PDA

Bekijk de volledige versie : Binnenkort nieuwe 9-disc Alien DVD-set



Eric van Ballegoie
25-04-2003, 15:21
Binnenkort nieuwe 9-disc Alien DVD-set



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=874)

Digger
25-04-2003, 15:24
Goed nieuws, lijkt me een geweldige box. Volgens mij was iedereen al op de hoogte want het regent weer oude alienboxen op het handelsforum. :P :P

HEGO
25-04-2003, 15:38
Net als deze door iedereen gekocht is,hebben ze een goed script voor deel 5 geschreven ,en kunnen ze later een 11 disc box uitbrengen

KAY
25-04-2003, 15:40
is dit voor de regio 2 nl versie, of uitsluitend voor regio 1?

Marco
25-04-2003, 16:34
Net als deze door iedereen gekocht is,hebben ze een goed script voor deel 5 geschreven ,en kunnen ze later een 11 disc box uitbrengenYep, en zo blijven we (maar) doorgaan.

zerrax
25-04-2003, 16:47
in DVD land:

Wie het langst wacht, lacht het hardst!

maximus
25-04-2003, 17:05
Als hij geen dts (es 6.1) heeft hoef ik hem niet. Ik vind dat als je zo'n re-relaese uitgeeft dat je gelijk alles er op moet gooien wat er op kan. afwachten maar, of weet iemand al?

RNTfuture
25-04-2003, 17:46
Ik heb de 5dvd versie... ik vind deze serie zeker goed, maar niet zo goed om nu maar weer over te stappen op de 9dvd versie, die extra's bekijk ik toch maar één keer of geen keer!! :lol:

Jaded
25-04-2003, 18:05
in DVD land:

Wie het langst wacht, lacht het hardst!
In een ander dvd land:

Wie het langst wacht, heeft geen dvd's.

X
25-04-2003, 18:08
Re-releases komen nu eenmaal en steeds betere versies komen op de markt. Simpelweg niets aan te doen maar ik denk dat deze nieuwe boxset zonder DTS track maar weinig voorstelt. Mocht er wel een DTS track aanwezig zijn zal ik mijn huidige box maar snel verkopen ;)

Ronald Stiebolt
25-04-2003, 18:19
Dit doet me sterk denken aan de LOTR 18-disc set die ik in een andere thread tegenkwam..... Maar dan in het echt!

Richard Hogaarts
25-04-2003, 18:29
Uit de DVD Monthly .....

Extra's voor de Alien Quadrilogy Box

Alien : 14 deleted scenes, amounting to 15 minutes of extra footage

Aliens : Choice between the Theatrical Version, which has never been available on DVD, and the Director's Cut

Alien 3 : Includes David Fincher's original version of the movie which was almost 3 hours long and has never been released.

Alien Resurrection : Will include an alternate opening and ending which involves a crash on Earth.

The 9th bonus disc will include : 'Alien Legacy' Documentary which was available in the original Boxset. 'Alien Evolution'Documentary, Darkhorse Alien Comics, Darkhorse Alien vs. Predator, The Original Laser Disc features and DVD-Rom content.

Op zich zijn dit geen slechte extra's, ik denk dat ik mijn boxset verkoop en de nieuwe aanschaf.

Pietje
25-04-2003, 18:46
Wow! Dat is wel heel erg cool. Alien 3 3 uur (zie http://us.imdb.com/AlternateVersions?0103644 )! En ben ook benieuwd naar het andere einde van Alien 4.

Van imdb.com over Alien 4:

Joss Whedon went through five different versions of the final battle with the "Newborn" creature, the first four versions of which all took place on Earth in such settings as a hospital maternity ward, a giant junkyard, a snowy forest and cliffside, and a desert.

Ik kan niet wachten in ieder geval :D

Dennis Kuijper
25-04-2003, 18:58
Wat voor prijskaartje gaan ze hier aanhangen?

Surya
25-04-2003, 19:37
Als de prijs aanvaardbaar is, koop ik hem! Ben erg benieuwd voor die lange Alien³ versie!

Michelle
25-04-2003, 19:39
Dit doet me sterk denken aan de LOTR 18-disc set die ik in een andere thread tegenkwam..... Maar dan in het echt!

Oooh, die thread ben ik wel benieuwd naar, kun je me de link geven aub?

Ronald Stiebolt
25-04-2003, 19:44
Dit doet me sterk denken aan de LOTR 18-disc set die ik in een andere thread tegenkwam..... Maar dan in het echt!

Oooh, die thread ben ik wel benieuwd naar, kun je me de link geven aub?

Alhier! http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13554

Michelle
25-04-2003, 20:01
Thanx! :D
Die ga ik zeker halen! ;)

GothicJeff
25-04-2003, 21:28
Altijd leuk alien :D

KAY
25-04-2003, 23:34
weet iemand nou of dit om de regio 2 versie gaat? ik weet wel dat die op regio 1 uitkomt. maar regio 2.....?

BeQuietAndDrive
25-04-2003, 23:35
Alien 3 : Includes David Fincher's original version of the movie which was almost 3 hours long and has never been released.


Woohoo! Fincher was zo teleurgesteld in het uiteindelijke resultaat dat hij zich officieel had gedistantieerd van die versie. Nu krijgen we eindelijk ZIJN versie te zien! Zal lekker vaag worden I assume. Probleem: ik heb de 5-disc Legacy box al :(

Nathan Strik
26-04-2003, 06:48
:D :D :D :D :D

Sorry voor mijn enthousiasme, maar deze MOET ik gewoon hebben. Al was het maar om de "Director´s Cut" van Alien 3. :D

Dennis
26-04-2003, 09:01
Misschien wordt deel 3 dan toch nog een klein beetje goed.

Philippe
26-04-2003, 10:34
Lijkt me een schitterende box. Hopelijk staat er ook een dts-track op.

Lex v/d Moolen
26-04-2003, 11:00
:D :D :D :D :D

Sorry voor mijn enthousiasme, maar deze MOET ik gewoon hebben. Al was het maar om de "Director´s Cut" van Alien 3. :DDaar ben ik ook zeer benieuwd naar. :)
Die box zal waaschijnlijk toch wel in mijn collectie komen... :? :roll:

Ash
26-04-2003, 11:19
Ik zou nog maar niet te vroeg juichen over de bovengenoemde specs aangezien nog niks vast staat en het alleen maar geruchten zijn:

http://dvd.ign.com/articles/392/392389p1.html

John Sital
26-04-2003, 11:29
geldklopperij....? :?

T. van Keeken
26-04-2003, 11:53
Mijn allereerste DVD's waren de Alien Legacy uit Amerika. Ik was er toen zooooo blij mee... En wat doen ze nu?
Aan de ene kant erg leuk, aan de andere kant een beetje jammer.

Wat dat betreft is het maar goed dat ze series als The Godfather en straks Indiana Jones en Star Wars niet meteen bij de opkomst van de DVD hebben uitgebracht, dan waren we nu waarschijnlijk ook aan een tweede versie toe geweest.

maximus
27-04-2003, 06:56
zo te zien word ie geen dts :cry: :cry:
maar ik heb wel al een prijs gevonden :P weet iemand hoeveel euro dit is?
http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=47036

Surya
27-04-2003, 07:22
Hoeveel het juist is, weet ik niet, maar het ziet er toch weer net te duur uit naar mijn goesting. Afwachten wat de prijs op ezydvd.com.au wordt :D

RNTfuture
27-04-2003, 09:06
Misschien wordt deel 3 dan toch nog een klein beetje goed.
Hehé ja daar heb je gelijk in, ik zelf vind deel twee het beste uit de serie... 8)

RNTfuture
27-04-2003, 09:08
zo te zien word ie geen dts :cry: :cry:
maar ik heb wel al een prijs gevonden :P weet iemand hoeveel euro dit is?
http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=47036
Volgens mijn berekening ongeveer 60euro.

Swanski
27-04-2003, 13:33
zo te zien word ie geen dts :cry: :cry:
maar ik heb wel al een prijs gevonden :P weet iemand hoeveel euro dit is?
http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=47036
Volgens mijn berekening ongeveer 60euro.

volgens mij: 58.793 EURO, dus RNT je zat goed :!: ....

en als je een beetje goed kijkt op deze link zie je dit staan :

http://www.dvdsoon.com/currencyquery.xml?amount=91.98

rekent het precies voor je uit, zelfs als je het in het Papua Nieuw Guinea's wilt weten: 232.620 (PGK) Kina! 8)

Swanski
27-04-2003, 13:36
.....overigens is 58,8 euro toch veel te weing voor 4 films en 9 cd's, de oude box is bij de FRS 75 euro zonder korting, of mis ik iets nu............


EDIT: hoooooooooh NIET cd's maar dvd's sorry :oops:

sleepyhollow
27-04-2003, 14:42
Inderdaad ja, 60 euro is een mega-koopje :D Ik had minstens 1,5 keer zoveel verwacht

Dr Para
27-04-2003, 18:22
hoera :shock:

Surya
27-04-2003, 19:02
.....overigens is 58,8 euro toch veel te weing voor 4 films en 9 cd's, de oude box is bij de FRS 75 euro zonder korting, of mis ik iets nu............
Te weinig? Weinig wel, maar TE weinig? Dat kan het imo nooit zijn :D

Maarten van Krimpen
28-04-2003, 07:13
Net als deze door iedereen gekocht is,hebben ze een goed script voor deel 5 geschreven ,en kunnen ze later een 11 disc box uitbrengenYep, en zo blijven we (maar) doorgaan.

Zal straks ook wel gebeuren bij de Harry Potterfilms, wanneer ze allemaal verfilmd zijn. Kan nog wel een jaartje of tien duren weliswaar.

Luchtgordijn Bogey
28-04-2003, 10:13
Ik ben blij dat deze interessante serie nu eindelijk deugdelijk wordt uitgebracht. Ik ben nooit echt tevreden geweest met de huidige uitvoeringen. Alleen Alien had een aardig pakket extra's, maar de andere 3 delen moesten een commentaartrack ontberen.

Gezien de kwaliteit en complexiteit (special effects e.d.) heeft het er altijd wel ingezeten (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=50866#50866) dat hier betere uitvoeringen zouden moeten komen. De vraag was alleen wanneer.

Het enige echte echte dieptepunt in de reeks, nummer 3, krijgt nu een herkansing, wat de aanschaf van een box vs. de losse delen 1, 2 en 4 kan rechtvaardigen.

Ik hoop dat men bij Fox gaat voor een vergelijkbare release-strategie als "Moulin Rouge" en "Planet of the Apes", dus met hoge bitrates (en DTS), commentaartracks, veel subtitles en afwezigheid van niet-Engelse soundtracks.
Zo'n strategie maakt een combinatie van hoge kwaliteit en relatief lage prijs voor de Nederlandse markt mogelijk.

Ik ben ook blij dat Fox Universal niet is, die de Back to the Future-trilogie weliswaar met DTS en laaggeprijsd uitbracht, maar toch veel concessies deed aan de kwaliteit (inkadering 2 en 3 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12537)) en de hoeveelheid extra's.

C-Jtje
28-04-2003, 15:44
Yes mijn voorspelling is uitgekomen

deze box kan niet snel zat komen :D

Der. Rick
28-04-2003, 17:15
Geen van deze films heb ik ooit op video of DVD gekocht... maar als het werkelijk slechts 60 EURO gaat kosten dan mag dit setje zeker niet in m'n collectie ontbreken!! :-)

Carlito Brigante
28-04-2003, 20:56
Hopelijk is ie niet te duur, Fox kennende... :( :( :(

TauRuS
29-04-2003, 12:12
60euro? Dat lijkt me vrij goedkoop.
Ik heb net de 5-delige box besteld voor 60euro. Die 9-delige set lijkt me ook wel cool maar die extra's enzo kijk ik toch maar 1 keer naar. Is allemaal niet nodig voor mij. Geldklopperij.
Zo kun je bezig blijven (indien er nog een 5de deel uitkomt bv) :lol:

Swanski
29-04-2003, 17:52
.....overigens is 58,8 euro toch veel te weing voor 4 films en 9 cd's, de oude box is bij de FRS 75 euro zonder korting, of mis ik iets nu............
Te weinig? Weinig wel, maar TE weinig? Dat kan het imo nooit zijn :D

Natuurlijk daar heb je helemaal gelijk in, blijft wel een mooi prijsje :D

Dennis Kuijper
01-05-2003, 16:11
Nou,ik denk zelf dat je die 60 euro uit je hoofd moet zetten,want dit gaat hij echt niet kosten.Ga nu maar van boven de minimaal 100 euro uit,denk dat je dan beetje in de buurt komt!!Moet natuurlijk wel een box blijven die niet iedereen zomaar ff koopt lijkt me.

KAY
01-05-2003, 21:46
by the way, die box kunnen/mogen ze niet zo duur maken, want ze weten zelf ook goed hoeveel 5 disc alien boxen verkocht zijn en weten ook dat alleen de echte liefhebbers deze box zullen bestellen tenzij ze hem niet duur maken. Zodat ook anderen er over kunnen gaan denken.

8t88
08-09-2003, 20:00
FF een update :

Hi everyone! I just wanted to jump in here with a word on Fox's upcoming Alien Quadrilogy nine-disc set. There's obviously not yet been an official announcement for various reasons, and we suspect there will not be one until after the new Alien: 2003 Director's Cut appears in theaters next month. The set IS still coming and with any luck it will be out before the end of 2003. As all of you know, we've closely followed this production for many months now for our upcoming book (it features more than 30 pages dedicated to a look at the making of the set). Because there hasn't been an official announcement, we're unfortunately not allowed to say anything here on The Bits in terms of specs and other details. We can tell you that all of that information - a complete disc by disc laundry list of the contents and extras - is included in the book (which streets the last week of this month or the first week of October). So that's likely to be the closest to an official announcement we get in the near term. The reason I wanted to jump in here, is because there's been some details leaked recently from the British Board of Film Classification (BBFC). I can tell you that some of it isn't completely accurate, so take it all with a grain of salt. I wish I could tell you more, but the one thing I can tell you for sure is that The Alien Legacy documentary is NOT on the new set for space reasons. So just be aware of that. The moment we're allowed to post anything more about this set and its contents, we will. 'Nuff said.

Bron : www.digitalbits.com