PDA

Bekijk de volledige versie : Prachtreeksen (nog) niet op DVD



Martin X
15-04-2003, 23:36
Wanneer ik zie dat een zwakke reeks zoals Family Guy alle afleveringen op DVD krijgt, terwijl er van hoogvliegers als "Ren and Stimpy" en "King of the Hill" nog niets op DVD bestaat? Niet plat genoeg (zoals Family Guy)?

Ook met comedyprogramma's is dat zo. Onnozelaars genoeg op DVD, maar waar blijft de DVD-reeks van Het Peulengaleis?

Martin X
15-04-2003, 23:38
Haha, na het succes van De Pfaffs kwam alles op DVD uit.
Staat ons dat met Wally's Wereld ook te wachten?

badtzje
15-04-2003, 23:43
Wanneer ik zie dat een zwakke reeks zoals Family Guy alle afleveringen op DVD krijgt, terwijl er van hoogvliegers als "Ren and Stimpy" en "King of the Hill" nog niets op DVD bestaat? Niet plat genoeg (zoals Family Guy)?

Ook met comedyprogramma's is dat zo. Onnozelaars genoeg op DVD, maar waar blijft de DVD-reeks van Het Peulengaleis?

Ik vind Family Guy echt wel grappig. Zit al te wachten op season 3.

Niels Simons
15-04-2003, 23:52
ren en stimpy,zou ik zeker kopen denk ik!

maar dan mogen ze een superbox uitbrengen,en er ook bv cow and chicken inmikken!

oh ja,king of the hill,is dat leuk?is toch met de buurman van beavis and butthead he?ik vond t maar slapjes...

mazzel,niels

Martin X
16-04-2003, 08:51
Dekselse link naar My Collection. Wert ie nu?

Njah, Cow and Chicken mag natuurlijk ook maar ik beperkte me tot de toppers.
En ja ik vind King Of The Hill SUPER. Die kleingeestige Amerikaanse rednecks zorgen voor de meest hilarische situaties (als je de hilariteit van rednecks inziet natuurlijk :P )

richard_oud
16-04-2003, 08:54
Hmmm.. ik moet eerlijk zeggen dat ik Family guy zeker 10 x leuker vind dan king of the hill.
De grappen in Family guy zijn veel sterker dan die van KOTH.. maar ik denk dat dat ieder zijn eigen smaak is.

Martin X
16-04-2003, 08:55
Link? Grrrrrrrrrrrrrr :x

richard_oud
16-04-2003, 08:58
Hmmm.. ik moet eerlijk zeggen dat ik Family guy zeker 10 x leuker vind dan king of the hill.
De grappen in Family guy zijn veel sterker dan die van KOTH.. maar ik denk dat dat ieder zijn eigen smaak is.

Ren & Stimpy blijft dope... vooral de commercials over de boomstam (logg) die je aan kan kleden

Timothy
16-04-2003, 09:00
Je link werkt ;)

En zijn er eigenlijk al GI Joe dvd's? Jeugdsentiment...

Lesley
16-04-2003, 10:25
Ren & Stimpy!!!!!

Inderdaad Logg kicks ass,
en niet te vergeten powdered toast man!!!!