PDA

Bekijk de volledige versie : dvd.nl is gesponsord, dusse...



Ocram Porein
28-10-2001, 17:51
Ik heb een cyberhome dvd speler gekocht voor een zacht prijsje. Mede naar aanleiding van de positieve review op deze website. MAAR: wat ze niet hebben genoemd is dat de dvd drive die gebruikt wordt in de cyberhome, van dubieuze kwaliteit is, (s)VCD's spelen bij mij slecht af.

Vandaag heb ik mijn pioneer dvd-rom aan de cyberhome gehangen om te kijken of het inderdaad aan de drive lag dat (s)vcd's zo beroerd worden weergegeven.

Conclusie1: Inderdaad komt het door de dvd-drive, met de pioneer was het beeld perfect !! Ik moet dus op zoek naar een dvd-rom drive die in de cyberhome past, cyberdrive schijnt goed te werken, weet iemand er misschien eentje te koop?

Na lang zoeken ben ik bij de importeur van cyberhome (Karma) terecht gekomen. En wat zie ik daar: een zowat monitor brede banner van DVD.NL

Conclusie2: DVD.NL wordt gesponsord door Karma, de importeur van cyberhome. Vandaar de zeer positieve review op deze site !!

Het is maar dat u het weet.

Eric van Ballegoie
28-10-2001, 18:11
Wij hebben inderdaad contact met Karma Benelux en de door ons geteste CyberHome spelers komen bij Karma vandaan. DVD.nl heeft echter geen reclame-deal Karma (er staan geen Karma banners op onze site).

Het probleem wat u noemt kan heel goed een exemplarisch probleem zijn, de CyberHome spelers die wij getest hebben (AD M212, 512 en L528) speelden SVCD's zonder problemen.

Ik weet niet op welke zeer positieve review u doelt, maar in de recente DVD speler vergelijking (http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=13) plaatsen we zeer kritische kanttekeningen bij het nieuwe L528 model, we prijzen de speler zeker niet ten onrechte aan zoals u wilt doen vermoeden.

Ocram Porein
28-10-2001, 19:31
OK Eric,

Excuses voor de sugestie die ik heb gewekt, maar helemaal onafhankelijk zal het toch niet zijn denk ik ;-), die andere review was inderdaad niet overal even positief.

Maar, neemt niet weg dat ik toch een probleem heb. Garantie kan ik wel vergeten, met de eigenhandig upgraded firmware en openschroeven van de speler. Heb jij misschien een suggestie welke (niet al te dure) DVD-Rom ik in kan bouwen ipv de volgens mij enigszins defecte KTC 1.20 ? dat beetje schroeven draaien kan ik heel goed zelf hoor !

Alvast bedankt !

Marco

Eric van Ballegoie
29-10-2001, 09:26
Ocram,

Helaas kan ik je niet vertellen welke drives je eventueel kunt inbouwen, ik heb daar geen ervaring mee. Maar bel gewoon met Karma zou ik zeggen, wellicht hebben zij een oplossing.