PDA

Bekijk de volledige versie : Proficiat!



Jaded
29-04-2003, 19:27
Proficiat met het nieuw onderdeel van het forum!

Afgehandelde transacties ...

Kan er enkel beter op worden.

Kan het automatisch gebeuren of moet dat handmatig?
Zoiets in de vorm van:

if (thread=closed) then move thread
end if

;)

R. Schaap
29-04-2003, 20:15
nee dat zal handmatig moeten ben ik bang. Leon, kun jij daar misschien iets mee doen?

Groet Rein

Bordeaux
29-04-2003, 20:20
nieuwe onderdeel is inderdaad een slimme zet, toppie!

Rochan
10-05-2003, 17:40
Is wel leuk en aardig de nieuwe thread, maar ik zie nog steeds veel threads ronddwalen in de verkoop/ruil/threads, die gesloten zijn of die op slot kunnen. Dus wat vaker bijwerken zou wel een fijn en overzichtelijker zijn zijn. :)

R. Schaap
12-05-2003, 10:41
Is wel leuk en aardig de nieuwe thread, maar ik zie nog steeds veel threads ronddwalen in de verkoop/ruil/threads, die gesloten zijn of die op slot kunnen. Dus wat vaker bijwerken zou wel een fijn en overzichtelijker zijn zijn. :)

Ik wil hier even op inhaken.

Zodra het nieuwe forum er was wilde ik beginnen met giga veel threads erheen verplaatsen. Maar dat lukte niet, er bleek een bug in de forumsoftware te zitten.
Leon de Grave (programmeur van het forum) heeft pas zojuist het zaakje tijdelijk weten op te lossen. Nu is het nog steeds omslachtig om te verplaatsen, maar het wil al wel. Ik ben dus reeds begonnen met uit Veiling veel te verplaatsen. Maar dat het jullie niet opvalt dat er nu nog maar 30 pagina's in de Veiling zijn ipv 40 dat snap ik best.

Dus heb aub geduld en op den duur zal alles ingehaald zijn en kan alles steeds direct ernaartoe verhuisd worden!

Groet Rein

Remco87
12-05-2003, 12:44
Is wel leuk en aardig de nieuwe thread, maar ik zie nog steeds veel threads ronddwalen in de verkoop/ruil/threads, die gesloten zijn of die op slot kunnen. Dus wat vaker bijwerken zou wel een fijn en overzichtelijker zijn zijn. :)

Ik wil hier even op inhaken.

Zodra het nieuwe forum er was wilde ik beginnen met giga veel threads erheen verplaatsen. Maar dat lukte niet, er bleek een bug in de forumsoftware te zitten.
Leon de Grave (programmeur van het forum) heeft pas zojuist het zaakje tijdelijk weten op te lossen. Nu is het nog steeds omslachtig om te verplaatsen, maar het wil al wel. Ik ben dus reeds begonnen met uit Veiling veel te verplaatsen. Maar dat het jullie niet opvalt dat er nu nog maar 30 pagina's in de Veiling zijn ipv 40 dat snap ik best.

Dus heb aub geduld en op den duur zal alles ingehaald zijn en kan alles steeds direct ernaartoe verhuisd worden!

Groet Rein


Het maakt mij niet uit hoor, ik weet dat er heel veel is wat nog verplaatst kan worden, en jij hebt ook niet altijd de tijd dus doe het op je eigen tempo (y)


Groeten
Remco

teigetje
12-05-2003, 15:14
Is wel leuk en aardig de nieuwe thread, maar ik zie nog steeds veel threads ronddwalen in de verkoop/ruil/threads, die gesloten zijn of die op slot kunnen. Dus wat vaker bijwerken zou wel een fijn en overzichtelijker zijn zijn. :)

Ik wil hier even op inhaken.

Zodra het nieuwe forum er was wilde ik beginnen met giga veel threads erheen verplaatsen. Maar dat lukte niet, er bleek een bug in de forumsoftware te zitten.
Leon de Grave (programmeur van het forum) heeft pas zojuist het zaakje tijdelijk weten op te lossen. Nu is het nog steeds omslachtig om te verplaatsen, maar het wil al wel. Ik ben dus reeds begonnen met uit Veiling veel te verplaatsen. Maar dat het jullie niet opvalt dat er nu nog maar 30 pagina's in de Veiling zijn ipv 40 dat snap ik best.

Dus heb aub geduld en op den duur zal alles ingehaald zijn en kan alles steeds direct ernaartoe verhuisd worden!

Groet Rein

die fout...houdt dat in dat je een invalid seesion krijgt als je naar een andere dan de eerste bladzijde wil op het moderator forum? als jullie daar een goede oplossing voor vinden mag je die ook wel aan mij doorgeven...ik heb nl zelf ook een phpbb forum maar zou neit weten hoe dat opgelost kn worden. Wat wij nu doen is het laatste stukje van de url (met id + getalletjes) even kopieren en weer achter de url plakken als je op een andere bladzijde zit...


wat betreft slotjes...misschien een idee om mensen ipv dat ze alleen in het bericht zetten dat ie op slot mag, ook even een PB naar een modje sturen zodat zij niet alle berichten hoeven te lezen? kleine moeite en scheelt best wat werk...

Alex van den Berg
12-05-2003, 19:36
wat betreft slotjes...misschien een idee om mensen ipv dat ze alleen in het bericht zetten dat ie op slot mag, ook even een PB naar een modje sturen zodat zij niet alle berichten hoeven te lezen? kleine moeite en scheelt best wat werk...Dat is een prima voorstel! Nu maar hopen dat iedereen het ook leest... :D

Martin de Goeij
12-05-2003, 20:00
wat betreft slotjes...misschien een idee om mensen ipv dat ze alleen in het bericht zetten dat ie op slot mag, ook even een PB naar een modje sturen zodat zij niet alle berichten hoeven te lezen? kleine moeite en scheelt best wat werk...Dat is een prima voorstel! Nu maar hopen dat iedereen het ook leest... :Dhttp://www.smiliez.yabbsites.com/crazy/crazy_18.gif want er zijn nog genoeg losse draadjes die slotje behoeven toch :wink: http://www.smiliez.yabbsites.com/crazy/crazy2/2cr_09.gif :D