PDA

Bekijk de volledige versie : Wie kent PlusDVD.nl?



Ludo Keeris
14-04-2003, 19:47
Ik kreeg een reclame-email van PlusDVD.nl. Voor €19,95 per maand mag je een DVD zo lang 'huren' als je maar wilt. 2 DVD's kost €24,95. Ik vind 19,95 nogal veel voor één DVD per maand, ongeacht hoe lang je de DVD mag houden. Je kan namelijk pas een nieuwe huren als je de eerste hebt teruggestuurd. En wat gebeurt er als de DVD verloren gaat in de post?

Wie o wie heeft hier al ervaring met deze 'dienst'?
www.plusdvd.nl

Martin de Goeij
14-04-2003, 20:08
Ik kreeg een reclame-email van PlusDVD.nl. Voor €19,95 per maand mag je een DVD zo lang 'huren' als je maar wilt. 2 DVD's kost €24,95. Ik vind 19,95 nogal veel voor één DVD per maand, ongeacht hoe lang je de DVD mag houden. Je kan namelijk pas een nieuwe huren als je de eerste hebt teruggestuurd. En wat gebeurt er als de DVD verloren gaat in de post?

Wie o wie heeft hier al ervaring met deze 'dienst'?
www.plusdvd.nlIk ken hen niet, maar ik denk dat een draad in een hoofdonderwerp wel genoeg is... :roll: :wink: In "op- en aanmerkingen op dvd.nl" staat deze draad ook al

Ludo Keeris
14-04-2003, 21:57
Ik ken hen niet, maar ik denk dat een draad in een hoofdonderwerp wel genoeg is... :roll: :wink: In "op- en aanmerkingen op dvd.nl" staat deze draad ook al

Dan werkt het zoeken ook niet goed. Ik kon (en kan) geen andere draad vinden. :wink: Dit heeft overigens niets met DVD.nl te maken, dus waarom die dan in die topic zo staan?

System 3rror
14-04-2003, 22:31
Ik kwam de website ook tegen op het net, en heb een proef abbo afgesloten. 1e maand gratis zonder verdere verplichtingen, dus probeer het gewoon een maandje, is het niks, zeg ik het zo op.

Zaltman
15-04-2003, 10:34
20 euro voor een film voor een maand? Voor dat bedrag kun je zeker 5 films huren bij de videotheek op een weekend of gewoon de film kopen.

System 3rror
15-04-2003, 10:47
1 maand gratis, de enige reden waarom ik het gedaan heb.

Heb het zelf gedaan voor een vriend, die er een bonusje voor kreeg als die mensen aanmelde :)

Daarna zeg ik het ook meteen op. Dag films kosten 3,75, kan je 5 dagfilms per maand halen, heb je ook nog wat geld voor zak chips.

Ghast
15-04-2003, 10:59
Binnenkort (ca. juni 2003) komt er een online DVD verhuurdienst

Voor een vast bedrag per maand (25 euro) kan je huren. Je vult op een website 25 films in en je krijgt dan de 1e 3 films opgestuurd, als je ze gekeken hebt stuur je ze terug (je krijgt een gefrankeerde retour enveloppe) en worden de volgende 3 op de lijst opgestuurd etc etc, je bepaalt dus zelf hoeveel je huurt voor je 25 euro (te laat terug brengen kan dus niet meer).

Hou de komende tijd RAdio 538 in de gaten !!

Charley Baak
15-04-2003, 11:08
Op hun site:

http://www.plusdvd.nl/images/voordelen.gif

Eén, twee of drie titels tegelijk?
Bij PlusDVD kiest u uit drie abonnementen. Kiest u voor ‘Basic’, dan betaalt u € 19,95 per maand voor heel veel kijkplezier. Wilt u meer dan één titel tegelijk in huis hebben, kies dan voor Luxe (twee titels voor € 24,95 per maand) of Premium (drie titels voor € 29,95 per maand). Nadat u alle films gezien heeft, stuurt u alle titels terug om weer een nieuwe zending te ontvangen.

Arjen van den Doel
15-04-2003, 11:19
Het opsturen duurt dan zeker een week of 3 ? :lol:

kan je nog maar 1 film per maand zien. :shock:

Meanrat
15-04-2003, 13:30
Als je ze zo lang mag houden als je zelf wilt...
...
...
mag dan mag je ze je hele leven dus houden? En wat is dat met die DAGfilms...ik bedoel, als een dag oneindig is dan mag je ze inderdaad houden tot je dood bent. Maar dagfilms lijken mij toch dat je ze dan gelijk weer terug moet sturen. :roll:

Nee, dat verhuren via de post is echt onzin vind ik. Liever een stukkie fietsen naar de videotheek. Al hebben ze daar ook niet veel voor mijn filmhuissmaakje. Wel af en toe een pareltje hier en daar, maar verder niets. Maar huren via de post??
Nix voor de mijne

Arjen van den Doel
15-04-2003, 13:59
Als je ze zo lang mag houden als je zelf wilt...
...
...
mag dan mag je ze je hele leven dus houden? En wat is dat met die DAGfilms...ik bedoel, als een dag oneindig is dan mag je ze inderdaad houden tot je dood bent. Maar dagfilms lijken mij toch dat je ze dan gelijk weer terug moet sturen. :roll:

Nee, dat verhuren via de post is echt onzin vind ik. Liever een stukkie fietsen naar de videotheek. Al hebben ze daar ook niet veel voor mijn filmhuissmaakje. Wel af en toe een pareltje hier en daar, maar verder niets. Maar huren via de post??
Nix voor de mijne

Ja, je mag hem zo lang houden als je maar wilt, zolang je maar 20 euro per maand betaald..... dus je bent wel gek als je dat doet.... na 1.5 maanden heb je de dvd betaald.....