PDA

Bekijk de volledige versie : Speakers verven?



Piet Marcus vd Meulen
26-04-2003, 10:16
Sinds enkele maanden heb ik een paar Tannoy Revolution R2 speakers in m'n kamer staan. Deze bevallen ERG goed! Nu wil ik daar binnenkort een receiver bij gaan kopen (waarschijnlijk een Marantz). Daarna is het de bedoeling een setje surroundspeakers aan te schaffen.

De R2's heb ik in 't zwart gekocht, de bijpassende centre-speaker is ook in het zwart leverbaar, maar het kleine broertje (de R1) is niet in het zwart leverbaar....

Kan ik die speakers met een beetje goed fatsoen zwart gaan verven, of kan ik beter naar andere achter-speakers gaan kijken? Ik wil alles een beetje in dezelfde kleurstelling houden, vooral omdat speakers nogal in het oog springen...

Wat is jullie mening hierover?

Sander Haarmans
26-04-2003, 10:27
Ja hoor kan je gewoon zwart verven, vroeger (toen ik klein was) had ik nog een dolby prologic stereotoren en had zelfbouw speakers, heb ze toen ooit in een gekke bui blauw geverfd.
Gewoon even opschuren en dan verven.

Succes ermee.

NicK Portier
27-04-2003, 00:13
Hehe dat is best wel shit he?

Ik had een setje Tannoy mX2 gekocht in Light Maple...
Later wou ik daar de mX3 bij hebben...was 't intussen de mx3-m geworden :cry: en laat die nu net niet in light maple verkrijgbaar zijn..werd dus light cherry :roll: .
Deze zijn heel ietsjes donkerder maar 't kleurverschil valt gelukkig niet op... je moet moet echt wel ff kijken :shock: . Alleen de frontjes van de mx2 zijn grijs en die van de mx3-m donkerbruin...misschien dat ik ooit nog van die donkerbruine voor de mx2 haal :wink: