PDA

Bekijk de volledige versie : Matrix Reloaded op internet?????



appie1985
28-04-2003, 17:55
Ik heb net van iemand gehoord dat The Matrix Reloaded op internet te downloaden is. Klopt dat????

Mark de Jong
28-04-2003, 18:02
Nee.

Arriën
28-04-2003, 18:06
Onmogelijk lijkt me...
Misschien gaat het over de alfleveringen van de Animatrix, die kun je hier: http://www.intothematrix.com/ downloaden.
Legaal trouwens :lol:

Luther Hartog
28-04-2003, 18:16
Ik snap niet dat je dat zou willen zien op je PC :?

Nathan Strik
28-04-2003, 18:20
Ik snap niet dat je dat zou willen zien op je PC :?
Mee eens. De echte filmliefhebber wacht op de biosversie.

Digger
28-04-2003, 18:23
Idd, zo'n screener is van verschrikkelijke kwaliteit, ik snap ook niet dat iemand zoiets wil kijken. (en het geluid is al helemaal beneden alle peil)

NickV
28-04-2003, 18:32
Idd, zo'n screener is van verschrikkelijke kwaliteit, ik snap ook niet dat iemand zoiets wil kijken. (en het geluid is al helemaal beneden alle peil)

Ben ik niet met je eens. Ik weet welke ervaringen jij hebt, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit best goed. Niet vergelijkbaar met DVD uiteraard, maar HEEL goed te doen...

Dat het niet helemaal legaal is, valt natuurlijk niet goed te praten :D

appie1985
28-04-2003, 18:33
Ik snap niet dat je dat zou willen zien op je PC :?

Ik wil het niet gaan downloaden, maar ik had ergens een artikel gelezen dat ze deze twee delen goed beveilgd hadden.

maximus
28-04-2003, 18:44
moet je is matrix intikken op kazaa, zijn er genoeg te downloaden.

Ghast
28-04-2003, 18:46
Nee de nieuwe Matrix is NOG niet te downloaden

Mark de Jong
28-04-2003, 18:46
moet je is matrix intikken op kazaa, zijn er genoeg te downloaden.

Haha :)

maximus
28-04-2003, 18:47
moet je is matrix intikken op kazaa, zijn er genoeg te downloaden.

Haha :)


hoe bedoel je dat?

Digger
28-04-2003, 18:50
moet je is matrix intikken op kazaa, zijn er genoeg te downloaden.

Haha :)


hoe bedoel je dat?

Allemaal fake :P

Digger
28-04-2003, 18:53
Idd, zo'n screener is van verschrikkelijke kwaliteit, ik snap ook niet dat iemand zoiets wil kijken. (en het geluid is al helemaal beneden alle peil)

Ben ik niet met je eens. Ik weet welke ervaringen jij hebt, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit best goed. Niet vergelijkbaar met DVD uiteraard, maar HEEL goed te doen...

Dat het niet helemaal legaal is, valt natuurlijk niet goed te praten :D

Een dvdscreener is van goeie kwaliteit. Maar omdat de Matrix nog niet eens uit is zou het hier alleen kunnen gaan om een cam-versie. Nou ik weet niet wat jij versta onder goeie kwaliteit maar een versie opgenomen in de bioscoop met zo'n huis-tuin-en keukencameratje is verschrikkelijk.

Maar idd over smaak valt niet te twisten, ik vind het niet goed te doen maar dat is mijn persoonlijke mening.

Mark de Jong
28-04-2003, 18:54
moet je is matrix intikken op kazaa, zijn er genoeg te downloaden.

Haha :)


hoe bedoel je dat?

Ik bedoel... Heb je zo ook daadwerkelijk gedownload ? Want ik kan je al zeggen dat 100% van de resultaten fake is... :lol: :D

jokey
28-04-2003, 21:22
Maar omdat de Matrix nog niet eens uit is zou het hier alleen kunnen gaan om een cam-versie. Nou ik weet niet wat jij versta onder goeie kwaliteit maar een versie opgenomen in de bioscoop met zo'n huis-tuin-en keukencameratje is verschrikkelijk.Dat kan dus ook niet...Matrix 2 gaat nl. op 15 mei in premiere: wereldpremiere! Hij heeft dus nog echt in geen enkele bioscoop gedraaid, simpelweg omdat de filmkopieen nog niet zijn vrijgegeven.

Marco
29-04-2003, 11:59
maar ik had ergens een artikel gelezen dat ze deze twee delen goed beveilgd hadden.Ik had ook zoiets gelezen. Men beweerd dat Warner Reloaded in een kluis bewaard. Zelfde soort geintje met Madonna's American Life.

brucebikkel
29-04-2003, 12:01
Ik heb 10 min van deze screener afgelopen weekend gezien bij een vriend! alleen was de kwaliteit zo slecht en belaberd, dat ik niet verder heb gekeken...heb nu al spijt dat ik de eerste 10 min heb gezien...

verdomme :x

NickV
29-04-2003, 12:09
Idd, zo'n screener is van verschrikkelijke kwaliteit, ik snap ook niet dat iemand zoiets wil kijken. (en het geluid is al helemaal beneden alle peil)

Ben ik niet met je eens. Ik weet welke ervaringen jij hebt, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit best goed. Niet vergelijkbaar met DVD uiteraard, maar HEEL goed te doen...

Dat het niet helemaal legaal is, valt natuurlijk niet goed te praten :D

Een dvdscreener is van goeie kwaliteit.

Die bedoel ik dan ook :D

Daan de G.
29-04-2003, 12:17
nee allemaal fake nog :)
ik kijk films ook altijd eerst in de bioscoop hoor, zo hoort het !! alleen de echte sloebers en nerds downloaden films en kijken ze achter de pc :roll: :roll: :roll: :roll:

Nathan Strik
29-04-2003, 14:57
alleen de echte sloebers en nerds downloaden films en kijken ze achter de pc :roll: :roll: :roll: :roll:
Meen je dat nou? Ik dacht dat ik juist een sloeberige nerd was omdat ik de boel netjes in de bios of op DVD wil bekijken. ;)

You´ve made my day. (y)

Alex van den Berg
29-04-2003, 15:57
Ik heb net van iemand gehoord dat The Matrix Reloaded op internet te downloaden is. Klopt dat????Ook al is dat zo... Het is niet toegestaan om elkaar via DVD.nl te informeren over het verkrijgen van illegale kopieën in welke vorm dan ook...

Daarnaast denk ik dat er nu genoeg informatieve reacties zijn geweest om dit onderwerrp te sluiten... ;)