PDA

Bekijk de volledige versie : Gremlins!!!!



Drexl
23-04-2003, 20:28
Yow, fellow DVD-lovers!

Ik ben nieuw op deze site én... beware... een Vlaming dus vooraleer jullie mij als het stuk uitschot behandelen dat ik waarschijnlijk wel ben had ik eens willen weten...

Wanneer komen Gremlins en Gremlins 2: The New Batch bij ons (Benelux) uit op DVD? Ik weet dat er een shitty versie van Gremlins uit is maar die moet ik niet. Ik wacht op de pas in de US en UK gereleaste nieuwe versies met audiocommentaar van regisseur Joe Dante.

Weten jullie meer?!

Pretty please! 8)

Frank
24-04-2003, 08:46
Een SE van Gremlins en de DVD van Gremlins 2 is vooralsnog niet aangekondigd in Nederland/regio 2. Je zult dus nog even geduld moeten hebben, helaas...

Ik hoop wel dat ze over niet al te lange tijd verschijnen, want ik zit er ook op te wachten.

Drexl
24-04-2003, 18:31
Thanks, Frank!

Laat ons hopen dat er voldoende awareness ontstaat bij distributeurs! Gremlins is mijn ultieme jeugdherinnering, guilty pleasure en eerste echte filmervaring all rolled in to one! Yep, that's right, I got my cherry popped by this flick!

Dzjeezes... I gotta get me a girlfriend... :twisted:

Oudgebruiker3
24-04-2003, 19:51
't Zal een orgastische ervaring worden wanneer-ie eindelijk uitkomt ;)

Niels Simons
24-04-2003, 19:58
anders pak je toch gewoon de regio1 versies...

ik heb deel 1 se wel te koop hoor,18 euro inc verzenden?

mazzel,niels

Drexl
25-04-2003, 18:51
Thanks for the offer maar ik ga nog even wachten en zien wat er gebeurt. 'k Zit trouwens pretty fucking krap bij kas but nothing I can't handle.

Anyway, ik heb natuurlijk weer een verschrikkelijk domme Belgische vraag. Hoe zit dat eigenlijk met al die regio 1 en 2 DVD's? Ik weet dat regio 2 voor Europa geldt en 1 voor de US. Nu blijkt dat regio 1 DVD's niet op een regio 2 DVD speler werken en what the fuck is up with all that regio 3 en 4 stuff? Ik heb al een deftig aantal DVD's maar ik raak niet wijs uit die technische mumbo jumbo. 'k Heb ook nog nie echt de moeite gedaan om me erin te verdiepen so help me out boys and gals!

Drexl :twisted:

Steven Maas
25-04-2003, 19:21
anders pak je toch gewoon de regio1 versies...Als ik regio 1 af kon spelen, had ik 'em waarschijnlijk al een tijdje in huis gehad... Nu moet ik maar hopen dat ze opschieten met een regio 2 release.

Steven Maas
25-04-2003, 19:24
Hoe zit dat eigenlijk met al die regio 1 en 2 DVD's? Ik weet dat regio 2 voor Europa geldt en 1 voor de US. Nu blijkt dat regio 1 DVD's niet op een regio 2 DVD speler werken en what the fuck is up with all that regio 3 en 4 stuff? Kijk eens in de woordenlijst van dvd.nl (http://www.dvd.nl/woordenlijst.php).
Kijk eens bij de term "Regio". :P

Drexl
26-04-2003, 14:40
Tja, ik zal dan maar wachten op de regio 2 versie van Gremlins én Gremlins 2: The New Batch, toch wel een verschrikkelijk ondergewaardeerde sequel. Let op de waanzinnige scènes in het gebouw met al die animatronics. No CGI whatsoever (op de elektronische Gremlin na maar da's meer animatie eigenlijk).

Ik hoop maar dat Joe Dante's commentaar behouden blijft want bij The Royal Tenenbaums, Who Framed Roger Rabbit, Innerspace en The War Of The Roses werden de commentaren van respectievelijk Wes Anderson, Robert Zemeckis, Dante en Danny De Vito verwijderd. Ik begrijp niet waarom. Denken ze nu echt dat wij Europeanen niet geïnteresseerd zijn in wat de regisseur te vertellen heeft?! Well, you fucking idiots, we are!!!

Greetings,

Drexl :twisted:

armanio
14-05-2003, 15:47
Tja, ik zal dan maar wachten op de regio 2 versie van Gremlins én Gremlins 2: The New Batch, toch wel een verschrikkelijk ondergewaardeerde sequel. Let op de waanzinnige scènes in het gebouw met al die animatronics. No CGI whatsoever (op de elektronische Gremlin na maar da's meer animatie eigenlijk).

Ik hoop maar dat Joe Dante's commentaar behouden blijft want bij The Royal Tenenbaums, Who Framed Roger Rabbit, Innerspace en The War Of The Roses werden de commentaren van respectievelijk Wes Anderson, Robert Zemeckis, Dante en Danny De Vito verwijderd. Ik begrijp niet waarom. Denken ze nu echt dat wij Europeanen niet geïnteresseerd zijn in wat de regisseur te vertellen heeft?! Well, you fucking idiots, we are!!!

Greetings,

Drexl :twisted:

Awel, Drexl meestal offert men het commentaartrack op om meerdere audiosporen op het schijfje te kunnen plaatsen (vb franse dd 5.1) en voor alle ondertitels (hoe meer subtitles op één schijfje staan hoe minder versies ze moeten masteren en dat schilt hen weer een pak aan productiekosten) uiteindelijk draait het nog steeds allemaal om het vullen van hunne geldsloef (oei nu zijn onze nederlandse collega's ff niet mee denk ik) ... ik heb er geen goei zicht op als ze hier nog ooit verschijnen...