PDA

Bekijk de volledige versie : Mars Attacks! [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:03
Mars Attacks! [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=135)

thomas (tarzan)
22-12-2002, 17:02
grappige film, en zkr aan te raden om eens te kijken.
ookal is de kwaliteit van het beeld niet fantasch, de film is zkr de moeite waard!

Art
24-12-2002, 17:07
Inderdaad wel een leuke popcorn-film :D Met een hoop sterren die voorbij komen is dit zeker de moeite waard om eens te gaan bekijken :)

intexor
12-01-2007, 23:27
1 woord: bizar :shock:

Heb ondertussen de meeste Burtons gezien, maar dit is toch echt een heel vreemd geval. Ik kan het nog het best omschrijven als een B-film met een all-star cast, althans zo ziet het er uit. Ik ga er maar van uit dat het bedoeld is als een parodie op Independence Day, want anders kan ik kop noch staart aan deze film knopen. Ik ben echt zwaar in de war of ik dit nu goed of slecht vond, want voor een parodie lijkt de film zich soms wat te serieus te nemen, en vond ik het geheel toch maar middelmatig. Ik vond het vooral teveel dingen door elkaar, wat de film iets zeer unieks geeft, maar met de woorden van een beroemd Belgisch politicus "trop is teveel en teveel is trop" ;) Je moet er voor openstaan en niet de typische Burton-toestanden verwachten (de aliens lijken bijvoorbeeld zo uit een Ed Wood-film te kunnen komen), dan valt het allemaal nog wel mee.

6/10

Franklin1975
10-10-2010, 12:14
Net uit op blu-ray. Weet iemand of er ook extra's op de disc staan en zo ja welke?

mryoda
10-10-2010, 12:18
de Nederlandse versie bevat helaas geen extra's !

Frank
10-10-2010, 13:34
Niet alleen de Nederlandse versie, maar alle versies wereldwijd. Zelfs de geïsoleerde soundtrack en de trailers van de DVD zijn niet overgenomen.

Werner
10-10-2010, 15:01
Is er überhaupt ooit een versie met extra's uitgekomen? Het geintje van de geluidstrack in het Martiaans reken ik even niet mee als extra, alsook niet de geïsoleerde geluidstrack, ik bedoel documentaires, commentaartracks, etc. Dacht persoonlijk van niet...

Frank
10-10-2010, 15:03
Nee, zo'n uitgave is nooit uitgekomen. Idem voor Beetlejuice.

Franklin1975
31-10-2010, 15:03
Een kleine schande, vind ik. En erg zonde. Want de film is heel erg genieten.