PDA

Bekijk de volledige versie : DD5.1-fout Jeepers Creepers



R.Franzen
01-05-2003, 10:55
Zou iemand hier voor mij willen kijken of ik een misdruk heb?

De DD5.1-track speelt de echo's in de film voor het geluid waarvan deze echo's zijn. (Het duidelijkste is het wanneer er twee keer geschoten wordt in het huisje van het oude vrouwtje met de katten - je hoort eerst de echo van het schot en dan het schot!!!)

Steven Maas
01-05-2003, 11:01
De DD5.1-track speelt de echo's in de film voor het geluid waarvan deze echo's zijn. (Het duidelijkste is het wanneer er twee keer geschoten wordt in het huisje van het oude vrouwtje met de katten - je hoort eerst de echo van het schot en dan het schot!!!)Ik heb de film zelf niet, maar is het niet mogelijk dat je de instellingen van je speakers niet goed hebt staan?
(Of dat je zelfs het geluid van je TV aan hebt laten staan :shock: )

R.Franzen
01-05-2003, 11:09
Ik heb een stereosysteempje met surround, maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En de TV staat altijd uit. Dus ik denk niet dat het hieraan ligt. Evengoed bedankt voor het meedenken. :D

Charley Baak
01-05-2003, 14:18
Is het nou nodig om hier 2 threads voor op te starten?
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13688

Ik heb de dvd niet, dus ik kan je ook niet helpen. Maar misschien staat je vertraging naar je boxen verkeerd ingesteld?

Tom van den Hout
01-05-2003, 14:36
... En de TV staat altijd uit. ... :D


:shock: :shock: :shock:

R.Franzen
01-05-2003, 19:12
Ik bedoel uiteraard het geluid van de TV staat altijd uit!

Maar kan niemand mij helpen met dit probleem. Ik kan namelijk geen DTS afspelen.

netfox
01-05-2003, 20:53
Ik kan me herinneren (het was de huur-versie) dat er iets vreemds met het geluid was, en de mogelijkheid van een echo zou best eens kunnen. Ikzelf had er niet zo heel veel last van. Dit is toch niet aldoor de film? Alleen in een specifieke scene?

R.Franzen
02-05-2003, 08:47
Ik kan me herinneren (het was de huur-versie) dat er iets vreemds met het geluid was, en de mogelijkheid van een echo zou best eens kunnen. Ikzelf had er niet zo heel veel last van. Dit is toch niet aldoor de film? Alleen in een specifieke scene?

Tijdens alle scenes waar echo's in voorkomen!
Niet in een enkele scene. Daar zou ik nog mee kunnen leven.