PDA

Bekijk de volledige versie : Hosted sites bij DVD.nl ?



Gerrit
28-10-2001, 17:35
Zijn er plannen om webruimte aan te bieden voor homepages bij DVD.nl ? Of is hier al eens over nagedacht en besloten om zo'n service niet aan te bieden? Het zou in ieder geval wel leuk zijn wanneer DVD.nl net als bijv. dvdfreak.nl homepage ruimte zou aanbieden...

PM
29-10-2001, 08:17
waar mensen dan vervolgens hun eigen systeem op kunnen laten zien.....? (er liep al een thread over het aangeven wat voor systeem je hebt...).

Mmmm.. misschien wel leuk... maar liever niet onder dvd.nl denk ik...
Ik zou als ik beheerder zou zijn niet al die 'rotzooi' onder mijn domein willen hebben, je hebt geen controle over wat er dan op gezet wordt... dus toch misschien maar bij je eigen provider hosten en dan een link leggen via je 'personal homepage' optie binnen je profile...?

Eric van Ballegoie
29-10-2001, 08:21
Er zijn momenteel geen plannen om mensen homepage ruimte aan te bieden, maar het is zeker niet uitgesloten dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren. Het zal echter niet gebeuren onder het domain naam DVD.nl, maar onder een ander domain wat we er eventueel voor zullen vrijmaken.

Gerrit
29-10-2001, 09:37
De vraag of DVD.nl homepage ruimte zou gaan aanbieden, kwam in mij op op het moment dat ik besloot om zelf een personal homepage te gaan maken. Aangezien mijn pagina nog niet af is (en dat duurt nog wel even) zal ik rustig afwachten en niet te veel zeuren ;-)

R. Schaap
23-01-2003, 16:42
Hoe zit het met deze plannen Eric??

tenslotte levert hosten geld in het laatje.

Eric van Ballegoie
24-01-2003, 08:26
Hoe zit het met deze plannen Eric??

tenslotte levert hosten geld in het laatje. Ik denk niet dat iemand wil betalen voor de ruimte, dus levert het ons geen geld op. Ik zie in de nabije toekomst dan ook geen mogelijkheid om private sites te sub-hosten, waar we wel aan kunnen denken is het opzetten van 'member pages' waarbij ieder lid een pagina krijgt om zijn Home Theater op neer te zetten.

R. Schaap
24-01-2003, 09:33
Ik denk niet dat iemand wil betalen voor de ruimte, dus levert het ons geen geld op. Ik zie in de nabije toekomst dan ook geen mogelijkheid om private sites te sub-hosten, waar we wel aan kunnen denken is het opzetten van 'member pages' waarbij ieder lid een pagina krijgt om zijn Home Theater op neer te zetten.
Dat is ook een heel leuk idee!!

had het toch ergens zin om oude topics uit de sloot te halen....;)

Johan van den D.
08-02-2003, 09:41
waarbij ieder lid een pagina krijgt om zijn Home Theater op neer te zetten. Dat is zeker een leuk idee en zal ook een toevoegende waarde leveren aan het geheel van DVD.nl

Remco Out
10-02-2003, 08:18
Ik denk niet dat iemand wil betalen voor de ruimte, dus levert het ons geen geld op. Ik zie in de nabije toekomst dan ook geen mogelijkheid om private sites te sub-hosten, waar we wel aan kunnen denken is het opzetten van 'member pages' waarbij ieder lid een pagina krijgt om zijn Home Theater op neer te zetten. Ik denk inderdaad niet dat iemand geld zal betalen voor een homepage, er zijn ongelofelijk veel gratis homepages en mensen zullen toch eerder daar een website beginnen. Dat idee van member pages is inderdaad een leuk idee en zal zeker aanslaan.