PDA

Bekijk de volledige versie : Lara Croft is back... leuke poster!



MAD
19-04-2003, 11:50
Ben niet zo'n fan van het genre of de film, maar de nieuwe poster kan je moeilijk omheen. :shock: (6)

http://www.cinescape.com/multimedia/Master_Site/Movies/Master_SiteMovies286332.jpg

Jaded
19-04-2003, 11:52
Hier heb ik een erg 'daar is wat aan geprutst met de computer'-gevoel bij ...

Hier wat belichting bij, daar wat belichting af, een beetje kleur hier, wat grauwer daar ... optische trukkendoos.

Wat het een fascinerend geheel maakt, vooral voor de heren dan denk ik.

MAD
19-04-2003, 11:55
Hier heb ik een erg 'daar is wat aan geprutst met de computer'-gevoel bij ...

Hier wat belichting bij, daar wat belichting af, een beetje kleur hier, wat grauwer daar ... optische trukkendoos.

Wat het een fascinerend geheel maakt, vooral voor de heren dan denk ik.

Juist! In deel 1 was de borstomvang van Angelina Jolie in alle beelden ook al digitaal "iets" vergroot... Maar ach, het kon toen ook de film niet redden... ;)

Maar ja, je zal maar man zijn en zo'n poster zien. Dat geeft toch een .... uhhh... warm gevoel zullen we maar zeggen... (6)

Rochan
19-04-2003, 11:57
Edit

Wat het een fascinerend geheel maakt, vooral voor de heren dan denk ik.

Nou ik denk dat het voor de vrouwen ook wel aantrekkelijk is, zo strak in het pak :wink: Maar ik denk wel dat je gelijk heb, het ziet er een beetje onecht uit :roll: Maar toch wel een mooie poster :)

Sander Haarmans
19-04-2003, 12:11
Echt of onecht, het gaat erom dat er aan de poster een hoop aandacht besteed is voordat hij definitief klaar was en ik moet zeggen "het ziet er mooi uit". 8)

Harry B.
19-04-2003, 12:17
Echt of onecht, het gaat erom dat er aan de poster een hoop aandacht besteed is voordat hij definitief klaar was en ik moet zeggen "het ziet er mooi uit". 8)
Daar hoef ik niks meer aan toe te voegen :wink:

M Balje
19-04-2003, 13:07
mooie poster.

Ik wil niet flauw over komen,maar er is al een Tombraider 2 film Discussie thread.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13289

Harry B.
19-04-2003, 13:13
mooie poster.

Ik wil niet flauw over komen,maar er is al een Tombraider 2 film Discussie thread.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13289

Het gaat hier toch alleen maar om de poster en niet om de film zelf :wink:

JCL
19-04-2003, 15:57
strak

RobW
19-04-2003, 16:17
Idd, strak, jammer van het doel van deze poster...

MAD
19-04-2003, 16:39
mooie poster.

Ik wil niet flauw over komen,maar er is al een Tombraider 2 film Discussie thread.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13289

Beheer mag ze van mij samenvoegen. Ben alleen wild van de poster, niet van de film zelf vandaar dat ik ook geen moeite had gedaan hier naar te zoeken... ;)

Mark de Jong
19-04-2003, 16:42
Ziet er wel lekker strak uit :P :lol: (6)

Marco
19-04-2003, 21:27
Iets voor een Battle of the Movie posters! ronde :) En mocht deze daarin voorkomen ga ik zeker op Jolie stemmen :D

Jurgen V
19-04-2003, 23:52
Echt of niet echt het ziet er wel fantastisch uit (de poster en angelina ;) ). :twisted:

MAD
19-04-2003, 23:58
Ik vind de poster nog best subtiel.

Come on! Ze staat in een open omgeving met haar voeten in het water in één of ander dun spandex pakje. Als je daar geen harde tepels van krijgt (al was het maar een beetje (6)). Maar die zijn voor het gemak digitaal "verwijdert". ;)

Bordeaux
21-04-2003, 00:39
HAHAHA..

beetje zielig jongens..
Even ter info.. bijna iedere foto in ieder reclame/glossy blad wat je ziet is geretoucheerd :)

Persoonlijk vind ik hem zelfs nog vrij netjes gehouden, maar wel mooi.

+ voor de designer(s) dus, met een klein puntje van kritiek op de overgang van haar hand en nek naar het 'snapdex' gedeelte.. dat hadden toch iets echter mogen maken (of zal dat ook weer juist de bedoeling zijn.. blijft toch een remake van een spelletje)

Gabriel B.
21-04-2003, 10:49
Ik denk dat de poster een perfecte analogie van de film zou kunnen zijn :
- Leuk om eventjes naar te kijken maar zwaar aan gesleuteld en sterk geposeerd.

Gabriel B.
21-04-2003, 10:51
Ze staat in een open omgeving met haar voeten in het water
Altijd grappig om te zien wat voor onnatuurljke beweging water maakt op sommige (film)posters. :D

Bordeaux
21-04-2003, 12:49
Ze staat in een open omgeving met haar voeten in het water
Altijd grappig om te zien wat voor onnatuurljke beweging water maakt op sommige (film)posters. :D

ja...
nee...

ja, das van die walvis die net uit beeld springt *grin* :o

netfox
21-04-2003, 12:55
Juist koel dat het zo 'nep' aandoet; dit slaat volledig op het originele karakter, een computeranimatie uit een computergame.

Bordeaux
21-04-2003, 13:01
precies..

en who are you all kidding..

jullie gaan hem, net als ik, toch wel in de bios of op huur/koop dvd zien ;)

Niels Simons
21-04-2003, 13:04
lekkerrrrrr

dat wordt huren...

mazzel,niels

daviddekam
21-04-2003, 13:07
lekkerrrrrr

dat wordt huren...

:twisted: :wink:

Marco
21-04-2003, 14:40
jullie gaan hem, net als ik, toch wel in de bios of op huur/koop dvd zien ;)Natuurlijk ga ik deze Jolie film zien, natuurlijk ga ik deze Jolie film op DVD kopen :lol: Het gaat mij alleen om Jolie. Al leest ze het telefoonboek van achter naar voren, ik ga deze film zien. :twisted: :D

Bordeaux
21-04-2003, 15:49
jullie gaan hem, net als ik, toch wel in de bios of op huur/koop dvd zien ;)Natuurlijk ga ik deze Jolie film zien, natuurlijk ga ik deze Jolie film op DVD kopen :lol: Het gaat mij alleen om Jolie. Al leest ze het telefoonboek van achter naar voren, ik ga deze film zien. :twisted: :D

:lol: :o :lol:

Gabriel B.
21-04-2003, 15:58
precies..

en who are you all kidding..

jullie gaan hem, net als ik, toch wel in de bios of op huur/koop dvd zien ;)
Okay.. je hebt het door... ik zal hem wel gaan huren... :wink: