PDA

Bekijk de volledige versie : Heruitgave Monty Python´s Meaning of Life?



RemcoZ
21-04-2003, 17:07
Weet iemand of er een heruitgave komt van the Meaning of life?
Misschien brengen ze ieder jaar een monty python film opnieuw uit ofzo, vorig jaar Holy Grail, dit jaar Life of Brian, volgend jaar Meaning of Life?

Werner
21-04-2003, 17:43
Dit jaar komt er wel een heruitgave van Time Bandits.

Richard B.
21-04-2003, 21:19
Weet iemand of er een heruitgave komt van the Meaning of life?
Misschien brengen ze ieder jaar een monty python film opnieuw uit ofzo, vorig jaar Holy Grail, dit jaar Life of Brian, volgend jaar Meaning of Life?

Ik denk het niet. De 'rereleases' van HG en Lob waren eigenlijk niet echt volwaardige rereleases omdat de nieuwe versies in het buitenland (Engeland, VS) al bestonden. Van MoL bestaat nergens een betere versie en ik heb niet gehoord dat die er ook gaat komen.

RemcoZ
21-04-2003, 22:43
hmmm...
Dan zit er denk ik niets anders op dan de niet al te beste, al een poos verkrijgbare, dvd-release aan te schaffen. Het blijft een grappige film :)

RemcoZ
22-04-2003, 14:03
Dit jaar komt er wel een heruitgave van Time Bandits.

Time bandits ken ik niet... Moet ik me daarvoor in een hoekje gaan zitten schamen? :wink:

Richard B.
22-04-2003, 20:49
Dit jaar komt er wel een heruitgave van Time Bandits.

Time bandits ken ik niet... Moet ik me daarvoor in een hoekje gaan zitten schamen? :wink:

Nee. Het is eigenlijk niet echt een 'volwaardige' Python-film. Er spelen wel een aantal leden van MP in mee en hij is geregisseerd door Terry Gilliam, maar het is niet echt een komedie ofzo. Het is meer een Gilliam-film dan een Python-film eigenlijk.

Charley Baak
10-07-2003, 13:25
Op regio1 wordt dit jaar wel een heruitgave van The meaning of life uitgebracht:

Monty Python - Meaning Of Life (Special Edition) (5.1/DTS)

2 Disc Set
Eric Idle introduction
Feature Commentary (y)
Deleted Scenes (y)
The Meaning of Making the Meaning of Life (y)
Snipped Bits
Un Film de John Cleese
Songs Unsung
Education Tips
Fish
Re-mastering a Masterpiece
Song and Dance
Virtual Reunion
Selling the Meaning of Life

Screen Widescreen 1.85:1 Anamorphic
Languages English - Dolby Digital (5.1) ; DTS (y)

availability: Due for release on 02/09/2003