PDA

Bekijk de volledige versie : dvd via internet



Paul_Knoop
15-04-2003, 12:50
Ik ben zelf een echte nederlander en altijd op zoek naar de goedkoopste dvd, hierdoor kom je vaak terecht bij een internet-site.

Probleem hiervan is dan weer dat je een credit-card moet hebben om iets aan te kunnen schaffen.
Mijn vraag is of mensen ook sites weten waar je iets kan bestellen en je een accept-giro mee krijgt ipv direct via credit-card betalen.

Ik denk dat je dan als site ook meer klanten trekt van beneden de 18.
Dus hieronder graag links naar sites :wink:

Thomas 32PW9527
15-04-2003, 12:57
Probleem met acceptgiro is dat het te lang duurt en het te risicovol is voor de ondernemer.

M Balje
15-04-2003, 13:18
Er zijn er twee waar je op een makkelijke manier kan betalen,maar deze zijn erg duur.
Ze zijn zo duur dat het eigelijk zinloos is om ze te noemen.
Bol.com (Accept giro) en Proxis.be/.nl (Machteging)
Voor de laaste moet je wel minimaal 2 weken wachten en voor bol.com minimaal 3 dagen (dat beweren ze teminste zelf).

Ik ben zelf ook iemand die ook moet wachten tot dat ze in de winkel verschijnen.
Vandaar dat ik altijd hoge ijzen stel en kijk hoe graag ik de dvd wil.

Soms worden we hier (Amsterdam) ook benaadeeld tegen over een andere stad (bv.MM Zwolle) en wacht ik langer met aanschaf.

kruspe
15-04-2003, 13:54
dividence.nl stuurt ook een acceptgiro mee,maar is ook erg duur!!!!

Ernest Hamstra
15-04-2003, 14:10
:idea:

Ok dan, twee voordelige adressen (althans met af en toe leuke aanbiedingen) waar je met acceptgiro kunt betalen:

Sky Radio (http://212.123.210.154/pages/selectcat.asp?navid=14) en Wehkamp (http://www.wehkamp.nl/entertainment/p_shop.asp?Page=WIN&HGC=ENT&SC=DVD)

(y)

Alexander V
15-04-2003, 14:21
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgir bestellen, maarja, dit zijn allemaal sites met prijzen waarvoor je net zo goed naar de winkel kunt gaan. Echt goedkoop shoppen online heb je toch echt een creditcard voor nodig ben ik bang.

kruspe
15-04-2003, 14:23
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Mark de Jong
15-04-2003, 14:31
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Integendeel, dat kan wel :)

Ernest Hamstra
15-04-2003, 14:36
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgir bestellen, maarja, dit zijn allemaal sites met prijzen waarvoor je net zo goed naar de winkel kunt gaan. Echt goedkoop shoppen online heb je toch echt een creditcard voor nodig ben ik bang.

Wanneer ik iets bij FRS koop, bestel ik vrijwel altijd on-line en haal de bestelling op in de winkel. De enige manier om bij die toko gesealde DVD's te bemachtigen, ergo zonder bekraste en beduimelde schijven en verfomfaaide hoesjes...

kruspe
15-04-2003, 14:45
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Integendeel, dat kan wel :)

????
Ik kan altijd alleen maar kiezen voor afhalen of betalen via een of andere online betaalgedoe....
Ik heb er nog nooit de keuze voor acceptgiro bij zien staan

Ludo Keeris
15-04-2003, 14:45
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Integendeel, dat kan wel :)

Het staat anders niet op hun site en je kunt het ook niet kiezen in de kassa.

Ceedeeveedee en DVD outlet zijn goedkopere internetwinkels waar je met een acceptgiro kunt betalen, naast de al genoemde - duurdere - Bol.

Overigens is de opmerking van het langer wachten een beetje vreemd. Als je in het buitenland met een CC besteld, duurt het soms twee of meer weken voordat je iets in huis hebt, waarom noemt men dan 3-5 dagen voor een acceptgiro 'lang wachten' ?

Mark de Jong
15-04-2003, 14:53
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Integendeel, dat kan wel :)

????
Ik kan altijd alleen maar kiezen voor afhalen of betalen via een of andere online betaalgedoe....
Ik heb er nog nooit de keuze voor acceptgiro bij zien staan

Inderdaad, dat is ook niet zo neergezet. Maar als je voor Overboeking kiest krijg je de gegevens zodat je een acceptgiro kan op sturen.

kruspe
15-04-2003, 14:57
Free Record Shop kan je geloof ik ook met acceptgiro bestellen

Nee,dat gaat daar dus niet.....

Integendeel, dat kan wel :)

????
Ik kan altijd alleen maar kiezen voor afhalen of betalen via een of andere online betaalgedoe....
Ik heb er nog nooit de keuze voor acceptgiro bij zien staan

Inderdaad, dat is ook niet zo neergezet. Maar als je voor Overboeking kiest krijg je de gegevens zodat je een acceptgiro kan op sturen.
Maar dan is het dus eerst vooruit betalen,en als de betaling binnen worden de dvd's pas opgestuurd???

Mark de Jong
15-04-2003, 14:59
Sorry, negeer m'n berichten. Ik ben effe helemaal in de war met overschrijvingskaarten... http://www.mirmingi.net/smilies/doh.gif http://www.mirmingi.net/smilies/nuts.gif (6)

R. Schaap
15-04-2003, 15:02
www.rodirect.nl

Paul_Knoop
15-04-2003, 15:12
tot nu toe dus alleen ro-direct met redelijke prijzen nog meer ? :twisted:

R. Schaap
15-04-2003, 15:34
www.4dvd.nl is een prima site als je cabaret dvd's wilt bestellen. Die zijn namelijk overal duur.....

Ludo Keeris
15-04-2003, 18:17
www.4dvd.nl is een prima site als je cabaret dvd's wilt bestellen. Die zijn namelijk overal duur.....


Ja, maar daar kun je dus niet met acceptgiro betalen :nono:

Volgens mij doen alleen deze winkels aan acceptgiro:

Bol.com
CeeDeeVeeDee.nl
DVD Outlet.nl
DVD Store.nl (dividence)
GoedkoopsteDVD.nl
Rodisc.nl
Wehkamp.nl

Mocht ik er eentje missen dan merk ik dat wel.