PDA

Bekijk de volledige versie : So Dear to My iksnaperniksmeervan...



(Disney)Tom Houben
20-04-2003, 17:33
De Disney klassieker "So Dear to My Heart" zou begin april uitkomen, maar er is geen persbericht over geweest en in de winkels is er niks over te vinden. Nu zie ik op rodirect.nl ineens dat de Nederlandse uitgave voor 14,95 te koop is, maar ik heb de film nog nooit ergens gezien!!! Het is de NL versie, want het "AL" teken staat erop (en geen Disney-DVD logo :( )
Ik wilde de film daar bestellen, maar heb geen credit card en dan komt er 6 euro bij, dus da's weer wat veel...

Weet iemand hier meer vanaf? Heeft iemand de film al eens op NL DVD gezien?

http://www.rodirect.nl/displayers/showImage.asp?type=article&id=25002

Hilde
20-04-2003, 17:37
Kijk eens op www.ceedeeveedee.com
Daar rekenen ze niet zo veel verzendkosten en daar kun je gebruik maken van verschillende betalingsmogelijkheden. ik gebruik meestal de acceptgiromethode

(Disney)Tom Houben
20-04-2003, 17:55
Dank je voor de tip, maar ik snap gewoon niet dat die film op internet al te bestellen is voor zo weinig geld, terwijl hij nog nergens in de winkel ligt... Als ik hem nu bestel kan ik het me niet voorstellen dat hij snel op m'n deurmat ligt...
Er is niet eens een persbericht van geweest.

Frank
20-04-2003, 19:57
So Dear to My Heart is geloof ik uitgebracht samen met nog een aantal andere titels (zie de releaselijst op DVD-Home). Oliver Twist was een van die films en die DVD is te koop bij een van de plaatselijke winkels hier in Helmond. De kans is er denk ik dus dat So Dear to My Heart ook is uitgebracht, zonder persbericht.

Hilde
20-04-2003, 20:08
Als ik hem nu bestel kan ik het me niet voorstellen dat hij snel op m'n deurmat ligt...
Er is niet eens een persbericht van geweest.
Ik ben daar vaste klant bij die site en met die leveringen van bestellingen kan het inderdaad verschillen. Bij de ene duurt het twee dagen en bij de andere een week of meer...
Ik kijk gewoon welke internetzaak veel klanten heeft en daar bestel ik de produkten. Er zijn zoveel internetzaken waar geen advertenties van staan

Richard B.
20-04-2003, 20:51
Lijkt wel haast op de manier waarop ze The Black Hole opeens in de verkoop deden voor een hele lage prijs zonder enige aankondiging. Rare jongens die lui van Buena Vista..

(Disney)Tom Houben
21-04-2003, 09:36
Ik kijk gewoon welke internetzaak veel klanten heeft en daar bestel ik de produkten. Er zijn zoveel internetzaken waar geen advertenties van staan

Ik bedoel een persbericht van Buena Vista dat de film er echt aan zit te komen. Ik ga morgen gewoon nog eens in de winkels snuffelen f ik de film vind :)

Hennie
21-04-2003, 10:03
er komt geen persbericht van de 9 april releases want toen is So dear to my heart al uitgekomen.

Hennie
21-04-2003, 10:09
Heb de film al bijna een week in huis maar pas gisterenavond bekeken, en moet zeggen de kwaliteit is perfect :D

(Disney)Tom Houben
21-04-2003, 16:32
Heb de film al bijna een week in huis maar pas gisterenavond bekeken, en moet zeggen de kwaliteit is perfect :D

2 vragen: waar heb je hem gekocht? En staat het Disney-DVD logo erop, met het hoofd van Bobby Driscol op de zijkant?

Dank je :)

Hennie
21-04-2003, 16:57
Heb hem gekocht bij rodirect en er staat wel degelijk disney op de hoes en de dvd ook, ook staat bobby op de zijkant

(Disney)Tom Houben
21-04-2003, 20:59
Heb hem gekocht bij rodirect en er staat wel degelijk disney op de hoes en de dvd ook, ook staat bobby op de zijkant

[zeurmode on] Maar staat het "Disney-DVD-logo" ook links onder en onderaan op de zijkant, of hebben ze het normale DVD-logo gebruikt? [/zeurmode off]

:wink: :D

EDIT: Hennie, mag ik even zeggen dat je een supercoole Disney-DVD site hebt! Mijn complimenten!!!!

Hennie
21-04-2003, 21:08
kijk hier (http://members.home.nl/gameboy2/Disney's%20So%20Dear%20To%20My%20Heart%20-%20DVD.jpg) maar :D

(Disney)Tom Houben
22-04-2003, 15:36
kijk hier (http://members.home.nl/gameboy2/Disney's%20So%20Dear%20To%20My%20Heart%20-%20DVD.jpg) maar :D

COOL :D

Maar waarom nou geen Disney-DVD logo :(

Ik denk dat ik de live action/ animatie films maar uit de UK ga halen, daar zijn ze tenminste niet geknipt...

Dank je :)