PDA

Bekijk de volledige versie : LOTR - FOTR extra extended edition



knutmo
24-04-2003, 11:11
http://www.xs4all.nl/~klikklak/lotr.gif

Chris Howitt
24-04-2003, 11:15
Cool :P Geljk bestellen die hap :lol: ,

verry funny, waar haal je zulke info vandaan ?

Hans De Bisschop
24-04-2003, 11:18
lol leuke grap !

:lol: :lol: :lol: :lol:

Alhoewel ik het er wel niet mee eens ben dat de Extended Editions geldklopperij zijn ...

Dit aangezien deze van in het begin aangekondigd zijn, wat we niet van veel SE's, CE's etc etc kunnen zeggen ...

richard voskamp
24-04-2003, 11:35
Hij is heel leuk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bas de Jong
24-04-2003, 11:45
DIE GA IK ECHT GELIJK KOPEN MAN!! DE NATTE DROOM VAN ELKE LOTR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:roll:

:lol: Leuke grap ;)

Mobie
24-04-2003, 12:25
LOL :P

zou misschien nog iets zijn voor als deel 3 uit is, 1 grote EE van alle films samen in 1 box.

Bas de Jong
24-04-2003, 13:16
LOL :P

zou misschien nog iets zijn voor als deel 3 uit is, 1 grote EE van alle films samen in 1 box.

hmmm ja. En dan voor elke film minimaal 1 DVD extra. Ik ga er maar even vanuit dat alle EE's 4 DVD's hebben.

hmm. 3x2 + 3x4 = 18 DVD's. Dan ook nog eens die extra grote box. Dat is dan 18 + 5x3 = 33 DVD's van LotR in mijn collectie ;) Ziek :mrgreen:

Mobie
24-04-2003, 13:54
LOL :P

zou misschien nog iets zijn voor als deel 3 uit is, 1 grote EE van alle films samen in 1 box.

hmmm ja. En dan voor elke film minimaal 1 DVD extra. Ik ga er maar even vanuit dat alle EE's 4 DVD's hebben.

hmm. 3x2 + 3x4 = 18 DVD's. Dan ook nog eens die extra grote box. Dat is dan 18 + 5x3 = 33 DVD's van LotR in mijn collectie ;) Ziek :mrgreen:

Wohooooo, heavy 8)

Mr.C
24-04-2003, 21:16
LOL :P

zou misschien nog iets zijn voor als deel 3 uit is, 1 grote EE van alle films samen in 1 box.

hmmm ja. En dan voor elke film minimaal 1 DVD extra. Ik ga er maar even vanuit dat alle EE's 4 DVD's hebben.

hmm. 3x2 + 3x4 = 18 DVD's. Dan ook nog eens die extra grote box. Dat is dan 18 + 5x3 = 33 DVD's van LotR in mijn collectie ;) Ziek :mrgreen:

LOL, das wel heel extreem :wink:

Hans De Bisschop
24-04-2003, 21:23
LOL :P

zou misschien nog iets zijn voor als deel 3 uit is, 1 grote EE van alle films samen in 1 box.

hmmm ja. En dan voor elke film minimaal 1 DVD extra. Ik ga er maar even vanuit dat alle EE's 4 DVD's hebben.

hmm. 3x2 + 3x4 = 18 DVD's. Dan ook nog eens die extra grote box. Dat is dan 18 + 5x3 = 33 DVD's van LotR in mijn collectie ;) Ziek :mrgreen:

LOL, das wel heel extreem :wink:

En zijn we de National Geographic Documentaire dan niet vergeten :twisted:

Bas de Jong
24-04-2003, 21:30
En zijn we de National Geographic Documentaire dan niet vergeten :twisted:
Die heb ik niet... Maar die tikken we dan wel ergens op de kop! 34 LotR DVD's ! ;)

zerrax
26-04-2003, 09:21
DIE GA IK ECHT GELIJK KOPEN MAN!! DE NATTE DROOM VAN ELKE LOTR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:roll:
:lol: Leuke grap ;)


Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Herjan
26-04-2003, 09:42
Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Echt joh? Meen je dat nou? Vertel meer! Ga door! Ik hang aan je lippen! Is dat fake? Laat ik nou denken dat het echt was.... :roll:

Kijk, zulke reacties vind ik nou echt humor! :lol:

Hans De Bisschop
26-04-2003, 10:50
Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Echt joh? Meen je dat nou? Vertel meer! Ga door! Ik hang aan je lippen! Is dat fake? Laat ik nou denken dat het echt was.... :roll:

Kijk, zulke reacties vind ik nou echt humor! :lol:

Ja aan de goedgelovigheid van sommige mensen komt geen einde ... die hebben waarschijnlijk nog nooit van ironie / sarcasme gehoord :lol: :lol: :lol:

Lex v/d Moolen
26-04-2003, 10:56
Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Echt joh? Meen je dat nou? Vertel meer! Ga door! Ik hang aan je lippen! Is dat fake? Laat ik nou denken dat het echt was.... :roll:

Kijk, zulke reacties vind ik nou echt humor! :lol: :lol: :lol: :lol:

Jelger
26-04-2003, 12:00
Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Owh... en hoe krijg ik mijn geld nu terug? :?

zerrax
26-04-2003, 12:02
Dit is dus gewoon FAKE, beetje Photoshoppen, klaar is kees!
3 X de extended edition is zo'n 120 euro deze editie kost 1800 euro!
Dachten jullie nou echt dat dit echt was! ha ha ha!
koop maar....je zult zien dat het nep is, Return of the King is nog ens niet uit!

Echt joh? Meen je dat nou? Vertel meer! Ga door! Ik hang aan je lippen! Is dat fake? Laat ik nou denken dat het echt was.... :roll:

Kijk, zulke reacties vind ik nou echt humor! :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry hoor, ik maakte me gewoon ongerustig om jullie!
ik dacht laat ik ze voor de zekerheid toch maar waarschuwen
Je weet maar nooit, gezien het niveau van de opmerkingen die je hier af toe leest...
kopen, en het hebben van de film is belangrijker dan de kwaliteit van de film zelf, en het valt me op dat er hier meer geruzied word dan
er over films gepraat word...

Herjan
26-04-2003, 12:06
Owh... en hoe krijg ik mijn geld nu terug? :?

Ehm... Bij Play.com kun je hem volgens mij gewoon terugsturen, of niet? :lol:

Hans De Bisschop
26-04-2003, 12:07
Owh... en hoe krijg ik mijn geld nu terug? :?

Ehm... Bij Play.com kun je hem volgens mij gewoon terugsturen, of niet? :lol:

:lol: :lol: :lol:

Herjan
26-04-2003, 12:10
Sorry hoor, ik maakte me gewoon ongerustig om jullie!

Ongerustig? Hmmm... Wat lief! 'Tuurlijk, een goedbedoelde actie is altijd prima, maar bij zo'n foto is het wel erg overduidelijk dat het een grap is toch?


en het valt me op dat er hier meer geruzied word dan
er over films gepraat word...

Dat valt toch wel mee? Pas even een paar probleempjes rond een iets te ongenuanceerd forumlid met het hart op de tong, maar verder is het hier één grote vriendenclub, hoor! :bier:

Pim v. Bree
26-04-2003, 12:10
Sorry hoor, ik maakte me gewoon ongerustig om jullie!
ik dacht laat ik ze voor de zekerheid toch maar waarschuwen
Je weet maar nooit, gezien het niveau van de opmerkingen die je hier af toe leest...
kopen, en het hebben van de film is belangrijker dan de kwaliteit van de film zelf, en het valt me op dat er hier meer geruzied word dan
er over films gepraat word...

En jij hebt het over niveau van opmerkingen....? :roll:

zerrax
26-04-2003, 12:21
en het valt me op dat er hier meer geruzied word dan
er over films gepraat word...

En jij hebt het over niveau van opmerkingen....? :roll:[/quote]


dit bedoel ik dus, zucht....

Herjan
26-04-2003, 12:29
en het valt me op dat er hier meer geruzied word dan
er over films gepraat word...

En jij hebt het over niveau van opmerkingen....? :roll:

dit bedoel ik dus, zucht....

Ah, joh! Daar moet je je niks van aantrekken! Da's geen ruzie, da's ironie! Enne... lees nou zelf eens de thread door... De eerste reacties hadden het al over "goeie grap" en "humor", en dan kom jij met de mededeling dat het niet een echte advertentie is... Toch niet echt een intelligente opmerking, toch? Goed bedoeld, maar... :roll:

zerrax
26-04-2003, 15:34
ik lijk wel een Amerikaan...
Die beginnen ook eerst te schreeuwen en dan kijken ze pas waar het over gaat...
Ik zal voortaan de thread eerst beter lezen, voordat ik begin te typen

Maar ik dacht ik zal ze vast waarschuwen, want jullie hebben je centjes dadelijk hard genoeg nodig voor de echte Extended Edition
(en de Bladerunner special edition, en de 9 disc Alien box set, en
Dances with Wolves special........)

Jaap Poot
26-04-2003, 15:44
In navolging van the Adams, The Osbournes, The Paffs etc.
Als Peter Jackson nu eens "The Jacksons" zou gaan maken, met wat ik de afgelopen twee jaar op dit forum heb gezien, denk ik dat het voor die man niet meer uitmaakt wat die filmt. Ik denk dat zelfs een opname van zijn blote kont nog een oscar nominatie kan krijgen. Ik bedoel maar, ik ben een verschrikkelijke LOTR fan (25 jaar geleden al reeds alle boeken gelezen), maar het schijnt dat jullie geen genoeg van deze hype kunnen krijgen. ook denk ik als volgend jaar de extended versie van de Return of the King door iedereen is gekocht er hele volkstammen moeten gaan afkicken omdat het dan helemaal AFGELOPEN is en daarna er geen deel 4 meer komt. Tot die tijd zou ik zeggen : blijf er allemaal lekker in zwelgen, in vergelijking met alle andere films die nu zijn uitgebracht of nog moeten komen, qua verhaal etc. is er nog steeds niets wat er in de buurt van kan komen.

Hans De Bisschop
26-04-2003, 15:48
In navolging van the Adams, The Osbournes, The Paffs etc.
Als Peter Jackson nu eens "The Jacksons" zou gaan maken, met wat ik de afgelopen twee jaar op dit forum heb gezien, denk ik dat het voor die man niet meer uitmaakt wat die filmt. Ik denk dat zelfs een opname van zijn blote kont nog een oscar nominatie kan krijgen. Ik bedoel maar, ik ben een verschrikkelijke LOTR fan (25 jaar geleden al reeds alle boeken gelezen), maar het schijnt dat jullie geen genoeg van deze hype kunnen krijgen. ook denk ik als volgend jaar de extended versie van de Return of the King door iedereen is gekocht er hele volkstammen moeten gaan afkicken omdat het dan helemaal AFGELOPEN is en daarna er geen deel 4 meer komt. Tot die tijd zou ik zeggen : blijf er allemaal lekker in zwelgen, in vergelijking met alle andere films die nu zijn uitgebracht of nog moeten komen, qua verhaal etc. is er nog steeds niets wat er in de buurt van kan komen.

Nu voel je je zeker goed nu je dat van het hart is heh ? :roll:

Mobie
26-04-2003, 15:55
In navolging van the Adams, The Osbournes, The Paffs etc.
Als Peter Jackson nu eens "The Jacksons" zou gaan maken, met wat ik de afgelopen twee jaar op dit forum heb gezien, denk ik dat het voor die man niet meer uitmaakt wat die filmt. Ik denk dat zelfs een opname van zijn blote kont nog een oscar nominatie kan krijgen. Ik bedoel maar, ik ben een verschrikkelijke LOTR fan (25 jaar geleden al reeds alle boeken gelezen), maar het schijnt dat jullie geen genoeg van deze hype kunnen krijgen. ook denk ik als volgend jaar de extended versie van de Return of the King door iedereen is gekocht er hele volkstammen moeten gaan afkicken omdat het dan helemaal AFGELOPEN is en daarna er geen deel 4 meer komt. Tot die tijd zou ik zeggen : blijf er allemaal lekker in zwelgen, in vergelijking met alle andere films die nu zijn uitgebracht of nog moeten komen, qua verhaal etc. is er nog steeds niets wat er in de buurt van kan komen.

Wie zegt er dat er gn deel 4 komt, Hollywood kennende zouden ze het nog durven van er zelf een deel 4 aan te breien ( Return of The Ring ofzo ) gewoon omdat dit een massa geld opbrengt. 8)

Jaap Poot
26-04-2003, 16:04
Mischien gaan ze wel een hele nieuwe ring smeden en dan mag de kleinzoon van Frodo met hulp van zijn geliefde (kleindochter van Sam) het samen opknappen. Mischien kan dan de kleinzoon van Peter jackson voor het kind van Smeagol spelen. Op deze manier kan je natuurlijk tot in den treure doorgaan. :wink:

Lex v/d Moolen
26-04-2003, 16:04
Wie zegt er dat er gn deel 4 komt, Hollywood kennende zouden ze het nog durven van er zelf een deel 4 aan te breien ( Return of The Ring ofzo ) gewoon omdat dit een massa geld opbrengt. 8)Is maar de vraag of daar rechten voor zijn. Maar een prequel is nog wel mogelijk, The Hobbit of The Silmarillion.

Mobie
28-04-2003, 14:34
Wie zegt er dat er gn deel 4 komt, Hollywood kennende zouden ze het nog durven van er zelf een deel 4 aan te breien ( Return of The Ring ofzo ) gewoon omdat dit een massa geld opbrengt. 8)Is maar de vraag of daar rechten voor zijn. Maar een prequel is nog wel mogelijk, The Hobbit of The Silmarillion.

Dan denk ik dat er heel veel kans is dat die er komt hoor, of de verkoop zou ineens moeten kelderen.

Lex v/d Moolen
28-04-2003, 18:43
Wie zegt er dat er gn deel 4 komt, Hollywood kennende zouden ze het nog durven van er zelf een deel 4 aan te breien ( Return of The Ring ofzo ) gewoon omdat dit een massa geld opbrengt. 8)Is maar de vraag of daar rechten voor zijn. Maar een prequel is nog wel mogelijk, The Hobbit of The Silmarillion.

Dan denk ik dat er heel veel kans is dat die er komt hoor, of de verkoop zou ineens moeten kelderen.Er zijn plannen om The Hobbit in een TV serie te gieten. Ik hoop maar dat die op de DVD seamless in 1x af te draaien is...

mark t
28-04-2003, 18:57
Er zijn plannen om The Hobbit in een TV serie te gieten. Ik hoop maar dat die op de DVD seamless in 1x af te draaien is...Plannen? Voor zover ik weet heeft Ian McKellen alleen eens opgemerkt dat het hem leuk zou lijken als de Hobbit in de vorm van een tv-serie verfilmd zou worden. Ondanks dat hij dat misschien ook tegen Peter Jackson heeft gezegd, lijkt het me wat voorbarig om dan al van plannen te spreken.
Als de Hobbit verfilmd wordt (en dat wordt het -gezien het financiële succes van de LOTR-trilogie), dan zal het toch echt een film worden. Daar kun je volgens mij commercieel gezien wat meer mee. Bovendien vraag ik me af of de Hobbit wel genoeg stof biedt voor een langlopende serie (want daar had McKellen het over). Met alle respect: Een film is over het algemeen toch van een wat hoger niveau dan een (mini-)serie.

Laat Jackson trouwens eerst maar eens zijn droomproject realiseren. Het eerste script van een paar jaren geleden zag er veelbelovend uit.

Lex v/d Moolen
28-04-2003, 19:00
Er zijn plannen om The Hobbit in een TV serie te gieten. Ik hoop maar dat die op de DVD seamless in 1x af te draaien is...Plannen? Voor zover ik weet heeft Ian McKellen alleen eens opgemerkt dat het hem leuk zou lijken als de Hobbit in de vorm van een tv-serie verfilmd zou worden. Ondanks dat hij dat misschien ook tegen Peter Jackson heeft gezegd, lijkt het me wat voorbarig om dan al van plannen te spreken.
Als de Hobbit verfilmd wordt (en dat wordt het -gezien het financiële succes van de LOTR-trilogie), dan zal het toch echt een film worden. Daar kun je volgens mij commercieel gezien wat meer mee. Bovendien vraag ik me af of de Hobbit wel genoeg stof biedt voor een langlopende serie (want daar had McKellen het over). Met alle respect: Een film is over het algemeen toch van een wat hoger niveau dan een (mini-)serie.
Klopt, ik heb ook liever een film dan een serie. Misschien geen def. plannen, maar er broeien vast wel ideeen :lol: