PDA

Bekijk de volledige versie : Ringen op dvd schijf



Jaded
19-04-2003, 13:56
Hier zullen al wel threads over bestaan ... maar de zoekopdracht leverde geen harde bewijzen op.

Als er op een schijfje van die kringen/ringen te zien zijn (zoals opgedroogde koffievlekken op een tafelkleed), is dat erg?

Kan dat later voor problemen zorgen bij het afspelen?

Dennis Kuijper
19-04-2003, 14:31
Hier zullen al wel threads over bestaan ... maar de zoekopdracht leverde geen harde bewijzen op.

Als er op een schijfje van die kringen/ringen te zien zijn (zoals opgedroogde koffievlekken op een tafelkleed), is dat erg?

Kan dat later voor problemen zorgen bij het afspelen?


Je moet er ook geen onderzetters van maken :wink:

Patrick Deckard
19-04-2003, 14:51
Hier zullen al wel threads over bestaan ... maar de zoekopdracht leverde geen harde bewijzen op.

Als er op een schijfje van die kringen/ringen te zien zijn (zoals opgedroogde koffievlekken op een tafelkleed), is dat erg?

Kan dat later voor problemen zorgen bij het afspelen?

Het schijnt van niet. Het schijnt iets te maken te hebben met de gebruikte lijm. DVD-rot daarentegen...

Nathan Strik
19-04-2003, 15:12
Komt doordat de coating niet overal even dik is, dat zie je ook vaak bij CD´s.

Kan dus als het goed is geen kwaad, maar het kan ook DVD-rot zijn en da´s minder leuk.

Sander Haarmans
19-04-2003, 15:15
Ik heb ook 1 dvd met dat soort ringen, heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad, hij speelt gewoon goed.

Jaded
19-04-2003, 15:48
Hoe zie je het verschil tussen dit en dvd-rot?

Het betreft trouwens drie dvd's in 1 box.

Chris Howitt
19-04-2003, 16:01
Ik heb ook meerdere dvd's met zulke ringen en spelen allemaal tot nu toe goed af.

Zoals misschien in een ander topic gelezen ben ik ook in het bezit van Never Say Never Again , waar duidelijk DVD-Rot op zit en ziet er heel anders uit dan die ringen.

incubus
22-04-2003, 06:37
Ik heb ook verschillende DVD's met zulke ringen. Die ringen zijn nog steeds hetzelfde als bij aankoop en spelen nog perfect af. Zoals de vorige posts al zeiden, zijn deze onschuldig en TOTAAL anders van uitzicht dan de DVD-rot titels. Bij DVD-rot zie je echt serieuze putjes in de schijf met condensachtige vlekken. De schijf voelt bovendien ook nog eens heel plakkerig aan.

DVD-rot schijfjes bij mij zijn:

- Never say never again
- Delta Force
- Missing in action

Raymond Vonk
23-04-2003, 11:07
Ik heb ook verschillende DVD's met zulke ringen. Die ringen zijn nog steeds hetzelfde als bij aankoop en spelen nog perfect af. Zoals de vorige posts al zeiden, zijn deze onschuldig en TOTAAL anders van uitzicht dan de DVD-rot titels. Bij DVD-rot zie je echt serieuze putjes in de schijf met condensachtige vlekken. De schijf voelt bovendien ook nog eens heel plakkerig aan.

DVD-rot schijfjes bij mij zijn:

- Never say never again
- Delta Force
- Missing in action

ah joh zijn toch ROT films... :wink:
sorry vond mezelf even erg gra ppig

incubus
23-04-2003, 13:18
ah joh zijn toch ROT films... :wink:
sorry vond mezelf even erg gra ppig

De films zijn niet echt geweldig, maar daarom moeten ze nog altijd niet selfdestructen binnen enkele maanden :) veel te kostelijk....

Raymond Vonk
23-04-2003, 13:27
ben ik helemaal met je eens, ik heb er gelukkig nog geen last van gehad.

incubus
24-04-2003, 15:10
ben ik helemaal met je eens, ik heb er gelukkig nog geen last van gehad.

Tja.... ik al enkele keren :cry: ... veel te veel naar mijn zin... serieuze domper op mijn verzamelenthousiasme...

Ik kan misschien beter mijn nick veranderen in " Lord of the DVD-rot rings " of zo :)