PDA

Bekijk de volledige versie : x-files bij devoted



Sjors van de Rebellenclub
14-04-2003, 11:04
Ik heb, zoals enkele anderen, eind januari 2 x-files boxen besteld bij Devoted. Echter nog steeds niets ontvangen, ondanks herhaaldelijk aandringen. Ik heb ze zojuist een email gestuurd waarin ik ze nog twee weken geef voordat ik mijn geld terug ga vragen.

Heeft iemand anders ze wellicht al wel ontvangen?

Olaf_73
28-04-2003, 11:19
Ik heb mijn X-Files box ook nog steeds niet ontvangen :cry:
Heb ook al enkele malen gemailed, maar ik krijg geen reactie terug!
Ik had begrepen dat er half februari een hele zending X-Files boxsets was kwijt geraakt met de post en dat ze deze zouden reshippen, maar daar is volgens mij ook nooit wat van terecht gekomen.
Ik bestel in ieder geval nooit meer bij ze, want hun service is waardeloos.
Op de call's in de helpdesk reageren ze niet op e-mails ook niet en live support staat altijd uit.
Heb jij overigens je geld al terug gekregen?

RvdSchaaf
09-05-2003, 14:05
Ik heb in het verleden ook al eens een bod gedaan en betalingen gedaan bij ene RICARDO voor The X-files boxen. Deze heb ik nooit ontvangen. Ik pleit er dan ook voor dat er een strengere controle komt op de gebruikers van dit forum, en dat mensen die hun beloftes tot verkoop van DVD's niet nakomen direct worden verbannen van dit forum

Sjors van de Rebellenclub
09-05-2003, 14:10
Ik heb in het verleden ook al eens een bod gedaan en betalingen gedaan bij ene RICARDO voor The X-files boxen. Deze heb ik nooit ontvangen. Ik pleit er dan ook voor dat er een strengere controle komt op de gebruikers van dit forum, en dat mensen die hun beloftes tot verkoop van DVD's niet nakomen direct worden verbannen van dit forum

Die Ricardo heeft hier op het forum ook al veel stof doen opwaaien. Hij heeft een aantal gebruikers ook hier gedupeerd. Alleen de devoted waar we het hier over hebben is een dvd-winkel uit Australiƫ.

Overigens heb ik gisteren een brief gekregen van Visa dat mijn geld is teruggestort.