PDA

Bekijk de volledige versie : Men in Black (CE) [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:03
Men in Black (CE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=134)

Rossi
10-09-2001, 15:43
De Limited Edition is nog veel cooler, daar staat zelfs de film ook als 16:9 op en de extra's zijn nog indrukwekkender....Alleen beperkt te krijgen....

starbuck
01-11-2001, 14:24
klopt, was toen wel duur 99,95 maar ik heb hem toch maar gehaald, en achteraf ben ik daar erg blij mee.

Echt een heerlijke "popcorn" film met fraaie effecten en super extra's.

Zeker een topper!!

BrianB
25-11-2001, 14:59
Zo beperkt is ie nou ook weer niet, hij is nog steeds te krijgen!

YamYamRKK
27-11-2001, 22:18
Men in Black vind ik een zeer geinige film en ik kan niet wachten tot deel 2 uitkomt.

Ik wil hem op DVD hebben , maar dan wel de Limited Edition maar de laagste prijs die ik kon vinden was 81 piek.

En persoonlijk vind ik dat nog al erg duur voor een film van 90 minuten en ook al zitten er heel veel extra´s bij , dan die kijk ik ze toch maar één keer.
Dus ik blijf nog een tijdje wachten totdat die prijs verder naar beneden is gezakt.

MAAR WANNEER GAAN DE RECENSIESMAKERS OVER DE M.i.B ) L.E ) een recensie maken want ik wil wel weten hoe jullie die gaan beoordelen.

josha
02-12-2001, 02:12
Probeer eens http://www.ezydvd.com.au/, is die zo'n 62 gulden maar er komt ook nog wat verzend kosten bij. En je moet natuurlijk regio 4 DVD's kunnen bekijken.

Nathan Strik
02-12-2001, 12:17
Zo beperkt is ie nou ook weer niet, hij is nog steeds te krijgen!
Ja, klopt. Ik woon zelf in een klein ***dorp en daar liggen er nog een stuk of 3.

De Neel
02-12-2001, 12:30
Deze info hoort eigenlijk niet hier, maar toch....

Als je in Amsterdam bent, even langs wippen bij de MediaMarkt. Daar laggen ze in oktober voor fl.66,99. Heb ze afgelopen week nog zien liggen, maar aangezien hij al in de collectie zit heb ik niet naar de prijs gekeken...:cool:

Pjot77
15-01-2002, 09:02
Voor degene die willen weten wat nu de mop is van Kay tegen Jay in het restaurant, hieronder staat de grap:

A man goes up to the ticket window of the movied theater with his pet chicken on his shoulder. He asks for 2 tickets. The cashier asks who the other ticket is for and the tells her, "It's for my pet chicken." She tells him, "You can't take a chicken in there!" So the man leaves, goes around the corner, and stuffs the chicken into his pants. He goes back, buys one ticket, and goes into the theater. The chicken is getting hot, so the man unzips his pants so the chicken can stick his head out and watch the movie. Next to him sit 2 old ladies. Agnes leans over and whispers to Mildred, "Mildred, this man has his PANTS unzipped!" Mildred tells her, "Don't worry about it....you've seen one, you've seen them all!" Agnes says, "Oh I know! But THIS one is eating my popcorn!!" :D

BlueEyeZ
16-01-2002, 10:21
De limited edition is veel cooler, en heeft ook meer collectors waarde dan deze uitgave, ik verbaas me erover waarom ze nou 2 verschillende uitgaves v/d film op hetzelfde tijdstip hebben gedaan, het komt wel vaker voor maar dit maal ondoordacht IMO.

Nathan Strik
16-01-2002, 14:59
Wat had je liever gehad Blauwoogje?
Dat ze eerst de C.E. hadden uitgebracht, dat jij hem nietsvermoedend had gekocht, om vervolgens drie maanden later de L.E. op de markt te kwakken waardoor je je behoorlijk genaaid voelt....

Van mij mogen ze vaker C.E.´s en L.E.´s tegelijk op de markt kwakken, kun je tenminste kiezen...

starbuck
16-01-2002, 22:22
Wat had je liever gehad Blauwoogje?
Dat ze eerst de C.E. hadden uitgebracht, dat jij hem nietsvermoedend had gekocht, om vervolgens drie maanden later de L.E. op de markt te kwakken waardoor je je behoorlijk genaaid voelt....

Van mij mogen ze vaker C.E.´s en L.E.´s tegelijk op de markt kwakken, kun je tenminste kiezen...

precies; wat ze met mib en pearl harbour hebben gedaan zou standaard moeten zijn.

1 goedkope versie met alleen film.
2 dure versie met toeters en bellen.

Rob P.
18-01-2002, 16:10
M.I.B is zeker een van de betere popcorn films, M.I.B.2 schijnt nog grootser en grappiger te zijn. Met Jennifer Lopez, Michael Jackson (Nee niet als alien :mad:,) en Johnny Knoxville (wel als Alien:D )

Dave
17-02-2002, 17:59
Ik moet zeggen ik vind dit dus echt een TOP film en zal hem daarom ook zeker aanschaffen!

Ik kan ook niet w88 op deel 2 (Heb net de trailer gekeken: MIB II (http://www.spe.sony.com/movies/meninblack/) en was meteen weer helemaal in de stemming)

Ik zal meteen naar de Bios gaan als deze draait!

Keyser Söze
19-05-2003, 18:25
Will Smith is 1. geen acteur en 2. niet grappig... dan weet ik genoeg! :shock:

Swanski
21-05-2003, 11:02
Will Smith is 1. geen acteur en 2. niet grappig... dan weet ik genoeg! :shock:

criticaster, ben jij zeg, eerst From Hell, daarna JP, vervolgnes TLW en nu MIB, nou moet ik eerlijk zijn, dat al deze 4 films qua verhaal echt niet zo bijzonder zijn, maar films (vooral JP/TLW & MIB zijn toch ook bedoeld als amusement) en wat dat betreft doen ze het absoluut niet slecht, voornamelijk JP & TLW)

en zo niet-grappig is Will Smith ook niet, vond hem in The Fresh Prince OF Bel Air, soms best grappig, alhoewel Carlton eigenlijk grappiger is...

maar streng ben je wel zeg


p.s. neem aan dat je Usual Suspects wel OK vind 8) :?

Keyser Söze
21-05-2003, 15:47
criticaster, ben jij zeg, eerst From Hell, daarna JP, vervolgnes TLW en nu MIB, nou moet ik eerlijk zijn, dat al deze 4 films qua verhaal echt niet zo bijzonder zijn, maar films (vooral JP/TLW & MIB zijn toch ook bedoeld als amusement) en wat dat betreft doen ze het absoluut niet slecht, voornamelijk JP & TLW)

Ik begrijp wat je bedoelt en ik geef je volledig gelijk als je zegt dat het voornamelijk allemaal bedoeld is als amusement.
But hey, it was just my opinion! :wink:

Trouwens, 'JP' vond ik dus echt geen slechte film! Ik zei gewoon dat het beter (zoals bij zovele films) bij die ene had moeten blijven. 'Jurassic Park' is puur jeugdsentiment. Spielberg heeft schitterende dingen gedaan... de sfeer in die film is subliem en hij was grensverleggend voor zijn tijd!


p.s. neem aan dat je Usual Suspects wel OK vind 8) :?

Wat denk je zelf? :P

Swanski
21-05-2003, 20:22
Trouwens, 'JP' vond ik dus echt geen slechte film! Ik zei gewoon dat het beter (zoals bij zovele films) bij die ene had moeten blijven. 'Jurassic Park' is puur jeugdsentiment. Spielberg heeft schitterende dingen gedaan... de sfeer in die film is subliem en hij was grensverleggend voor zijn tijd!

jaa, klopt deel 1 is ook best goed, ik bedoelde dan ook eigenlijk delen 2 en 3 als amusement, maar je hebt wel gelijk, maar vond je mening opvallen in die 4 recensies, positief opvallen dan heh :!:

maar goed met zo'n forumnaam heb je iig 1 schitterende favoriet lijkt me zo.

Keyser Söze
22-05-2003, 11:22
jaa, klopt deel 1 is ook best goed, ik bedoelde dan ook eigenlijk delen 2 en 3 als amusement, maar je hebt wel gelijk, maar vond je mening opvallen in die 4 recensies, positief opvallen dan heh :!:

Ok, we verstaan mekaar. :wink: En geven elkaar gelijk... :P dit getuigt van wederzijds respect.
Bedankt trouwens! :D Tja, een forum dient om te 'discusiëren' over films en ik vind dat wij dit redelijk en op een serieuze manier gedaan hebben. Je ziet soms teveel van die kinderen die gelijk beginnen schelden. :evil:


maar goed met zo'n forumnaam heb je iig 1 schitterende favoriet lijkt me zo.

Ach ja, eigenlijk zocht ik gewoon een 'leuke' forum-nick en 'k had deze net nog een keertje gezien. :oops: Dus niet te veel achter zoeken: vind het uiteraard wel een goede film, maar ik neem aan dat jij dat ook vindt? :mrgreen:

Jeroen vS
23-08-2004, 17:37
Weet iemand toevallig wat, behalve het hoesje, het verschil is tussen de UK Limited Edition en de NL Limited Edition van MIB? Volgens mij zijn die er niet, maar ik kan geen website vinden, die de extra's van de NL versie laat zien. Op Play.com wel die van de UK versie.

Coen P.
24-08-2004, 10:02
ik had de uk l.E

--> daar zit als extra extra (coole zin) 2 workstudios op waar je zeg maar je eigen scene in elkaar kan flansen. Niet echt interessant ofzo...

behalve de prijs en de hoes valt het verschil dus wel mee...tenzij je een of andere crea bea bent, dan is die L.E misschien wel wat voor je

Coen

nova6666
19-11-2004, 21:16
Erg leuke film! Gelijk aangeschaft!

Wizz-Art
20-11-2004, 01:33
Was wel te pruimen, de sequel niet :wink:

Ron-G
29-12-2006, 16:29
Zo niemand de film meer gezien na 2004 8)

Ik vind het een topper, dit is echt achterover leunen en genieten maar, er zit van alles in humor spanning enz enz.

Ik heb de film alleen gezien maar met het stukje van Will Smit [spoiler:1dcff8b389] dat hij getest word en een vragenlijst moet invullen en zijn potlood breekt en de tafel met een ijzingwekkend geschuif naar zich toe trekt [/spoiler:1dcff8b389] heb ik met tranen in mijn ogen bekeken, geweldig droge humor......

Heb hem ooit in de bioscoop gezien en nu dan op DVD ( superbit ) maar het blijft een topper heb deel 2 ook, dus zal niet lang op zich laten wachten, gewoon lekker genieten en niet teveel nadenken.........

Beeld en geluid waren top maar komt mede door de superbit uitvoering, heb de film een 9 gegeven.

Rotterdam5314
31-12-2006, 11:58
Wel gezien maar ik vondt het een ontzettend domme en slechte film

intexor
31-12-2006, 15:54
Ik heb de 4-disc duopack van MIB 1 & 2. Het is niet bij te houden hoeveel keer ik de eerste heb gezien en de tweede is iets minder maar blijft toch ook genieten. Tommy Lee Jones & Will Smith zijn een geweldig duo en deze films zijn mijn favoriete sci-fi comedies ;)

Richard B.
15-11-2008, 22:50
Hij is wel grappig. Ik ben geen liefhebber van dit soort films, maar tegelijkertijd vond ik hem wel amusant. Het is een heel effectief geconstrueerde en vooral ook goed gecaste film.