Channel Islands form part of the Customs territory of the EC, they are not full member states and are not part of the Single European Market for VAT purposes. None of the islands has a VAT regime, therefore traders established in the islands are not required by the insular authorities to be registered for such a tax. As a result, all goods shipped to the islands from full member states of the EC must be treated as export trade in the same manner as merchandise destined for Third Countries. Exports to the islands should therefore be zero rated for VAT. Goods exported from the Channel Islands consigned to a member state of the EC are liable to VAT upon importation at the rate applicable in the country of destination.

http://www.gov.je/HomeAffairs/CusAndImm/Customs+and+Excise/Traders+Information/Jerseys+relationship+with+the+European+Union/

Kortom, je loopt nog steeds de kans op een BTW-naheffing van de douane en bijbehorende inklaringskosten

TheGodfather
04-06-2007, 20:27
De kanaaleilanden (waaronder Jersey) maken geen deel uit van de EU.

Zie officiële site van Jersey:

Although the Channel Islands form part of the Customs territory of the EC, they are not full member states and are not part of the Single European Market for VAT purposes. None of the islands has a VAT regime, therefore traders established in the islands are not required by the insular authorities to be registered for such a tax. As a result, all goods shipped to the islands from full member states of the EC must be treated as export trade in the same manner as merchandise destined for Third Countries. Exports to the islands should therefore be zero rated for VAT. Goods exported from the Channel Islands consigned to a member state of the EC are liable to VAT upon importation at the rate applicable in the country of destination.

http://www.gov.je/HomeAffairs/CusAndImm/Customs+and+Excise/Traders+Information/Jerseys+relationship+with+the+European+Union/

Kortom, je loopt nog steeds de kans op een BTW-naheffing van de douane en bijbehorende inklaringskosten
Hetzelfde geld voor Play, maar heb je daar als een naheffing van gekregen?

precies ;)

kit carson
04-06-2007, 20:35
Thanks voor de tip (y)
is die veel duurder dan cdwow of dvdpacific? en is het een goede site? heb er nog nooit iets besteld :razz:Voordat ik DVDPacific kende veel voor kennissen en mijzelf besteld bij Loaded247.com en nooit problemen gehad.
R-1 DVD's willen weleens wat langer onderweg zijn, maar doorgaans leverijd als bij Blahdvd en Play en NOOIT douane problemen gehad.
Hebben ook vaak akties met 2 DVD's voor...

Ralfers
05-06-2007, 13:12
ik heb net DBZ Season Two binnen van Pacific, zonder duanekosten!

23 mei verzonden, goedkoopste verzendoptie.. perfect (y)

kit carson
05-06-2007, 13:14
ik heb net DBZ Season Two binnen van Pacific, zonder duanekosten!

23 mei verzonden, goedkoopste verzendoptie.. perfect (y)Jiffy-enveloppe of in doos?

Ralfers
05-06-2007, 16:45
Jiffy-enveloppe of in doos?

doos.. volgepropt met papier, de dvd en dan weer een dikke prop papier :D niks geen beschadiging aan de dvd ^_^

Kees Hoekerd
06-06-2007, 08:11
Dat wordt voortaan dus de surface verzend optie.

kit carson
06-06-2007, 10:10
Dat wordt voortaan dus de surface verzend optie.Inderdaad, ik heb wijziging verzending net aan Jessica doorgegeven.

TheGodfather
06-06-2007, 11:02
Dat wordt voortaan dus de surface verzend optie.
Maar ja, als we dat allemaal gaan doen heeft de douane dat ook zo door :razz: ;)

Daze
06-06-2007, 12:08
Ik zit nu al bijna 3 weken op een bestelling te wachten, is op 18 mei verzonden en nog steeds niet binnen. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij dvdpacific, normaal wordt het altijd binnen zo'n 8 a 10 dagen bezorgd. Mogelijk is het ook door de douane onderschept maar dan nog vind ik het erg lang duren :?
Iemand dezelfde ervaring hier mee de laatste tijd...?

Kees Hoekerd
06-06-2007, 15:47
Mijnes was iets van 20 mei verzonden, priority shipped. Nu wel binnen, zonder douane kosten. :razz:

Ralfers
06-06-2007, 16:21
wow.. die van mij was 23 mei verzonden met surface mail en was gisteren binnen :roll: heb ik waarschijnlijk gewoon geluk dus :p

stefanovic
08-06-2007, 09:31
Hmm, mijn bestelling is de 31e verstuurd en vandaag al binnen (Priority) zonder douanekosten. Ik hoop dat de aandacht voor dhr. Pacific voorgoed over is.

tolpol
08-06-2007, 14:09
M'n laatste zending van Pacific kwam binnen via Zweden - bij jullie ook ?

Aloys
08-06-2007, 15:04
M'n laatste zending van Pacific kwam binnen via Zweden - bij jullie ook ?

Jep, vond ik ook al raar.

TheGodfather
08-06-2007, 21:26
M'n laatste zending van Pacific kwam binnen via Zweden - bij jullie ook ?
ook met priority verzonden? en deed ie er langer over dan normaal?

Ralfers
08-06-2007, 21:39
M'n laatste zending van Pacific kwam binnen via Zweden - bij jullie ook ?

indd, dat viel mij ook al op...

TheGodfather
08-06-2007, 21:54
misschien om de problemen met de douane te omzeilen?
Dat zou wel tof zijn als ze er rekening mee houden, net als cdwow destijds (y) (y)

Coen P.
08-06-2007, 22:04
misschien om de problemen met de douane te omzeilen?

was ook mijn gedachtengang, zou erg mooi zijn!!!

Daze
11-06-2007, 08:45
Ik zit nu al bijna 3 weken op een bestelling te wachten, is op 18 mei verzonden en nog steeds niet binnen. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij dvdpacific, normaal wordt het altijd binnen zo'n 8 a 10 dagen bezorgd. Mogelijk is het ook door de douane onderschept maar dan nog vind ik het erg lang duren :? Iemand dezelfde ervaring hier mee de laatste tijd...?

M'n dvdpacific bestelling is na 24 dagen eindelijk aangekomen, en geheel boven verwachting zonder douanekosten. Ook bij mij is het pakketje verstuurd vanuit Zweden, ben ondertussen zeer benieuwd geworden of dit een nieuwe strategie van dvdpacific is...

Kees Hoekerd
11-06-2007, 09:07
Bij mij ook idd, dat zal wel verklaren waarom het nu langer dan 2 weken duurde. Dit zou wel een toffe actie zijn! (y)

wiljan
11-06-2007, 21:30
Er wordt niet via Zweden verzonden.



Hello ,

Unfortunately on the 14th of May USPS increased international mailing rates quite substantially to the point that would not be acceptable to our customer and the eventual loss of business. Therefore an alternate method was sourced requiring only a slight increase and with delivery times expected to be the same if not better.
At this time we are aware that delivery seems to be taking a little longer than expected. We have noticed this problem and have already began measure to improve this for all future parcels. If after a few weeks no improvement is seen then alternate shipping methods will be looked into at that time.
All parcels are postmarked here for the Swedish post but are not actually shipping from or to Sweden.


Regards,
Jessica

www.dvdpacific.com
www.cdpacific.com



En over of dit mogelijke douaneproblemen oplost:






Hello,

So far it seems they have not been noticing them and charging them customs since they think it has already been paid.

Daze
12-06-2007, 19:48
Bedankt voor de info wiljan...(y)

Unstoppable
15-06-2007, 11:55
Ik had op 31/05 een aardige bestelling gedaan. Totaal bedrag (inc verzendkosten) was rond de €100,-
Ook op dit pakketje stond Zweden op de doos, maar ik moest nog wel even €24,- betalen toen ik het pakket hier thuis kreeg.

Coen P.
18-06-2007, 10:12
Ik had op 31/05 een aardige bestelling gedaan. Totaal bedrag (inc verzendkosten) was rond de €100,-
Ook op dit pakketje stond Zweden op de doos, maar ik moest nog wel even €24,- betalen toen ik het pakket hier thuis kreeg.

ik heb zaterdag een pakje ontvangen van 90 euro, via Zweden, zonder doaunekosten...(via goedkoopste verzending)

wiljan
19-06-2007, 07:44
Ik vandaag ook een pakketje van zo'n 65 euro ontvangen, zonder douanekosten. Pakje was al na een week binnen, dus het lijkt erop dat hun problemen opgelost zijn.

DanielC.
19-06-2007, 08:16
He, net nu we dachten dat het over was werden m'n maat en ik ook gepakt door de douane. €91,--. :(

Peter van santbrink
19-06-2007, 09:39
He, net nu we dachten dat het over was werden m'n maat en ik ook gepakt door de douane. €91,--. :(

Zoveel ? volgens mij kan je beter een aantal keer een order plaatsen dan alles in 1x; douane kijkt volgens mij ook naar grote van de doos

DanielC.
19-06-2007, 10:34
Zoveel ? volgens mij kan je beter een aantal keer een order plaatsen dan alles in 1x; douane kijkt volgens mij ook naar grote van de doos

Het was verdeeld over 6 dozen. 2 hadden we er al binnen, maar in die dozen zit de complete order schijnbaar, dus rekenen ze gewoon alles.

TheGodfather
20-06-2007, 21:17
@ wiljan en Daniel: welke verzend methode hadden jullie gekozen?

DanielC.
21-06-2007, 07:31
Ik geloof dat wij (ik en diegene waarmee ik m'n bestelling plaatse) de op 1 na goedkoopste hadden.

TheGodfather
21-06-2007, 18:52
Ik geloof dat wij (ik en diegene waarmee ik m'n bestelling plaatse) de op 1 na goedkoopste hadden.
ah ok. die had ik de laatste keer ook gekozen en toen kreeg ik dus douane problemen. in het vervolg toch maar voor de goedkoopste optie gaan. dan maar wat langer wachten :razz:

Melzz
22-06-2007, 08:53
ah ok. die had ik de laatste keer ook gekozen en toen kreeg ik dus douane problemen. in het vervolg toch maar voor de goedkoopste optie gaan. dan maar wat langer wachten :razz:

Ik had de goedkoopste optie gekozen en werd er ook uitgepikt....ik denk dat die vlieger dus niet altijd op gaat....:neutral:

Werner
22-06-2007, 21:31
Liever uiteraard uit Zweden en wat langer onderweg dan een souvenirtje van de douane. Ik probeer altijd bij Pacific om de zaken zo gescheiden mogelijk te bestellen om het risico te spreiden. Zelfs met de verzendkosten bij raakt een winkel als PlayUSA dan nóg niet aan hun prijs. En de dollar staat nog steeds zeer laag :)

bureaulamp
23-06-2007, 10:30
Een paar weken geleden had ik ook een zending die er door de douane werd uitgepikt. Maar ik heb inmiddels weer 2 zendingen binnen die geruisloos zonder douanekosten zijn afgeleverd. Met de Zweden-melding erop, en binnen 2 weken na bestelling.

wiljan
23-06-2007, 10:53
ah ok. die had ik de laatste keer ook gekozen en toen kreeg ik dus douane problemen. in het vervolg toch maar voor de goedkoopste optie gaan. dan maar wat langer wachten :razz:

Ik heb de 1 na goedkoopste optie gekozen en geen problemen gehad.

Erwin vd H
28-06-2007, 16:27
Bij mij ook een pakje binnen via Zweden, geen problemen en de eennagoedkoopste verzendoptie.

martinvanlochem
28-06-2007, 18:18
Ik heb mijn eerste bestelling gehad die via de douane is gekomen:

- Priority Air Mail (op 1 na goedkoopste)
- via Zweden

Toch uiteindelijk 17 euro extra moeten betalen. Ach, ik ga er gewoon mee door. Ergens anders bestellen is nog altijd duurder, en die Criterions moeten toch ergens vandaan komen.

TheGodfather
28-06-2007, 19:02
Heb ze gemaild en gevraagd of het niet mogelijk een namaak invoice in het pakketje te doen (zoals bij bv. dvdfromkorea ook wordt gedaan) met daarop dezelfde prijs als op het pakketje zelf geschreven staat. Ze zouden het bij de volgende bestellingen doen.
Wellicht helpt dat ook mee.

Unstoppable
29-06-2007, 12:12
Vandaag weer een pakketje ontvangen. Totaal inc verzendkosten was bijna $90. Op de doos stond echter $23,20, maar daar was later met een zwarte marker overheen geschreven "DVD $63,96 // Transp. $23,20".

Onderop de doos staat op de tape dat hij geopend is door TNT Post inklaring mbt douaneafhandeling. Toch hoefde ik niks bij te betalen :???:

Deze keer trouwens binnen een week aangekomen (priority air mail) :)

martinvanlochem
30-06-2007, 08:40
Heb ze gemaild en gevraagd of het niet mogelijk een namaak invoice in het pakketje te doen (zoals bij bv. dvdfromkorea ook wordt gedaan) met daarop dezelfde prijs als op het pakketje zelf geschreven staat. Ze zouden het bij de volgende bestellingen doen.
Wellicht helpt dat ook mee.

Hopelijk gaan ze dat doen. De factuur is het enige waar de douane naar kan kijken lijkt me voor de waarde (of echt op de site natuurlijk). Ik ga vandaag gewoon weer bestellen.

Unstoppable
30-06-2007, 16:43
Hopelijk gaan ze dat doen. De factuur is het enige waar de douane naar kan kijken lijkt me voor de waarde (of echt op de site natuurlijk). Ik ga vandaag gewoon weer bestellen.

Dat is wat ik mij afvroeg eigenlijk. Ik heb nu 3x wat besteld en ik heb nog nooit een invoice gehad. Altijd alleen maar de dvd's in een doosje. Haalt de douane die euit?

Werner
01-07-2007, 12:29
Bij Dvdpacific zitten geen invoices...

TheGodfather
01-07-2007, 20:07
Heb antwoord van ze gehad een paar dagen geleden en ze schreven dat in de computer m`n orders hadden "aangemerkt" om er invoices bij te doen (y)

jasperelsakkers
11-07-2007, 14:58
Bij mijn bestellingen is er tot nu toe altijd een waarde op de doos geschreven. Nog nooit douaneproblemen gehad!

Headhunter
12-07-2007, 19:13
Hrm, vandaag eindelijk na een dag of 17 mijn laatste bestelling (van $51) binnengekregen. Helaas moest ik wel 10 euro bijlappen... Dat is de eerste keer dat me dit gebeurd bij DVD Pacific.

Coen P.
12-07-2007, 19:24
Hrm, vandaag eindelijk na een dag of 17 mijn laatste bestelling (van $51) binnengekregen. Helaas moest ik wel 10 euro bijlappen... Dat is de eerste keer dat me dit gebeurd bij DVD Pacific.

Sander,

welke verzendingsmethode had je?
kwam de box binnen via Zweden?

gr, Coen

Headhunter
12-07-2007, 20:01
Sander,

welke verzendingsmethode had je?
kwam de box binnen via Zweden?

gr, Coen

Er zat inderdaad, nu je het zegt, een Zweedse sticker op de box. M'n verzendmethode was uit mn hoofd International Priority Mail (of Airmail, hoe ze het ook noemen).

Qzyn
13-07-2007, 08:49
Die pakketjes komen niet via Zweden.
Zoals eerder in deze thread te lezen was in een email van Pacific:

"All parcels are postmarked here for the Swedish post but are not actually shipping from or to Sweden."

Pakketjes komen dus nog steeds rechtstreeks uit de USA en daarom blijf je de kans houden dat deze door de douane er uit worden gepikt en je een rekening krijgt voor BTW-naheffing plus inklaringskosten.

Coen P.
14-07-2007, 17:33
ok!

dank heren!

het kan aan mij liggen, maar elk pakje waar ik over douane kosten lees is via een van de duurdere verzendingen verstuurd. Volgens mij fietsen de goedkoopste en langzaamste er steeds tussen door...

Dacht zelf dat het ff over was, maar pacific is dus nog steeds de l&l. Zal zelf dan ook wel de klos zijn met mijn bestelling van 11 titels waaronder 1 box ;(

Melzz
14-07-2007, 19:15
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit....ik had de goedkooptse optie gekozen en was ook de klos....