PDA

Bekijk de volledige versie : Welke Vin Diesel-film vind jij het beste?



Rickje
20-04-2003, 15:44
ik vind Triple-X (xXx) tot nu toe de beste... The fast and the furious komt als 2e op mijn lijstje en als 3e Pitch Black. :D
En jullie?? 8)

Sander Haarmans
20-04-2003, 15:48
xXx had ik meer van verwacht, The fast and the furious vond ik een stuk beter dus daar heb ik voor gekozen.
Edit -> De poll is opeens verdwenen ???

Rickje
20-04-2003, 15:53
xXx had ik meer van verwacht, The fast and the furious vond ik een stuk beter dus daar heb ik voor gekozen.

Ja, ik had van xXx ook wat meer verwacht maar toch vond ik het goed genoeg. The fast and the furious heb ik al honderden keren gezien (ik ken de hele tekst uit mijn hoofd) dus ben je er wel opuit gekeken natuurlijk...

ff vraagje: ik zie de Poll nu niet meer maar anderen wel misschien??

Sander Haarmans
20-04-2003, 15:58
ff vraagje: ik zie de Poll nu niet meer maar anderen wel misschien??
Nee hij is opeens verdwenen, zou ook niet weten hoe dat komt, het enige wat ik kan bedenken is dat iemand van de dvd.nl crew hem weg heeft gehaald omdat er al heel veel van dit soort Polls zijn.

Rickje
20-04-2003, 16:03
ff vraagje: ik zie de Poll nu niet meer maar anderen wel misschien??
Nee hij is opeens verdwenen, zou ook niet weten hoe dat komt, het enige wat ik kan bedenken is dat iemand van de dvd.nl crew hem weg heeft gehaald omdat er al heel veel van dit soort Polls zijn.

Mijn eerste Poll en dan halen ze hem weg :(
Dus de crew mag Polls eruit halen... wist ik niet

Lex v/d Moolen
20-04-2003, 16:04
ff vraagje: ik zie de Poll nu niet meer maar anderen wel misschien??
Nee hij is opeens verdwenen, zou ook niet weten hoe dat komt, het enige wat ik kan bedenken is dat iemand van de dvd.nl crew hem weg heeft gehaald omdat er al heel veel van dit soort Polls zijn.Inderdaad, lees hier maar eens :

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13160

Sander Haarmans
20-04-2003, 16:07
Heee Lex, nieuwe look !!! :shock: 8)

Lex v/d Moolen
20-04-2003, 16:12
Heee Lex, nieuwe look !!! :shock: 8)Ehh, nee hoor. Ik zie er al jaren zo uit :wink:

SLASH
04-05-2003, 16:52
Vind Pitch Black de beste en de leukste tot nu toe eigenlijk

Ernest Hamstra
04-05-2003, 17:04
Welke Vin Diesel-film vind jij het beste?

Tot nu toe: The Iron Giant :wink:

Gabriel B.
04-05-2003, 18:01
Ik vond hem heel sterk in "Saving Private Ryan".

Harry B.
04-05-2003, 18:29
Ik vond al zijn films kl*te, behalve the Fast and the furious, die vond ik wel goed (en niet omdat Vin Diesel daarin meespeelde :evil: )

TauRuS
04-05-2003, 18:56
ik heb triple-x nog altijd niet gezien
lijkt me echt zo'n macho proto-type crapfilm, en vin diesel zie ik ook niet echt graag spelen dusja..

pitch black? speelde hij daarin mee? lang geleden dat ik die film gezien heb, moet hem misschien maar eens kopen, vind die echt wel goed! diesel z'n kop herinner ik mij niet meer. had hij toen misschien nog haar? :lol:

Bordeaux
04-05-2003, 19:00
ik heb triple-x nog altijd niet gezien
lijkt me echt zo'n macho proto-type crapfilm, en vin diesel zie ik ook niet echt graag spelen dusja..

pitch black? speelde hij daarin mee? lang geleden dat ik die film gezien heb, moet hem misschien maar eens kopen, vind die echt wel goed! diesel z'n kop herinner ik mij niet meer. had hij toen misschien nog haar? :lol:

ehm.. die hele film (pitch black) draait om Vin Diesel...

tja.. hij is Riddick, de gast die in het donker kan kijken.. weet je nog *grin*

Jasper 00022
04-05-2003, 21:58
In Pitch Black vond ik Diesel beter dan in XXX. Wat stoerder zonder dat 'over the top' macho gedoe.

TauRuS
04-05-2003, 22:06
ehm.. die hele film (pitch black) draait om Vin Diesel...

tja.. hij is Riddick, de gast die in het donker kan kijken.. weet je nog *grin*


moet die dringend eens een 2de keer zien :mrgreen:
lang geleden, zoals ik al zei