PDA

Bekijk de volledige versie : Van Welke films krijg jij kippenvel ?



Roberto G
23-04-2003, 01:10
Bij het zien van een aantal films, krijg iedere keer weer een bepaalde rilling door mijn lichaam.
Natuurlijk niet de gehele film , maar bij sommige fragmenten, mijn vraag aan jullie is bij welke films krijgen jullie kippenvel ??, en bij welke fragmenten krijgen jullie dit ?

Bij mij zijn dat :

*The lord of the rings FOTR en TTT : Bij de intro van beide films The foundation of stone, De vergadering van de leiders in Rivendahl, het opbouwen van het leger van orcs en aardmannen, de spreuk van the she elf bij de rivier.
De dood van Bhoromir, Het ariveren van het elfen leger, de aanval van de ents op Isengard.
*Braveheart : De wraak van william voor het doden van zijn vrouw, beide battles tegen de engelsen, de dood van william wallace.
*IT: de intro van de film , met de openings muziek

McReal
23-04-2003, 04:05
rillingen kan je alles onder verstaan niet ?

ik vind in my stefmother is an alien dat stukje heeeeel leuk als dat muziekje begint van pump up the volume van marssss :)

daar krijg ik goede rillingen van

Mobie
23-04-2003, 07:14
The Rock, de scene als cage op zen knieen zit met die groene rook en die muziek die dan ineens erbij springt, zalig gewoon.

Mark S
23-04-2003, 07:29
Daar is ooit al eens een draadje over geweest:http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=984&highlight=kippevel

Christiaan Sauer
23-04-2003, 12:20
van The Green Mile
van Lord of the Rings LOTR en TTT
van uuuuuuuuuuh, een heleboel in ieder geval :D

Reinbo
23-04-2003, 12:26
Chicken Run?

Alexander de Mol
23-04-2003, 12:38
Ik stel voor dat we in het draadje die Mark S hierboven aangeeft dit vervolgen. :)