PDA

Bekijk de volledige versie : Waar is mijn oproep gebleven ????



Sourmug
29-04-2003, 14:33
Gisteravond heb ik een topic geopend met daarin een oproep aan lid daanbro (Danielle Broekhuizen).

Ik heb haar e-mail / adresgegevens niet meer en ik moet haar een dvd versturen....

Nu blijkt dat dat topic (geplaatst in Te Koop aangeboden) ineens is verwijderd !!! en nergens meer terug te vinden is....!

Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom ??? In plaats dat de crew mij een berichtje stuurt over waar ik het topic wel moest plaatsen ofzo nog beter het e-mail adres van daanbro wordt het berichtje gewoon eraf gegooit.

Fijne manier om elkaar te helpen.... :?

Graag uitleg aub.

Alexander de Mol
29-04-2003, 14:51
Ik heb geen idee wie of waarom dit is verwijderd.
Toch is het in dergelijke gevallen verstandiger om een van de moderators een PM of mail te sturen.
Ten eerste zorg je hiermee dan niet voor 'vervuiling' van het TKA gedeelte en ten tweede heb je, indien gegrond, sneller de gewenste info.

Nathan Strik
29-04-2003, 14:52
Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom ???
Ik heb het topic niet verwijderd, maar ik kan wel raden waarom. Dit soort dingen kun je beter even via PM afhandelen in plaats van een heel nieuw topic te openen enkel en alleen om iemands e-mail adres te achterhalen.

Lijkt me de meest logische verklaring. Bovendien is PM-etje sturen een stuk makkelijker. ;)

Always glad to be of service.

EDIT: Je was me net voor Alexander. ;)

Sourmug
29-04-2003, 15:09
PM verstuurd en ook weer ontvangen.

Bedankt ,ik heb haar gemaild...deze mag op slot. :)

Alex van den Berg
29-04-2003, 15:45
Ik heb de betreffende thread wel gezien, maar niet verwijderd of gesloten... Blijft dus een raadsel...