PDA

Bekijk de volledige versie : de 10% van de frs



Tom van den Hout
01-05-2003, 23:03
Ik heb ff snel een klein vraagje, aangezien ik met de zoekfunctie niet echt iets kan vinden.

Iemand die ff vlug kan uitleggen hoe het zit met die 10% korting? Moet je dit aanvragen? of als ik morgen die korting wil hebben is dat dan ook mogelijk? :D

Ik koop eigenlijk bijna nooit iets bij de frs, maar morgen maar even kijken of die tin box van BOB er ligt :\ ik twijfel nog sterk om dees te kopen en mocht ik hem willen moet ik nog flink wat tempo maken volgens mij :D 10€ scheelt toch wel ff :)

netfox
01-05-2003, 23:57
Krijg antwoord op je vraag via http://www.free-id.nl

BeQuietAndDrive
02-05-2003, 08:18
Ik heb nu zo'n "Free Entertainment Card", is die niet meer geldig? Die was gratis....

Een vriend van me heeft een blauwe pas met gele letters "DVD" erop, was ooit een actie. Die is onbeperkt geldig bij o.a. FRS en geeft altijd 10% korting op DVD's. Kent iemand die card?

Steven Maas
02-05-2003, 08:40
Ben je om wat voor reden dan ook ontevreden over je aankoop, dan kun je dit product ruilen ZONDER kassabon of verzegeling. Over ruilen doen wij dus niet moeilijk!
hmm... :lol:

starbuck
02-05-2003, 09:13
Ik heb ff snel een klein vraagje, aangezien ik met de zoekfunctie niet echt iets kan vinden.

Iemand die ff vlug kan uitleggen hoe het zit met die 10% korting? Moet je dit aanvragen? of als ik morgen die korting wil hebben is dat dan ook mogelijk? :D



Je kan hem in de winkel krijgen en je krijgt al gelijk je 10 % korting, alleen........de aanschaf van deze kaart kost €5,00.

Richard B.
02-05-2003, 09:25
.. en je moet hem ook ieder jaar verlengen. FRS word alweer een stuk minder aantrekkelijker met dit soort deals.

BeQuietAndDrive
02-05-2003, 09:41
.. en je moet hem ook ieder jaar verlengen. FRS word alweer een stuk minder aantrekkelijker met dit soort deals.

Als de prijzen van de dvd's op zich goed blijven, en je met 10% korting een leuke deal hebt, heb je die 5 euro er na 2 of 3 aankopen al uit, toch?

netfox
02-05-2003, 09:54
Ben je om wat voor reden dan ook ontevreden over je aankoop, dan kun je dit product ruilen ZONDER kassabon of verzegeling. Over ruilen doen wij dus niet moeilijk!
hmm... :lol:
Ik las op de site dat je zonder kassabon en verzegeling de DVD niet kan omruilen tegen geld. En aan tegoedbonnen doen ze niet... dus dan mag je hoogstends je DVD voor dezelfde ruilen (bijvoorbeeld wanneer er krassen opzitten).

Charley Baak
02-05-2003, 10:54
Ben je om wat voor reden dan ook ontevreden over je aankoop, dan kun je dit product ruilen ZONDER kassabon of verzegeling. Over ruilen doen wij dus niet moeilijk!
hmm... :lol:
Ik las op de site dat je zonder kassabon en verzegeling de DVD niet kan omruilen tegen geld. En aan tegoedbonnen doen ze niet... dus dan mag je hoogstends je DVD voor dezelfde ruilen (bijvoorbeeld wanneer er krassen opzitten). Of tegen een andere dvd?

Edwin vd Zwaard
02-05-2003, 16:44
Heb het even gechecked..

Als je iets koopt bij de FRS, en je gebruikt je Free ID, dan wordt landelijk geregistreerd wat je hebt gekocht..

Als je dus zonder bon komt met een titel, dan kunnen ze in het systeem zien of je die titel daadwerkelijk bij een FRS hebt gekocht..

Tom van den Hout
02-05-2003, 17:10
Ik heb het ook ff nagevraagd, en idd zoals edwin zegt werd het mij ook verteld.

Meteen maar zon pasje aangeschaft en BOB tin box gekocht, scheelt toch al 5€ ;)

Niels Simons
02-05-2003, 18:48
Ik heb nu zo'n "Free Entertainment Card", is die niet meer geldig? Die was gratis....

Een vriend van me heeft een blauwe pas met gele letters "DVD" erop, was ooit een actie. Die is onbeperkt geldig bij o.a. FRS en geeft altijd 10% korting op DVD's. Kent iemand die card?

Dit pasje heb ik ook,volgens mij is t nog steeds geldig(heb em al 2 0f 3 jaar).echter,geldt alleen voor dvd he.DIe pas was alleen te halen bij It's Electric,als je een dvdspeler kocht(wat ik dus niet gedaan heb :twisted: ).

stom van me dak er niet eerder aan gedacht heb,heb gisteren zon free id voor 5 euro gekocht...

mazzel,niels

Marco
02-05-2003, 19:59
Een vriend van me heeft een blauwe pas met gele letters "DVD" erop, was ooit een actie. Die is onbeperkt geldig bij o.a. FRS en geeft altijd 10% korting op DVD's. Kent iemand die card?Die pas heb ik nog steeds. En het "werkt" (voorlopig) nog :twisted:

Splatterhead
02-05-2003, 20:05
Hmm, ik heb ook zo'n "Free Entertainment Card". Zo'n slap karton geval.
10% korting.

Volgens de kaart geldig t/m 31 December 2002.
Ik gebruik hem nog steeds, ook voor cd's. :lol:

Niels Simons
02-05-2003, 20:11
die pas die jij daar hebt splatterhead,was geldig tot 31 maart 2003,ze hebben hem namelijk verlengd.

miss als t personeel je beetje kent,dat je de korting nog kreeg,maar ze zijn nu toch behoorlijk overtuigend overgestapt op die Free ID.

mazzel,niels

Splatterhead
02-05-2003, 20:19
oh, nou ja. Nemen we later zo'n ander kaartje en dan alleen voor dvd's dus.

Meeste cd's koop ik toch al online. :wink:

Niels Simons
02-05-2003, 20:38
de Free ID geldt voor werkelijk alles,ook pcgames,en spelcomputer games enz enz...
zelfs op de bladen die je bij ze kan kopen krijg je nog korting...
wat dat betreft is dit hetzelfde als met de Free Entertainment Card.

mazzel,niels

Jarin
02-05-2003, 20:54
Heb hem al vrij lang (elke keer heeft zo'n kaart een andere naam), maar principe blijft hetzelfde - 10% korting op vrijwel alle artikelen van frs, hetgeen niet wil zeggen dat je altijd goedkoop uit bent. Goed vergelijken en dan kan je best leuke prijsjes behalen.